Weet je wat nog meer dood is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ja, klopt, rechten ja,, waar woon je dan? En weltrustequote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef samthegreat5 het volgende:
jo em. Ja ik ga onk naar Nijmegen: medische biologie. Jij rechten? bijna Iedereen van onze exa klassen gaat naar Nijmegem, is het dichtste bij (enige grote uni tenminste). Zo.. nou ga ik pitten, typen op deze psp is een verdomde marteling.
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer dood is?Kut opmerking.. nu kan ik niet slapen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee grapje![]()
We hebben de hele week babylijkjes-grappen zitten maken, als er iets is als een god krijg ik een expres ticket naar de helquote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kut opmerking.. nu kan ik niet slapen..
Nee grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer dood is?Zieke geest.. en @emzor: Aalten, achterhoek, Gelderland. Bei die Deutsche grenseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet je maar is opzoeken. Jij?
Deventer, op randje Overijssel/Gelderland.. Nijmegen op een uur met de trein, dichtstbijzijnde Uni, maar bijna niemand van mijn school gaat naar Nijmegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zieke geest.. en @emzor: Aalten, achterhoek, Gelderland. Bei die Deutsche grensemoet je maar is opzoeken. Jij?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We hebben de hele week babylijkjes-grappen zitten maken, als er iets is als een god krijg ik een expres ticket naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oke. Maar misschien zien we elkaar nog wel in Nijmegenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Deventer, op randje Overijssel/Gelderland.. Nijmegen op een uur met de trein, dichtstbijzijnde Uni, maar bijna niemand van mijn school gaat naar Nijmegen.
Doen we!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh oke. Maar misschien zien we elkaar nog wel in Nijmegen. We wisselen nog wel een keer signalementen uit
. Trustah.
Zelfdequote:
Praten over niks doen..quote:
okquote:
naizequote:
Ik wou ook net gaan, welterustenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We hebben de hele week babylijkjes-grappen zitten maken, als er iets is als een god krijg ik een expres ticket naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké heb paar biertjes op maar wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Wauww..quote:Op zondag 10 juli 2011 09:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goeiemorgen.
Ik kocht gisteren blauwe nagellak.![]()
Ik voorspel blaren enzo, nooit met nieuwe schoenen hardlopen oid. Eerst inlopen!quote:Op zondag 10 juli 2011 09:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wauww..![]()
Ik ga ff hardlopen met m'n nieuwe schoenen (hopen dat ze geen pijn doen..)
Muah, viel wel mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voorspel blaren enzo, nooit met nieuwe schoenen hardlopen oid. Eerst inlopen!
En inderdaad wauw. Ik ben nog nooit zo hip geweest.
Zal ik niet doen hoor. Ik ga zo richting Amsterdam, staande mast route (http://www.rijkswaterstaa(...)10_tcm174-240024.pdf) doen. Das 's nachts.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]Doei Mr. DD
Veel plezier, val niet van de boot af!
Ets is depriquote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Etsu het volgende:
Die collegazo sloom als een slak
slordig zijn
alles op z'n kop zetten
alles laten vallen
Mooiquote:Op zondag 10 juli 2011 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er waren wel momenten dat ik gefrustreerd werd, ja. Maar gelukkig pauze
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Josandertje - yosander
Vond ik grappig ok.
Waarheenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Koffiebeaun. het volgende:
ik ga over 4 dagen op vakantieee eindelijk![]()
Nu nog allemaal dingen regelen bah saai.
Met dank aan Koekjestrommelquote:
Ik wist hetquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga op donderdag 18 augustus naar Lowlands toe, dan duurt dat t/m 21 augustus. Nouja, eigenlijk 22 augustus, want het zal rond een uur of 1 ('s nachts) afgelopen zijn. Dan ga ik meteen naar huis toe en zal ik zo tussen 4 en 5 thuis zijn. Om 11.30 moet ik bij mijn nieuwe opleiding zijn introductiedag. Nadat ik dat gehad heb is er een feest in de binnenstad van Eindhoven. Als dát feest is afgelopen gaan we meteen op introductiekamp t/m donderdag. Kortom, I'm fucked.
Rol met kaasquote:
Waarvan, de faculteit? Heb er nog niets over gehoord, zou best kunnen want 5 september begint het jaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:21 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Trouwens ik heb ook nog een gewoon introkamp 2,3,4 sept. Jij ook?
Ja van de faculteit is dat.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Rol met kaas![]()
[..]
Waarvan, de faculteit? Heb er nog niets over gehoord, zou best kunnen want 5 september begint het jaar.
Flink kamp wordt dat dan, maar hoe weet je datquote:
Ik kreeg gister een dikke envelop met informatie dingen. Waaronder dus van de Juridische Faculteit Vereniging. Die organiseert dat introkamp dus voor Rechten. Dus ik ben nu ook bezig met allerlei aanmeldingsdingen aangezien ik ook pas net de week voor dat alles weer 'normaal' thuis ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Flink kamp wordt dat dan, maar hoe weet je dat?
Ooh vandaar. Krijg ik vast ook nog wel genoeg toegestuurd, moet me nog steeds opgeven voor de Keiweek bedenk ik me netquote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een dikke envelop met informatie dingen. Waaronder dus van de Juridische Faculteit Vereniging. Die organiseert dat introkamp dus voor Rechten. Dus ik ben nu ook bezig met allerlei aanmeldingsdingen aangezien ik ook pas net de week voor dat alles weer 'normaal' thuis ben.
Ja vast wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh vandaar. Krijg ik vast ook nog wel genoeg toegestuurd, moet me nog steeds opgeven voor de Keiweek bedenk ik me net.
Whoopie.. 10 dagen is het toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:48 schreef emzor1994 het volgende:
Net opgegeven voor intro Rechten in Nijmegen
Ik heb nog wel ketchup nodigquote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Kaasrolletje, we gaan om half 6 dicht, dus je kom maar
Ehm, weet het nog niet. Moet eerst een fatsoenlijk (ja, want de 1e reactie op m'n mail van de studieadviseur was een antwoord op een vraag die ik geeneens gesteld had..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij komt dus ook? Misschien zie ik je nog wel bij die gezamenlijke activiteiten
Etsoeeequote:
Klaar natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Etsoeee. Pauze of al klaar met werken?
Morgen lekker om 6 uur op...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klaar natuurlijk.morgen lekker vrij
hoe was uw dag
Moooiquote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klaar natuurlijk.morgen lekker vrij
hoe was uw dag
Dankuwelquote:
Doet hij altijd wel.quote:
WIST JE DAT JORDY...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doet hij altijd wel.
Maar hij staat op afwezig op msn, dus zal wel weg zijn.Dus we kunnen gerust over hem roddelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
WIST JE DAT JORDY...Dat is een grapje toch? Ik wil niet meeten met jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het is geen grapje. Ik vond dat je het moesten weten...quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een grapje toch? Ik wil niet meeten met jongens
Wat een snotjongquote:Op zondag 10 juli 2011 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, het is geen grapje. Ik vond dat je het moesten weten...
Is goed. Ik ben heel normaal. Ben ook heus niet paranoïde of zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
Niet lang meer.Heb ik voor niks een treinkaartje en alles gekocht.
Mag ik naar jou toe?
quote:
Misschien mag je zn haren zwart verven.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
Denken dat ik Jordy haat en zwart wil maken
Het is een lieve jongen hoor
Toch Ezell?
Moordenaars.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef strontboer het volgende:
Hihi, mijn pa heeft een nieuwe hobby. Mollen vangen![]()
Vandaag de nummer 19 binnengesleept
Zielig.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef strontboer het volgende:
O...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor?Kijk maar naar zijn fotoboekfoto (
)
Waarom dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef strontboer het volgende:
Nouen. Mollenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Rotbeesten![]()
Als ie er niks aan doet zou onze tuin 1 grote ravage zijn geweest
Maakt niet uit, moordenaars.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Rotbeesten![]()
Als ie er niks aan doet zou onze tuin 1 grote ravage zijn geweest
Ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zit op Google te kijken hoe een mol precies eruit ziet () en ze zien er best schattig uit
quote:
quote:
dudequote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zit op Google te kijken hoe een mol precies eruit ziet () en ze zien er best schattig uit
Niet kunnen accepteren dat een mol schade aanricht van hier tot ginderquote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
Niet kunnen accepteren dat een mol eigenlijk schattig uitziet.
Moet je een bordje hangen met 'Mollen niet welkom'.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Niet kunnen accepteren dat een mol schade aanricht van hier tot ginder
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je een bordje hangen met 'Mollen niet welkom'.
Van wikipedoquote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
Zijn mollen trouwens echt blind of niet? Dat wordt toch gezegd?
quote:De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter; hij is echter niet blind.
Volgens Wikipedia (quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
Zijn mollen trouwens echt blind of niet? Dat wordt toch gezegd?
quote:Zintuigen
Veel mensen denken dat de mol blind is, maar dat is niet zo. Een mol kan enkel heel slecht zien. Zijn ogen zijn zo klein als speldenknopjes en zijn vacht zit ervoor. In dezelfde vacht zitten ook zijn oren, die uitstekend ontwikkeld zijn. De mol vindt zijn weg door zijn gangenstelsel vooral door zijn gevoelige snorharen en door zijn tastzenuwen op zijn neus en staart.
quote:Bestrijding
Doordat mollen schade kunnen toebrengen aan grasvelden en tuinen zoeken mensen naar manieren om mollen te verjagen of desnoods te doden. Een veel gebruikt middel is het plaatsen van mollenklemmen in de mollengang. Gebroken glas, pennen met een elektrische spanning, gifgas en andere middelen zijn bedacht, met wisselend succes.
good luckquote:Op zondag 10 juli 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga mijn huisdier (broertje) wassen. Dag!
Wel een beetjequote:Op zondag 10 juli 2011 19:34 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het wel zielig hoor, zomaar mollen vermoorden.Alsof jij iets geeft om je tuin.
Da's best groot.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja want totaal hebben we bijna 1 hectare grond
Zal ik jou eens in het bos flikkeren?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
In het bos flikkeren
Voor buizerds enzulks![]()
Ligt eraan wat je gewend bent.quote:
Ooit ga je het huis uit.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent.
Ik woon hier al heel me leven, dus ik vind het bij iemand in de nieuwbouw al snel reteklein
Nieuwbouw hier.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gewend bent.
Ik woon hier al heel me leven, dus ik vind het bij iemand in de nieuwbouw al snel reteklein
Erfenis broquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
0,75 hectare is 7,5 are is 75 m z0mg
Met je broer in 1 huis wonen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:41 schreef strontboer het volgende:
Later zal dit allemaal van mij en m'n broer zijn
Hoeveel dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Denken dat wij 1 gebouw op ons perceel hebben staan
wtf man, hoe komen jouw ouders aan t geld om te kopenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Stuk of 4
Maar 2 ervan zijn meer geschikt voor wonen zeg maar (gezien de oppervlakte)
Vroeger geschikt kunnen kopen en ongeveer 25 jaar mee bezig geweest om het te restaureren. Toentertijd hebben ze het al voor veel geld kunnen kopen maar tegenwoordig is het denk ik wel 10x zoveel waard als toen ze het 25-30 jaar geleden gekocht hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf man, hoe komen jouw ouders aan t geld om te kopen
Hmm niet heel groot. Keertje 25 M^2quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmm niet heel groot. Keertje 25 M^2
Maar je moet niet vergeten dat we alleen de begane grond gebruiken, want die is voor 4 personen al ruim zat
Niks. Kunnen we eventueel nog kamers van maken, maar op dit moment hebben m'n ouders daar geen behoefte aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is er allemaal op de 2de verdieping dan?
Stof.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat moet er liggen rotten als er gewoon niks is?
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
Je ouders zouden zo een camping/hotel kunnen bouwen, en geld voor vragen.![]()
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
EXAmeet bij strontboer. Plek gevonden. Nu datum nog.
DM het me.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:52 schreef Ezell het volgende:
Etsu, je zou dit huis moeten zien.Het is zo mooi en een beetje sprookjesachtig (
).
Echt echt echt niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen foto. Het huis kan je ook niet op Google Maps vinden..
Lijkt veel langer op die foto.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee dat is juist het ideale.
5 minuten fietsen en je zit in het centrum
Ik dacht dat het er niet op Maps stond, maar het staat er wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat 't echt niet op Google Maps staat of wil je niet dat ik hem van je afpak?
Waarom moet ik je een DM sturen?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er niet op Maps stond, maar het staat er wel.Wacht op je DM.
Geen idee. Nog nooit geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Rotterdam een spannende plek is om te wonen.
Klinkt geylquote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.
Met de trein fietsen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit geweest.
Ja 1x met de trein doorheen gefietst, maar meer ook niet
* strontboer wacht op screenshotquote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn droomhuis staat in het Vondelpark. Of ernaast. Iig staat het daar in de buurt. Mooi wit huis alles.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.
De tuin is inmiddels opgeknapt door twee heuse tuinmannen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto ervan?Ik was er gisteren nog.
[..]
Zonde van die tuin!
Maps.google.nlquote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto ervan?Ik was er gisteren nog.
[..]
Zonde van die tuin!
Ohja? Ok. Mooizo.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
De tuin is inmiddels opgeknapt door twee heuse tuinmannen.
SORRY HOOR BETWETERT.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maps.google.nl
Ik zeg toch ook screenshotje
Zulke huizen hebben we hier ook in de buurt. Ik woon dan weer in een ander soort rijtjeshuis. Nieuwbouw..quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja? Ok. Mooizo.
[..]
SORRY HOOR BETWETERT.
In een hoekje zittenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Straten enzo met grijs weggepaint, dus vandaar.
Blauw is van ons.
Roze stip is waar ik nu ben.
Gewoon straatnaam intypenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik ben verdwaald op google maps
Ooh dan is het goedquote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitzicht op het terras en een schuifdeur en alles, dus niet haten.
Die weet ik niet johquote:
Ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
Zal ik een foto van mijn droomhuis plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |