Gisteren zag ik dat zijn ploeggenoten voor hem werken dus met die ploeg is op dit moment niets mis volgens mij.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:28 schreef Lagrinta het volgende:
Gesink moet weg bij Rabo en naar een ploeg met een sportdirecteur die indruk maakt op de renners. Saxo of Radioshack dus. Garmin vindt ook ook geen ploeg die mentaal sterk is, dat is Hushovd vooral zelf.
Juist, Vino zou denken: wel GVD, nu ga ik echt aanvallen. Hoe slechter Vino is hoe agressiever ie koerst. Zou Gesink ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een zeiklul zeg, denken aan afstappen voor een minuutje achterstand.
Dank jequote:Op zondag 10 juli 2011 11:25 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Beter lezen dus.
Verder braak je pure onzin uit.
Ik denk dat Van Poppel dat zei.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:32 schreef Lagrinta het volgende:
Zonneveld gister bij de Avondetappe dacht ook dat Gesink niet zou kunnen omschakelen, zich op achterstand laten rijden en voor een etappe gaan. Dat vind ik dus mentaal zwak.
O vandaar dat hij daar zoveel gewonnen heeft?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef SanAnt het volgende:
Dank je
Breukink had het gewoon net niet in de tour.
En dat is een feit.
Probleem is toch zn lichaam en daardoor zn fietspositie denk ik. Waarom breken die fragiele mannetjes altijd wat. En als je zulke lange benen hebt als Gesink zit je altijd extreem hoog op je zadel. Dat is allemaal funest voor de wegligging van je fiets.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef zlakto het volgende:
Ik ben het met je eens DeeBee. Van een Gesink in deze staat kun je geen topprestaties verwachten, en die val was heel ongelukkig.
Vreemd is alleen wel dat Gesink bovengemiddeld vaak ligt als hij goed in het klassement staat. In 2008 viel hij op de slotdag van Parijs-Nice in de witte trui en in de top 5 van het klassement. In zijn eerste tour lag hij op het asfalt, die Vuelta erna stond hij op een podiumplek in de laatste week, maar viel hij toch uit, en nu ligt hij weer.
Goed voor de moraal zal dat in ieder geval niet zijn
Je moet niet altijd nuances zoeken. Mentale veerkracht heeft zon grote rol in topsport. Kijk naar een Nadal in de Wimbledon finale. Je kan fysiek fit zijn, maar als je hoofd niet in orde is dan gaat het ook niet. Nu is Gesink niet fysiek fit, maar mentaal is ie ook gewond.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is wel fascinerend dat de mensen die verstand hebben van wielrennen (die het wielrennen volgen, zo je wil) met een genuanceerd verhaal komen, en de mensen die er geen verstand van hebben met een ongenuanceerd verhaal. En de laatste groep houdt gewoon aan z'n mening vast; met een of andere gedachtenkronkel wordt het genuanceerde verhaal aan iets anders toegeschreven dan 'verstand van wielrennen'. Ga toch fietsen.
Hij was toen down over het overlijden van zn vader.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar was Gesink gewoon niet goed genoeg...had niks met een tekort aan mentale weerbaarheid te maken...
Ik weet zeker dat een Bruyneel of Riis zoveel goeds zouden doen voor Gesink. Niet dat ie gegarandeerd dan niet valt of beter rijdt, maar zulke personen doen zoveel met een renner. Kijk maar naar Nuyens dit jaar. Zn winst in de RVV was ook geluk, maar dat neemt niet weg dat renners meer door het vuur gaan voor een Riis of Bruyneel. Hij was ook zwaar onder de indruk toen ie Riis voor het eerst ontmoette.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:21 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dacht dat het hier over de tour ging en dat breukink niet de juiste man was om Gesink te motiveren ,ik heb nooit gemeld dat breukink een slecht coureur was alleen in de tour heeft hij het nooit waar kunnen maken !
Waarom : ik denk omdat hij toen is overgestapt naar once ,en deze ploeg was meer voor het ploegenklassement en de tt en ttt.
Die jongens zijn prima gasten, absolut. Alleen die Rabo leiding vind ik zulke vreemde snuiters. Heel koel voor de camera, maar binnenin de bus slaan ze de tafels doormidden heb ik het idee. Maar dan op een verkeerde manier.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Gisteren zag ik dat zijn ploeggenoten voor hem werken dus met die ploeg is op dit moment niets mis volgens mij.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het of die hoogtestage is die niet goed uitpakte of het is die val die hem nu nekt.
Ja maar Gesink heeft uiteraard een contract tot omstreeks 2026.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Poppel dat zei.
Vertrekken bij Rabo is uiteraard de beste zet, om ontzettend veel redenen. Gewoon naar één van die Angelsaksische teams gaan.
Uitstekend. Lijkt me beter voor Rabo, zijn ze van Gesink zn vermogen om te falen op het moment suprême af. En voor Gesink is een andere ploegleider ook erg goed. Dan kom je eens weg uit dat Rabo klimaat, een klimaat van twee gezichten. Zogenaamd keurig provinciaals, maar zeer autoritair maar zonder charme. Das Erik Dekker en Breukink. Een Marc de Maar kon daar ook niet mee omgaam.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Poppel dat zei.
Vertrekken bij Rabo is uiteraard de beste zet, om ontzettend veel redenen. Gewoon naar één van die Angelsaksische teams gaan.
Die mening deel ik wel met je. De Raboploeg ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar na die blamage met Rasmussen en Thomas Dekker(talent) waar ik nog steeds hoop dat dit ooit wat word heb ik mijn twijfels.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:43 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat een Bruyneel of Riis zoveel goeds zouden doen voor Gesink. Niet dat ie gegarandeerd dan niet valt of beter rijdt, maar zulke personen doen zoveel met een renner. Kijk maar naar Nuyens dit jaar. Zn winst in de RVV was ook geluk, maar dat neemt niet weg dat renners meer door het vuur gaan voor een Riis of Bruyneel. Hij was ook zwaar onder de indruk toen ie Riis voor het eerst ontmoette.
Rabo heeft met zowel Rasmussen als Dekker de juiste keuze gemaakt om ze er uit te flikkeren.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die mening deel ik wel met je. De Raboploeg ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar na die blamage met Rasmussen en Thomas Dekker(talent) waar ik nog steeds hoop dat dit ooit wat word heb ik mijn twijfels.
Ik ken de Rabo ploeg achter de schermen amper. Maar wel eens wat gehoord van Marc de Maar, en Thomas Dekker ook natuurlijk. Heb de indruk dat de Rabo leiding heel aardig is, maar het gebeurt wel op hun manier en dat gaat heel autoritair. Een Thomas Dekker die continue gebeld werd door Erik Dekker. Thomas Dekker werd daar helemaal gek van ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die mening deel ik wel met je. De Raboploeg ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar na die blamage met Rasmussen en Thomas Dekker(talent) waar ik nog steeds hoop dat dit ooit wat word heb ik mijn twijfels.
Dat was meer de Rabo directie die daarop aanstuurde. Ik heb ook lang afgegeven op de Rooy, maar de Rooy is gewoon opgeofferd. Het is aleen wat smiechterig om Rasmussen pas in de Tour eruit te zetten. Dekker lozen was ook goed, voor beiden.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rabo heeft met zowel Rasmussen als Dekker de juiste keuze gemaakt om ze er uit te flikkeren.
Hoogerland daalt ook slecht.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat Gesink nog steeds daalt als een oud wijf, terwijl dat toch het allermakkelijkst is. Verstand op nul, blik op oneindig en gaan!
Hoogerland is zeker geen complete renner, maar zn manier van koersen spreekt aan. Daarom waarderen we hem.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hoogerland daalt ook slecht.
Is het dan ineens geen goede renner meer?
En dan noem je hem toch geen oud wijf lijkt mij.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:00 schreef Lagrinta het volgende:
Hoogerland is zeker geen complete renner, maar zn manier van koersen spreekt aan. Daarom waarderen we hem.
Hoogerland heeft (nog) niet de ambitie om een goed AK te rijden, die wil de bollentrui of een etappe.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hoogerland daalt ook slecht.
Is het dan ineens geen goede renner meer?
Nou ja, ik zal een renner die niet goed daalt geen oud wijf noemen. Ook de slechtste dalers dalen nog harder dan de meesten hier die wel eens dalen in het hooggebergte.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:01 schreef thumbnail het volgende:
[..]
En dan noem je hem toch geen oud wijf lijkt mij.
Mee eens, die ploegen zijn veel competitiever lijkt het wel, er straalt vanaf dat ze er alles aan doen om te winnen. Passend daarin vind ik ook de aanpak van CSC waar Riis echt aan teambuilding deed met de jongens.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel triest dat je Gesink maar blijft bashen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Hoogerland heeft (nog) niet de ambitie om een goed AK te rijden, die wil de bollentrui of een etappe.
Als je voor het AK gaat moet je kunnen klimmen, tijdrijden, dalen en niet vallen.
Gesink kan er 1 van deze 4
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:04 schreef Lagrinta het volgende:
Nou ja, ik zal een renner die niet goed daalt geen oud wijf noemen. Ook de slechtste dalers dalen nog harder dan de meesten hier die wel eens dalen in het hooggebergte.
Het doel was natuurlijk een goed klassement rijden, niet met de besten mee kunnen op een dag.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wel triest dat je Gesink maar blijft bashen.
Als hij dinsdag weer met de beste meekan is het zeker weer je grote held?
Een Karsten Kroon geloofde niet in die survival kampen, dat moet je ook als symbolisch zien denk ik maar hij geloofde wel in Riis.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mee eens, die ploegen zijn veel competitiever lijkt het wel, er straalt vanaf dat ze er alles aan doen om te winnen. Passend daarin vind ik ook de aanpak van CSC waar Riis echt aan teambuilding deed met de jongens.
Alsof ik de grote Gesinkbasher ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wel triest dat je Gesink maar blijft bashen.
Als hij dinsdag weer met de beste meekan is het zeker weer je grote held?
Niets is een groot woord zijn TT is aardig verbeterd dit seizoen .quote:Op zondag 10 juli 2011 12:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alsof ik de grote Gesinkbasher ben.
Ik zeg alleen maar dat het mij opvalt dat hij nog steeds niet kan dalen.
Ben geen fan van hem, vind hem niet leuk koersen, valt haast nooit aan, geen versnelling en kan niet dalen (vinnik mooi). Puur vanwege nationaliteit heb ik nog een beetje sympathie voor hem. Vind Hoogerland een veel leukere renner. Word sowieso een beetje moe van het brave Rabo.
Hem een oud wijf noemen gaat een beetje te ver, laat ik het zo stellen, hij daalt alsof hij een lekke band heeft. Toen in Parijs -Nice werd hij door een heel peloton in een afdaling voorbij gereden en verloor hij de koers, hij heeft niets bijgeleerd.
Daar ben ik het mee eens en nu hij gisteren een slechte dag had is het ineens een waardeloze renner?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het doel was natuurlijk een goed klassement rijden, niet met de besten mee kunnen op een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |