quote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Saind het volgende:
Ooit toen ik 8 of 9 was en we net terugkwamen van een maand vakantie werd ik 's nachts wakker omdat ik naar de wc moest. Maar was dus de eerste nacht dat ik weer thuis was dus ik was volkomen gedesorienteerd. Na 5 minuten zoeken naar het licht in de broek gepist... En het is een oud huis met houten vloeren dus het liep naar beneden waarop mijn zus, die onder mij slaapt, vroeg waarom het regende. Geen best moment dus
Klinkt nogal herkenbaar ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Karina het volgende:
Teruggezwaaid naar iemand die helemaal niet naar mij zwaaide
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.quote:
Idd.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens gedaan.
Dat lijkt me vrij asociaal?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoorSta ja daar tegen jezelf te praten
Dat doet Lt.Surge altijdquote:Op maandag 11 juli 2011 09:52 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ook leuk : Als je al wandelend een gesprek met iemand heb en die gaat er zonder wat te zeggen vandoorSta ja daar tegen jezelf te praten
lol ik vroeger ook weleens..quote:Op zondag 10 juli 2011 17:25 schreef Faux. het volgende:
Toen ik klein was de verkeerde moeder geknuffeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |