Een verkapte godwin??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verboden vast niet maar er zouden wel zwaar verontwaardigde kamervragen gesteld worden. Herman van Veen is natuurlijk ook nogal entartet ;')
Post nou gewoon onder EG, en zeur verdeer nietquote:
Ik zal hem even roepenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Post nou gewoon onder EG, en zeur verdeer niet
Ik ben (soms) best liefquote:Op zondag 10 juli 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Valt me mee dat je nu niet Hey WS zei
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een zondige gedachten weer zo laat op de avond, EG.
Ik had niet door dat het al zondag is vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat een zondige gedachten weer zo laat op de avond, EG.
Ik dacht dat jij niet bij het drinkgilde zat?quote:
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??quote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet bij het drinkgilde zat?
Ik doe aan grappige poezenplaatjesquote:
Morgen weer naar de kerk neem ik aan?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het al zondag is vandaag.
En waarom zou ik nog een vriendin willenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo wordT je nooit een vriendin van Whiskers
Ow dearquote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe aan grappige poezenplaatjes
Het moet toch juist zonder T?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom zou ik nog een vriendin willen
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was Robin toch?? Of Zeeland ook??
Dat is ook niet mijn streven.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo word je nooit een vriendin van Whiskers
DN, wanneer gaan we lekker alcoholisch terassen??quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.
DN heb ik verboden ook nog maar 1 druppel alcohol te nuttigen .
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Robin drinkt niet en is net zo verstandig als ik.
DN heb ik verboden ook nog maar 1 druppel alcohol te nuttigen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Ik heb er tweequote:Op zondag 10 juli 2011 00:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn streven.
Ik heb wel een kater btw, een witte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |