Een verkapte godwin??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verboden vast niet maar er zouden wel zwaar verontwaardigde kamervragen gesteld worden. Herman van Veen is natuurlijk ook nogal entartet ;')
Post nou gewoon onder EG, en zeur verdeer nietquote:
Ik zal hem even roepenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post nou gewoon onder EG, en zeur verdeer niet
Ik ben (soms) best liefquote:Op zondag 10 juli 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Valt me mee dat je nu niet Hey WS zei
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een zondige gedachten weer zo laat op de avond, EG.
Ik had niet door dat het al zondag is vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een zondige gedachten weer zo laat op de avond, EG.
Ik dacht dat jij niet bij het drinkgilde zat?quote:
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??quote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet bij het drinkgilde zat?
Ik doe aan grappige poezenplaatjesquote:
Morgen weer naar de kerk neem ik aan?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het al zondag is vandaag.
En waarom zou ik nog een vriendin willenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo wordT je nooit een vriendin van Whiskers
Ow dearquote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe aan grappige poezenplaatjes
Het moet toch juist zonder T?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom zou ik nog een vriendin willen
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??
Dat is ook niet mijn streven.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo word je nooit een vriendin van Whiskers
DN, wanneer gaan we lekker alcoholisch terassen??quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.
DN heb ik verboden ook nog maar 1 druppel alcohol te nuttigen .
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.
DN heb ik verboden ook nog maar 1 druppel alcohol te nuttigen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik heb er tweequote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn streven.
Ik heb wel een kater btw, een witte.
Neuh, die zijn niet grappigquote:
Ik heb twee chicksquote:
Owh ja?? als SABBAT???quote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de maandag als sabbat gebruiken
Ik hou van Sabbatquote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de maandag als sabbat gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik twee je weet wel katersquote:
Ik drink nauwelijksquote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]En wat heb je tegen Moslims ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alcohol is niet goed, dat weet je goed![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik hou van SabbatIk wist wat er stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Maar wel lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En wat heb je tegen Moslims ?
En alcohol is niet goed, dat weet je goed
Ow? Wat dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik twee je weet wel katers![]()
En Remlof moet rap wat kwijt in KPD of KEL
Religie is ook een verslavingquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En wat heb je tegen Moslims ?
En alcohol is niet goed, dat weet je goed
Precies, die sociale druk...best zorgelijk eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik drink nauwelijks
, maar daardoor moet ik moeite doen om mijn vrienden bij te houden. Zonder sociale druk zou ik helemaal niets drinken.
Kweenie hoor, wat laat je er meestal achter??quote:
Ik heb onderweg naar huis tegen de gereformeerde kerk gepist.quote:
Voor mij nietquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb onderweg naar huis tegen de gereformeerde kerk gepist.
Meestal iets alsquote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kweenie hoor, wat laat je er meestal achter??
quote:
Ach, ik geef me eer graag aan over. Ik ken mijn grenzen wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies, die sociale druk...best zorgelijk eigenlijk
Neuk-overlast??quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor mij niet
Maar de zondagpolitie kreeg net een alarmmelding van billen en tieten en neuk overlast
Zet en even op RTL4quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuk-overlast??![]()
Ik doe mee, nu nog ff![]()
![]()
Begrijp ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, ik geef me eer graag aan over. Ik ken mijn grenzen wel.
Bedankt. Ik zie je ooit wel in de hel.quote:
Keej TLquote:Op zondag 10 juli 2011 01:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zie je ooit wel in de hel.
Je gelooft het niet? Ik ken mijn grenzen heus wel. Ik zal nooit wakker worden en totaal niet weten wat ik heb gedaan.quote:
Uhh, was tegen EG he??quote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je gelooft het niet? Ik ken mijn grenzen heus wel. Ik zal nooit wakker worden en totaal niet weten wat ik heb gedaan.
Oja, vroeger heette ik TL.quote:
Ben jijquote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je gelooft het niet? Ik ken mijn grenzen heus wel. Ik zal nooit wakker worden en totaal niet weten wat ik heb gedaan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jijWil je echt zooooo graag iedereen naar R&P sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Je begrijpt niet dat hij begrijpt. Dus; Jij begrijpt niet. Of is dit een rare conclusie van mij?quote:
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 01:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat hij begrijpt. Dus; Jij begrijpt niet. Of is dit een rare conclusie van mij?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jijNope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
I don't say a word. Is dat oke?quote:
aahhquote:
Maar, maar, da's best rot hoorquote:
Waarom ga je toch altijd naar eldersquote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
Ik pak nog een biertje en ga De Punt kijken
quote:
Die is mooiquote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
Ik pak nog een biertje en ga De Punt kijken
Is het volgens mij niet. Je wordt toch anders behandeld als je niet meedrinkt. Dat is de reden dat ik het wel doen en eerlijk gezegt vind ik het soms best leuk een wat losser te zijn. Neemt niet weg dat als vrienden geen bier drinken ik het ook niet zal doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Zelfs bij feestjes of uitgaan kan ik de sociale druk weerstaan. Ik vind het echt een slecht excuus
Er zijn ergere dingen. Whiskers lijkt ineens weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:26 schreef Zeeland het volgende:
Vorige zinloopt van geen meter. Who cares?
Straks komen er partijen die de vrije markt willen verpesten. Ik heb de beste economie, misschien moet je ook maar eens wat rechtse maatregelen gaan invoerenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:25 schreef Zeeland het volgende:
Oja, Robin. Je land is je opgevallen dat je land hartstikke corrupt is? Je kunt beter wat linkse maatregelen nemen!!
Economie is heilig?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Straks komen er partijen die de vrije markt willen verpesten. Ik heb de beste economie, misschien moet je ook maar eens wat rechtse maatregelen gaan invoeren
Ik merk er niet veel van, je wordt wel anders behandeld. Leg je uit waarom je niet drinkt dan vinden mensen dat vaak knapquote:Op zondag 10 juli 2011 01:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Is het volgens mij niet. Je wordt toch anders behandeld als je niet meedrinkt. Dat is de reden dat ik het wel doen en eerlijk gezegt vind ik het soms best leuk een wat losser te zijn. Neemt niet weg dat als vrienden geen bier drinken ik het ook niet zal doen.
Heb je daar NU al last vanquote:Op zondag 10 juli 2011 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik merk er niet veel van, je wordt wel anders behandeld. Leg je uit waarom je niet drinkt dan vinden mensen dat vaak knap
Zeker. Nogmaals verstandig dat je het laat staan. Gelukkig drink ik ook geen druppel.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
God zou het ook verbieden. Het doet duivelse dingen met je!
En wellicht zit jij aan de miswijnquote:Op zondag 10 juli 2011 01:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm. Hij drinkt wel heel veel Cola. Dat is ook niet goed.
Die ouders van tegenwoordig.
Dan ben je vast een uitgedroogd lijkquote:
Ik lus helemaal geen wijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En wellicht zit jij aan de miswijn![]()
Hij doet het vooralsnog prima
Al mijn vrienden drinken en voor hun is het heel gewoon. Veel krijgen het ook van huis uit mee, slokjes bier van papa etc.quote:
Je quote jezelf.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben je vast een uitgedroogd lijk
NIET???quote:Op zondag 10 juli 2011 01:42 schreef Zeeland het volgende:
Ik wist trouwens niet dat WS echt een kloon was van EG.
Ik welquote:Op zondag 10 juli 2011 01:42 schreef Zeeland het volgende:
Ik wist trouwens niet dat WS echt een kloon was van EG.
Wel knap dat je je niet laat beïnvloeden. De strategie van uitleg werkt dus toch. Dus ook zonder alcohol kan je erbij horenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Al mijn vrienden drinken en voor hun is het heel gewoon. Veel krijgen het ook van huis uit mee, slokjes bier van papa etc.
Je moet kinderen niet laten wennen aan de smaak van alcohol.
Maar je wordt soms best raar aangekeken ja, maar leg je het uit dan krijg je vaak wel begrip
Tijd om te gaan slapen dusquote:
Ik kan heel melig zijn zonder alcoholquote:Op zondag 10 juli 2011 01:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel knap dat je je niet laat beïnvloeden. De strategie van uitleg werkt dus toch. Dus ook zonder alcohol kan je erbij horen
Precies. Iedereen reageert dan toch weer anders. Het gaat er verder gewoon om wat je verder aan de sfeer kan bijdragen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kan heel melig zijn zonder alcohol![]()
En misschien zijn mijn vrienden wat meer open-minded. Niet ieder persoon is ook hetzelfde
Die oude deed meer eer aan je naam.quote:
quote:
Heel eerlijk gezegd weet ik niet zoveel over patenten. Maargoed, even googlen bij een liberale club kan wel handig zijn: http://www.cato-at-libert(...)-of-deeper-problems/quote:Op zondag 10 juli 2011 01:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
Alleen heb ik er soms mijn vragen bij. Bijvoorbeeld in de medicijnenwereld aangezien daar veel onderzoekskosten aan zijn verbonden.
Software ontwikkeling. In welk topic las je dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:55 schreef robin007bond het volgende:
Wat doe je eigenlijk in de IT? Ik las het in een ander topic
Politiek actief o.i.d.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:55 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Software ontwikkeling. In welk topic las je dat?
Ik heb ook MBO ICT 4 gedaan, kom je van het VMBO? Ik kan MBO ICT 4 echter niet aanraden.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Politiek actief o.i.d.
Maar ik vind IT dus ook wel interessant en was er dus wel nieuwsgierig naar
Een belangrijke interesse voor mij naast economie. Ik ga ook MBO niveau 4 ICT doen na deze vakantie.
Ik kom van VMBO-T. Ik wil wel graag doorstuderen erna.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:58 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik heb ook MBO ICT 4 gedaan, kom je van het VMBO? Ik kan MBO ICT 4 echter niet aanraden.
Je leert er weinig, je kunt zo doorgaan zonder echt iets te doen. Ze richten zich veel op netwerkbeheer en IT-management. Ik zelf hou niet zoveel van netwerkbeheer en management, dus daarom ben ik er ook niet zo positief over. Als het je ding is, zeker doen, ook omdat het een opstapje is naar het HBO.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kom van VMBO-T. Ik wil wel graag doorstuderen erna.
Wat was er zo mis met de opleiding
Duidelijk, bedanktquote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Je leert er weinig, je kunt zo doorgaan zonder echt iets te doen. Ze richten zich veel op netwerkbeheer en IT-management. Ik zelf hou niet zoveel van netwerkbeheer en management, dus daarom ben ik er ook niet zo positief over. Als het je ding is, zeker doen, ook omdat het een opstapje is naar het HBO.
Je zult vooral een goede IT'er worden door in je vrije tijd ook te hobby'en, vooral op het MBO, aangezien het MBO je te weinig houvast geeft. Wat is je interesse in de IT? Welke kant wil je op?quote:
Ik speel nu heel vaak met Linux, maar eigenlijk vind ik alle aspecten interessant. Thuis doe ik ook wel wat simpel Photoshop werk en ik wil heel graag nog een programmeertaal leren. Van alles wat eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:05 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Je zult vooral een goede IT'er worden door in je vrije tijd ook te hobby'en, vooral op het MBO, aangezien het MBO je te weinig houvast geeft. Wat is je interesse in de IT? Welke kant wil je op?
Dus je wilt een MBO->HBO-Universiteit traject doen?quote:Op zondag 10 juli 2011 02:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik speel nu heel vaak met Linux, maar eigenlijk vind ik alle aspecten interessant. Thuis doe ik ook wel wat simpel Photoshop werk en ik wil heel graag nog een programmeertaal leren. Van alles wat eigenlijk.
Maar economie vind ik dus ook heel interessant, dus wellicht ga ik daar mee verder na het HBO, als dat mogelijk zou zijn
Dat zou ik heel graag willen. Of dat mogelijk is... ik denk het wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:09 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Dus je wilt een MBO->HBO-Universiteit traject doen?
Het kan wel, maar de overgang HBO->Uni is wel lastig. Ik wou het ook doen, maar ben uiteindelijk gaan werken. Ik zou trouwens op die universiteit niet al teveel Mises/Hayek verwachten hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 02:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen. Of dat mogelijk is... ik denk het wel.
Bedankt voor de tip. Oostenrijkse School vind ik heel interessant, dus het zou wel zonde zijn als ik dat niet zou krijgen. Ik zie wel en vraag sowieso wel even na bij Bolkesteijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:15 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Het kan wel, maar de overgang HBO->Uni is wel lastig. Ik wou het ook doen, maar ben uiteindelijk gaan werken. Ik zou trouwens op die universiteit niet al teveel Mises/Hayek verwachten hoor
Maar qua inhoud zou je misschien aan user Bolkesteijn kunnen vragen wat ze op de uni doen.
Ja, maar dat is het probleem met de Oostenrijkse school, het is niet empirisch. Volgens de Oostenrijkse school kun je niet met formule's economie "doen". Enfin, zij vinden economie niet modelleerbaar middels mathematiek.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Oostenrijkse School vind ik heel interessant, dus het zou wel zonde zijn als ik dat niet zou krijgen. Ik zie wel en vraag sowieso wel even na bij Bolkesteijn.
Ga je weer vissen?quote:
Dat ga je niet krijgen omdat de Oostenrijkse school vrijwel volledig verworpen is als een zinnige benadering van de economie. Je zal het misschien in de bachelor krijgen als onderdeel van een geschiedenis van economische theorieen o.i.d., maar verder niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Oostenrijkse School vind ik heel interessant, dus het zou wel zonde zijn als ik dat niet zou krijgen. Ik zie wel en vraag sowieso wel even na bij Bolkesteijn.
Ik keek echt even op googlenieuws, ze zijn er gek zat voorquote:
Haha, de discussie in het vorige topic was dat een serie als Alfred J. Kwak of de Fabeltjeskrant teenwoordig niet meer door de PO gemaakt zou kunnen worden omdat het te politiek correct is en de PVV direct zwaar verontwaardigde vragen zou gaan stellenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik keek echt even op googlenieuws, ze zijn er gek zat voor
Nee juist niet. Die krijgen daar de kriebels van, zeker als Dolf een blonde kuif zou krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:31 schreef Cerbie het volgende:
De PVV die iets zo politiek correct als AJK terug zou willen op de buis?![]()
Even teruglezen.
Hayek heeft anders wel een Nobelprijs gewonnenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat ga je niet krijgen omdat de Oostenrijkse school vrijwel volledig verworpen is als een zinnige benadering van de economie. Je zal het misschien in de bachelor krijgen als onderdeel van een geschiedenis van economische theorieen o.i.d., maar verder niet.
Ja, in 1974. Bijna 40 jaar terug. Bedenk wel dat economie geen beta-wetenschap is, maar een sociale wetenschap, en daarin is 40 jaar genoeg om volledig achterhaald te raken.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hayek heeft anders wel een Nobelprijs gewonnen
Ach hij trekt vast nog wel bijquote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, in 1974. Bijna 40 jaar terug. Bedenk wel dat economie geen beta-wetenschap is, maar een sociale wetenschap, en daarin is 40 jaar genoeg om volledig achterhaald te raken.
Ik snap dat je op het moment helemaal idolaat bent van de Oostenrijkse school, maar de academische wereld is dat allang niet meer (en is dat nooit echt geweest). Dan kan je wel beledigd zijn, maar dat helpt je natuurlijk niks want je gaat er niet meer vakken over de Oostenrijkse school van krijgen.
quote:DotCommistan is ranked 1st in FOKPOL and 13,063rd in the world for Nicest Citizens.
Ik neem dat onderzoek in twijfel, wie bepaalt wat aardig is?quote:
quote:The Issue
Commentators have warned that RobiTech's social inequalities threaten to make it an international pariah.
The Debate
"Look, I don't like it either," said Chamber of Commerce spokesperson Jazz Silk. "Just on the way here, I had to step over three homeless people, and one of my shoes got caught on a beggar. But inequality is the price we pay for economic strength. If anything, we need fewer taxes, so those of us who are well-off can afford to be more generous. If we want to, that is."
This is the position your government is preparing to adopt.
"I think we've forgotten what economic strength is all about," says social worker Naki Dodinas. "The economy is meant to be a means to a high standard of living, not an end in itself. It's become an excuse for the rich to prosper while the poor fall through the cracks. Not everyone is poor because they don't feel like working. We must provide more welfare."
"Who says we're an international pariah?" demands military honcho Jennifer Dredd. "What are their names? If that's the way the international community feels, we obviously need to prepare for war."
Het corrupte regime van The Democratic Republic of Remlofstan heeft er vast meer mee te maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:59 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, weet iemand waarom B_A is geband?
Whoop tie dooo!quote:Following new legislation in Aristokratisches Preussen, political activists are routinely executed.
Aristokratisches Preussen was ranked in the Top 5% of the region for Most Corrupt Governments.
Following new legislation in Aristokratisches Preussen, the government is avowedly atheist.
Following new legislation in Aristokratisches Preussen, a dictator has seized power and outlawed elections.
Dan is mijn landje nog heilig, een moralistisch neoconservatief landje.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:08 schreef dotCommunism het volgende:
V_P die het liefst een dictatuur ziet en vrijheid haat? Verrassend.
Vrijheid wordt is in mijn land het belangrijkste wat er is, zolang men zich maar niet met mijn zaken gaat bemoeien.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:08 schreef dotCommunism het volgende:
V_P die het liefst een dictatuur ziet en vrijheid haat? Verrassend.
Dat is dus geen vrijheid, dat is het creëren van jaknikkers.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrijheid wordt is in mijn land het belangrijkste wat er is, zolang men zich maar niet met mijn zaken gaat bemoeien.
Hoezo, mensen mogen bij mij alles, religieus zijn of niet, links of rechts zijn of niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:10 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat is dus geen vrijheid, dat is het creëren van jaknikkers.
Ik neig naar de derde oplossing, maar eigenlijk is dat ook niet ideaal.quote:The Issue
A recent poll has revealed high levels of dissatisfaction among the populace about tax rates.
The Debate
"Do you know how much of my year's work goes to the government?" demanded angry worker Pip Love. "Too much! Government spending has gotten way out of control. It needs big cuts in welfare, health, and education. But leave those subsidies to business alone. We need them to create jobs."
"It's not the AMOUNT of tax, it's where the burden falls," says student activist Klaus Broadside. "And at the moment, far too much of the burden is falling on the poor. People on high incomes still have more money than people on low incomes. I don't think I need to say anything more than that."
"I don't object to the amount of tax, I object to where it's being spent," says social reformer Stephanie Rifkin. "I'd like to see everyone have a choice as to where their Bavarias go every time they fill out a tax return. Everyone would feel a lot better about opening their wallets if they had a say as to where the money went. I think you'd see a lot more public money going to education and a lot less to business."
In before dotC.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:12 schreef Voorschrift het volgende:
Wel vreemd, ik gaf de rijken taxcuts ten koste van de armen maar m'n economie is erdoor gedaald.
Straten zitten vol met schooiers en criminaliteit stijgt, maar de rijken doen er weinig mee.quote:
Dat er daadwerkelijk ook nog landen zijn die erger zijn dan mijn dictatuur.quote:Aristokratisches Preussen is ranked 16th in FOKPOL and 40,323rd in the world for Nicest Citizens.
Ik sta 22'ste.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat er daadwerkelijk ook nog landen zijn die erger zijn dan mijn dictatuur.
4 hours ago: Schiermonnikeig was ranked in the Top 10% of the region for Nicest Citizens.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Straten zitten vol met schooiers en criminaliteit stijgt, maar de rijken doen er weinig mee.
Eikel inwoners.
Veel minder kan bij mij niet, ze hebben maar 4% vlaktaks en alles gaat al naar defensie.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
4 hours ago: Schiermonnikeig was ranked in the Top 10% of the region for Nicest Citizens.
5 hours ago: Following new legislation in Schiermonnikeig, citizens are enjoying a recent large cut in taxes.
Je hebt nog "imploded" bij een score van 0.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:17 schreef dotCommunism het volgende:
Heh, ik heb de laagst mogelijke score voor economie.
Oh, zal ik dat wel snel bereiken. Ik krijg alleen geen vragen over economie, alleen maar over vlees eten of klonen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nog "imploded" bij een score van 0.
Ja net als de issue nu, de keuze is "let children gamble" of "outlaw gambling".quote:
Dismiss issue.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja net als de issue nu, de keuze is "let children gamble" of "outlaw gambling".
Wat is dat nou weer voor zwart/wit keuze, onzinnig, waarom niet gambling zonder kids?
Ja maar dat is weer zo'n D66 oplossing, gewoon negeren.quote:
Same here, nu over kinderen die gokken.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh, zal ik dat wel snel bereiken. Ik krijg alleen geen vragen over economie, alleen maar over vlees eten of klonen.
Je kan ook stellen dat het de verantwoordelijkheid is van de ouders, in dat opzicht heb je een goede keuze gemaaktquote:Op zondag 10 juli 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer zo'n D66 oplossing, gewoon negeren.
Bah, ik krijg echt maar iets van 1 issue per dag.quote:The Issue
National marijuana consumption has hit an all-time high, with alarming results, a new poll has found.
The Debate
1."My factory's productivity is down ten percent since marijuana was decriminalized," complains employer George W. Wong. "And the number of thefts from the candy machine is off the scale. This so-called 'pot' needs to be banned in all public places. Let the junkies do what they want at home, but not in my workplace."
This is the position your government is preparing to adopt.
2."Whoa, dude, no need to get, like, you know," says Free Your Mind campaigner Beth Utopia, from his parents' basement. "This is, like, a personal choice issue, you know. It's like... whoa, just back off what I want to do with my own body. Don't let the fascists win, man. There are some hot new eckies coming in soon, they should be legal too."
The Government Position
The government has indicated its intention to follow the recommendations of Option 1.
Je kan het naar 2 veranderen in je settingsquote:Op zondag 10 juli 2011 13:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik krijg echt maar iets van 1 issue per dag.
Dank voor de tip!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan het naar 2 veranderen in je settings
Tropico zegt je iets?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
Dit spel zou leuker zijn in realtime, een soort SimCity maar dan politiek.
Nah nooit gespeeld eigenlijk.quote:
Een normaal mens zou leren dat iedereen die je niet bevalt doodschieten niet zinvol is, maar jij herhaalt het gewoon in nationstates in de hoop dat het nu wel werkt?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar totdat mijn land failliet was omdat ik iedereen dood liet schieten.
Uiteraard heb ik er wel van geleerd, in Tropico liet ik iedereen doodschieten, nu laat ik alleen de mensen doodschieten die zich met mijn politiek willen bemoeien.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een normaal mens zou leren dat iedereen die je niet bevalt doodschieten niet zinvol is, maar jij herhaalt het gewoon in nationstates in de hoop dat het nu wel werkt?
Hm, is er ook een mac versie?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar totdat mijn land failliet was omdat ik iedereen dood liet schieten.
Het werkt wel met Wine waarschijnlijk. Zo draai ik het ook in Linuxquote:Op zondag 10 juli 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, is er ook een mac versie?
Heb geen PC.
Ja maar dan moet ik weer emulators gaan installeren.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het werkt wel met Wine waarschijnlijk.
Ach...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik weer emulators gaan installeren.
Ik word oud, ik snap mijn god niet wat ze bedoelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach...![]()
http://wiki.winehq.org/MacOSX/Installing
Dat is gewoon Chinees voor mijquote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word oud, ik snap mijn god niet wat ze bedoelen.
Computers en VS is water en vuur.
Ah ok, download 't wel gewoon, maar ff kijken wat 't is.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef robin007bond het volgende:
Of wacht, dit is wat gebruikersvriendelijker
http://www.playonmac.com/en/download.html
Fixed. Wel in de politieke sfeer blijven hequote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word oud, ik snap mijn god niet wat ze bedoelen.
Computers en VS is water en vuur socialisten en economie.
Nou werkt dus niet, krijg meteen "error, problem in main script".quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ok, download 't wel gewoon, maar ff kijken wat 't is.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Fixed. Wel in de politieke sfeer blijven he
Ikquote:Op zondag 10 juli 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou werkt dus niet, krijg meteen "error, problem in main script".
Ik haat computers.
Mwah, het spel is er alleen voor PC.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
IkComputers.
Ieder probleem is weer een nieuwe uitdaging
Je rare hippiestaat doet het wel goed inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:43 schreef Friek_ het volgende:
Mijn landje gaat verder nog steeds als een malle. Political Freedoms zijn ietwat gestegen zelfs.
Goeiemiddag.quote:
Nou ja, zegquote:Op zondag 10 juli 2011 13:23 schreef robin007bond het volgende:
En dierenactivisten komen bij mij in de gevangenis![]()
Een beetje hun mening opdringen aan anderen, dat doe ik wel voor ze
Verstoring van de openbare orde door demonstratiesquote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze kunnen protesteren door vegetariër te worden, maar de openbare orde verstoren gaat te ver
Jij bent zo geen liberaal hoor. Jij doet aan onderdrukkingquote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze kunnen protesteren door vegetariër te worden, maar de openbare orde verstoren gaat te ver
Het is maar een spelquote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij bent zo geen liberaal hoor. Jij doet aan onderdrukking
Dan kan ik ook zeggen dat jij hen met rust moet laten, of de eigenaren de dieren met rust moeten laten.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is maar een spel![]()
Sowieso moeten ze anderen met rust laten, protesteren doen ze maar ergens anders
Dierenactivisten horen inderdaad net als hun grootste hobby gewoon in het asiel.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze anderen met rust laten, protesteren doen ze maar ergens anders
Omdat hij voor de socialisten stemt.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:59 schreef dotCommunism het volgende:
Weet ik, het is een leuk spel waarin je aardig je opvattingen in kan ventileren.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dan kan ik ook zeggen dat jij hen met rust moet laten, of de eigenaren de dieren met rust moeten laten.
Toen koos ik voor de eerste optiequote:#007: Animal Liberation Front Strikes Again
The Issue
The increasingly militant Animal Liberation Front struck again last night, freeing dozens of chickens bound for delicious snack packs.
The Debate
1. "These nuts have got to be stopped," demands concerned consumer @@RANDOMNAME@@. "They need to face the fact people want snack packs, no matter how many innocent chickens must be sacrificed. Besides, chickens would do the same to us if they had the chance."
2. "These Liberationists are highlighting an important issue," pleads @@RANDOMNAME@@. "Too often, animals are put through needless cruelty, just to make their flesh taste a little more deliciously succulent. I'm sure we could ban the more horrific abuses without putting too much of a dent in our national obesity figures. Couldn't we?"
3. "Animals have feelings too!" yelled protestor @@RANDOMNAME@@, before being set upon by hungry passers-by. "Free the animals! Ban meat-eating!"
4. Economist @@RANDOMNAME@@ has an alternative. "You don't need to take away the people's right to choose. You just need to build the costs of animal suffering into the price. A tax on meat-eating, in proportion to the amount of cruelty involved, would do the trick. Plus think of the benefit for the national coffers! Of course, poor people wouldn't be able to afford meat, but that's just more incentive for them to get jobs."
Maar mijn staat is een dictatuurquote:Op zondag 10 juli 2011 14:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Weet ik, het is een leuk spel waarin je aardig je opvattingen in kan ventileren.
Maaruh het recht van demonstratie is onderdeel van recht op vrije meningsuiting en dat is toch een peiler van een democratische rechtstaat?
Dat zou ik bij de constitutie toch erg belangrijk vinden
Ik had 2 gekozenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Toen koos ik voor de eerste optie
Pas op, Dion Graus leest meequote:Op zondag 10 juli 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dierenactivisten horen inderdaad net als hun grootste hobby gewoon in het asiel.
Moral is authoritarian?quote:NationStates has three main scales: personal, economic, and political. In each case, you can be authoritarian (moral, or restrictive) or libertarian (liberal, or laissez-faire).
Only proving my point I'd say.quote:
Dat heeft ook weer zijn voordelen. Tja o de keper beschouwd is een democratie ook een vorm van een dictatuur door meerderhedenquote:
'Maar'quote:
Je kan dit dus niet een jaar volhouden.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
'Maar'
Dat is genoeg voor 133 dagen
Je dwingt mensen ideeen op of dwingt ze bepaald gedrag te vertonen. Lijkt me vrij autoritair ja.quote:
Idd, in mijn vrijheidsparadijs is dat juist geheel anders, iedereen mag denken en doen wat ze zelf willen.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je dwingt mensen ideeen op of dwingt ze bepaald gedrag te vertonen. Lijkt me vrij autoritair ja.
Neen, ik ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:59 schreef dotCommunism het volgende:
Ja maar fatsoensgedrag is toch niet autoritair, anders krijg je zo'n rare hippiestaat.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je dwingt mensen ideeen op of dwingt ze bepaald gedrag te vertonen. Lijkt me vrij autoritair ja.
Hihihi, je zei lid.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar fatsoensgedrag is toch niet autoritair, anders krijg je zo'n rare hippiestaat.
Beetje in het gelid is niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bullshit Bingoquote:Op zondag 10 juli 2011 14:31 schreef Friek_ het volgende:
http://www.heinpragt.com/communicatie/managementtaal.php
Altijd leuk om weer eens door te nemen.
Even kijken hoe we dit gaan aanvliegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:31 schreef Friek_ het volgende:
http://www.heinpragt.com/communicatie/managementtaal.php
Altijd leuk om weer eens door te nemen.
Ik vind eigenlijk die laatste zin juist het begrijpelijkst.quote:Dit is de korte en duidelijke boodschap die we gaan omvormen.
“Het gaat financieel niet goed en we hebben een achterstand in onze betalingen. Als oplossing gaan we mensen ontslaan en minder produceren.”
Eerste voegen we wat vage nietszeggende woorden toe die geen kwaad kunnen en verlengen we bepaalde woorden.
“Per saldo is onze financiële situatie niet goed en in die context hebben we een achterstand opgelopen in ons betalingsverkeer. Hierdoor moeten we rekening gaan houden met een situatie waarbij we mensen zullen moeten ontslaan en relatief minder zullen moeten gaan produceren.”
Daarna verdoezelen we enkele vervelende woorden en voegen we nog wat extra managementtaal toe.
“Per saldo is onze financiële situatie minder positief dan voorgaande jaren en in die context hebben we een achterstandspositie opgelopen in ons betalingsverkeer. Hierdoor moeten we, rekening houdend met de core competenties, een nieuwe uitdaging gaan zoeken voor een aantal medewerkers en deze eventueel buiten het bedrijf gaan positioneren. We gaan weer focussen op onze core business en het relatieve productieniveau aanpassen aan de te realiseren omzet.”
http://www.nationstates.net/page=create_nation1quote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef Disana het volgende:
Ik zou NationStates ook wel even willen zien, ik weet dat jullie pw 50cents is, maar hoe meld ik me aan?
Ik vind juist die vreselijk uitgebreide zinnen vaak nergens op slaan. Dat Engels dat er tussendoor gepompt wordt is ook vreselijk. Rutte heeft daar ook een handje van.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk die laatste zin juist het begrijpelijkst.
Die man moet niet zo zaniken, zijn simpele zinnen zijn veel te nietszeggend, geen wonder dat hij ontslagen werd.
We zijn economisch dan wel heel belabberd, maar we zijn wel lief.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd Dotje met het hebben van de 'nicest citizens'
Jij hebt nog een private sector van 27%quote:Op zondag 10 juli 2011 15:01 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
We zijn economisch dan wel heel belabberd, maar we zijn wel lief.
Vreemd, voor mij wordt het dan alleen maar duidelijker eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind juist die vreselijk uitgebreide zinnen vaak nergens op slaan. Dat Engels dat er tussendoor gepompt wordt is ook vreselijk. Rutte heeft daar ook een handje van.
Ik snap dat ook niet, in de beschrijving staat toch echt "Private enterprise is illegal". Zullen wel allemaal mensen zijn met hun illegale autofabrieken ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt nog een private sector van 27%
Ik heb die van mij tot 15% weten te beperken
Als het hoofd van de salesafdeling waar ik werk een presentatie geeft heb je meestal binnen een alinea al bingo gehaald, dat is niet leuk.quote:
Vinokourov gelanceerdquote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
Wat een valpartij bij de Tour net zeg, over de reling de afgrond in.
Dat zit je nog niet, je moet ff naar link en dan lid worden.quote:
Precies, wat zag die vent er uit zeg, ouch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |