Een verkapte godwin??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verboden vast niet maar er zouden wel zwaar verontwaardigde kamervragen gesteld worden. Herman van Veen is natuurlijk ook nogal entartet ;')
Post nou gewoon onder EG, en zeur verdeer nietquote:
Ik zal hem even roepenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post nou gewoon onder EG, en zeur verdeer niet
Ik ben (soms) best liefquote:Op zondag 10 juli 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Valt me mee dat je nu niet Hey WS zei
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een zondige gedachten weer zo laat op de avond, EG.
Ik had niet door dat het al zondag is vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een zondige gedachten weer zo laat op de avond, EG.
Ik dacht dat jij niet bij het drinkgilde zat?quote:
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??quote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet bij het drinkgilde zat?
Ik doe aan grappige poezenplaatjesquote:
Morgen weer naar de kerk neem ik aan?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het al zondag is vandaag.
En waarom zou ik nog een vriendin willenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo wordT je nooit een vriendin van Whiskers
Ow dearquote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe aan grappige poezenplaatjes
Het moet toch juist zonder T?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom zou ik nog een vriendin willen
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??
Dat is ook niet mijn streven.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo word je nooit een vriendin van Whiskers
DN, wanneer gaan we lekker alcoholisch terassen??quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.
DN heb ik verboden ook nog maar 1 druppel alcohol te nuttigen .
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.
DN heb ik verboden ook nog maar 1 druppel alcohol te nuttigen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik heb er tweequote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn streven.
Ik heb wel een kater btw, een witte.
Neuh, die zijn niet grappigquote:
Ik heb twee chicksquote:
Owh ja?? als SABBAT???quote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de maandag als sabbat gebruiken
Ik hou van Sabbatquote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de maandag als sabbat gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik twee je weet wel katersquote:
Ik drink nauwelijksquote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]En wat heb je tegen Moslims ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En alcohol is niet goed, dat weet je goed![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik hou van SabbatIk wist wat er stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Maar wel lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En wat heb je tegen Moslims ?
En alcohol is niet goed, dat weet je goed
Ow? Wat dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik twee je weet wel katers![]()
En Remlof moet rap wat kwijt in KPD of KEL
Religie is ook een verslavingquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En wat heb je tegen Moslims ?
En alcohol is niet goed, dat weet je goed
Precies, die sociale druk...best zorgelijk eigenlijkquote:Op zondag 10 juli 2011 00:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik drink nauwelijks
, maar daardoor moet ik moeite doen om mijn vrienden bij te houden. Zonder sociale druk zou ik helemaal niets drinken.
Kweenie hoor, wat laat je er meestal achter??quote:
Ik heb onderweg naar huis tegen de gereformeerde kerk gepist.quote:
Voor mij nietquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb onderweg naar huis tegen de gereformeerde kerk gepist.
Meestal iets alsquote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kweenie hoor, wat laat je er meestal achter??
quote:
Ach, ik geef me eer graag aan over. Ik ken mijn grenzen wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies, die sociale druk...best zorgelijk eigenlijk
Neuk-overlast??quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor mij niet
Maar de zondagpolitie kreeg net een alarmmelding van billen en tieten en neuk overlast
Zet en even op RTL4quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Neuk-overlast??![]()
Ik doe mee, nu nog ff![]()
![]()
Begrijp ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, ik geef me eer graag aan over. Ik ken mijn grenzen wel.
Bedankt. Ik zie je ooit wel in de hel.quote:
Keej TLquote:Op zondag 10 juli 2011 01:05 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zie je ooit wel in de hel.
Je gelooft het niet? Ik ken mijn grenzen heus wel. Ik zal nooit wakker worden en totaal niet weten wat ik heb gedaan.quote:
Uhh, was tegen EG he??quote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je gelooft het niet? Ik ken mijn grenzen heus wel. Ik zal nooit wakker worden en totaal niet weten wat ik heb gedaan.
Oja, vroeger heette ik TL.quote:
Ben jijquote:Op zondag 10 juli 2011 01:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je gelooft het niet? Ik ken mijn grenzen heus wel. Ik zal nooit wakker worden en totaal niet weten wat ik heb gedaan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jijWil je echt zooooo graag iedereen naar R&P sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Je begrijpt niet dat hij begrijpt. Dus; Jij begrijpt niet. Of is dit een rare conclusie van mij?quote:
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 01:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat hij begrijpt. Dus; Jij begrijpt niet. Of is dit een rare conclusie van mij?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben jijNope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
I don't say a word. Is dat oke?quote:
aahhquote:
Maar, maar, da's best rot hoorquote:
Waarom ga je toch altijd naar eldersquote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef remlof het volgende:
Ik pak nog een biertje en ga De Punt kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |