Kritiek mag er wel eens getoond worden op Gesink, maar wel met argumentatie. Nelissen was onprofessioneel als een malle aan het tieren. Vind ik als journalist vrij dom. Ook zn opmerking over Gesink die in de Tirreno in een dip zat was misplaatst. Heeft Danny zn vader op jonge leeftijd verloren, en zo ja? Dan nog moet je je bek houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef farscapevr8 het volgende:
zwaar slechte uitzending van nelissen vandaag, niet alleen vanwege gesink bashen (een toprenner een watje noemen kan je niet maken als wielerkenner als je weet wat er bij komt kijken om daar te komen)
maar hij lijkt mee te gaan in het nivo wat tdj is, een amusementsprogramma zonder echte kennis van zaken. lijkt wel of ie opdracht heeft gekregen om te gaan trappen.
Mwah.. Dit zijn z'n 10 minutes of fame en daar kan die m.i. niet mee omgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef farscapevr8 het volgende:
zwaar slechte uitzending van nelissen vandaag, niet alleen vanwege gesink bashen (een toprenner een watje noemen kan je niet maken als wielerkenner als je weet wat er bij komt kijken om daar te komen)
maar hij lijkt mee te gaan in het nivo wat tdj is, een amusementsprogramma zonder echte kennis van zaken. lijkt wel of ie opdracht heeft gekregen om te gaan trappen.
Hij laat zich inderdaad gaan. Hij heeft er wel verstand van maar is vrij emotioneel voor een verslaggever.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:45 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mwah.. Dit zijn z'n 10 minutes of fame en daar kan die m.i. niet mee omgaan
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:47 schreef Heufd het volgende:
Maar dit programma is inhoudelijk toch minstens zo sterk als de Avondetappe?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:47 schreef Heufd het volgende:
Maar dit programma is inhoudelijk toch minstens zo sterk als de Avondetappe?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:53 schreef knokfrok het volgende:
Ton Boot krijgt gelijk met z'n collum van jl maandag
in de telegraaf, Als ie tiende wordt organiseren we
een triomftocht door de grachten..
Danny Nelissen is elke dag 12 uur aan het werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef farscapevr8 het volgende:
Het slaat idd nergens op. Maar Gertquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met een brommer, maar het is elke keer iets ontzettend flauws.
Voldoende, niet kapot gelegen maar wel mooi felle discussies ondanks geregisseerd over Gesink.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, ik heb het gemist.
Was het een topshow of een flopshow?
Waar is Menchov, daar is Menchov. Ik kan die naam niet meer horen met dank aan Herbert Dijkstra.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
ja zonder druk is altijd heerlijker rijden, heh. In de schaduw van Menchov is toch net iets lekkerder.
Och, ik vind hem uitstekend en hoor hem graag. Dat hij zich daar ff laat gaan dat doen er wel meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij laat zich inderdaad gaan. Hij heeft er wel verstand van maar is vrij emotioneel voor een verslaggever.
Als hij pakweg Kreuziger een watje had genoemd had niemand er wakker van gelegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef farscapevr8 het volgende:
Of het is teleurstelling natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:38 schreef farscapevr8 het volgende:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:25 schreef Evertjan het volgende:
probleem van de raboploeg is dat het altijd van die keurige jongentjes zijn. Alleen Boogerd en Tankink konden nog wel is wat pittige uitspraken doen in de pers. Voor de rest waren het altijd droogkloten of langspeelplaten die iedere het zelfde zeiden
Ik weet zeker dat Tyson jou ook knockout slaat,quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat 'ie jou op je rug legde.
't was zaterdagavond.quote:
Tsja, de meeste pseudo-kenners hebben nog nooit in het echt een racefiets van dichtbij gezien.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef franklop het volgende:
Jij wel eens geprobeerd met 45 km per uur te fietsen na een valpartij van 65km per uur? Nee? Dan kan je toch niet oordelen of het slecht is wat hij laat zien, het lijkt me, nee sterker nog, het is gewoon een gevolg van die val waarbij zijn rug en heupen naar de klote zijn
Als alleen mensen mogen oordelen die een dergelijke valpartij hebben meegemaakt, dan wordt het heel stil op dit forum. Straks ga je nog zeggen dat alleen mensen die de TdF zelf hebben gereden hier een oordeel mogen geven.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:03 schreef franklop het volgende:
Jij wel eens geprobeerd met 45 km per uur te fietsen na een valpartij van 65km per uur? Nee? Dan kan je toch niet oordelen of het slecht is wat hij laat zien, het lijkt me, nee sterker nog, het is gewoon een gevolg van die val waarbij zijn rug en heupen naar de klote zijn
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4quote:Op zondag 10 juli 2011 00:46 schreef aswesleep het volgende:
Iemand de directe .mp4 link? Is anders in het buitenland niet te bekijken.
Zo vaak als Dijkstra/Ducrot in herhaling vallen zo vaak is Gesink niet eens gevallen. Nee het commentaar van die twee bevalt me totaal niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
't was zaterdagavond.
Nelissen heeft gewoon gelijk met z'n kritiek. Mensen worden meegezogen in de blindheid (ze gedragen zich als fans die mindere zaken niet echt willen zien) die een Dijkstra/Ducrot laten zien bij de NOS. Bij de Belg zeggen ze gewoon dat het slecht is wat Gesink laat zien. Bij de NOS wordt het afgezwakt. Daar kan ik zo slecht tegen. Een klein stukje objectiviteit in de verslaggeving wat dat betreft (natuurlijk mag je Nederlanders wel onder een loep leggen) lijkt mij logisch....maar is ver te zoeken.
Gert heeft altijd gelijk.quote:
En Danny zal ook wel weer los gaanquote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat Gert vanavond wel iets te melden heeft
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny heeft zijn broekje alvast uit.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny heeft zijn broekje alvast uit.
Genoegquote:Op zondag 10 juli 2011 18:50 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/255113-gesink-lacht-eindelijk-weer.html
Benieuwd wat vriend Danny te zeggen heeft.
Het is toch Dijkstra?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:24 schreef Van_Poppel het volgende:
De Jakhals heeft Prummie al geïnterviewd:
"incroyable! scandale!" zijn de woorden van Diekstra...
Ik heb er zin inquote:Op zondag 10 juli 2011 19:27 schreef Rainesz het volgende:
Gertje zal wel even een heldenpreek gaan houden voor Hoogerland! En terecht
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Over "de kloatn ut 'e broek fietsn" gesproken![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |