quote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik word wild van die snijplank-seta 5,95
[ afbeelding ]
Alleen de kleuren vind ik niet zo
Nee die zijn rechthoekigquote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Copycat het volgende:
Zo, is dat even schaamteloos gejat van Joseph Joseph.
Mooie setquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja. Een wereld van verschil.quote:
Ik ga toch es kieken bij de action hoe het eruit zietquote:Op zondag 17 juli 2011 11:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooie set
Normaal zijn dat echt dure design snijplanken
Blijkbaar wel als ze telkens op zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 12:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Telkens als ik ga, zijn die Boeddha beelden van 22 cm hoog op...![]()
Zijn ze wel de moeite waard?
quote:Op zondag 17 juli 2011 12:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ze telkens op zijnDe Xenos heeft ze ook in verschillende maten.
Caprisonne heb ik al heel lang niet meer gehad, de Troppie pas geleden nog, maar volgens mij is het wel vergelijkbaar ja. Het is in ieder geval het zelfde systeem qua rietje in het pakje doen..quote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat vergelijkbaar met caprisonne?
Krijg er een droge keel vanquote:Op zondag 17 juli 2011 11:56 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat vergelijkbaar met caprisonne?
oooh die is leukquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Action opent filiaal in grootste concurrent
Wehehe Action Blokker
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wehehe Action Blokker
Die wilde ik ook gaan halenquote:Op zondag 17 juli 2011 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Heuj.. niks over mijn hometown!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wehehe Action Blokker
Als jij voor elke post met 'restpootjes' een euro kreeg kon je al een eigen winkel beginnenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb net de feestmuisjes van de ruijter geprobeerd. smaken gewoon als andere muisjes.
maar ja, je bent paarsgek op niet
59 cent per pakje maar!
en ze hadden nog maar 1 pak restpootjes
ze zullen er toch niet uitgaan? ze lagen ook weer voor de verandering ergens anders.{
je legt elke week een bloemetje bij het monument?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heuj.. niks over mijn hometown!![]()
Blokker is wereldberoemd.. daar hebben de Beatles opgetreden
Wat geinig, ligt dat naast Hoorn? Nooit gewetenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heuj.. niks over mijn hometown!![]()
Blokker is wereldberoemd.. daar hebben de Beatles opgetreden
neee, dan kon ik nog meer pakken restpootjes kopen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij voor elke post met 'restpootjes' een euro kreeg kon je al een eigen winkel beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |