Drie oudjes doen nog wel mee, dus wel een beetje het oude "Dallas gevoel".quote:Op zondag 10 juli 2011 00:38 schreef Desunoto het volgende:
Zoveel jaar na dato een soap opnieuw opstarten met een nieuwe verhaallijn... kan nooit goed gaan. Al mogen ze het tegendeel wel bewijzen natuurlijk. Ben benieuwd.
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:35 schreef computerprobleem het volgende:
Mogen ze ook wel doen met Married With Children!
Oh wat raar, ik zocht even in tvgids.nl en vond toen de tijd hierboven gepostquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo, het komt op dinsdag van 20.30 tot 22.30, twee afleveringen achter elkaar.......
Ze hebben zijn overlijden in de serie verwerkt. Ik volg het nog steeds (US, dus ik zal verder niet spoileren in dit topicquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat JR dan dood in die serie? Of was zijn overlijden niet tegelijk met de opnames?
Ah, zoiets dacht ik al! Spoiler maar raak hoor, maar ja anderen vinden dat meestal niet zo leuk. Zelf houd ik niet van verrassingen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hebben zijn overlijden in de serie verwerkt. Ik volg het nog steeds (US, dus ik zal verder niet spoileren in dit topic).
Oh ik heb er zin en heel verdrietig dat hij er niet meer is. JR maakte toch wel een beetje Dallas . Ik heb er wel zin in dus als het in juni verder gaat.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Gaat JR dan dood in die serie? Of was zijn overlijden niet tegelijk met de opnames?
Er is ook nog een US topic.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, zoiets dacht ik al! Spoiler maar raak hoor, maar ja anderen vinden dat meestal niet zo leuk. Zelf houd ik niet van verrassingen.
Dat ga ik lezen, bedankt!quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is ook nog een US topic.
TV / [USA] Dallas terug op de buis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |