aah oke.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Bij de laatste update is er voor gezorgd dat modjes bij nieuwe users een labeltje zien. Op dat labeltje staat iets in de trant van, pas op, dit zou een kloon van gebande kunnen zijn. Zodoende.
praat voor jezelfquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef dreamzk het volgende:
Oh ja, vandermar, ben je een neger of minimaal een wigger? Wij leven namelijk het straatleven en delen onze avonturen in deze SC
Ik ben een echte wigger, ik leef van straat tot straat en hossel de hollandse groenten van klant tot klant. Verders rijdt ik een BMW M3 van mijn lening en heb ik die bitches in een line voor mijn deur staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef dreamzk het volgende:
Oh ja, vandermar, ben je een neger of minimaal een wigger? Wij leven namelijk het straatleven en delen onze avonturen in deze SC
neequote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben een echte wigger, ik leef van straat tot straat en hossel de hollandse groenten van klant tot klant. Verders rijdt ik een BMW M3 van mijn lening en heb ik die bitches in een line voor mijn deur staan.
WIggers praatten niet die beste Nederlandsquote:
Ben je 30+? Zo ja dan draag ik de functie van topic-opa graag aan je overquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben een echte wigger, ik leef van straat tot straat en hossel de hollandse groenten van klant tot klant. Verders rijdt ik een BMW M3 van mijn lening en heb ik die bitches in een line voor mijn deur staan.
Nope, ben 20-quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je 30+? Zo ja dan draag ik de functie van topic-opa graag aan je over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |