Is goed. Ik ben heel normaal. Ben ook heus niet paranoïde of zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:19 schreef Etsu het volgende:
Niet lang meer.Heb ik voor niks een treinkaartje en alles gekocht.
Mag ik naar jou toe?
quote:
Misschien mag je zn haren zwart verven.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
Denken dat ik Jordy haat en zwart wil maken
Het is een lieve jongen hoor
Toch Ezell?
Moordenaars.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef strontboer het volgende:
Hihi, mijn pa heeft een nieuwe hobby. Mollen vangen![]()
Vandaag de nummer 19 binnengesleept
Zielig.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef strontboer het volgende:
O...quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor?Kijk maar naar zijn fotoboekfoto (
)
Waarom dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef strontboer het volgende:
Nouen. Mollenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Rotbeesten![]()
Als ie er niks aan doet zou onze tuin 1 grote ravage zijn geweest
Maakt niet uit, moordenaars.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:26 schreef strontboer het volgende:
[..]
[..]
Rotbeesten![]()
Als ie er niks aan doet zou onze tuin 1 grote ravage zijn geweest
Ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zit op Google te kijken hoe een mol precies eruit ziet () en ze zien er best schattig uit
quote:
quote:
dudequote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
Ik zit op Google te kijken hoe een mol precies eruit ziet () en ze zien er best schattig uit
Niet kunnen accepteren dat een mol schade aanricht van hier tot ginderquote:Op zondag 10 juli 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
Niet kunnen accepteren dat een mol eigenlijk schattig uitziet.
Moet je een bordje hangen met 'Mollen niet welkom'.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Niet kunnen accepteren dat een mol schade aanricht van hier tot ginder
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je een bordje hangen met 'Mollen niet welkom'.
Van wikipedoquote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
Zijn mollen trouwens echt blind of niet? Dat wordt toch gezegd?
quote:De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter; hij is echter niet blind.
Volgens Wikipedia (quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef Etsu het volgende:
Zijn mollen trouwens echt blind of niet? Dat wordt toch gezegd?
quote:Zintuigen
Veel mensen denken dat de mol blind is, maar dat is niet zo. Een mol kan enkel heel slecht zien. Zijn ogen zijn zo klein als speldenknopjes en zijn vacht zit ervoor. In dezelfde vacht zitten ook zijn oren, die uitstekend ontwikkeld zijn. De mol vindt zijn weg door zijn gangenstelsel vooral door zijn gevoelige snorharen en door zijn tastzenuwen op zijn neus en staart.
quote:Bestrijding
Doordat mollen schade kunnen toebrengen aan grasvelden en tuinen zoeken mensen naar manieren om mollen te verjagen of desnoods te doden. Een veel gebruikt middel is het plaatsen van mollenklemmen in de mollengang. Gebroken glas, pennen met een elektrische spanning, gifgas en andere middelen zijn bedacht, met wisselend succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |