Maar het is zo lekker makkelijk.quote:
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
Maar waarom verplichten ze niet dat je na een doelpunt de tegenstander een kledingstuk uit moet laten trekken?
Dat trekt meteen meer kijkers dus geld.
Ja mannen jaaa dus?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker makkelijk.
Ze is niet lelijk ofzo, neem dan al die Italiaanse mannen met een haarband
JUP!quote:
Die linkse houdt haar buik in, dan heb ik zoiets van doe dat nou niet.quote:
Of ik mis leestekens of ik ben gek...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja mannen jaaa dus?
Jeweettoch wat je zegt nu he?
mannen?
Vet je het gek met zo'n kop en die tattoo'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zit in UK team geloof ik :S tering die vreet de rest op waarschijnlijk!?!?!
Jammer van haar hoofd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:38 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zit in UK team geloof ik :S tering die vreet de rest op waarschijnlijk!?!?!
Ossquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
Wie is nou die uit Oss en wie is nou de gene uit Eindhoven.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oss.Daar komen echt alle kampers vandaan.
Eindhovenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
Wie is nou die uit Oss en wie is nou de gene uit Eindhoven.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:40 schreef haloisgay het volgende:
Freek, heb je die sma geregeld van die examenparty foto?
Ik vergeet altijd dat jij altijd die topmodels mee naar huis neemtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vet je het gek met zo'n kop en die tattoo's
Nu al aan het blokken, jwzquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:48 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Haha nice man, hij studeert er nog geen eens en nu al erneer gezet dat hij economie studeert.![]()
Dat is een speciale 8-pack. Alleen eckte bazen hebben die.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Check die 8-pack van m dan. De boy is shining.
En zelf te bang zijn om zijn foto te postenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
Check die 8-pack van m dan. De boy is shining.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En zelf te bang zijn om zijn foto te posten
En daarbij, wel altijd lachen om het haar van Daan, maar zelf geen foto durven te plaatsenquote:
Millimeter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En daarbij, wel altijd lachen om het haar van Daan, maar zelf geen foto durven te plaatsen
Nee hier kan je jezelf niet onderuit lullen ouwe.. wel altijd zeiken op foto's van anderen, maar zelf niks durven te posten levert geen kudo's op vrind!quote:
Kudo's? Het is geen dumpert vrind!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hier kan je jezelf niet onderuit lullen ouwe.. wel altijd zeiken op foto's van anderen, maar zelf niks durven te posten levert geen kudo's op vrind!
Dit is niet de discussie vrind! Maar is die foto van jou?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kudo's? Het is geen dumpert vrind!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is niet de discussie vrind! Maar is die foto van jou?
Een of ander schaaldier?quote:
Aah, dus ik ben niet de enige die hier een lul met ogen en tanden in ziet. Dat is alvast geruststellend.quote:
Feest vieren en liedjes zingenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar wat gaan we doen bij topic #150?
Hoe weet jij dat danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naakte_molrat
"Naakte molratten hebben een cilindrisch gevormd lichaam"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naakte_molrat
De naakte molrat blijft veel kleiner dan de bekende bruine of zwarte rat. De lengte is ongeveer 13 centimeter inclusief de 3 cm lange staart.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:27 schreef haloisgay het volgende:
[..]
"Naakte molratten hebben een cilindrisch gevormd lichaam"
Vandaar.
Weet ik veel... kende het ergens van.quote:
KK = kutkabouterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:29 schreef dreamzk het volgende:
Wie is KK nou en wie is de new guy? Snap het even niet meer
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De naakte molrat blijft veel kleiner dan de bekende bruine of zwarte rat. De lengte is ongeveer 13 centimeter inclusief de 3 cm lange staart.
Ja ik weet dat KK voor kutkabouter staat, doel er eerder op, wat is zijn nieuwe account?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
KK = kutkabouter
New guy = vandemar, nieuwe lid.
haloisgay.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik weet dat KK voor kutkabouter staat, doel er eerder op, wat is zijn nieuwe account?
haloisgay, welke andersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik weet dat KK voor kutkabouter staat, doel er eerder op, wat is zijn nieuwe account?
Spreekt altijd voor zich. Check ook zn PI gebruik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat lul je vreemd?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:33 schreef haloisgay het volgende:
Stiekem zit Pierre op dit account en heeft KK mijn account, gewoon even voor de lol.
Ik ben niet nieuw, zit hier al bijna een jaar. Had Fok! alleen als tweede keus mocht ik op andere fora geband wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
KK = kutkabouter
New guy = vandemar, nieuwe lid.
Bedoel in deze SC.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, zit hier al bijna een jaar. Had Fok! alleen als tweede keus mocht ik op andere fora geband worden
Zou ik ook maar niet doen nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef dreamzk het volgende:
Jullie gekken spammen even 2 topics vol in 1uur, ik ben ook niet gek dat ik alles ga terug lezen. Jullie doen het maar rustig aan
Je bent de jongste aanwinst van deze glorieuze SC. Hier zitten alleen de echte mannen (en vrouw), die zich hebben losgetrokken van de tyrannieke regels die gelden op Fok. Hou dat altijd in je gedachten. Wij zijn de mensen die de revolutie van binnenuit ontketenden. Gesteund door leden met verschillende professies stampten wij deze SC uit de grond, onderwijl een weg banend door de krochten van de GAM-afdeling. Wees trots deel uit te maken van deze SC. Luister goed naar de mensen die langer in deze SC zitten, en leer ervan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, zit hier al bijna een jaar. Had Fok! alleen als tweede keus mocht ik op andere fora geband worden
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent de jongste aanwinst van deze glorieuze SC. Hier zitten alleen de echte mannen (en vrouw), die zich hebben losgetrokken van de tyrannieke regels die gelden op Fok. Hou dat altijd in je gedachten. Wij zijn de mensen die de revolutie van binnenuit ontketenden. Gesteund door leden met verschillende professies stampten wij deze SC uit de grond, onderwijl een weg banend door de krochten van de GAM-afdeling. Wees trots deel uit te maken van deze SC. Luister goed naar de mensen die langer in deze SC zitten, en leer ervan.
Lach er maar om, ik geloof niet dat je helemaal snapt waar deze SC vandaan komt en wie wij zijn. Een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent de jongste aanwinst van deze glorieuze SC. Hier zitten alleen de echte mannen (en vrouw), die zich hebben losgetrokken van de tyrannieke regels die gelden op Fok. Hou dat altijd in je gedachten. Wij zijn de mensen die de revolutie van binnenuit ontketenden. Gesteund door leden met verschillende professies stampten wij deze SC uit de grond, onderwijl een weg banend door de krochten van de GAM-afdeling. Wees trots deel uit te maken van deze SC. Luister goed naar de mensen die langer in deze SC zitten, en leer ervan.
Amen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik geloof niet dat je helemaal snapt waar deze SC vandaan komt en wie wij zijn. Een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn.
Maak je geen zorgen, aan ongepaste reacties is iedereen hier ondertussen wel gewend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef vandermar het volgende:
Ik moet nog even wennen dus af en toe zullen de reacties van mij wat ironisch of ongepast zijn:)
True thatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, aan ongepaste reacties is iedereen hier ondertussen wel gewend.
wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef haloisgay het volgende:
[..]
[..]
Amen.
Deze topicreeks is het levende bewijs dat de aanhouder wint.
Gok is...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer?
Sorry dat ik het vraag
Take a well educated guess.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer?
Sorry dat ik het vraag
Goedzo.quote:
Bij de laatste update is er voor gezorgd dat modjes bij nieuwe users een labeltje zien. Op dat labeltje staat iets in de trant van, pas op, dit zou een kloon van gebande kunnen zijn. Zodoende.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
Wat heb je nou dan weer gedaan shit je vorige had je nog niet eens 48uur damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |