Gesink kreeg vorig jaar idd geen aandachtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:04 schreef Temlin het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Gesink het wel goed in de tour, maar toen ging alle aandacht naar Menchov.
Ja ik vind het best wel zielig ovor die jongen dat ie zoveel druk op zn schouders draagt. Alleen mensen met wielerverstand, zoals Breukink en al die rabo wijsneusen en alle commenatatoren hiero van Herbert Dijkstra tot Boogerd die gewoon evenveel druk uitoefenen op Gesink door hem telkens maar op te hemelen. Ja dan komt deze klap dubbelhard aan en stort zon jongen(goede renner maar niet de top idd) in elkaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat komt omdat het succes zo mager is. Gesink is zeker een top10 renner, maar geen winnaar.
Brommers kieknquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest deze keer lachen.
Wat zei 'ie?
In ieder geval veel minder als dit jaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Gesink kreeg vorig jaar idd geen aandacht
Top 10 is best top hoor. Alleen niet de allergrootste.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ja ik vind het best wel zielig ovor die jongen dat ie zoveel druk op zn schouders draagt. Alleen mensen met wielerverstand, zoals Breukink en al die rabo wijsneusen en alle commenatatoren hiero van Herbert Dijkstra tot Boogerd die gewoon evenveel druk uitoefenen op Gesink door hem telkens maar op te hemelen. Ja dan komt deze klap dubbelhard aan en stort zon jongen(goede renner maar niet de top idd) in elkaar
"minder als"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Temlin het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder als dit jaar.
DAN ALS!quote:
Je moet het niet letterlijk nemen:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Gert zei: Goa de mit brommers kieken?
Oftewel: Ga je mee brommers kijken
TT?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog onnodig veel, ze moeten hem gewoon zien als een goede renner zoals ze Boogerd vroeger zagen maar niet als de topfavoriet dta zou een hoop schelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Temlin het volgende:
[..]
In ieder geval veel minder als dit jaar.
Niemand ziet hem als topfavoriet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:10 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog onnodig veel, ze moeten hem gewoon zien als een goede renner zoals ze Boogerd vroeger zagen maar niet als de topfavoriet dta zou een hoop schelen.
Totaal andere renner dan Boogerd. Boogerd heeft ook top 5 gereden in de Tour, maar was geen typische ronderenner. Gesink is wel een stabielere renner bergop, maar of het echt wereldtop is betwijfel ik. Maar dat hoeft ook niet want een Vuelta of Giro kan je winnen als Contador en Schleck niet meedoen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:10 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog onnodig veel, ze moeten hem gewoon zien als een goede renner zoals ze Boogerd vroeger zagen maar niet als de topfavoriet dta zou een hoop schelen.
Ik weet wat het letterlijk betekent hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je moet het niet letterlijk nemen:
http://www.encyclo.nl/begrip/brommers%20kieken
Ik mis de grap denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef marcodej het volgende:
Het is geen Tukker. Het is een Drent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Gert is trouwens wel een geweldige kerel. Nooit gedacht dat ik nog zoveel sympathie kon hebben voor een tukker.
Ga je mee brommers kijken gebruikte men vroeger om meisjes mee te vragen naar de fietsenstallingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mis de grap denk ik.
Gert is trouwens wel een geweldige kerel. Nooit gedacht dat ik nog zoveel sympathie kon hebben voor een tukker.
Ah, dat zal het verklaren dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Het is geen Tukker. Het is een Drent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |