Ja alleen dit kost m de tourquote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja...zonder dit ongeluk zou Hoogerland vandaag anoniem 3e zijn geworden
Laat Hoogerland volgende week door Amsterdam lopen...niemand zal hem herkennen..quote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met de bolletjestrui ben je niet anoniem.
dus?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat Hoogerland volgende week door Amsterdam lopen...niemand zal hem herkennen..
Laat 'm door Maastricht of zo lopen danquote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laat Hoogerland volgende week door Amsterdam lopen...niemand zal hem herkennen..
Hij is een debutant van 24 jaar en ik verwacht hem donderdag, met de klassementsrenners.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heeft alleen maar in het peleton gezeten... wel prima verder ofc
Ach, als ik Gesink zou zien lopen zou ik hem ook niet herkennen... puur omdat ik daar niet op let.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, over vino en vdb2 nog geen woord tot nu toequote:
oh okequote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hij niet de 2e Justin Bieber is
Daar kijk je overheenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Laat anders een Contador eens door Amsterdam lopen...
Laat hem maar afstappen, het heeft toch geen zin meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Eenskijken het volgende:
nee, gesink heeft weer 8 seconden verloren.
Dat denk ik wel hoor, hij is de laatste dagen wereldberoemd geworden in Nederland.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
nee, maar iedereen roept dat ie weer erbij zit, maar als ie steeds 8-10 seconden verliest is ie na 3 etappes toch al een halve minuut kwijt. ik bedoel maar.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
'
Laat hem maar afstappen, het heeft toch geen zin meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |