Ik ga af op interviews met Gesink. Die van vandaag is niet anders dan de afgelopen dagen. Nu ineens vindt Danny hem een watje. Waarom gisteren dan ook niet? Of eergisteren? Toen sprak hij ook al van opgeven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:49 schreef Aalbers het volgende:
Jullie weten het blijkbaar ook allemaal beter dan Danny Nelissen. Over betweters gesproken.
Er is niets mis met iemand met een mening...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe hij 15 minuten Gesink afkraakt met sommige onwaarheden is toch triest? kom op
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is niets mis met iemand met een mening...
+ verkeerde feiten vind ik te ver gaan. en hij baseert dingen veelste vroegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er is niets mis met iemand met een mening...
okequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
+ verkeerde feiten vind ik te ver gaan. en hij baseert dingen veelste vroeg
Goeiequote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef BechirPSV het volgende:
Die live zendingen ook Gesink dit Gesink dat, man , man. Laat hem eerst eens in de erste groep rijden voordat we hem ophemelen. Wat Danny zegt Ballen tonen, nou eens
Toch wel he?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Nu je het zegt valt het mij ook op idd.
Gesinkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hoe hij 15 minuten Gesink afkraakt met sommige onwaarheden is toch triest? kom op
Hij wordt gewoon ontzettend groot gemaakt door de pers. Dat komt omdat iedereen in NL hunkert naar nieuw succes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef BechirPSV het volgende:
Die live zendingen ook Gesink dit Gesink dat, man , man. Laat hem eerst eens in de erste groep rijden voordat we hem ophemelen. Wat Danny zegt Ballen tonen, nou eens
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Frits heeft het wereldrecord stomme vragen stellen als gast vanavond in elk geval dik verbeterd
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef BechirPSV het volgende:
Tour vorig jaar niet gezien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:00 schreef Temlin het volgende:
Gesink kan nog wat leren van Van den Broeck. Die laat zich niet gek maken door alle aandacht.
Dat is TE irritant om te kijken, Barbara kon ik al niet uitstaan bij AT5.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zeker nog nooit Barend & Barend gezien?
Ja die hunkering is nergens op gebaseerd, omdat we gewoon eens moeten accpeteren dat andere renners beter zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon ontzettend groot gemaakt door de pers. Dat komt omdat iedereen in NL hunkert naar nieuw succes.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
UIFSEHGFUIWAHEFAW9UEGHAWEIOVGWAE;IFHWAEF;IUOWA aldus Boskamp
Dat komt omdat het succes zo mager is. Gesink is zeker een top10 renner, maar geen winnaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ja die hunkering is nergens op gebaseerd, omdat we gewoon eens moeten accpeteren dat andere renners beter zijn
Toen was hij toch ook beter dan Gesink.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |