Parijs is nog ver en er zijn nog vele afdalingen te gaan he.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef Yonjuuni het volgende:
Hoe kan iedereen nou vallen deze week, maar de enige die nooit iets anders doet (F. Schleck) niet?
Sanchez?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
Titi wint de etappe en staat zeker een week in het geel.
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stiekem dan weer een goede zaak voor Gilbert en zijn groen, al zal die er niet echt wakker van liggen momenteel.
Op deze manier doet Gesink gewoon mee hoor...quote:
Iedereen kan nu voor hem gaan rijden (en Greipel).quote:
+ Evansquote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef marcodej het volgende:
Alleen de Schleckjes zijn nog niet gevallen.
Het zou spannend zijn als Schleck en Contador waren uitgevallen. Nu gaat het nog steeds gewoon tussen die 2.quote:
Ik zie het toch liever anders, spanning door strijdt op de fiets en niet door renners die op het asfalt liggen.quote:
Zit wat in. Maar dat kunnen ze bij Movistar en HTC natuurlijk ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen kan nu voor hem gaan rijden (en Greipel).
Als je afstapt om in de berm te gaan zitten met een bebloedde knie dan weet je voldoende, helaas.quote:
Ze zijn in shock. Vooral Gilbert die het zag gebeuren voor zijn ogen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Sasman het volgende:
Trouwens waarom nu niet meer doorrijden? Voor die Schleckjes ofwat?
Het is ook wel heel jammer voor de ronde hoor, zo zonder Wiggins, VDB2, Vino.quote:
Toch zie ik liever strijd.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Sheepcidus het volgende:
wel handig voor gesink die neutralisatie
Komt hem idd goed uitquote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef Sheepcidus het volgende:
wel handig voor gesink die neutralisatie
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andy gaat Evans er wel af rijden denk ik
Bij HTC verwacht ik nog wel wat van Martin (zeker nu er weer een paar tegenstanders van tussen zijn). Ik geloof ook niet echt meer in Cav voor geel groen. De volgende weken komen er niet zoveel sprintersritten meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar dat kunnen ze bij Movistar en HTC natuurlijk ook.
Hij stond er wel bij, of dat hij gevallen is weet ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef NightDream het volgende:
[..]
Er lagen wel 2 BMC renners op de grond, weet alleen niet of Evans erbij lag.
Abandon VDB, Vino.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
Net terug van werk. Topictitel voorspelt niet veel goeds. Wat heb ik allemaal gemist?
Je bent echt stekeblind of niet?!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Hoogerland's aspiraties voor de bolletjestrui kunnen ook wel overboord, als hij nu al eraan hangt hoe moet dat dan donderdag, vrijdag, zaterdag?
Vino zwaar gewond en uit de ronde. VDB2 vermoedelijk sleutelbeenbreuk en naar huis.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Thomas B. het volgende:
Net terug van werk. Topictitel voorspelt niet veel goeds. Wat heb ik allemaal gemist?
Neuh. Of het moet een kwartier worden ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:21 schreef Temlin het volgende:
Voeckler nu dik in het geel, top 10 voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |