Leukquote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef Kally het volgende:
Ja alweer, maar Ian moest blijdorp zien, en nu echt alles gezien
Ja was echt heel erg gezelligquote:
Whehehehequote:Op zondag 10 juli 2011 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja was echt heel erg gezellig
J. was onze gids in het begin, heb dubbel gelegen, hij deed het echt goed, als u meeloopt ziet u hier aan de rechterkant de haai
Met zijn lieve stem, dus heel hoogquote:
quote:
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me...met zn korte beentjes en dikke billen![]()
Wat.quote:
quote:
Koppijn?quote:
Nee ik heb nooit echt last van een kater, behalve dat ik moe ben ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.. Jij zult ook wel koppijn hebben als ik dat zo lees?![]()
Whehequote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik heb nooit echt last van een kater, behalve dat ik moe ben ofzo.
Dat zou er ook nog bij moeten komen.
Dankjequote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
Ja! Het was echt superleuk, echt leuke mensen.
Msnquote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
WIE WIL ER EEN SPELLETJE MET MIJ SPELEN OP MSN?
Heeee.quote:
Haha ja voel me stukken beter.quote:
Was wel grappig, Jofununununu kun helemaal in paniek omdat hij bella niet kon vinden. Lag ze gewoon voor pampus in een hok waar iedereen haar kon zienquote:Op zondag 10 juli 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ja het was echt wel gezellig gisteren
Als die drukte om niks geweest eigenlijk
Ik was Bella ook kwijtquote:Op zondag 10 juli 2011 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was wel grappig, Jofununununu kun helemaal in paniek omdat hij bella niet kon vinden. Lag ze gewoon voor pampus in een hok waar iedereen haar kon zienHij had bijna een zoekactie gehouden
![]()
ja zelfs ik maakte me zorgenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was Bella ook kwijt![]()
Ik heb 5 whatsappjes gestuurd naar der, en ook nog in dit topic gepost dat ik er kwijt was
HAHA NEE HOOR!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wordt een ranjaparty, mis ik toch niets!
Hahahaquote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 5 whatsappjes gestuurd naar der, en ook nog in dit topic gepost dat ik er kwijt was
echt waarquote:Op zondag 10 juli 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hahaha
Je kon haar vanaf de tuin zien liggen
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was wel grappig, Jofununununu kun helemaal in paniek omdat hij bella niet kon vinden. Lag ze gewoon voor pampus in een hok waar iedereen haar kon zienHij had bijna een zoekactie gehouden
![]()
quote:
Ja, toen voelde ik me wel even Natalee Holloway. Gelukkig was er geen Joran te bekennen!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
VIIESS PATRICK!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, toen voelde ik me wel even Natalee Holloway. Gelukkig was er geen Joran te bekennen!
whehehehequote:Op zondag 10 juli 2011 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, toen voelde ik me wel even Natalee Holloway. Gelukkig was er geen Joran te bekennen!
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehehe
En lekker mijn vinger in je strotke geduwd
Ik liep weg en had het nog geen eens door, liep ik daar met een vieze vinger
Hij was wel lief voor jequote:Op zondag 10 juli 2011 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_! Wist niet wat me overkwam. Had niet eens door dat Mister_green er ook was.
Dat dacht ik ook wel een beetje, maar als ik dat zou zeggen zou ik me weer de brave zeur voelenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
Ik ga ff boos doen hoor!
[ afbeelding ]
Verdomme Bella je had wel een alcohol vergiftiging kunnen hebben!
Ik geef te veel om jullie...I'm doomedquote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
Neuj, zoveel had ik nou ook weer niet op.
Maar lief dat je zo bezorgd was.!
ja nou soms moet je gewoon even zeuren hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel een beetje, maar als ik dat zou zeggen zou ik me weer de brave zeur voelen
Dus ik vertrouw maar op Bella's verantwoordelijkheidsgevoel
Aderenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keertje nog meer gedronken, zelfs toen had ik geen vergiftiging. Grolsch Lemon 2.5% stroomt door mijn aders.
Ze zoeken nog bloeddonoren.. Rijk word je, rijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een keertje nog meer gedronken, zelfs toen had ik geen vergiftiging. Grolsch Lemon 2.5% stroomt door mijn aders.
Als ik zoiets doe komen jij en Siep me persoonlijk het washok uitsproten hè?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nou soms moet je gewoon even zeuren hoor
Je gaat teveel met Renesite om!quote:
Jij krijgt niet eens de kans om zo veel te drinkenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik zoiets doe komen jij en Siep me persoonlijk het washok uitsproten hè?
Gerum jong!quote:
O JAWEL!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat weet ik. Je denkt toch niet dat dit mij elke week gebeurt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |