Schei uitquote:Op zondag 10 juli 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
vakantie! September wellicht ergens. Maar eerst geld sparen
Verhuizen kost geld
nog maar 2 dagen! En nog 4 dagen en dan ben ik weer herenigd (?) samen met de Duutser!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
nog maar twee weekjes dan heb ik ook instant vakantie
Dat verhuizen duur isquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat? Heeft je foon weer een eigen willetje?.
Wat lief inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Awww
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Heb jij serieus foto's van het kanoën?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen was geweldig leuk! Zal zo nog even proberen een foto van het kanoën te uploaden.![]()
En MI, heb je een oud huis gekocht? Want dat klinkt altijd zo leuk, maar volgens mij kom je dan wel wat extra verrassingen tegen.
M&L's home deel IX; Afstylen! ;) & de laatste klussenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen was geweldig leuk! Zal zo nog even proberen een foto van het kanoën te uploaden.![]()
En MI, heb je een oud huis gekocht? Want dat klinkt altijd zo leuk, maar volgens mij kom je dan wel wat extra verrassingen tegen.
Wat ga je allemaal doen?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef loveli het volgende:
Was leuk gisteravond. Van m'n rugspieren had ik wat eerder weg moeten gaan, maar die negeer ik weer
Verder dikke meh voor komend weekend. Dat gaat er door domme pech toch iets hectischer uitzien dan gedacht. En het weer krijgt voorlopig van weeronline het cijfer 2.
Kamperen met de motor, maar we vertrekken een dag later dan de bedoeling en ik moet tussendoor ook nog even een halve dag naar huisquote:
Oeh gaafff! Halve dag naar huis aii zonde!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Kamperen met de motor, maar we vertrekken een dag later dan de bedoeling en ik moet tussendoor ook nog even een halve dag naar huis
Morgen eerst olie verversen, accu kopen, koplamp afstellen en allerlei kappen op de motor zetten en duimen dat 'ie het weer doet.
Lekker! Niet dat ik dat ooit doe, relaxed op vakantie gaan hoor. Als ik een middagvlucht heb, dan ga ik rustig 's ochtends nog werken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Woensdagochtend, dus nog 2 dagen relaxen thuis
Volgende x doe ik mee hoor Henk!
Ja!! Leuk dat je langs kwam!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef loveli het volgende:
Was leuk gisteravond. Van m'n rugspieren had ik wat eerder weg moeten gaan, maar die negeer ik weer
Verder dikke meh voor komend weekend. Dat gaat er door domme pech toch iets hectischer uitzien dan gedacht. En het weer krijgt voorlopig van weeronline het cijfer 2.
Dat doe ik ook wel al parkeer ik een week tevoren de koffers op het logeerbed en een paklijstje ernaast plus pen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lekker! Niet dat ik dat ooit doe, relaxed op vakantie gaan hoor. Als ik een middagvlucht heb, dan ga ik rustig 's ochtends nog werken.
het weerbericht voor onze vkantie is ook belabberd. Maar goed, we hebben een nieuwe tent en elkaar. Zo'n zin in vakantie!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Blurred86 het volgende:
in de regen in een tentje kan ook best leuk zijn![]()
maar het moet niet al te lang duren
Dat moet je mij dan toch eens een keer lerenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Blurred86 het volgende:
in de regen in een tentje kan ook best leuk zijn![]()
maar het moet niet al te lang duren
Hoe laat moet je XM?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga plat, morgen moet er waarschijnlijk een camera mn plasbuis ingewurmd worden!
Meer ruimte voor jou in de tent.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vandaag een črg slechte dag qua gezond eten en bewegen, morgen weer een kans.
En kamperen is idd erg leukJammer dat mijn vriend dat niet vindt
Sterkte morgen, XM!
Trapje gevenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef loveli het volgende:
Mijn compu begint rare geluiden te maken![]()
(fan loopt aan, komt wel goed)
's avonds laat aankomen in de regen en je tent in een modderpoel moeten opzetten ookquote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kamperen is altijd wel leuk, ook met regen. Masr dan moet je tent wel groot genoeg zijn. Vertrekken met regen en natte tent, dat isminder.
En dan het liefste een katoenen tent opzetten met een stel meiden van een jaar op 12.quote:Op maandag 11 juli 2011 06:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
's avonds laat aankomen in de regen en je tent in een modderpoel moeten opzetten ook
Goedemorgen, half 8 beginnen vandaag.
quote:Op maandag 11 juli 2011 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dan het liefste een katoenen tent opzetten met een stel meiden van een jaar op 12.
Ik ga vanavond eens onderzoek doen naar mijn wekker en waarom het ding niet af gaat. Idem voor mijn telefoon. Het is toch vrij a-relaxed wakker worden als je wakker schrikt en gelijk je bed uit moet.
bel jij een dokter, vandaag?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedemorgen dan maar
Ik ga even kijken hoe ik het krukje onder mijn bureau hoog kan zetten, menn gewoon zitten is geen goed plan.
Zie hierboven. Heb er al zin inquote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bel jij een dokter, vandaag?
En sterkte, XM.
En aan alle dames: ook in het weekeind moet je genoeg eten!
Mooi dat het beter gaat! Tanden eruitquote:Op maandag 11 juli 2011 08:23 schreef MarMar het volgende:
Sterkte straks XM!! en jij vanmiddag ook Ml, ben benieuwd, hopelijk valt het mee
Straks met kiddo naar de tandarts, twee tanden eruit voor de beugel die ze binnenkort krijgt de stakkermet de hersenschudding gaat het redelijk, ze is nu voor een paar uurtjes naar school. School is hier 500 meter vandaan, dus ze is zo thuis als het niet lekker gaat.
Fijn om te horen dat je een stuk fitter bent.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
Sterkte voor XM en een verlate kusjekroel voor Co en haar miserabele week.
Mk
Spuit elf @blurred: het zou inderdaad high-fat-diet-induced obesity moeten zijn, maar omdat dat lelijk is zouden de meeste enelsen denk ik gaan voor obesity induced by a high-fat diet...
Verder ben ik nu eindelijk uitgerust, heerlijk. Begin van t weekend nog gestresst en krakkemikkig, nu helemaal rielekst. Heb denk ik 12 u gemiddeld pper nacht geslapen en vetder alleen gelezem, gehaakt en tour gekeken...
Oh dat is wel even balen ja. Kun jij een beetje goed jezelf bezighouden als hij er niet is?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
Verder gaat Mr.Mo rond half 3 richting Manchester voor zijn vlucht... Na de lunch dus zo ongeveer. Bleh, vind 't maar stom, al wisten we natuurlijk al vanaf het begin dat hij een paar keer naar Nederland zou moeten.
Hij loopt meer kans dat ie onder een bus looptquote:Op maandag 11 juli 2011 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me zelf prima vermaken. Baal wel dat we geen vast internet hebben, want dit zijn DE gelegenheden om mijn series weer op niveau te krijgenMaar genoeg te lezen, sporten en kijken op tv
![]()
Alleen haat ik vliegen en ben ik als de dood dat dat ding neerpleurt
Jup! Vrijdag en zatwrdag nog wat irritatie, voral vrijdagnacht, sinds zaterdagnacht alles rustig en normaal. Voel me ook een stuk minder wiebelig -duizeligheid en misselijkheid ook weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je een stuk fitter bent.Hoe is het met de darmen? Houden die zich ook wat rustiger?
Welkom terug Co! En een dikke knuffel vanwege het gedoe.
Nee geen kiezen en het zijn ook nog melktanden, die zitten gelukkig niet zo diep. Komt wel goed, ze is een bikkelquote:Op maandag 11 juli 2011 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi dat het beter gaat! Tanden eruitgeen kiezen?
liefquote:Op maandag 11 juli 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
En mijn papa heeft een bel op mijn fiets gezetomdat ik een ongeluk had en hij goed voor zijn dochter wil zorgen...
Neh dat meisje trapte meer rond het oogquote:Op maandag 11 juli 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Sterkte XM
MarMar, zijn die tanden eruit door dat meisje?En hoe gaat het nou met je dochter?
Geschokt, haar moeder is hier vrijdagmiddag nog geweest, tamelijk radeloos ze weet niet meer wat ze met haar dochter aan moet. Later op de middag kwam ze nog samen met haar dochter, die moest haar excuses aanbieden aan mijn dochter en deed dat schoorvoetend met de tranen over de wangen.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:38 schreef loveli het volgende:
Misschien heb je het al gezegd, maar wat was de reactie van haar ouders?
Heeft hij een abces? Goed in de gaten houden! Bel je hem wel elke dag?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Bleg, broer loopt nu al sinds 24 juni met een ontstoken bakkes. Wortelkanaalbehandeling, afwachten, sneetjes, afwachten, zware antibiotica, afwachtrn, en mu eindelijk een doorverwijzing naar de kaakchirurg. jammer dat ie echt pas over een week terechtkan... arme vent slaapt en eet dus al drie weken nauwelijks...
Dat absoluut, maar even wakkerschudden zodat dat meisje zelf beseft dat ze wel een andere kant op moet en dan misschien ook hulp gaat aanvaarden is een gedachte die bij mij speelt..quote:Op maandag 11 juli 2011 09:47 schreef Ewelina het volgende:
@Marmar: klinkt eerder als voer voor een psycholoog....
Wat stom dat ze hem daar zolang mee laten lopen! klotewachttijden altijd beterschap voor je broer!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Bleg, broer loopt nu al sinds 24 juni met een ontstoken bakkes. Wortelkanaalbehandeling, afwachten, sneetjes, afwachten, zware antibiotica, afwachtrn, en mu eindelijk een doorverwijzing naar de kaakchirurg. jammer dat ie echt pas over een week terechtkan... arme vent slaapt en eet dus al drie weken nauwelijks...
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Dan de tuinquote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel. Of ik ga 1,5 uur naar de sportschool + misschien nog 15 km fietsen in normaal tempo. Of ik werk twee uur in de tuin, 15 minuten joggen + 15 km fietsen. Voor beide heb ik geen tijd en ik moet eigenlijk wat aan mijn rugvetjes doen. Maar de tuin ziet er ook niet uit. En de komende paar weken sta ik er alleen voor thuis, dus dan heb ik nergens meer tijd voor.
In de tuin werken is ook sport, right?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel. Of ik ga 1,5 uur naar de sportschool + misschien nog 15 km fietsen in normaal tempo. Of ik werk twee uur in de tuin, 15 minuten joggen + 15 km fietsen. Voor beide heb ik geen tijd en ik moet eigenlijk wat aan mijn rugvetjes doen. Maar de tuin ziet er ook niet uit. En de komende paar weken sta ik er alleen voor thuis, dus dan heb ik nergens meer tijd voor.
Ik zou de tuin optie doen. Dan heb je wat tijd voor jezelf en als het dadelijk toch al hectisch wordt kan je omgeving maar beter op orde zijn, dan is je hoofd dat nml ook eerder.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik reken d'r op!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef Perruche het volgende:
Hm vizor misschien, maar mij kennende komt er altijd iets bij de planning
Meervoud, abcessen, die maar niet rijpen. Gelukkigis de koorts wel minder / weg sinds pillrn, maar ik vind dat de tandarts het veel te lang heeft laten modderen. Het is niet normaal dat een volwassen kerel s nachts jankend van debpijn helemaal wanhopig aan de telefoon hangt. Hij is wel blij day ie nu een afspraak heeft, op mijn aanraden nog een ander ziekenhuis gebeld maar daar moest ie tot september wachten... heb m aangespoord ofwel nutrimel te gaan halen bij apotheek, of recepten te zoeken voor gepureerde groentesoepen. Hij kan zn mond maar een cm opendoen.... ik ga maandag een auto huren en met hem naar t ziekebhuis. Ik bel k elke dag ouders vanaf vakantoe ook en kennissen houden m een beetje in de gaten en kunnen rijden als er spoed is - geen ov in de buurt namelijk....quote:Op maandag 11 juli 2011 09:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeft hij een abces? Goed in de gaten houden! Bel je hem wel elke dag?
Het is wat meer werk dan wat onkruid wieden. Ik heb een duitse tuin qua oppervlakte.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik reken d'r op!
Geen buurtkinderen die je voor een euro aan het onkruid wieden kan zetten Tink?
Ehh kijken of je iets kunt vinden dat alleen het onkruid dood en anders doodspuiten en opnieuw zaaien.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
tuin!
Dat was gisteren ook zo leuk!
Wel even een tuin vraag: ons grasveld is een mengelmoes van gras en heel veel onkruid! We hebben graszaad gevonden, maar willen eigenlijk wel al dat onkruid eruit... Hoe pakken we dat het beste aan? Het is ongeveer 30m2
Geloof ook dat ik het er niet bij liet zitten.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Als het zo heftig is, kan je broer dan niet beter naar de eerste hulp gaan kwak?
um, ik vermoed dat ze hem daar ook een verwijzong naar gespecoaliseerde kaakchirurg geven... zei de tandarts en de weekendtandarts ook. Hij moet nu zn wortelpunt chirurgische laten schoonmaken of verwijderen, en daar is blijkbaar zelfs bij zulke spoed een wachttijd voor... maar als ie weer koorts krijgt gaan we naar de eerste hulp. :yquote:Op maandag 11 juli 2011 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Als het zo heftig is, kan je broer dan niet beter naar de eerste hulp gaan kwak?
Op een gegeven moment heb je geen gras meer over.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Ik begreep nooit wat er erg is aan "onkruid". Gewoon mee maaien, het is ook groen enzo. Alleen brandnetels en andere prikkers zou ik eruit halen.
naast zevenblad heb ik ook heel veel zuring. dat greoit tot meer dan een meter hoog en als je t maait zitten er harde stukken in je gras. Ik maai wel veel te weinig, obviously. Volgend jaar maak ik er lekker een tegelterras van!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:19 schreef Perruche het volgende:
Ik begreep nooit wat er erg is aan "onkruid". Gewoon mee maaien, het is ook groen enzo. Alleen brandnetels en andere prikkers zou ik eruit halen.
Wij hebben tegels maar het onkruid groeit er vrolijk tussendoorquote:Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
naast zevenblad heb ik ook heel veel zuring. dat greoit tot meer dan een meter hoog en als je t maait zitten er harde stukken in je gras. Ik maai wel veel te weinig, obviously. Volgend jaar maak ik er lekker een tegelterras van!
Worteldoekquote:Op maandag 11 juli 2011 10:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Thanks voor het recept, Muizel! Heb hem opgeslagen
[..]
Wij hebben tegels maar het onkruid groeit er vrolijk tussendoor![]()
Vervelend voor je broer!Hopelijk kort die wachtlijst ineens op magische wijze in ofzo
Leuk!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
Jee vrij geregeld dus ik ga volgend weekend naar brugge. Lever volgende week wel mn vrije middag in, dan zit ik alsnog op 34 uur gemiddeldvanavond maar eens achter een bon jovi ticket aan maar ook zonder dat ticket gaan we
Da's handig! Maar dan moeten we wel alle tegels er eerst uitslopenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Worteldoek
In in ons geval op sommige plekken round up (vorige bewoners lieten alles maar groeienwat een bende).
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's handig! Maar dan moeten we wel alle tegels er eerst uitslopenDeze zal ik onthouden voor als we nieuwe tegels willen
![]()
En ja, hier liet de vorige ook alles staan geloof ik. Wij nu ook merendeel van de tijd, omdat het groeit als kool![]()
On the bright side: de heg lijkt hier en daar flink te groeien ook
Ja ga je RPM-en?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:45 schreef Perruche het volgende:
Hmmm.. ja wij hadden nooit gras! Als ik een tuin zou hebben zou ik een stuk betegelen (voor de BBQ) en dan een stuk gewoon keihard zo'n grasmat erop. Zunne broabantse tuin zou ik ervan maken met plantenbakken!
Ok ik heb er nu alweer een stuk vlaai inzitten dus vaizor maak je geen zorgen
O: 150 yoghurt met druiven en lijnzaad
T: stuk kersenvlaai
L: 2 boterhammen of pistoletje met iets en salade
T: 1 of 2 babybel kaasjes
B: 2x 20 minuten fietsen
T: pakje rijstmelk vanille
S: RPM (proberen )
D: pasta met prei, champignons, room.
ja heb het al eens eerder gedaan. Maar wil sporten vandaag en er zijn geen leuke lessen behalve RPM... van het weekend al kracht training gedaan dus dat wil ik niet nog een keer, misschien morgen. En wil wel eens kijken hoe het nu gaat!quote:
Vond je het leuk?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja heb het al eens eerder gedaan. Maar wil sporten vandaag en er zijn geen leuke lessen behalve RPM... van het weekend al kracht training gedaan dus dat wil ik niet nog een keer, misschien morgen. En wil wel eens kijken hoe het nu gaat!
Vermoeiend vooral, maar best OK. beetje saai maar dat vind ik alle cardio sportenquote:
Blanke nagellak?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik geloof dat ik allergisch ben voor de metalen sluitingen in m'n nieuwe Huit bh
Niets gevonden dus?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En door naar de volgende ronde, volgende week maandag CT-scan van de onderbuik.
En die kabel van dat cameraatje is nog best dik.
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En door naar de volgende ronde, volgende week maandag CT-scan van de onderbuik.
En die kabel van dat cameraatje is nog best dik.
Naar de kleermaker om er kunststoffen in te laten zettenquote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik geloof dat ik allergisch ben voor de metalen sluitingen in m'n nieuwe Huit bh
Balen!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, bij riemen. Heb speciaal een nikkelvrije riem gekocht waar ik inderdaad geen last van heb.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef Perruche het volgende:
Oeps puff dat is jammer! En vervelend... heb je dat al eens eerder gehad?
* Perruche moet echt even gaan werken
Dat dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niets gevonden dus?
Wat op zich natuurlijk goed is, maar niet echt opschiet.
he bah! Hou jeh et wel in de gaten?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef progje het volgende:
Niet echt bijgelezen, behalve dit topic..
Niks gevonden dus XM?. en was het pijnlijk of viel het mee?
Gisteren een aanrijding gehad op de A1 in de file...
Gozer knalde tegen ons op. Gelukkig niet heel hard.
Maar wij stonden al wel stil. En ik had het ook helemaal niet door want ik keek niet in de achterkijk spiegel omdat we al even stil stonden en ik met mijn man zat te praten.. Dus mijn hoofd knalde ook lekker naar voren en weer terug. Nu nog steeds een beetje last van mijn nek *baalt*
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaten wat kristalletjes in mn blaas, wat kon duiden op blaasgruis (nu kan ik eindelijk speciaal kattenvoer gaan eten har har) maar zag er verder normaal uit. Ze wil mn onderbuik verder controleren. Ik kreeg het idee dat ze vond dat ik weinig plaste. Ik ga denk ik hooguit 4-5x per dag naar 't toilet om te plassen. Echt niet vaker. En soms hoef ik op kantoor ook wel gewoon eens een dag helemaal niet. Naja, voor mij normaal, maar Duuf zegt ook dat het weinig is.
Let je er wel een beetje op?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:00 schreef progje het volgende:
Niet echt bijgelezen, behalve dit topic..
Niks gevonden dus XM?. en was het pijnlijk of viel het mee?
Gisteren een aanrijding gehad op de A1 in de file...
Gozer knalde tegen ons op. Gelukkig niet heel hard.
Maar wij stonden al wel stil. En ik had het ook helemaal niet door want ik keek niet in de achterkijk spiegel omdat we al even stil stonden en ik met mijn man zat te praten.. Dus mijn hoofd knalde ook lekker naar voren en weer terug. Nu nog steeds een beetje last van mijn nek *baalt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |