Schei uitquote:Op zondag 10 juli 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
vakantie! September wellicht ergens. Maar eerst geld sparen
Verhuizen kost geld
nog maar 2 dagen! En nog 4 dagen en dan ben ik weer herenigd (?) samen met de Duutser!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
nog maar twee weekjes dan heb ik ook instant vakantie
Dat verhuizen duur isquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat? Heeft je foon weer een eigen willetje?.
Wat lief inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Awww
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-en-krijgt-antwoord/
Heb jij serieus foto's van het kanoën?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen was geweldig leuk! Zal zo nog even proberen een foto van het kanoën te uploaden.![]()
En MI, heb je een oud huis gekocht? Want dat klinkt altijd zo leuk, maar volgens mij kom je dan wel wat extra verrassingen tegen.
M&L's home deel IX; Afstylen! ;) & de laatste klussenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kamperen was geweldig leuk! Zal zo nog even proberen een foto van het kanoën te uploaden.![]()
En MI, heb je een oud huis gekocht? Want dat klinkt altijd zo leuk, maar volgens mij kom je dan wel wat extra verrassingen tegen.
Wat ga je allemaal doen?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef loveli het volgende:
Was leuk gisteravond. Van m'n rugspieren had ik wat eerder weg moeten gaan, maar die negeer ik weer
Verder dikke meh voor komend weekend. Dat gaat er door domme pech toch iets hectischer uitzien dan gedacht. En het weer krijgt voorlopig van weeronline het cijfer 2.
Kamperen met de motor, maar we vertrekken een dag later dan de bedoeling en ik moet tussendoor ook nog even een halve dag naar huisquote:
Oeh gaafff! Halve dag naar huis aii zonde!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Kamperen met de motor, maar we vertrekken een dag later dan de bedoeling en ik moet tussendoor ook nog even een halve dag naar huis
Morgen eerst olie verversen, accu kopen, koplamp afstellen en allerlei kappen op de motor zetten en duimen dat 'ie het weer doet.
Lekker! Niet dat ik dat ooit doe, relaxed op vakantie gaan hoor. Als ik een middagvlucht heb, dan ga ik rustig 's ochtends nog werken.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Woensdagochtend, dus nog 2 dagen relaxen thuis
Volgende x doe ik mee hoor Henk!
Ja!! Leuk dat je langs kwam!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef loveli het volgende:
Was leuk gisteravond. Van m'n rugspieren had ik wat eerder weg moeten gaan, maar die negeer ik weer
Verder dikke meh voor komend weekend. Dat gaat er door domme pech toch iets hectischer uitzien dan gedacht. En het weer krijgt voorlopig van weeronline het cijfer 2.
Dat doe ik ook wel al parkeer ik een week tevoren de koffers op het logeerbed en een paklijstje ernaast plus pen.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Lekker! Niet dat ik dat ooit doe, relaxed op vakantie gaan hoor. Als ik een middagvlucht heb, dan ga ik rustig 's ochtends nog werken.
het weerbericht voor onze vkantie is ook belabberd. Maar goed, we hebben een nieuwe tent en elkaar. Zo'n zin in vakantie!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Blurred86 het volgende:
in de regen in een tentje kan ook best leuk zijn![]()
maar het moet niet al te lang duren
Dat moet je mij dan toch eens een keer lerenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:33 schreef Blurred86 het volgende:
in de regen in een tentje kan ook best leuk zijn![]()
maar het moet niet al te lang duren
Hoe laat moet je XM?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga plat, morgen moet er waarschijnlijk een camera mn plasbuis ingewurmd worden!
Meer ruimte voor jou in de tent.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had vandaag een črg slechte dag qua gezond eten en bewegen, morgen weer een kans.
En kamperen is idd erg leukJammer dat mijn vriend dat niet vindt
Sterkte morgen, XM!
Trapje gevenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:02 schreef loveli het volgende:
Mijn compu begint rare geluiden te maken![]()
(fan loopt aan, komt wel goed)
's avonds laat aankomen in de regen en je tent in een modderpoel moeten opzetten ookquote:Op zondag 10 juli 2011 22:37 schreef Tinkepink het volgende:
Kamperen is altijd wel leuk, ook met regen. Masr dan moet je tent wel groot genoeg zijn. Vertrekken met regen en natte tent, dat isminder.
En dan het liefste een katoenen tent opzetten met een stel meiden van een jaar op 12.quote:Op maandag 11 juli 2011 06:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
's avonds laat aankomen in de regen en je tent in een modderpoel moeten opzetten ook
Goedemorgen, half 8 beginnen vandaag.
quote:Op maandag 11 juli 2011 07:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En dan het liefste een katoenen tent opzetten met een stel meiden van een jaar op 12.
Ik ga vanavond eens onderzoek doen naar mijn wekker en waarom het ding niet af gaat. Idem voor mijn telefoon. Het is toch vrij a-relaxed wakker worden als je wakker schrikt en gelijk je bed uit moet.
bel jij een dokter, vandaag?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedemorgen dan maar
Ik ga even kijken hoe ik het krukje onder mijn bureau hoog kan zetten, menn gewoon zitten is geen goed plan.
Zie hierboven. Heb er al zin inquote:Op maandag 11 juli 2011 08:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
bel jij een dokter, vandaag?
En sterkte, XM.
En aan alle dames: ook in het weekeind moet je genoeg eten!
Mooi dat het beter gaat! Tanden eruitquote:Op maandag 11 juli 2011 08:23 schreef MarMar het volgende:
Sterkte straks XM!! en jij vanmiddag ook Ml, ben benieuwd, hopelijk valt het mee
Straks met kiddo naar de tandarts, twee tanden eruit voor de beugel die ze binnenkort krijgt de stakkermet de hersenschudding gaat het redelijk, ze is nu voor een paar uurtjes naar school. School is hier 500 meter vandaan, dus ze is zo thuis als het niet lekker gaat.
Fijn om te horen dat je een stuk fitter bent.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:09 schreef kwakz0r het volgende:
Sterkte voor XM en een verlate kusjekroel voor Co en haar miserabele week.
Mk
Spuit elf @blurred: het zou inderdaad high-fat-diet-induced obesity moeten zijn, maar omdat dat lelijk is zouden de meeste enelsen denk ik gaan voor obesity induced by a high-fat diet...
Verder ben ik nu eindelijk uitgerust, heerlijk. Begin van t weekend nog gestresst en krakkemikkig, nu helemaal rielekst. Heb denk ik 12 u gemiddeld pper nacht geslapen en vetder alleen gelezem, gehaakt en tour gekeken...
Oh dat is wel even balen ja. Kun jij een beetje goed jezelf bezighouden als hij er niet is?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
Verder gaat Mr.Mo rond half 3 richting Manchester voor zijn vlucht... Na de lunch dus zo ongeveer. Bleh, vind 't maar stom, al wisten we natuurlijk al vanaf het begin dat hij een paar keer naar Nederland zou moeten.
Hij loopt meer kans dat ie onder een bus looptquote:Op maandag 11 juli 2011 08:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan me zelf prima vermaken. Baal wel dat we geen vast internet hebben, want dit zijn DE gelegenheden om mijn series weer op niveau te krijgenMaar genoeg te lezen, sporten en kijken op tv
![]()
Alleen haat ik vliegen en ben ik als de dood dat dat ding neerpleurt
Jup! Vrijdag en zatwrdag nog wat irritatie, voral vrijdagnacht, sinds zaterdagnacht alles rustig en normaal. Voel me ook een stuk minder wiebelig -duizeligheid en misselijkheid ook weg.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je een stuk fitter bent.Hoe is het met de darmen? Houden die zich ook wat rustiger?
Welkom terug Co! En een dikke knuffel vanwege het gedoe.
Nee geen kiezen en het zijn ook nog melktanden, die zitten gelukkig niet zo diep. Komt wel goed, ze is een bikkelquote:Op maandag 11 juli 2011 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi dat het beter gaat! Tanden eruitgeen kiezen?
liefquote:Op maandag 11 juli 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
En mijn papa heeft een bel op mijn fiets gezetomdat ik een ongeluk had en hij goed voor zijn dochter wil zorgen...
Neh dat meisje trapte meer rond het oogquote:Op maandag 11 juli 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!
Sterkte XM
MarMar, zijn die tanden eruit door dat meisje?En hoe gaat het nou met je dochter?
Geschokt, haar moeder is hier vrijdagmiddag nog geweest, tamelijk radeloos ze weet niet meer wat ze met haar dochter aan moet. Later op de middag kwam ze nog samen met haar dochter, die moest haar excuses aanbieden aan mijn dochter en deed dat schoorvoetend met de tranen over de wangen.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:38 schreef loveli het volgende:
Misschien heb je het al gezegd, maar wat was de reactie van haar ouders?
Heeft hij een abces? Goed in de gaten houden! Bel je hem wel elke dag?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Bleg, broer loopt nu al sinds 24 juni met een ontstoken bakkes. Wortelkanaalbehandeling, afwachten, sneetjes, afwachten, zware antibiotica, afwachtrn, en mu eindelijk een doorverwijzing naar de kaakchirurg. jammer dat ie echt pas over een week terechtkan... arme vent slaapt en eet dus al drie weken nauwelijks...
Dat absoluut, maar even wakkerschudden zodat dat meisje zelf beseft dat ze wel een andere kant op moet en dan misschien ook hulp gaat aanvaarden is een gedachte die bij mij speelt..quote:Op maandag 11 juli 2011 09:47 schreef Ewelina het volgende:
@Marmar: klinkt eerder als voer voor een psycholoog....
Wat stom dat ze hem daar zolang mee laten lopen! klotewachttijden altijd beterschap voor je broer!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Bleg, broer loopt nu al sinds 24 juni met een ontstoken bakkes. Wortelkanaalbehandeling, afwachten, sneetjes, afwachten, zware antibiotica, afwachtrn, en mu eindelijk een doorverwijzing naar de kaakchirurg. jammer dat ie echt pas over een week terechtkan... arme vent slaapt en eet dus al drie weken nauwelijks...
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:39 schreef kwakz0r het volgende:
Dan de tuinquote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel. Of ik ga 1,5 uur naar de sportschool + misschien nog 15 km fietsen in normaal tempo. Of ik werk twee uur in de tuin, 15 minuten joggen + 15 km fietsen. Voor beide heb ik geen tijd en ik moet eigenlijk wat aan mijn rugvetjes doen. Maar de tuin ziet er ook niet uit. En de komende paar weken sta ik er alleen voor thuis, dus dan heb ik nergens meer tijd voor.
In de tuin werken is ook sport, right?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel. Of ik ga 1,5 uur naar de sportschool + misschien nog 15 km fietsen in normaal tempo. Of ik werk twee uur in de tuin, 15 minuten joggen + 15 km fietsen. Voor beide heb ik geen tijd en ik moet eigenlijk wat aan mijn rugvetjes doen. Maar de tuin ziet er ook niet uit. En de komende paar weken sta ik er alleen voor thuis, dus dan heb ik nergens meer tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |