Niks geen getroll aan mijn roze shirt mening. Jij bent eerder aan het trollen met je polo opmerking wat echt onzin is en wat je zelf ook weet. Maargoed, beetje jammer dat je zo gaat doen als je eigen trollpoging mislukt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee jij hoopt nu gewoon dat jij het pispaaltje niet meer bent nu er een nieuwe is. En daar doe jij heel hard aan mee. Terwijl de andere gewoon een beetje aan het trollen zijn tegen hem ga jij nogal ver er in door. Zoals die TT, niet echt nodig.
Nope, en ook nooit gaatjes. JWZ keurig op je gebit zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké oké, duidelijk.
En heb je ooit een beugel gehad?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Niks geen getroll aan mijn roze shirt mening. Jij bent eerder aan het trollen met je polo opmerking wat echt onzin is en wat je zelf ook weet. Maargoed, beetje jammer dat je zo gaat doen als je eigen trollpoging mislukt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmmm ff denken... nee..Jij ook niet, maar je bent wel een nachtbrigadier, net als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Ik ben niet aan het trollen hoor?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Niks geen getroll aan mijn roze shirt mening. Jij bent eerder aan het trollen met je polo opmerking wat echt onzin is en wat je zelf ook weet. Maargoed, beetje jammer dat je zo gaat doen als je eigen trollpoging mislukt.
Pluspuntje man, pluspuntje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, en ook nooit gaatjes. JWZ keurig op je gebit zijn.
Alleen al voor je nieuwe pauper naam zou je levenlange ban moeten krijgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Jongeman, jij gaat het ver schoppen hierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, en ook nooit gaatjes. JWZ keurig op je gebit zijn.
Hehe, dat kan ik me nog wel herinneren, die post waarin je zei dat polo's gay waren en je een foto in je fobo had staan met een poloquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Beide nee, hoe kan je vlees nou laten staan imo en ik heb niets met het geloof.quote:
Niks tegen Maurice hoor, MAAR DIT IS FUCKING WAAR.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Alleen al voor je nieuwe pauper naam zou je levenlange ban moeten krijgen.
Jongeman, jij gaat het helemaal maken hier!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide nee, hoe kan je vlees nou laten staan imo en ik heb niets met het geloof.
Wasberen zijn fucking baas, geniale koppies hebben ze en zien er verrekte lief uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pluspuntje man, pluspuntje.
Wat vind je van wasberen?
So true, toen had ik nog een vriendinnetje hehe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef dreamzk het volgende:
De newbies hebben hatorade gedronken vandaag? Roze shirts zijn de shit en hossel je de vrouwen mee
Eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik denk dat Stephan wel geslaagd is.
Misschien dat het dak laten instorten al iets helpt. Kunnen ze iig niet meer thuis spelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik denk dat Stephan wel geslaagd is. Nu Feyenoord nog failliet
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:17 schreef PierreTT het volgende:
Stephan, je bent zojuist glorieus geslaagdWaar anderen afhaken bij het vragenvuur en de fotorequests, zette jij gewoon door
Als jij dan op de plek van instorten staat zou dat idd heel goed uitkomen,quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:17 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Misschien dat het dak laten instorten al iets helpt. Kunnen ze iig niet meer thuis spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |