Correct, het 1e puntquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:30 schreef theSummoner het volgende:
Hm het is een 10e topic, moet ik nou dubbele punten geven?
Het wordt om kwart over 3 in de ochtend al licht.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:40 schreef theSummoner het volgende:
Godver het wordt zo licht, ik moet m'n kist in
Ik keek net pas naar buitenquote:Op zondag 10 juli 2011 04:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het wordt om kwart over 3 in de ochtend al licht.
Beste film allertijden wat mij betreftquote:
Geen idee.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:46 schreef theSummoner het volgende:
Welke acteur spreekt de stem van de geest in in de originele Engelse versie van Disney's Aladin?
Correctquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:48 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Correct
Stand topic #2290:
4 lubje25
2 theSummoner
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:55 schreef theSummoner het volgende:
Daniel craig
Pierce brosnan
Sean Connery
Roger Moore
George Lazenby
Timothy Dalton
Niet nodigquote:Op zondag 10 juli 2011 04:55 schreef theSummoner het volgende:
had geen zin om ze in de goede volgorde te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
quote:Op zondag 10 juli 2011 05:16 schreef theSummoner het volgende:
Nope, ik ga tukken, antwoord in de spoilert
trusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Google+quote:Op zondag 10 juli 2011 02:49 schreef theSummoner het volgende:
Hoe heet het nieuwe sociale netwerk van Google, waarvan het de bedoeling is dat het met Facebook zal gaan concurreren?
Als-ie er een plaatje bij weet te posten, is het antwoord volgens mij opgezocht..quote:Op zondag 10 juli 2011 08:40 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]Is goed volgens spoiler.
Stand topic #2290:
4 lubje25
4 theSummoner
2 Iridal
Kan ie ook opgezocht hebben terwijl hij het antwoord al wist. Iedereen met een beetje maritieme kennis weet dat het de Karel Doorman is.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als-ie er een plaatje bij weet te posten, is het antwoord volgens mij opgezocht..
Niet noodzakelijkquote:Op zondag 10 juli 2011 09:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als-ie er een plaatje bij weet te posten, is het antwoord volgens mij opgezocht..
.. Tuurlijk wel, je kan niet zo'n afbeelding vinden zonder het specifiek op te zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Stand topic #2290:quote:
thats rightquote:Op zondag 10 juli 2011 12:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Garmin-Cervélo
Vacansoleil
Saxo Bank
Leopard-Trek
BMC
Stand topic #2290:quote:Op zondag 10 juli 2011 12:28 schreef Aalbers het volgende:
qua inwoners of oppervlakte?
Ik gok voor oppervlakte op Alaska
De bedenker inderdaadquote:
Hij had zijn grootste successen natuurlijk bij PSV, daarna is het er nooit meer echt uitgekomen.quote:
AKO literatuurprijs iddquote:
Waarom antwoord je dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:22 schreef Iridal het volgende:
Ouwe: Cournot Comeptition
Ik maak geen nieuwe, ben nl weg.
quote:
Ik test graag jullie geduldquote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Oeh je bent net op tijd binnen de 15 minuten, anders - 2 hoor!
Je bent echt een zeikerdquote:Op zondag 10 juli 2011 13:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Oeh je bent net op tijd binnen de 15 minuten, anders - 2 hoor!
Wie het zegtquote:
Beatles waren eerder denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Aalbers het volgende:
The Beatles, maar welke twee nummers: geen idee
quote:debuutsingles.
quote:
banaan, ik heb een nieuwe vraag gesteld na 20 minuten, omdat jij niet meer online was. Jij had die eigenlijk moeten stellen. Jij geeft het goede antwoord. Ik geef je geen punten. Niets vreemds aan toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wie het zegt
Ik ben 5 minuten te laat met ene vraag en je trekt al -2 af. Bekrompen ziel
idd topnummerquote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een topnummer is dat Tigerfeet toch, doet het altijd goed op feestjes met genoeg 50+'ers
fruit fittiequote:[..]
banaan,
Ik vind het knap dat je de leadgitarist zo opnoemt en de zanger die duizend keer beroemder is/was niet kent,, maar bij de gerelateerde zoekopdrachten op google komt idd Dave Hill na voren.quote:
Oh ik dacht dat je de gitarist vroeg, excuses.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:08 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je de leadgitarist zo opnoemt en de zanger die duizend keer beroemder is/was niet kent,, maar bij de gerelateerde zoekopdrachten op google komt idd Dave Hill na voren.
Jammer banaan, verkeerd opgezocht!!
Ik ook. Antwoord in spoiler.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:11 schreef Mark het volgende:
OMG, ik draai maar weer om en ga iets leuks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de gitarist vroeg, excuses.
Zanger is Holder natuurlijk.
Is dit de nieuwe vraag?quote:
dat ga ik googlen!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:26 schreef Aalbers het volgende:
Excuses: vergeten vetgedrukt te maken.
Mja, hoe gaat dit verder?
Banaan toch maar de punten gegeven, wmb stelt tomtomaat de nieuwe vraagquote:
quote:
dat is 'mquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:29 schreef Ireyon het volgende:
en ik zeg er alvast bij dat het niks met kinderen te maken heeft.
Pedologie oftewel bodemkundequote:
Correctquote:
quote:
Juistquote:
quote:
diequote:
wtf waarom denk ik elke keer dat je antwoorden een grap zijnquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:30 schreef theSummoner het volgende:
[..]
wtf waarom denk ik elke keer dat je antwoorden een grap zijn
jepquote:
Briljante stripquote:
de anderen zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 16:45 schreef Aalbers het volgende:
Leeuwarden
Dokkum
Harlingen
Sneek
Drachten
Franeker
Bolsward
Heerenveen?
Dat zijn er 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
staat niet in de spoilerquote:
Een ander gewicht dus het langst boven z'n hoofd kan houden, lichter neem ik aan dan...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:46 schreef theSummoner het volgende:
Wie een bepaald gewicht überhaupt boven z'n hoofd kan krijgen en wie 'm het langs boven z'n hoofd kan houden?
Geef je nu het antwoord op je eigen vraagquote:Op zondag 10 juli 2011 17:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
Er zijn twee manieren om dat ding boven je hoofd te houden , je laat hem even rusten op schouderhoogte en stoot dan uit, of je trekt het hele zaakje in een keer boven je hoofd
Het was een stille hintquote:Op zondag 10 juli 2011 17:49 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Geef je nu het antwoord op je eigen vraag
gezien jullie het niet wetenquote:
Dat ís toch ook goed?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Wasknijper21 het volgende:
Nou, vooruit, dat reken ik wel goed
Stand topic #2290:
4 lubje25
6 theSummoner
2 Iridal
6 Ireyon
10 banaantjeEE
8 Aalbers
8 tomtomaat
6 ScottTracy
8 outtayourleague
4 Baszh
2 PhysicsRules
10 Wasknijper2
2 Bundesrepublik
2 RemcoP
Sorry dat ik je excuise gevoel voor humor vandaag niet begrijpquote:
dank je voor je complimentquote:Op zondag 10 juli 2011 17:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Sorry dat ik je excuise gevoel voor humor vandaag niet begrijp
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |