Ik had een invite een dag na de lancering van G+quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
iBenny en ik zaten er sowieso vanaf de eerste dag al in geloof ik, toch iBenny ?
Het moet ook tijd hebben natuurlijk. Niet iedereen kan een early adopter zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Deels waar.
Maar ik merk de laatste paar dagen dat steeds meer mensen toch om een invite vragen, en dan buiten Fok!.nl om.
Dus via gewoon vragen op facebook of een dergelijke site.
Jij gaf mij een invite inderdaad, en daarna heb jij een heleboel invites nog verstuurd en ik ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ik was volgens mij de eerste FOK!ker in dit topic met uitnodigingen.
[..]
Je had van iedereen een email?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Misan het volgende:
Hop, al mijn facebook-contacts uitgenodigd voor Google+
Nee, die had iedereen zelf ingevuld op facebook (zie profiel van praktisch iedereen op facebook) en nee ik heb niet alle 200 contacts een voor een uitgenodigdquote:
twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:49:03Who on this new google+ sh*t. Add me on there https://plus.google.com/u/0/114809488257853535663/ reageer retweet
Het is een goed teken dat celebs het nu ook gaan gebruiken. Ik heb wel meerdere bekendheden gezien maar weet niet of die echt zijn.twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:51:26I can send invites. Who want one? Lemme know your email reageer retweet
Goed voor wie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:55 schreef Nyce het volgende:
50 Cent deelt Google+ invites uit via Twitter:twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:49:03Who on this new google+ sh*t. Add me on there https://plus.google.com/u/0/114809488257853535663/ reageer retweet
Het is een goed teken dat celebs het nu ook gaan gebruiken. Ik heb wel meerdere bekendheden gezien maar weet niet of die echt zijn.twitter:50cent twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 23:51:26I can send invites. Who want one? Lemme know your email reageer retweet
Valt wel mee hoor. Het tweede gedeelte geeft bijvoorbeeld fok! het recht om mijn profile picture te gebruiken wanneer ik daar toestemming voor heb gegeven. Gebeurt ook met facebook en twitter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef Misstique het volgende:
http://facecrooks.com/Saf(...)book-vs.-Google.html
Hmm... Bij Google+ gooi je nog meer rechten overboord dan bij facebook.
Ik doel ook meer op mogelijk zakelijk gebruik, daar ligt mijn primaire interesse en dan schrik ik wel enigszins van dit soort berichten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Het tweede gedeelte geeft bijvoorbeeld fok! het recht om mijn profile picture te gebruiken wanneer ik daar toestemming voor heb gegeven. Gebeurt ook met facebook en twitter.
Dit stukje hebben ze dan trouwens weer niet bold gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op mogelijk zakelijk gebruik, daar ligt mijn primaire interesse en dan schrik ik wel enigszins van dit soort berichten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:00 schreef Misstique het volgende:
http://facecrooks.com/Saf(...)book-vs.-Google.html
Hmm... Bij Google+ gooi je nog meer rechten overboord dan bij facebook.
quote:Overdracht van auteursrechten kan in Nederland alleen "uitdrukkelijk schriftelijk" en een keer op "OK" klikken of iets als "door het uploaden van foto's gaat U akkoord met... (etc)" is niet voldoende.
Het enige wat je daar in feite doet is Google toestemming geven om je foto's op Google+ en andere Google-diensten te laten zien (anders zou je ze eventueel kunnen aanklagen dat door jouzelf geuploade foto's daar uberhaupt te zien zijn ), maar het auteursrecht blijft gewoon bij jou.
En waarom dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:07 schreef picodealion het volgende:
Vind ik G+ toch meer dit:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanwege de nerds. En doe eens een andere pi man.
Wat is er mis met mijn usericon?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vanwege de nerds. En doe eens een andere pi man.
En dit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.
90% van de mensen is dan eigenlijk nerd.
Met hun smartphone's en internet gebruik, en laat staan het spreken over gamen.
Vroeger was nerd nog van toepassing.
Gaat ik wel eem doen R.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:15 schreef aaipod het volgende:
Heeft iemand heel toevallig nog een invite over?
Pm mij maar voor invite. Wel met gmail adres aub.quote:
Heb ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Pm mij maar voor invite. Wel met gmail adres aub.
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de term 'nerd' niet meer van toepassing.
90% van de mensen is dan eigenlijk nerd.
Met hun smartphone's en internet gebruik, en laat staan het spreken over gamen.
Vroeger was nerd nog van toepassing.
ff aanmaken, anders kan je sowieso niet naar binnen bij G+quote:
Ow sorryquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef picodealion het volgende:
Posticon, SpernaDonor. Niet Usericon.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
You've got a DM... Thanks alvast..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tevens geef ik ook nog invites weg indien je me DM't / PM't
Houden zoquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
Er is trouwens nog helemaal geen reclame he?
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef Nyce het volgende:
Ik vind het 'volg' systeem wel een nadeel moet ik zeggen, ik vind de Facebook manier van vrienden worden toch beter en handiger.
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb geen facebook omdat ik er de ballen niet van snap..
Mijn mening is dat Google veel duidelijker is..
Wat vvind jij het nadeel dan van dit volg systeem?
Dat kan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind een nerd toch iets anders dan iemand die een computer gebruikt.
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Nyce het volgende:
[..]
LinkedIn werkt ook zo. Ik wil niet dat mensen mij volgen, ik wil connecties maken. Ik wil kunnen goedkeuren of ik iemand als connectie wil.
Ja maar dan volgt die gene mij wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen vrienden te worden, je kan diegene toch ook gewoon niet toevoegen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |