Ik moest lachenquote:
Nee Faye verdient de worship hequote:
Ook zo fijn dat hij dat op fok verteld tijdens de meet, zodat ik iedereen op de af kreegquote:
Niemand die mij een hand wilde geven nadat ik gefapt hadquote:Op maandag 11 juli 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Toch blij dat ik het op tijd wist op Naat op de meet de hand te schudden en Faye ook te feliciteren
Doe maar welquote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet ik hier serieus op in gaan?
Moest je dit nou serieus kicken?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Moet ik hier serieus op in gaan?
Hoi, neuken?quote:
Eigenlijk wel. Ik stel voor dat we hier een reeks van maken zodat ie over 2 jaar nog boven in je actieve topic lijst staat.quote:
Zolang hij dan voor mij ook nog steeds bovenaan mijn lijstje staatquote:Op maandag 25 juli 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik stel voor dat we hier een reeks van maken zodat ie over 2 jaar nog boven in je actieve topic lijst staat.
Aah wat schattig die puppy liefdequote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zolang hij dan voor mij ook nog steeds bovenaan mijn lijstje staat
Ik ga er geen geld op inzetten. 2 jaar is lang vooral als je zo jong bent als julliequote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het was maar een potje neuken hé...quote:Op maandag 25 juli 2011 19:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met een meet en een lieve speechquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Het was maar een potje neuken hé...
Vertel ons meerquote:Op maandag 25 juli 2011 19:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Iets met een meet en een lieve speech
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Ik ben echt benieuwd
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vertel ons meer
Ik ben echt benieuwd
quote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.
Geen idee meer wat ik daar allemaal geluld heb, niet erg veel volgens mijquote:Op maandag 25 juli 2011 20:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De verhalen in het schuurtje waren veel interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |