Voor de bollen ja. Garderen is blijkbaar achter hemquote:
quote:
Casar in achtervolging.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:23 schreef TheArt het volgende:
Volgens de ticker 3 leiders: Voeckler, Flecha en Johnny.
nee helaasquote:Op zondag 10 juli 2011 13:23 schreef Falco het volgende:
Wow, wat is er allemaal in deel 1 van dit topic gebeurd!
En komen zo ook weer alle trollen tevoorschijn? Of zijn ze inmiddels vakkundig geband?
Lijkt me niet zo moeilijk ze uit elkaar te houdenquote:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 10-07-2011 om 13:23:59#tdf - momenteel 3 koplopers Flecha en Hoogerland krijgen aansluiting bij Voeckler -Casar is nu in de tegenaaval met L.L. Sanchez -Terpstra reageer retweet
Nee, als Gesink weer een keer in beeld is geweest is het weer 10 uur lang feest hier...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:23 schreef Falco het volgende:
Wow, wat is er allemaal in deel 1 van dit topic gebeurd!
En komen zo ook weer alle trollen tevoorschijn? Of zijn ze inmiddels vakkundig geband?
Niet iedereen met een afwijkende mening is natuurlijk gelijk een trol. Beetje jammer als je aanmerkingen hebt op Gesink, dat je gelijk als een trol beschouwd wordt. Onterecht en onnodig krampachtig.quote:
Hopelijk rijdt hij nu een keer verstandig en niet al te onstuimig.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mooi dat Hoogerland weer van de partij is. Hij had het al aangekondigd.
Wordt vooral gedaan door de zelf benoemde kenners die neerkijken op mensen die een andere mening hebben. Zeg niets over hun held wat ze niet bevalt, want dan moet je geband worden. Triest.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet iedereen met een afwijkende mening is natuurlijk gelijk een trol. Beetje jammer als je aanmerkingen hebt op Gesink, dat je gelijk als een trol beschouwd wordt. Onterecht en onnodig krampachtig.
Ik had op klassementsrenners gegokt. Kaat dus lekker in mn klassementquote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef Aalbers het volgende:
Mijn prono is winst voor Terpstra en Hoogerland tweede in de Dagzege
Hij doet het om de bollen, niet om de dagzege...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt hij nu een keer verstandig en niet al te onstuimig.
Ik Voeckler en Pineau, daarnaast nog wat mannen als Gilbert en Hushovd.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had op klassementsrenners gegokt. Kaat dus lekker in mn klassement
Volgens mij wil hij voor de bollen gaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt hij nu een keer verstandig en niet al te onstuimig.
Voeckler heeft ook al 2 punten voor de bollen, dat is wat minder.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij doet het om de bollen, niet om de dagzege...
Dat is leuk, maar een etappezege is natuurlijk veel meer waard.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij voor de bollen gaan.
Idd...altijd leuk die hints.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef Pino112 het volgende:
Beter doen jullie dat poultjesgezever gewoon in alle poultjestopics
denk dat de eerste drie wat gas terug hebben genomen om op de rest te wachten, die zijn ook dichterquote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef TheArt het volgende:
Peloton komt toch weer dichter: 50 sec. nu.
quote:
dat denk ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef Godshand het volgende:
Aan het end zal het wel strijd door de klassementsrenners worden; denk Vinokourov, Contador (die in het AK Gesink nog moet inhalen) de gebroeders Schleck, Evans en Gilbert, plus Hushovd zelf natuurlijk...
Volgens mij gaat er vandaag in het AK niets boeiends gebeuren. Het gaat om de etappe en de bolletjes vandaag, meer niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef Godshand het volgende:
Aan het end zal het wel strijd door de klassementsrenners worden; denk Vinokourov, Contador (die in het AK Gesink nog moet inhalen) de gebroeders Schleck, Evans en Gilbert, plus Hushovd zelf natuurlijk...
Mwah, een bollentrui zou ik in mijn eerste tour ook niet af slaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar een etappezege is natuurlijk veel meer waard.
Dit is veruit de beste kopgroep tot nu toe.quote:
Ik denk dat er nog wel 2-3 klassementsrijders stuk gaan deze etappe, waaronder Millar en Gesink.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:31 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er vandaag in het AK niets boeiends gebeuren. Het gaat om de etappe en de bolletjes vandaag, meer niet.
Ja, Hushovd gaat zichzelf gisteren niet helemaal kapot rijden om het dan vandaag maar even weg te geven.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef Nelis89 het volgende:
Denk niet dat ze veel ruimte zullen krijgen van het peloton. Voeckler maar op 1.29
Peloton, val stil!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:32 schreef Evertjan het volgende:
Tepstra en Hoogerland kijken hoe lang ze het volhouden
de 2 Nederlanders zijn idd de minste namen van de 6quote:Op zondag 10 juli 2011 13:32 schreef Aalbers het volgende:
Zijn zes behoorlijke namen in de kopgroep inderdaad
Ja want jij rijdt ook zomaar even de Tour nietwaar?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:31 schreef Evertjan het volgende:
wat een mietje ook he die Wout Poels beetje opstappen
Nee, is ook wel een leuke prijs. Maar het is al weer jaren geleden dat een Nederlander een etappe won. Hoogerland heeft het zeker het talent voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mwah, een bollentrui zou ik in mijn eerste tour ook niet af slaan.
Knappe voorspelling, met Millar die al gelost is en Gesink die het al dagen zwaar heeft. Als we het over het AK hebben denk ik meer aan de echte favorieten van dit moment, en daar horen Millar en Gesink niet bij.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:32 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel 2-3 klassementsrijders stuk gaan deze etappe, waaronder Millar en Gesink.
De klassementsrenners willen wel veilig zitten voor de Pyreneeen en Alpen. Dus beter snoepen ze hier en daar enkele seconden af, zodat ze hoger in het klassement komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:31 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er vandaag in het AK niets boeiends gebeuren. Het gaat om de etappe en de bolletjes vandaag, meer niet.
watje, mentaal erg zwak die gast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verschrikkelijk onzin. Wout kan dit prima aan, maar is gewoon ziek geworden.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden Poels nooit moeten opstellen veels te jong om gelijk de TDF te doen in zijn 1e echte jaar bij de profs. Laat hem dan de Vuelta rijden
derde is kreuzigerquote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Knappe voorspelling, met Millar die al gelost is en Gesink die het al dagen zwaar heeft. Als we het over het AK hebben denk ik meer aan de echte favorieten van dit moment, en daar horen Millar en Gesink niet bij.
Poels is toch al ietsjes langer prof, en heeft aangetoond dit wel aan te kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Evertjan het volgende:
ze hadden Poels nooit moeten opstellen veels te jong om gelijk de TDF te doen in zijn 1e echte jaar bij de profs. Laat hem dan de Vuelta rijden
achteraf altijd makkelijk praten. hij is ziek geworden, anders had hij dit zeker kunnen rijdenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Evertjan het volgende:
ligt misschien aan zijn engels maar als ik dit lees denk ik dat hij gelost is en na de klim weer is kunnen terugkomentwitter:
Poels is al 3 dagen ziek en houd geen voedsel binnen, dan rijd niemand de tour uit.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Evertjan het volgende:
Als ik Hoogerland was, zou ik eerst die bollen nu veilig stellen, en dan later een zege pakken, als de benen gewend zijn aan het hooggebergte...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, is ook wel een leuke prijs. Maar het is al weer jaren geleden dat een Nederlander een etappe won. Hoogerland heeft het zeker het talent voor.
Gisteren de Avondetappe gezien? Toen begon Zonneveld inderdaad ook, met Ruijgh is nog veel te jong, blablabla. En Van Poppel en Hamerling allebei in koor: wat een onzin.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Evertjan het volgende:
denk eerder dat Gesink achterin het peleton zat te bugelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Waaghals het volgende:
ligt misschien aan zijn engels maar als ik dit lees denk ik dat hij gelost is en na de klim weer is kunnen terugkomentwitter:
Ticker zegt het inderdaad ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Waaghals het volgende:
Ja, dat was wel mooiquote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gisteren de Avondetappe gezien? Toen begon Zonneveld inderdaad ook, met Ruijgh is nog veel te jong, blablabla. En Van Poppel en Hamerling allebei in koor: wat een onzin.
Kan natuurlijk wel verband houden met elkaar, een zware inspanning is een aanslag op je lichaam. Gewoon ziek worden, gewoon vallen, dat is te naief denk ik. Niet dat je de renner daar op af moet rekenen natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk onzin. Wout kan dit prima aan, maar is gewoon ziek geworden.
Voor een renner als Hoogerland is dit de kans om een etappe te winnen....hij gaat niet veel van dit soort kansen krijgen..quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ik Hoogerland was, zou ik eerst die bollen nu veilig stellen, en dan later een zege pakken, als de benen gewend zijn aan het hooggebergte...
Gelukkig dat het niet officieel bekend was.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef Aalbers het volgende:
Gesink terug in het peloton, was dus wel echt gelost
Hij gaat ervoor om de bollen naar Parijs te brengenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor een renner als Hoogerland is dit de kans om een etappe te winnen....hij gaat niet veel van dit soort kansen krijgen..
Een paar dagen bolletjestrui stellen i.v.m. een ritzege geen ruk voor...
Sja, dan zit Sanchez met 3 minuten ook te dicht op. Dit stelt weinig voor, gezien in het hooggebergte deze toch weinig kunnen uitrichten tegen de kopmannen. Alleen Sanchez wellicht.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Voechler er bijzit, staat veel te kort in het klassement om ze te laten rijden. Zullen dus wel ingelopen worden.
Om dan te beginnen met "in onze tijd" wat dan ook weer onzin is, want dat is 25 jaar geleden en niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef Sautor het volgende:
En Van Poppel en Hamerling allebei in koor: wat een onzin.
Voeckler die zich in gaat laten lopen? Ik denk niet dat we dat ooit zullen zien.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop dat Voeckler zich laat inlopen, want die staat te kort in het klassement. De rest mag wel rijden, vooral Casar.
Dan had hij vorige week niet zo veel energie moeten verspelen voor die schamele 4 puntjes...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:37 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Hij gaat ervoor om de bollen naar Parijs te brengen
Wat nou? Gewoon 4 min krijgen! Geel Voeckler!!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik hoop dat Voeckler zich laat inlopen, want die staat te kort in het klassement. De rest mag wel rijden, vooral Casar.
Die bollen zijn waarschijnlijk na deze etappe wel weer voor hem jaquote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef Nelis89 het volgende:
Hoop dat ze de ruimte krijgen tot na de laatste col van de tweede cat. , kan johnny in ieder geval veel puntjes sprokkelen onderweg.
Voeckler is iig geen bedreiging voor het bollenklassementquote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef Nelis89 het volgende:
Hoop dat ze de ruimte krijgen tot na de laatste col van de tweede cat. , kan johnny in ieder geval veel puntjes sprokkelen onderweg.
En dan weer een week in het geelquote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Wat nou? Gewoon 4 min krijgen! Geel Voeckler!!
Als Hushovd geel moet afstaan, sprint hij hem toch wel terug komende weekquote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat dit wel eens ideaal kan zijn. Garmin zal wel niet gaan rijden. Weer een hele dag op kop rijden, met geen enkele zekerheid dat Hushovd het geel houdt. Daarnaast heeft Europcar die trui dan, die ze met hand en tand zullen willen verdedigen. En aankomende donderdag valt hij er toch al tussenuit.
quote:
Hij herstelt snel, aanvallen zit in z'n bloed.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had hij vorige week niet zo veel energie moeten verspelen voor die schamele 4 puntjes...
jij hebt er kijk opquote:Op zondag 10 juli 2011 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als Hushovd geel moet afstaan, sprint hij hem toch wel terug komende week
Zoveel hebben ze gisteren toch niet gereden? Heb niet de hele etappe kunnen zien maar zag in de laatste twee uur toch vooral BMC en Astana. Lijkt me sterk dat ze dit zomaar weggeven.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef TheArt het volgende:
Ik denk dat dit wel eens ideaal kan zijn. Garmin zal wel niet gaan rijden. Weer een hele dag op kop rijden, met geen enkele zekerheid dat Hushovd het geel houdt. Daarnaast heeft Europcar die trui dan, die ze met hand en tand zullen willen verdedigen. En aankomende donderdag valt hij er toch al tussenuit.
Ik ook niet, zat te twijfelen tussen Casar en Pineauquote:Op zondag 10 juli 2011 13:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Had ik net Casar niet in mijn Tourpoule
Gisteren was moeilijker dan vandaag en als hij vandaag overleeft, kan Hushovd gewoon een halve tour in het geel blijven.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zoveel hebben ze gisteren toch niet gereden? Heb niet de hele etappe kunnen zien maar zag in de laatste twee uur toch vooral BMC en Astana. Lijkt me sterk dat ze dit zomaar weggeven.
Het was vooral BMC idd, volgens mij dacht Hushovd gisteren ook dat hij zijn trui kwijt zou gaan raken. Vandaag is dan relatief makkelijker om de trui te behouden, het lijkt me dat je dan het niet alsnog zo laat lopen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Zoveel hebben ze gisteren toch niet gereden? Heb niet de hele etappe kunnen zien maar zag in de laatste twee uur toch vooral BMC en Astana. Lijkt me sterk dat ze dit zomaar weggeven.
Hushovd kan meer dan ie zelf denktquote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was vooral BMC idd, volgens mij dacht Hushovd gisteren ook dat hij zijn trui kwijt zou gaan raken. Vandaag is dan relatief makkelijker om de trui te behouden, het lijkt me dat je dan het niet alsnog zo laat lopen.
Dit moet Gesink niet willen...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:44 schreef Waaghals het volgende:
Op de franse radio schijnen ze te zeggen dat Gesink letterlijk geduwd moet worden door zijn ploegmaten.
Die gaat het einde vandaag niet halen.
Zei het al, gekneusde ribben in de tour, dit gaat em niet worden, hij's nog jong.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:44 schreef Waaghals het volgende:
Op de franse radio schijnen ze te zeggen dat Gesink letterlijk geduwd moet worden door zijn ploegmaten.
Dat is wel pijnlijk, zou die lijdensweg niet al te lang maken als ik Rabo was.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:44 schreef Waaghals het volgende:
Wat betekent begeven?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
@snuf. Heb jij het begeven op spanjaarden?
Barredo is afgestapt?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Zei het al, gekneusde ribben in de tour, dit gaat em niet worden, hij's nog jong.
Barredo is al afgestapt..... alleen is de druk van hier te groot.
Misschien rijdt hij deze rit uit, en hoopt op de rustdag morgenquote:
Waar zie je dat Barredo is afgestapt? Of bedoel je Garatequote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Zei het al, gekneusde ribben in de tour, dit gaat em niet worden, hij's nog jong.
Barredo is al afgestapt..... alleen is de druk van hier te groot.
Hij bedoelt Garate waarschijnlijk.quote:
Geloof daar niet zo in, als je lichaam kapot is kan het alleen maar schade aanrichten als je blijft doorrijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:46 schreef Evertjan het volgende:
Gesink moet gewoon deze ettape uitrijden en niet op het AK letten. Deze tour zal hem alleen maar sterker maken als hij hem uitrijdt
Yep, allemaal een gratis.quote:
Aan zijn reactie te zien zie ik eerder een geestelijk probleem. Ik heb hem nooit heel sterk gevonden.. type binnenvetter, dat gaat vreten.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geloof daar niet zo in, als je lichaam kapot is kan het alleen maar schade aanrichten als je blijft doorrijden.
Euskatel en Caisse zijn prachtige ploegen gewoonquote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik bedoel dat je fan bent van spanjaarden
hij rijdt allang virtueel in t geelquote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef Godshand het volgende:
Voeckler bijna virtueel in het geel, zouden de Fransen wel leuk vinden
Hij rijdt al virtueel in het geel hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef Godshand het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef Godshand het volgende:
Denk dat ze het bij Euskatel minder prettig vinden om als spanjaarden gezien te wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Euskatel en Caisse zijn prachtige ploegen gewoonMet bazen renners met prachtige namen
Oh volgens NOS zit Millar nog voor hem..quote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hij rijdt al virtueel in het geel hoor.
quote:
Volgens de NOS ticker stond Gesink gisteren ook #1 in het AKquote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh volgens NOS zit Millar nog voor hem..
Ik mis de Kelme'squote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Euskatel en Caisse zijn prachtige ploegen gewoonMet bazen renners met prachtige namen
Ik weet het. Maar bij Euskatel rijden ze helemaal met van die prachtige Baskische namenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Denk dat ze het bij Euskatel minder prettig vinden om als spanjaarden gezien te worden
Ook van eerder? Hoe hard gingen ze wel in die crash?quote:
quote:
Brutt zat bij de eerste ontsnapping met Westra, maar werd daarna al snel gelost. Hij heeft zich gewoon opgeblazen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Ook van eerder? Hoe hard gingen ze wel in die crash?
ja, Garminquote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Wie rijdt op kop van het peloton? Garmin?
Dat is wel bruut dan om zo te moeten opgeven.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Brutt zat bij de eerste ontsnapping met Westra, maar werd daarna al snel gelost. Hij heeft zich gewoon opgeblazen.
Eigenlijk eenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Brutt zat bij de eerste ontsnapping met Westra, maar werd daarna al snel gelost. Hij heeft zich gewoon opgeblazen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is wel bruut dan om zo te moeten opgeven.
Goed gezienquote:Op zondag 10 juli 2011 13:40 schreef Temlin het volgende:
Sanchez virtueel 2e en de nieuwe kopman van Rabo
Wat raar, dat zou een prof aan moeten kunnen. En dan zo een dag voor de rustdag opgevenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom diequote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef Ferdii het volgende:
beter gaat rabo alles op LL sanchez gooien, die staat virtueel 2de
omdat hij nogal een tweifel geval was aan het begin van de tourquote:
LL Sanchez heeft dit jaar nog niet veel laten zien, buiten het Spaans kampioenschap tijdrijden. Is ook niet echt een man voor de top 10 van het AK. Hij kan wel voor ritzeges gaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef Ferdii het volgende:
beter gaat rabo alles op LL sanchez gooien, die staat virtueel 2de
Vorig jaar 11e dacht ik, dan is top-10 niet ver weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
LL Sanchez heeft dit jaar nog niet veel laten zien, buiten het Spaans kampioenschap tijdrijden. Is ook niet echt een man voor de top 10 van het AK. Hij kan wel voor ritzeges gaan.
een stimulans om door te rijden?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat je geen flikker hebt aan een virtueel klassement?
Had ie toch maar het motortje van Fabian moeten lenen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stel dat dit kopgroepje wint en Sanchez een paar minuten pakt, dan kan hij gewoon top 10 rijden...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat je geen flikker hebt aan een virtueel klassement?
Dan gaat Voeckler straks meer deuken rijden dan in die Saxo wagen.quote:
Gesink is er al uit, dus dat moet lukkenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Vorig jaar 11e dacht ik, dan is top-10 niet ver weg.
Dat is waar, maar ik heb het idee dat hij tekort gaat komen in het hooggebergte.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Vorig jaar 11e dacht ik, dan is top-10 niet ver weg.
Sanchez en Casar zijn een stuk gevaarlijker...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Cara het volgende:
Bijna ideale kopgroep, doodzonde dat Voeckler er bij zit
Nee man, Voeckler kan als geen ander zo'n onstnapping tot stand houdenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Cara het volgende:
Bijna ideale kopgroep, doodzonde dat Voeckler er bij zit
maar zij zijn dan ook profquote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Echt niet normaal hoe hard die kerels dalen. Als ik met mijn mountainbike 55km/u naar beneden ga op de weg krijg ik al tranen in de ogen van de wind en moet ik mijn koppie goed erbij houden om niet over dooie vogels, steentjes en takjes te struikelen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:56 schreef Evertjan het volgende:
ene D. Irector moet lossen uit het peleton
Kwestie van het afmaken in een dergelijk groepje, komt er geen enkele van die andere 5 dit jaar in de buurt van Voeckler.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sanchez en Casar zijn een stuk gevaarlijker...
Zijn zomertoeristen, negeren.quote:
Het gaat wel lekker zo, halve peleton is geloof aan de race of aan het kotsen zo langzamerhand. De jus d'orange heeft weer te lang in een dashboardkastje gelegen?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:57 schreef TheArt het volgende:
Coyot is schijnbaar achterin het peloton alles eruit aan het kotsen.
Sanchez en Casar zijn betere klimmers en kunnen ook zeer behoorlijk aankomen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kwestie van het afmaken in een dergelijk groepje, komt er geen enkele van die andere 5 dit jaar in de buurt van Voeckler.
Ik haat niet op Voeckler, maar ze gaan die gewoon niet te veel tijd geven voor het klassement.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kwestie van het afmaken in een dergelijk groepje, komt er geen enkele van die andere 5 dit jaar in de buurt van Voeckler.
ze hebben de airco niet afgeplakt met vuilniszakkenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker zo, halve peleton is geloof aan de race of aan het kotsen zo langzamerhand. De jus d'orange heeft weer te lang in een dashboardkastje gelegen?
Kan ook nadelig werken voor Voeckler. Als iemand ervandoor muist, dan kijken ze allemaal naar hem om het gat dicht te rijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was een antwoord op je eigen vraag, waarom quote je ditquote:
Ik kwam alleen maar lieve fransmannen tegen in Parijsquote:Op zondag 10 juli 2011 13:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fransen zijn nu niet bepaald vriendelijk volk
Maar Voeckler heeft misschien wel het beste koersinzicht van het peloton. Daarnaast kan hij ook lang aanklampen in zo'n groepje.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sanchez en Casar zijn betere klimmers en kunnen ook zeer behoorlijk aankomen.
zie editquote:Op zondag 10 juli 2011 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was een antwoord op je eigen vraag, waarom quote je ditDenk nou eens aan al die waarschuwingen en minder je posts.
Vast gedacht dat EHEC een nieuw soort doping is.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker zo, halve peleton is geloof aan de race of aan het kotsen zo langzamerhand. De jus d'orange heeft weer te lang in een dashboardkastje gelegen?
Bedorven kip zekerquote:Op zondag 10 juli 2011 13:59 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Vast gedacht dat EHEC een nieuw soort doping is.
Dat interesseert ons geen fuck.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:00 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Effe de start van de F1 checken tussendoor. Safety Car rijdt op achterstand inmiddels.
Hij heeft hem nog niet binnen hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 14:03 schreef Drassss het volgende:
Ik mag toch hopen dat Vacans voor dinsdag een 100% bolletjes pak voor Johnny heeft gefixt
En misschien wil Voeckler ook die trui wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet binnen hoor...hij heeft maar 4 punten voorsprong op de rest...
Drie op Voeckler.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft hem nog niet binnen hoor...hij heeft maar 4 punten voorsprong op de rest...
Klote publieke omroepquote:
quote:
nog ruim 20 minuten dus ,aldus Nelissentwitter:dnelissen twitterde op zondag 10-07-2011 om 13:58:39De internationale feed begint om 14:29 uur. Wij komen na de tweede helft Zweden-Australie erin rond 15:00 uur! reageer retweet
Marije van Kempen van XS4ALLquote:
Is toch goedquote:Op zondag 10 juli 2011 14:05 schreef Falco het volgende:
Nog geen live-uitzending en zometeen al topic nummer 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |