Het bad? Dus dat past er in? Nu ben ik echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ach, ik ben op zich badkamers in Amsterdamse huurwoningen gewend en kan dus wel wat hebben.Ik ben in m'n nopjes met het bad en de rest interesseert me niet zo.
En dat raam lijkt me inderdaad héérlijk! Ik heb nog nooit een badkamer gehad met een raam erin. Waar een mens al niet gelukkig van kan worden.
Er past een bad onder het raam. Daarin moeten we ook douchen. Naast het bad komt zelfs nog een toilet.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:19 schreef Sleeve het volgende:
[..]
Het bad? Dus dat past er in? Nu ben ik echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
OK, het douchen in bad verklaart het.. ik vroeg me af hoe je zowel een douche als een bad in die ruimte kon krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er past een bad onder het raam. Daarin moeten we ook douchen. Naast het bad komt zelfs nog een toilet.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er past een bad onder het raam. Daarin moeten we ook douchen. Naast het bad komt zelfs nog een toilet.
Projectvloerbedekking is toch vast wel breder te krijgen? al vraag ik me af of je zo'n bedrijf bereid krijgt een relatief klein stukje te leveren....quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nope, niet gevonden helaas, mefke! En bij epoxy moet je je denk ik voorstellen dat het een soort dikke verf is die je over je vloer uitstrijkt. Het is inderdaad zo dat het resultaat niet superglad wordt, maar het kost dan ook geen drol.
En ja, het is héél hard. Dat is inderdaad een nadeel. Ik vind onze vloer heel fijn aanvoelen. Ik neig in ieder geval nog steeds naar marmoleum.
Dat is zeker waar. Ik weet nog dat ik in het begin dacht dat we toch wel een vrij kleine woning kregen... Nu alle wanden staan valt dat wel mee zeg maar.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef Sleeve het volgende:
Ik kan me je gevoel over de badkamer wel voorstellen! Maar wie weet hoe het er straks uitziet als het af is, dat is toch altijd heel anders dan wanneer het nog zo in aanbouw is.
Ik kan het me helemaal voorstellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ach, ik ben op zich badkamers in Amsterdamse huurwoningen gewend en kan dus wel wat hebben.Ik ben in m'n nopjes met het bad en de rest interesseert me niet zo.
En dat raam lijkt me inderdaad héérlijk! Ik heb nog nooit een badkamer gehad met een raam erin. Waar een mens al niet gelukkig van kan worden.
Even serieus... houden kinderen niet van hoge muren?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Doordat de onderste helft een kleur heeft voelt de kamer minder hoog en meer op 'kinderniveau'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |