corporaties en verzekeraars die maakt het niet echt uit, kosten zijn kostenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, want die zijn er extra happig op natuurlijk om teveel te betalen. Die geven zeer zeker alleen maar de absoluut minimale kosten op die nodig zijn om legaal de leges te kunnen bepalen en te betalen.
Dus jij denkt dat die vrijwillig leges over 150.000 gaan betalen als het legaal ook over 100.000 kan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef michaelmoore het volgende:
corporaties en verzekeraars die maakt het niet echt uit, kosten zijn kosten
trouwens grote bouwers ook niet
corporaties??? Jadenk het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat die vrijwillig leges over 150.000 gaan betalen als het legaal ook over 100.000 kan?![]()
Neh....
Legaal de kosten drukken is GEEN frauderen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef michaelmoore het volgende:
corporaties??? Jadenk het wel
Die frauderen alleen prive, niet voor het publiek belang
Yep, geen arbeidsloon. Ik verwacht namelijk niet dat ik alles voor niks krijg. Als ik het voor niks wil, moet ik daar zelf elke druppel vrije tijd in stoppen, en het dus zelf doen. En dan bouw ik dus goedkoper, trolleke. Omdat ik mijn handen uit de mouwen steek ipv die handjes op te houden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja je kletst lekker, Het CBS zit te laag, maar jij kan voor de helft bouwen, nou volgens mij heb je jezelf vastgekletst, ik weet wel dat werkelijke cijfers nog veel lager liggen
Steeds minder mensen zitten met dubbele woonlasten (omdat vrijwel iedereen tegenwoordig zijn huis eerst wil verkopen voordat ze een nieuwe kopen) dus, tja, tot de 4,3 miljoen koophuizen? Het merendeel zit immers niet op de schopstoel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijft maar stijgen die teller, het is de vraag hoe lang kan dit doorgaan?
Buiten degene die wel moeten blijft iedereen zitten tot?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Steeds minder mensen zitten met dubbele woonlasten (omdat vrijwel iedereen tegenwoordig zijn huis eerst wil verkopen voordat ze een nieuwe kopen) dus, tja, tot de 4,3 miljoen koophuizen? Het merendeel zit immers niet op de schopstoel.
Dit houdt echt niet meer op, kijk maar in de States, daar blijven de prijzen ook maar doordalen, een huis is niet veel meer dan wat stenen, op een stukje grond, kijk eens naar de TV en PC's prijzen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijft maar stijgen die teller, het is de vraag hoe lang kan dit doorgaan?
Hoeveel zakken die dan in prijs en welke provincie is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:55 schreef meth77 het volgende:
[..]
Dit houdt echt niet meer op, kijk maar in de States, daar blijven de prijzen ook maar doordalen, een huis is niet veel meer dan wat stenen, op een stukje grond, kijk eens naar de TV en PC's prijzen.
De magic van een huis is er vanaf, ik heb zoveel collega's die maar klagen en zakken met de prijs, tot ze eindelijk verkocht hebben na twee jaar, en dan zijn ze toch blij![]()
![]()
Utrecht, ze zijn na twee jaar exact verkocht op de prijs die ik hen voorspelde als reele verkoopprijs, kostte hen wel twee jaar zweten en stress en veel dubbel geld, eentje is nog bezig maar die heeft een nieuwbouwhuis in aanbouw, dus die heeft geen extra lasten nogquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:58 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Hoeveel zakken die dan in prijs en welke provincie is dat?
Dat is wat snel denk ik.. Maar over een maand welquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:42 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Laat ik eens iets gokken in 10 dagen naar de 250k ?
Normaal daalde het best aardig tijdens zomers.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:43 schreef meth77 het volgende:
246.311 huizen te koop
nou de echte snelheid is een beetje over,toch een zomerstop
USP Marketing Consultancyquote:'Woningmarkt terug naar de top'
De verhuisplannen door de verlaging van de overdrachtsbelasting van 6 naar 2 procent zijn enorm toegenomen, stelt USP Marketing Consultancy op basis van een onderzoek onder 800 consumenten. Volgens het bureau gaat de Nederlandse woningmarkt weer naar het niveau van voor de crisis.
"De regeling kan leiden tot ruim 50.000 extra woningtransacties afhankelijk van de mate waarin de extra vraag aansluit op het woningaanbod. Hiermee kan verwacht worden dat het aantal woningtransacties in Nederland weer richting het niveau van voor de economische crisis stijgt", aldus USP.
Maar toch zet het onderzoeksbureau kanttekeningen bij hun eigen bevindingen: "Tussen verhuisplannen en het daadwerkelijk uitvoeren van de plannen ligt echter vaak nog een groot verschil. Het aantal transacties in koopwoningen lag voor de crisis rond de 200.000. In 2009 en 2010 was het aantal koopwoning transacties aanzienlijk lager met circa 126.000 transacties als gevolg van de economische crisis. Uitgaande van deze cijfers is het daarom niet aannemelijk dat iedereen met verhuisplannen ook daadwerkelijk zal verhuizen."
Ik denk dat er idd meer mensen overwegen nu te gaan kopen. Vooral de mensen die al aan het twijfelen waren. Een deel van de vraag zal wat naar voren gehaald zijn. Denk op basis van deze hypothesis dat de vraag na een paar maanden juist extra afzakt. Time will tell.quote:
Dat dat kan op fokquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:06 schreef skrn het volgende:
[..]
Je doet alsof je het artikel niet echt serieus neemt.
Funda krijgt weer pokonquote:246.626 huizen te koop
Dat is na alle steunmaatregelen van de overheid zo geweest. De kopers weten het, de makelaars weten het, de verkopers weten het, het wordt nu hoog tijd dat onze overheid het ook gaat inzien: huizenprijzen MOETEN zakken!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat er idd meer mensen overwegen nu te gaan kopen. Vooral de mensen die al aan het twijfelen waren. Een deel van de vraag zal wat naar voren gehaald zijn. Denk op basis van deze hypothesis dat de vraag na een paar maanden juist extra afzakt. Time will tell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |