abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99257472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef marcodej het volgende:

[..]

Niemand ziet hem als topfavoriet.
Toch heb ik heel veel "kenners" gehoord dat hij zeker top 5 en podium moet kunnen halen. Waarop dat gebaseerd was weet ik niet.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_99257492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Totaal andere renner dan Boogerd. Boogerd heeft ook top 5 gereden in de Tour, maar was geen typische ronderenner. Gesink is wel een stabielere renner bergop, maar of het echt wereldtop is betwijfel ik. Maar dat hoeft ook niet want een Vuelta of Giro kan je winnen als Contador en Schleck niet meedoen.
Daarbij ook niet vergeten dat Gesink net 25 is geworden. Normaal gesproken moeten z'n topjaren nog komen.

En Boogerd was een hele andere renner inderdaad, die was top in de klassiekers en deed de Tour er eigenlijk "bij". Gesink heeft het andersom.
pi_99257496
quote:

[..]

Totaal andere renner dan Boogerd. Boogerd heeft ook top 5 gereden in de Tour, maar was geen typische ronderenner. Gesink is wel een stabielere renner bergop, maar of het echt wereldtop is betwijfel ik. Maar dat hoeft ook niet want een Vuelta of Giro kan je winnen als Contador en Schleck niet meedoen.
I kdenk dat Boogerd in zijn jaren bergop niet onder zou doen voor Gesink op dit moment.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:14:59 #154
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_99257498
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef Temlin het volgende:

[..]

Toch heb ik heel veel "kenners" gehoord dat hij zeker top 5 en podium moet halen.
Contador en Schleck zijn/waren topfavoriet
pi_99257529
quote:

[..]

Boogerd won die top 5 ook in een tour waarin de helft uitviel. Gesink heeft meer talent, maar is een stuk fragieler. Boogerd viel ook minder vaak. Gesink moet oppassen dat dit hem niet blijft achtervolgen, het kan hem ook mentaal opspelen, naast zijn eigen valpartijen heeft hij ook zijn vader door een val op de fiets verloren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_99257541
quote:

[..]

Toch heb ik heel veel "kenners" gehoord dat hij zeker top 5 en podium moet kunnen halen. Waarop dat gebaseerd was weet ik niet.
Hij moet ook top 5 kunnen halen. Dat maakt hem alleen geen topfavoriet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99257546
quote:

[..]

Op Hollands opuurtnisme, nergens anders op
pi_99257561
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Misschien op zijn zesde plaats van vorig jaar?
pi_99257565
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Niet alleen vorig jaar was al 6e en zijn tijdrit is verbeterd t.o.v. vorig jaar. Dan is een top 5 toch realistisch?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_99257595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:15 schreef Felagund het volgende:

[..]

Boogerd won die top 5 ook in een tour waarin de helft uitviel. Gesink heeft meer talent, maar is een stuk fragieler. Boogerd viel ook minder vaak. Gesink moet oppassen dat dit hem niet blijft achtervolgen, het kan hem ook mentaal opspelen, naast zijn eigen valpartijen heeft hij ook zijn vader door een val op de fiets verloren.
Ja maar dat talent mag zihc wel eens gaan bewijzen in een grote ronde. En zeker als je al deze 'kenners' hoort over zijn magistrale talent
pi_99257616
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Ja maar dat talent mag zihc wel eens gaan bewijzen in een grote ronde. En zeker als je al deze 'kenners' hoort over zijn magistrale talent
Hij heeft al 3 keer top 10 gereden. Dat is niet genoeg bewijs voor jou?
Album top 100 2024
pi_99257627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Hij heeft zijn talent al lang al getoond, ook in de grote rondes. Moet je iets vaker kijken.
pi_99257635
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef Sdivad het volgende:

[..]

Misschien op zijn zesde plaats van vorig jaar?
ja zonder druk is altijd heerlijker rijden, heh. In de schaduw van Menchov is toch net iets lekkerder.
pi_99257662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hij heeft al 3 keer top 10 gereden. Dat is niet genoeg bewijs voor jou?
Maar nog geen enkele grote wedstrijd gewonnen.
pi_99257666
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

ja zonder druk is altijd heerlijker rijden, heh. In de schaduw van Menchov is toch net iets lekkerder.
Die druk was er vorig jaar ook wel natuurlijk..
pi_99257682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hij heeft zijn talent al lang al getoond, ook in de grote rondes. Moet je iets vaker kijken.
Nee hoor ik volg genoeg, en ik bedoel dan eens een podiumplaats of een etappe succes, het liefst in de tour en niet de klassiekers, pas dan ben je een grote
pi_99257691
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

En toen hij in de Vuelta ook zo goed reed ging hij onderuit.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:20:16 #168
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_99257697
Ik hoop dat Robert zich realiseert hoeveel onrecht hij sommige mensen hier aandoet :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_99257720
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:19 schreef Temlin het volgende:

[..]

Maar nog geen enkele grote wedstrijd gewonnen.
Emilia is in Italie een grote wedstrijd. Die heeft hij al twee keer gewonnen.

2000 · Italië Gilberto Simoni
2001 · Duitsland Jan Ullrich
2002 · Italië Francesco Casagrande
2003 · Spanje José Iván Gutiérrez
2004 · Italië Ivan Basso
2005 · Italië Gilberto Simoni
2006 · Italië Davide Rebellin
2007 · Luxemburg Fränk Schleck
2008 · Italië Danilo Di Luca
2009 · Nederland Robert Gesink
2010 · Nederland Robert Gesink

Toch geen slecht rijtje toch?
Album top 100 2024
pi_99257722
quote:

[..]

Op basis van vorig jaar en een gezond portie chauvinisme ;)
pi_99257727
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:19 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Nee hoor ik volg genoeg, en ik bedoel dan eens een podiumplaats of een etappe succes, het liefst in de tour en niet de klassiekers, pas dan ben je een grote
Oh, dat mag hij van mij ook tonen. Maar als dat nog niet lukt betekent het niet dat je er gelijk niks van kan.
pi_99257760
Maar ook dit is een Gesink topic zie ik :')
pi_99257788
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef Temlin het volgende:

[..]

En toen hij in de Vuelta ook zo goed reed ging hij onderuit.
Ja dat komt er ook nog eens bij. Zijn stuurkunsten moeten soweiso verbeteren, het kan geen toeval zijn telkens bij een valpartij betrokken te zijn. Danny Nelissen noemde hem al als een van de brokkenpiloten en zo is t.

Mischien komen zijn jaren nog daar niet van. Maar op basis van een top 6 klasering kan je nog niet verwachten dat ie top 3 gaat rijden. De kloof tussen de echte favo's en het eeuwige talent Gesink wordt niet kleiner maar groter en dat moeten de nederlandse kenners een gaan realiseren
pi_99257840
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:21 schreef Felagund het volgende:

[..]

Emilia is in Italie een grote wedstrijd. Die heeft hij al twee keer gewonnen.

2000 · Italië Gilberto Simoni
2001 · Duitsland Jan Ullrich
2002 · Italië Francesco Casagrande
2003 · Spanje José Iván Gutiérrez
2004 · Italië Ivan Basso
2005 · Italië Gilberto Simoni
2006 · Italië Davide Rebellin
2007 · Luxemburg Fränk Schleck
2008 · Italië Danilo Di Luca
2009 · Nederland Robert Gesink
2010 · Nederland Robert Gesink

Toch geen slecht rijtje toch?
Het feit dat grote renners deze ronde gewonnen hebben wil nog niet zeggen dat je door een succes daar bewezen heb goed gnoeg te zijn voor top 3 tour
pi_99257889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Ja dat komt er ook nog eens bij. Zijn stuurkunsten moeten soweiso verbeteren, het kan geen toeval zijn telkens bij een valpartij betrokken te zijn. Danny Nelissen noemde hem al als een van de brokkenpiloten en zo is t.

Mischien komen zijn jaren nog daar niet van. Maar op basis van een top 6 klasering kan je nog niet verwachten dat ie top 3 gaat rijden. De kloof tussen de echte favo's en het eeuwige talent Gesink wordt niet kleiner maar groter en dat moeten de nederlandse kenners een gaan realiseren
Het verschil met Contador en Schleck is groot, met de anderen echt niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')