DM het me.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:52 schreef Ezell het volgende:
Etsu, je zou dit huis moeten zien.Het is zo mooi en een beetje sprookjesachtig (
).
Echt echt echt niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen foto. Het huis kan je ook niet op Google Maps vinden..
Lijkt veel langer op die foto.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee dat is juist het ideale.
5 minuten fietsen en je zit in het centrum
Ik dacht dat het er niet op Maps stond, maar het staat er wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat 't echt niet op Google Maps staat of wil je niet dat ik hem van je afpak?
Waarom moet ik je een DM sturen?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er niet op Maps stond, maar het staat er wel.Wacht op je DM.
Geen idee. Nog nooit geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Rotterdam een spannende plek is om te wonen.
Klinkt geylquote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.
Met de trein fietsen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit geweest.
Ja 1x met de trein doorheen gefietst, maar meer ook niet
* strontboer wacht op screenshotquote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn droomhuis staat in het Vondelpark. Of ernaast. Iig staat het daar in de buurt. Mooi wit huis alles.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.
De tuin is inmiddels opgeknapt door twee heuse tuinmannen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto ervan?Ik was er gisteren nog.
[..]
Zonde van die tuin!
Maps.google.nlquote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto ervan?Ik was er gisteren nog.
[..]
Zonde van die tuin!
Ohja? Ok. Mooizo.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
De tuin is inmiddels opgeknapt door twee heuse tuinmannen.
SORRY HOOR BETWETERT.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maps.google.nl
Ik zeg toch ook screenshotje
Zulke huizen hebben we hier ook in de buurt. Ik woon dan weer in een ander soort rijtjeshuis. Nieuwbouw..quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja? Ok. Mooizo.
[..]
SORRY HOOR BETWETERT.
In een hoekje zittenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Straten enzo met grijs weggepaint, dus vandaar.
Blauw is van ons.
Roze stip is waar ik nu ben.
Gewoon straatnaam intypenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik ben verdwaald op google maps
Ooh dan is het goedquote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitzicht op het terras en een schuifdeur en alles, dus niet haten.
Die weet ik niet johquote:
Ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
Zal ik een foto van mijn droomhuis plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |