quote:
Stand topic #2290:quote:
Ik test graag jullie geduldquote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Oeh je bent net op tijd binnen de 15 minuten, anders - 2 hoor!
Je bent echt een zeikerdquote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Oeh je bent net op tijd binnen de 15 minuten, anders - 2 hoor!
Wie het zegtquote:
Beatles waren eerder denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Aalbers het volgende:
The Beatles, maar welke twee nummers: geen idee
quote:debuutsingles.
quote:
banaan, ik heb een nieuwe vraag gesteld na 20 minuten, omdat jij niet meer online was. Jij had die eigenlijk moeten stellen. Jij geeft het goede antwoord. Ik geef je geen punten. Niets vreemds aan toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wie het zegt
Ik ben 5 minuten te laat met ene vraag en je trekt al -2 af. Bekrompen ziel
idd topnummerquote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een topnummer is dat Tigerfeet toch, doet het altijd goed op feestjes met genoeg 50+'ers
fruit fittiequote:[..]
banaan,
Ik vind het knap dat je de leadgitarist zo opnoemt en de zanger die duizend keer beroemder is/was niet kent,, maar bij de gerelateerde zoekopdrachten op google komt idd Dave Hill na voren.quote:
Oh ik dacht dat je de gitarist vroeg, excuses.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:08 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je de leadgitarist zo opnoemt en de zanger die duizend keer beroemder is/was niet kent,, maar bij de gerelateerde zoekopdrachten op google komt idd Dave Hill na voren.
Jammer banaan, verkeerd opgezocht!!
Ik ook. Antwoord in spoiler.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:11 schreef Mark het volgende:
OMG, ik draai maar weer om en ga iets leuks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de gitarist vroeg, excuses.
Zanger is Holder natuurlijk.
Is dit de nieuwe vraag?quote:
dat ga ik googlen!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:26 schreef Aalbers het volgende:
Excuses: vergeten vetgedrukt te maken.
Mja, hoe gaat dit verder?
Banaan toch maar de punten gegeven, wmb stelt tomtomaat de nieuwe vraagquote:
Stand topic #2290:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |