Leukquote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
Ja alweer, maar Ian moest blijdorp zien, en nu echt alles gezien
Ja was echt heel erg gezelligquote:
Whehehehequote:Op zondag 10 juli 2011 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was echt heel erg gezellig
J. was onze gids in het begin, heb dubbel gelegen, hij deed het echt goed, als u meeloopt ziet u hier aan de rechterkant de haai
Met zijn lieve stem, dus heel hoogquote:
quote:
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...met zn korte beentjes en dikke billen![]()
Wat.quote:
quote:
Koppijn?quote:
Nee ik heb nooit echt last van een kater, behalve dat ik moe ben ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.. Jij zult ook wel koppijn hebben als ik dat zo lees?![]()
Whehequote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit echt last van een kater, behalve dat ik moe ben ofzo.
Dat zou er ook nog bij moeten komen.
Dankjequote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja! Het was echt superleuk, echt leuke mensen.
Msnquote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
WIE WIL ER EEN SPELLETJE MET MIJ SPELEN OP MSN?
Heeee.quote:
Haha ja voel me stukken beter.quote:
Was wel grappig, Jofununununu kun helemaal in paniek omdat hij bella niet kon vinden. Lag ze gewoon voor pampus in een hok waar iedereen haar kon zienquote:Op zondag 10 juli 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja het was echt wel gezellig gisteren
Als die drukte om niks geweest eigenlijk
Ik was Bella ook kwijtquote:Op zondag 10 juli 2011 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was wel grappig, Jofununununu kun helemaal in paniek omdat hij bella niet kon vinden. Lag ze gewoon voor pampus in een hok waar iedereen haar kon zienHij had bijna een zoekactie gehouden
![]()
ja zelfs ik maakte me zorgenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was Bella ook kwijt![]()
Ik heb 5 whatsappjes gestuurd naar der, en ook nog in dit topic gepost dat ik er kwijt was
HAHA NEE HOOR!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt een ranjaparty, mis ik toch niets!
Hahahaquote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 5 whatsappjes gestuurd naar der, en ook nog in dit topic gepost dat ik er kwijt was
echt waarquote:Op zondag 10 juli 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahaha
Je kon haar vanaf de tuin zien liggen
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was wel grappig, Jofununununu kun helemaal in paniek omdat hij bella niet kon vinden. Lag ze gewoon voor pampus in een hok waar iedereen haar kon zienHij had bijna een zoekactie gehouden
![]()
quote:
Ja, toen voelde ik me wel even Natalee Holloway. Gelukkig was er geen Joran te bekennen!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VIIESS PATRICK!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, toen voelde ik me wel even Natalee Holloway. Gelukkig was er geen Joran te bekennen!
whehehehequote:Op zondag 10 juli 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, toen voelde ik me wel even Natalee Holloway. Gelukkig was er geen Joran te bekennen!
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe
En lekker mijn vinger in je strotke geduwd
Ik liep weg en had het nog geen eens door, liep ik daar met een vieze vinger
Hij was wel lief voor jequote:Op zondag 10 juli 2011 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_! Wist niet wat me overkwam. Had niet eens door dat Mister_green er ook was.
Dat dacht ik ook wel een beetje, maar als ik dat zou zeggen zou ik me weer de brave zeur voelenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ff boos doen hoor!
[ afbeelding ]
Verdomme Bella je had wel een alcohol vergiftiging kunnen hebben!
Ik geef te veel om jullie...I'm doomedquote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
Neuj, zoveel had ik nou ook weer niet op.
Maar lief dat je zo bezorgd was.!
ja nou soms moet je gewoon even zeuren hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel een beetje, maar als ik dat zou zeggen zou ik me weer de brave zeur voelen
Dus ik vertrouw maar op Bella's verantwoordelijkheidsgevoel
Aderenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keertje nog meer gedronken, zelfs toen had ik geen vergiftiging. Grolsch Lemon 2.5% stroomt door mijn aders.
Ze zoeken nog bloeddonoren.. Rijk word je, rijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keertje nog meer gedronken, zelfs toen had ik geen vergiftiging. Grolsch Lemon 2.5% stroomt door mijn aders.
Als ik zoiets doe komen jij en Siep me persoonlijk het washok uitsproten hè?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nou soms moet je gewoon even zeuren hoor
Je gaat teveel met Renesite om!quote:
Jij krijgt niet eens de kans om zo veel te drinkenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik zoiets doe komen jij en Siep me persoonlijk het washok uitsproten hè?
Gerum jong!quote:
O JAWEL!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat weet ik. Je denkt toch niet dat dit mij elke week gebeurt he?
Vliegensvlug!quote:
Niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet?
Whehehehe, mij ook niet gelukkig
Die waren intens he.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet?
Maar je hebt ook gesnoept van die speciale sigaretten van patjen. Ik zat ook even flink in mijn eigen wereldje op een gegeven moment.Misschien dat het daarom effe mis ging
I know.quote:
Dat ging echt he-le-maal nergens meer over neequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ging echt he-le-maal nergens meer over nee
Ik heb een kwartier lang en heen en weer wiegend op mijn benen naar de sterren zitten kijken. Met open mond
[..]
Ik heb een kwartier lang en heen en weer wiegend op mijn benen naar de sterren zitten kijken. Met open mond
[..]
Ik ga er niet naar vragen neequote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]!
Geen idee wat voor extra shit daar in zat.
Ik hoorde iemand vertellen dat hij voor een tientje een dikke zak met wiet kreeg. Was jij dat?quote:
Nee ik heb daar niets mee te makenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand vertellen dat hij voor een tientje een dikke zak met wiet kreeg. Was jij dat?
Dat raad ik je niet aan. Je kunt veel beter radijsjes roken. Lekkere nasmaak.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm, nog nooit gerookt... misschien eens proberen
quote:
Bedankt voor de tip. zal ik zeker doen!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat raad ik je niet aan. Je kunt veel beter radijsjes roken. Lekkere nasmaak.
Ik vind hem zo leukquote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
Die nieuwe daarnet van de AH....Balaaaaaaaaaaaabamda rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
geen hamburgers met korting meer?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
Die nieuwe daarnet van de AH....Balaaaaaaaaaaaabamda rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik ookquote:
Nee nu wat anders ...geen idee wat want ik zat naar hem te kijkenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen hamburgers met korting meer?
Hamburgers met korting blijft wel beter.quote:
Ben je niet meer bij de BBQ?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehe ik ga op bed liggen, zo terug op iPhone ofzo
Aaaah... vroeg naar bed ook zeker?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik werd misselijk van de lucht
Dus was redelijk vroeg thuis
Dus dan kan het niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron is op zijn kamer gitaar aan het spelen..
Onze kamers grenzen aan elkaar, elektrische gitaar, Metellica en Iron Maiden, versterker, muren van peperkoek.. Dat gaat hem niet worden.quote:
Ah, op die manierquote:Op zondag 10 juli 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onze kamers grenzen aan elkaar, elektrische gitaar, Metellica en Iron Maiden, versterker, muren van peperkoek.. Dat gaat hem niet worden.
En ik kan mijn PM's niet verwijderen omdat mijn inbox te vol zit
Nondeju!quote:
Whehehe...ik had ook echt gewoon je moeder kunnen zijn...qua leeftijd dan...want ik ben niet een zeurtypjequote:
En terecht uit de tour gegooid...Ze mogen hem wat mij betreft ook berechtenquote:
Mishandeling? Poging tot doodslag?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
En terecht uit de tour gegooid...Ze mogen hem wat mij betreft ook berechten
Het is een begin!quote:
Geen idee, maar persoonlijk vind ik dat die persoon er wel makkelijk van af komt...Zo'n mongool had daar gewoon nooit mogen rijden en daarin is de leiding van de Tour ook op aan te spreken....Zeker in zo'n nerveuze etappe als vandaag...achterlijk mongolenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mishandeling? Poging tot doodslag?
Als je een beetje fantasie gebruikt kun je het laatste er nog uit herleiden ook. Stel je eens voor als hij met z'n hoofd in het prikkeldraad was gesmakt
La la pasta:quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef PatriQue89 het volgende:
ik vind la la la pasta leuker dan hamburgers (van welk nummer is daar de muziek van eigenlijk? )
Idd. Het is de hele tour al ontzettend nerveus en ook niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen idee, maar persoonlijk vind ik dat die persoon er wel makkelijk van af komt...Zo'n mongool had daar gewoon nooit mogen rijden en daarin is de leiding van de Tour ook op aan te spreken....Zeker in zo'n nerveuze etappe als vandaag...achterlijk mongolen
Na vandaag gaat het nog erger worden...Zoveel klassementsrenners die uit vallen..deze komt in de boeken!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idd. Het is de hele tour al ontzettend nerveus en ook niet leuk om naar te kijken.
Wint Gesink hem een keer, wordt het gelijk de tour van de armoede genoemdquote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Na vandaag gaat het nog erger worden...Zoveel klassementsrenners die uit vallen..deze komt in de boeken!
En de kwaliteit is ook goed zeg maar? Ik snak echt naar een goede Nederlandse serie. Die hebben we veel te weinig.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
Het zijn op zichzelf staande afleveringen over waargebeurde verhalen, zoals homogeweld, gijzeling, etc.
Mooi, dan ga ik het sowieso uitproberenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ja heel goed. Niet alle verhalen interesseren me allemaal, maar acteren is goed, en ook goede sfeer, goede opbouw.
OH OH OHquote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit 'm maar half te volgen
Er komt een 2de seizoen
Dexter is leukquote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
Eerst keek ik echt achterlijk veel series, nu bijna niks meer.
Alleen Community, Breaking Bad en Dexter.
Community ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
Zekerquote:
Kijk Breaking Bad. Beste serie ooitquote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef Renesite het volgende:
Ik keek:
Friends
Prison Break
Scrubs
Kijk
The Simpsons
Family Guy
Cleveland Show
South Park
Glee
Moet nodig weer een nieuwe serie volgen
Jaaaaaaaaaaaaaah!!!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Martin en ik geven Pretty Little Liars als tip.
Toch Martin?
Ik kan niet in woorden duidelijk maken hoe blij ik ben dat iemand in Nederland deze serie kent, dus:quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef ValHallen het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0840196/
Of deze heldenserie natuurlijk
Die is toch nog best bekend?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan niet in woorden duidelijk maken hoe blij ik ben dat iemand in Nederland deze serie kent, dus:!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan niet in woorden duidelijk maken hoe blij ik ben dat iemand in Nederland deze serie kent, dus:!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij komt de Amerikaanse variant op MTV. Maar die ik best kut.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Patje1987 het volgende:
Skins ken ik ook wel, kwam dat niet op MTV?
Ik kijk geen reet meer, ik heb geen zin om telkens programma's te moeten opnemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb er veel over gehoord, maar nooit gezien.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Niemand is hier fan van Shameless
![]()
De beste serie ooit.....I Love Frank![]()
avond all kwam even binnenwaaien
Shamelessquote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
Niemand is hier fan van Shameless
![]()
De beste serie ooit.....I Love Frank![]()
avond all kwam even binnenwaaien
nee ga op youtube en dan vanaf afl 1 je gaat genieten echt geloof mequote:Op zondag 10 juli 2011 22:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb er veel over gehoord, maar nooit gezien.Wel een aflevering van de Amerikaanse, die was wel mooi.
Gaafquote:
Das Pe.. of Rinus!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gaaf
Plankingen die man met strijkplank en ijzer
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:21 schreef Pheno het volgende:
Planking is toch weer uit? Nu is het coning!
Oh, dan ga ik dat maar in Keulen doen.quote:
Hmm.quote:
Trustenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
Meh. Ik denk dat ik eens NU probeer te gaan slapen...
Whatsapp haar!quote:
Ja goeie. Zonder smartphonequote:
Baaln.quote:
Heeft geen haastn.quote:
Dat zat niet in het boek hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En raadt eens wie die GHB in haar glas heeft gedaan?
Nope.quote:
Uhm.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ren buiten een rondje.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef Zeroku het volgende:
Ik verveel me eigen de aids, maar heb geen zin om te gaan slapen.
Dit dus...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef Zeroku het volgende:
Ik verveel me eigen de aids, maar heb geen zin om te gaan slapen.
Hey Hans!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:02 schreef JJH het volgende:
Deze topicreeks was een beetje uit mijn AT verdwenen.
Benny, heb jij wat anders dan winzip om dingen te unrarren? Die hebben tegenwoordig een 45 dagen free trial.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus...
Ik zit maar in de nachtbagger
winrarquote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Benny, heb jij wat anders dan winzip om dingen te unrarren? Die hebben tegenwoordig een 45 dagen free trial.
Zit gewoon ingebouwd in Windows als het goed is.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Benny, heb jij wat anders dan winzip om dingen te unrarren? Die hebben tegenwoordig een 45 dagen free trial.
Dan niet.quote:
*bam*twitter:imBenny twitterde op maandag 11-07-2011 om 01:44:48My Top 3 #lastfm Artists: Adele (28), Tone Damli Aaberge (18) & Michael Jackson (4) #lastfm http://bit.ly/daEDEc reageer retweet
snelle update, ik mag blijven op school,quote:
ja dat had ik dan eerder moeten wetenquote:Op maandag 11 juli 2011 01:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hallo supermarkt.
Jij had gister ook nog wel ff in Sjaarloos langs kunnen komen.
Top, van harte.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
snelle update, ik mag blijven op school,
ik heb blauwe pannekoeken gegeten,
[ afbeelding ]
mijn zusje heeft een kitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bella zit in mijn game
[ afbeelding ]
en ik heb een nieuw boek
[ afbeelding ]
Was wel heel tof.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja dat had ik dan eerder moeten weten
het was blijkbaar een onz meet?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Was wel heel tof.
Heb je al die topics dan weten te missen? Bella en c_a waren er ook.
ja, iets met 's middags laat ergens na een feestje wakker worden bij een vriendin en dan melig met voedselkleurstof pannekoeken maken voor ontbijtquote:Op maandag 11 juli 2011 01:54 schreef iBenny het volgende:
Zwabber fotoverslagen
Blauwe pannenkoeken?
Keitof!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, iets met 's middags laat ergens na een feestje wakker worden bij een vriendin en dan melig met voedselkleurstof pannekoeken maken voor ontbijt
Eigenlijk wel een beetje. Maar daar ken ik gewoon ook al teveel mensen. Meer dan de helft had ik al eens eerder gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was blijkbaar een onz meet?
ik zit nauwelijks in onz
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, iets met 's middags laat ergens na een feestje wakker worden bij een vriendin en dan melig met voedselkleurstof pannekoeken maken voor ontbijt
quote:
Maar dan moeten ze niet te dicht bij je peuk langslopen....quote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
een keer goed in de haarlak zetten en je hebt nergens meer last van
Een wat?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:24 schreef iBenny het volgende:
Anders wordt het een Cyndaquil!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |