Een of ander schaaldier?quote:
Aah, dus ik ben niet de enige die hier een lul met ogen en tanden in ziet. Dat is alvast geruststellend.quote:
Feest vieren en liedjes zingenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar wat gaan we doen bij topic #150?
Hoe weet jij dat danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naakte_molrat
"Naakte molratten hebben een cilindrisch gevormd lichaam"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naakte_molrat
De naakte molrat blijft veel kleiner dan de bekende bruine of zwarte rat. De lengte is ongeveer 13 centimeter inclusief de 3 cm lange staart.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:27 schreef haloisgay het volgende:
[..]
"Naakte molratten hebben een cilindrisch gevormd lichaam"
Vandaar.
Weet ik veel... kende het ergens van.quote:
KK = kutkabouterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:29 schreef dreamzk het volgende:
Wie is KK nou en wie is de new guy? Snap het even niet meer
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De naakte molrat blijft veel kleiner dan de bekende bruine of zwarte rat. De lengte is ongeveer 13 centimeter inclusief de 3 cm lange staart.
Ja ik weet dat KK voor kutkabouter staat, doel er eerder op, wat is zijn nieuwe account?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
KK = kutkabouter
New guy = vandemar, nieuwe lid.
haloisgay.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik weet dat KK voor kutkabouter staat, doel er eerder op, wat is zijn nieuwe account?
haloisgay, welke andersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik weet dat KK voor kutkabouter staat, doel er eerder op, wat is zijn nieuwe account?
Spreekt altijd voor zich. Check ook zn PI gebruik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat lul je vreemd?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:33 schreef haloisgay het volgende:
Stiekem zit Pierre op dit account en heeft KK mijn account, gewoon even voor de lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |