abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99587928
Ik kan me je gevoel over de badkamer wel voorstellen! Maar wie weet hoe het er straks uitziet als het af is, dat is toch altijd heel anders dan wanneer het nog zo in aanbouw is. En je hebt in ieder geval wel een fijn groot raam in de badkamer!
pi_99588348
Ja ach, ik ben op zich badkamers in Amsterdamse huurwoningen gewend en kan dus wel wat hebben. :+ Ik ben in m'n nopjes met het bad en de rest interesseert me niet zo.

En dat raam lijkt me inderdaad héérlijk! Ik heb nog nooit een badkamer gehad met een raam erin. Waar een mens al niet gelukkig van kan worden. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99588616
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ja ach, ik ben op zich badkamers in Amsterdamse huurwoningen gewend en kan dus wel wat hebben. :+ Ik ben in m'n nopjes met het bad en de rest interesseert me niet zo.

En dat raam lijkt me inderdaad héérlijk! Ik heb nog nooit een badkamer gehad met een raam erin. Waar een mens al niet gelukkig van kan worden. :Y)
Het bad? Dus dat past er in? Nu ben ik echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
pi_99588658
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:19 schreef Sleeve het volgende:

[..]

Het bad? Dus dat past er in? Nu ben ik echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!
Er past een bad onder het raam. Daarin moeten we ook douchen. Naast het bad komt zelfs nog een toilet.
pi_99589333
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Er past een bad onder het raam. Daarin moeten we ook douchen. Naast het bad komt zelfs nog een toilet.
OK, het douchen in bad verklaart het.. ik vroeg me af hoe je zowel een douche als een bad in die ruimte kon krijgen.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:05:42 #131
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99591071
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:o In onze badkamer past geeneens een bad. Ook niet als we erin zouden gaan douchen :+ Een raam in de badkamer lijkt me ook geweldig. Lekker luchten O+
pi_99591638
Leuk Claudia!!! Het heeft heel veel van ons "oude" huis, dat was ook nieuwbouw, en daar hebben we heerlijk gewoond!
En dat het klein lijkt, dat hadden wij toen ook, gelijk al, toen het was uitgegraven....maar viel toen 100% mee.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99593595
Ik ben wat ideeën aan het verzamelen voor de kinderkamers. De Ikea is een aardige inspiratiebron!

In Ivans kamer komt een soort bureautje uit de Stuva-serie van de Ikea:

Dit vind ik een erg leuk idee, een schilderijhouder gebruiken om de muur in twee te delen. Doordat de onderste helft een kleur heeft voelt de kamer minder hoog en meer op 'kinderniveau'. Dit wil ik ook in Ivans kamer gaan doen en in de wissellijsten wil ik natuurgetrouwe plaatjes van dieren stoppen:

En dit vind ik ook een leuk idee, een spiegel met een paar haakjes op de kinderkamer. Dat ga ik in ieder geval in Ivans kamer doen:

In Lena's kamer wil ik een soort bedbankje voor onder het raam. Dat is toch de droom van elk meisje? Ik denk dat het het handigst is om dit zelf te (laten) maken. Onderin bakken, bovenop een matrasje (daar kan later misschien een vriendinnetje op slapen) en dan wat kussens erbij. Ik vind het ook een leuk idee om aan weerszijden kastjes/plankjes op te hangen.

Dat laatste plaatje is trouwens niet van de Ikea.
  zondag 17 juli 2011 @ 21:59:44 #134
100412 mefke79
komt goed!
pi_99593930
Claudia, hier ook behoorlijk wat ikea kinder-spul in de kamers. 1 tip: die krukjes zijn ondingen. Driekus kiept er telkens vanaf, hij wil er dan op gaan zitten en dan schuiven ze naar achteren.
Zo'n bedbank is heel tof! Volgens mij heeft/had ikea die ook in het assortiment.
En het stuva-bureautje/speelbak staat sinds kort hier in de woonkamer, bevalt ook prima.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99594084
Ik kan op de Ikea-site geen bedbank vinden?
pi_99594345
Deze zou trouwens precies passen. :o

zondag 17 juli 2011 @ 22:06:09 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_99594353
Claudia voor originele bankjes, bureautjes en tafeltjes kun je ook terecht bij neef louis. Om de ikea-sfeer wat te doorbreken :)
pi_99594469
dat bedbankje O+
idee van de schilderijhouder vind ik ook erg leuk
pi_99594665
Oh, ik heb van Ikea wél een bedbank gevonden!

zondag 17 juli 2011 @ 22:16:02 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99594893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
Nope, niet gevonden helaas, mefke! En bij epoxy moet je je denk ik voorstellen dat het een soort dikke verf is die je over je vloer uitstrijkt. Het is inderdaad zo dat het resultaat niet superglad wordt, maar het kost dan ook geen drol.

En ja, het is héél hard. Dat is inderdaad een nadeel. Ik vind onze vloer heel fijn aanvoelen. Ik neig in ieder geval nog steeds naar marmoleum.
Projectvloerbedekking is toch vast wel breder te krijgen? al vraag ik me af of je zo'n bedrijf bereid krijgt een relatief klein stukje te leveren....

http://www.upofloor.com/upofloor_en zoiets bijvoorbeeld?? ik weet niet of het echt breder is hoor, maar dat leek me...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99594983
Wat een leuke ideetjes allemaal Claudia!
Die Stuva serie is ook echt heel leuk vind ik!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_99599060
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef Sleeve het volgende:
Ik kan me je gevoel over de badkamer wel voorstellen! Maar wie weet hoe het er straks uitziet als het af is, dat is toch altijd heel anders dan wanneer het nog zo in aanbouw is.
Dat is zeker waar. Ik weet nog dat ik in het begin dacht dat we toch wel een vrij kleine woning kregen... Nu alle wanden staan valt dat wel mee zeg maar. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_99601275

Ik denk dat dit de beste opstelling is. Vond het idee met de tafel in de lengte ook erg leuk maar ik denk dat je je ongelofelijk gaat irriteren aan de ruimte die je hebt om rond de tafel te lopen.

Je zou je bank nog een stukje van de muur kunnen trekken zodat ie iets meer in de ruimte komt te staan en de ruimte achter je bank kun je bijvoorbeeld gebruiken voor een sidetable of een plank achter de bank waarop je accessoires kwijt kan of een stapeltje boeken of iets dergelijks.

Dit is niet de meest geweldige foto maar je ziet dat er achter die bank nog iets gebeurd. En je bank komt zo iets de kamer in zonder dat je ruimte verliest.

Je boekenkast idee is geweldig en ik moest meteen denken aan de Besta serie van Ikea. Je zou de kastjes bovenin door kunnen laten lopen boven de eettafel.

Besta heeft ook kasten die je aan de muur kan ophangen en je zou dan bijvoorbeeld kunnen kiezen om ze iets van de vloer af te hangen en er een kastje of 2 tussen uit te laten maar wel het bovenblad laten doorlopen waar je dan bijvoorbeeld 2 poefjes of stoeltjes neerzet, zodat je kindjes daar een soort van bureautje hebben.

Wil je dat bureautje niet in het zicht inclusief al het speelgoed dan zou je met de schuifdeuren van Besta het bureautje kunnen wegwerken.

I.p.v. poefjes of stoeltjes kun je ook kiezen voor 2 houten kubussen op wieltjes bijvoorbeeld die je zowel als salontafel of bijzettafeltje kan gebruiken en als krukje. Een kussentje erop en klaar! :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_99602328
Schiet nu op zeg claudia! Leuk hoor om te volgen!
  maandag 18 juli 2011 @ 12:16:27 #145
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99614284
:o Waarom heb ik hier nooit meegelezen Claudia? Shame on me! :@

Ik ga alles nog eens op mijn gemakkie lezen, maar ik ben nu al verliefd op de Rosemary Green! O+
pi_99614497
Die Stuva serie is leuk!! Ik heb zelf ook getwijfeld over zo'n 'burootje' voor mijn kleuter, maar uiteindelijk niet gedaan. Ze heeft nog nooit gezeten aan het tafeltje met stoeltje dat we voor haar hebben. Ze zit altijd op de grond op haar kamer. Een leuk kleed is ook echt heerlijk voor die kleintjes.
O, en een bedbankje voor je meisje! Leuk!
Wij hebben Lifetime bedden. Ik dacht: meteeen investeren in een bed dat voor altijd (of in ieder geval heel lang) meekan.
Met een meidenkwartet
pi_99614717
He Claudia, ik ben weer terug uit Berlijn. Koen heeft zaterdag het huis bekeken en ik vroeg nog..heb je onze buren gezien?? Maar hij zei dat het erg druk was en dat hij er niet op gelet heeft :{w

Anyway hij vond de woning gelukkig ruimer dan gedacht. Badkamer hier ook klein en wij hebben zelfs de badkamer vergroot. En hij vond de woning erg licht en de buurt superleuk. Hij was er met een vriend die zijn kind ook mee had. Ze waren dus een gezellig koppeltje :+

Over 4 maanden wordt de woning al opgeleverd! Als je het zo zegt dan is het echt al snel!! Wij moeten ook snel de kleur van de vloer uitzoeken. En de muren gaan we denk ik voor nu wit verven en her en der een wandje behangen.
pi_99615564
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:09 schreef Claudia_x het volgende:

Ik kan het me helemaal voorstellen.
Ik woon nu ook in een Amsterdamse huurwoning.
De bouw van ons huis in Amsterdam Noord begint pas in september.
  Moderator maandag 18 juli 2011 @ 14:16:51 #149
5428 crew  miss_sly
pi_99618445
Wat een leuke ideeen voor de kinderkamers, Claudia! Dat idee van de muren qua hoogte in tweeen delen vind ik een goede! Die ga ik er hier zeker in brengen. Met onze hoge muren is dat voor zo'n klein meisje natuurlijk helemaal top. En ook je idee van de bedbank onder het raam! Goed plan, nooit over nagedacht dat dat een optie zou kunnen zijn.

Oplevering dus waarschijnlijk ergens in december he? Dan is de tijd toch wel echt heel erg snel gegaan! Op de foto's zien de huizen er in ieder geval leuk uit en ook lucht en ruim.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99618616
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Doordat de onderste helft een kleur heeft voelt de kamer minder hoog en meer op 'kinderniveau'.
Even serieus... houden kinderen niet van hoge muren?

(hebben wij gewoon even slaapkamers met muren van 6 meter hoog :@ )
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')