Ik ben niet nieuw, zit hier al bijna een jaar. Had Fok! alleen als tweede keus mocht ik op andere fora geband wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
KK = kutkabouter
New guy = vandemar, nieuwe lid.
Bedoel in deze SC.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, zit hier al bijna een jaar. Had Fok! alleen als tweede keus mocht ik op andere fora geband worden
Zou ik ook maar niet doen nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef dreamzk het volgende:
Jullie gekken spammen even 2 topics vol in 1uur, ik ben ook niet gek dat ik alles ga terug lezen. Jullie doen het maar rustig aan
Je bent de jongste aanwinst van deze glorieuze SC. Hier zitten alleen de echte mannen (en vrouw), die zich hebben losgetrokken van de tyrannieke regels die gelden op Fok. Hou dat altijd in je gedachten. Wij zijn de mensen die de revolutie van binnenuit ontketenden. Gesteund door leden met verschillende professies stampten wij deze SC uit de grond, onderwijl een weg banend door de krochten van de GAM-afdeling. Wees trots deel uit te maken van deze SC. Luister goed naar de mensen die langer in deze SC zitten, en leer ervan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, zit hier al bijna een jaar. Had Fok! alleen als tweede keus mocht ik op andere fora geband worden
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent de jongste aanwinst van deze glorieuze SC. Hier zitten alleen de echte mannen (en vrouw), die zich hebben losgetrokken van de tyrannieke regels die gelden op Fok. Hou dat altijd in je gedachten. Wij zijn de mensen die de revolutie van binnenuit ontketenden. Gesteund door leden met verschillende professies stampten wij deze SC uit de grond, onderwijl een weg banend door de krochten van de GAM-afdeling. Wees trots deel uit te maken van deze SC. Luister goed naar de mensen die langer in deze SC zitten, en leer ervan.
Lach er maar om, ik geloof niet dat je helemaal snapt waar deze SC vandaan komt en wie wij zijn. Een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent de jongste aanwinst van deze glorieuze SC. Hier zitten alleen de echte mannen (en vrouw), die zich hebben losgetrokken van de tyrannieke regels die gelden op Fok. Hou dat altijd in je gedachten. Wij zijn de mensen die de revolutie van binnenuit ontketenden. Gesteund door leden met verschillende professies stampten wij deze SC uit de grond, onderwijl een weg banend door de krochten van de GAM-afdeling. Wees trots deel uit te maken van deze SC. Luister goed naar de mensen die langer in deze SC zitten, en leer ervan.
Amen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik geloof niet dat je helemaal snapt waar deze SC vandaan komt en wie wij zijn. Een beetje meer respect zou wel op zijn plaats zijn.
Maak je geen zorgen, aan ongepaste reacties is iedereen hier ondertussen wel gewend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef vandermar het volgende:
Ik moet nog even wennen dus af en toe zullen de reacties van mij wat ironisch of ongepast zijn:)
True thatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, aan ongepaste reacties is iedereen hier ondertussen wel gewend.
wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef haloisgay het volgende:
[..]
[..]
Amen.
Deze topicreeks is het levende bewijs dat de aanhouder wint.
Gok is...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer?
Sorry dat ik het vraag
Take a well educated guess.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer?
Sorry dat ik het vraag
Goedzo.quote:
Bij de laatste update is er voor gezorgd dat modjes bij nieuwe users een labeltje zien. Op dat labeltje staat iets in de trant van, pas op, dit zou een kloon van gebande kunnen zijn. Zodoende.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef Bozz187 het volgende:
Wat heb je nou dan weer gedaan shit je vorige had je nog niet eens 48uur damn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |