Parijs is nog ver en er zijn nog vele afdalingen te gaan he.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef Yonjuuni het volgende:
Hoe kan iedereen nou vallen deze week, maar de enige die nooit iets anders doet (F. Schleck) niet?
Sanchez?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
Titi wint de etappe en staat zeker een week in het geel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stiekem dan weer een goede zaak voor Gilbert en zijn groen, al zal die er niet echt wakker van liggen momenteel.
Op deze manier doet Gesink gewoon mee hoor...quote:
Iedereen kan nu voor hem gaan rijden (en Greipel).quote:
+ Evansquote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef marcodej het volgende:
Alleen de Schleckjes zijn nog niet gevallen.
Het zou spannend zijn als Schleck en Contador waren uitgevallen. Nu gaat het nog steeds gewoon tussen die 2.quote:
Ik zie het toch liever anders, spanning door strijdt op de fiets en niet door renners die op het asfalt liggen.quote:
Zit wat in. Maar dat kunnen ze bij Movistar en HTC natuurlijk ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen kan nu voor hem gaan rijden (en Greipel).
Als je afstapt om in de berm te gaan zitten met een bebloedde knie dan weet je voldoende, helaas.quote:
Ze zijn in shock. Vooral Gilbert die het zag gebeuren voor zijn ogen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Sasman het volgende:
Trouwens waarom nu niet meer doorrijden? Voor die Schleckjes ofwat?
Het is ook wel heel jammer voor de ronde hoor, zo zonder Wiggins, VDB2, Vino.quote:
Toch zie ik liever strijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Sheepcidus het volgende:
wel handig voor gesink die neutralisatie
Komt hem idd goed uitquote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Sheepcidus het volgende:
wel handig voor gesink die neutralisatie
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andy gaat Evans er wel af rijden denk ik
Bij HTC verwacht ik nog wel wat van Martin (zeker nu er weer een paar tegenstanders van tussen zijn). Ik geloof ook niet echt meer in Cav voor geel groen. De volgende weken komen er niet zoveel sprintersritten meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar dat kunnen ze bij Movistar en HTC natuurlijk ook.
Hij stond er wel bij, of dat hij gevallen is weet ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef NightDream het volgende:
[..]
Er lagen wel 2 BMC renners op de grond, weet alleen niet of Evans erbij lag.
Abandon VDB, Vino.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
Net terug van werk. Topictitel voorspelt niet veel goeds. Wat heb ik allemaal gemist?
Je bent echt stekeblind of niet?!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Hoogerland's aspiraties voor de bolletjestrui kunnen ook wel overboord, als hij nu al eraan hangt hoe moet dat dan donderdag, vrijdag, zaterdag?
Vino zwaar gewond en uit de ronde. VDB2 vermoedelijk sleutelbeenbreuk en naar huis.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
Net terug van werk. Topictitel voorspelt niet veel goeds. Wat heb ik allemaal gemist?
Neuh. Of het moet een kwartier worden ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Temlin het volgende:
Voeckler nu dik in het geel, top 10 voor hem.
Vino + VDB2 eruit.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
Gewoon in American football pak fietsenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef marcodej het volgende:
Ze kunnen ook allemaal niet sturen, ze zijn mentaal niet sterk, het zijn brekebeentjes, ze zitten ook verkeerd in het peloton...
Ze moesten gisteren nog een beetje lacherig doen om Gesink he, aja dan straft God ze vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is ook wel heel jammer voor de ronde hoor, zo zonder Wiggins, VDB2, Vino.
Cance valt voor em en hij veert weer terug.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Ascendancy het volgende:
Schleck hoor je niets over he. Is die uberhaupt al gevallen?
Nee, die heeft echt alles meezittenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Ascendancy het volgende:
Schleck hoor je niets over he. Is die uberhaupt al gevallen?
Luis Leonquote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Mr_DG het volgende:
Ik denk dat de winnaar van vandaag in de kopgroep zit als het zo blijft.
Dat dacht ik ook net. Hoeveel staat hij achter Titi?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef F_JD het volgende:
Zo gaat het peloton LL Sanchez nog kanshebber maken voor eindzege.
Wat een gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Mr_DG het volgende:
Ik denk dat de winnaar van vandaag in de kopgroep zit als het zo blijft.
Uh ja, met gemak.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Neuh. Of het moet een kwartier worden ofzo.
Eentje met gele schoenen, weet niet wie het was?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Wilskracht het volgende:
Was Willems nou ook gevallen of herkende de commentatoren van Sporza Willems als vandenBroeck.
Veel meer dan plek 9 of 10 gaat die ook niet halen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef TheArt het volgende:
Het boeit overigens nu weinig, maar Rabo heeft met Luis Leon nu opeens wel een klassement terug.
Die is aan het zwemmen er tussen in.quote:
Willems ook gevallen idd.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Wilskracht het volgende:
Was Willems nou ook gevallen of herkende de commentatoren van Sporza Willems als vandenBroeck.
Dit. Voor een keer ben ik het met je eens. Hopelijk wordt het nog wat in de bergen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:16 schreef Temlin het volgende:
VDB exit? Vino ook![]()
Wat een klote tour, alle helden zijn weg.
1:29 minutenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef NightDream het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Voeckler in het AK?
3 of zo. Die rijd morgen in geelquote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef NightDream het volgende:
En dat werd vooraf gezien als de zwakste schakel binnen de ploeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef TheArt het volgende:
Het boeit overigens nu weinig, maar Rabo heeft met Luis Leon nu opeens wel een klassement terug.
Anderhalf.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef NightDream het volgende:
Valpartij bij de afdaling. Vino en VDBroeck eruitquote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ik kom net thuis en heb duidelijk iets gemist. Ik zie allerlei namen die er uit zouden zijn.![]()
Wat is er precies gebeurd, weer een valpartij?
Gesink is er ook nog steeds, als hij vandaag geen tijd verliest kan hij zelfs nog top 5 halen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef TheArt het volgende:
Dat mag ook wel na die kettingbreuk op demarrage vorig jaar.quote:
Luis leon is een van de beste renners van de hele Raboquote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dat werd vooraf gezien als de zwakste schakel binnen de ploeg.
Rijdt nu prima overigens.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef Wilskracht het volgende:
Wel gunstig voor Gesink dit langzame tempo
Als ze 10 minuten pakken dan moet top 5 haalbaar zijn...zeker gezien de mannen die nu zijn weggevallen...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Veel meer dan plek 9 of 10 gaat die ook niet halen.
Het zal niet geweldig gaan, maar zal nog gewoon in het peloton zitten.quote:
F!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Valpartij bij de afdaling. Vino en VDBroeck eruit
Maar rijdt het hele jaar al geen deuk in een pakje boterquote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Luis leon is een van de beste renners van de hele Rabo
Natte afdaling, glijden, vino over de vangrail heenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ik kom net thuis en heb duidelijk iets gemist. Ik zie allerlei namen die er uit zouden zijn.![]()
Wat is er precies gebeurd, weer een valpartij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |