Ik ken de Rabo ploeg achter de schermen amper. Maar wel eens wat gehoord van Marc de Maar, en Thomas Dekker ook natuurlijk. Heb de indruk dat de Rabo leiding heel aardig is, maar het gebeurt wel op hun manier en dat gaat heel autoritair. Een Thomas Dekker die continue gebeld werd door Erik Dekker. Thomas Dekker werd daar helemaal gek van ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Cherna het volgende:
[..]
Die mening deel ik wel met je. De Raboploeg ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar na die blamage met Rasmussen en Thomas Dekker(talent) waar ik nog steeds hoop dat dit ooit wat word heb ik mijn twijfels.
Dat was meer de Rabo directie die daarop aanstuurde. Ik heb ook lang afgegeven op de Rooy, maar de Rooy is gewoon opgeofferd. Het is aleen wat smiechterig om Rasmussen pas in de Tour eruit te zetten. Dekker lozen was ook goed, voor beiden.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rabo heeft met zowel Rasmussen als Dekker de juiste keuze gemaakt om ze er uit te flikkeren.
Hoogerland daalt ook slecht.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat Gesink nog steeds daalt als een oud wijf, terwijl dat toch het allermakkelijkst is. Verstand op nul, blik op oneindig en gaan!
Hoogerland is zeker geen complete renner, maar zn manier van koersen spreekt aan. Daarom waarderen we hem.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hoogerland daalt ook slecht.
Is het dan ineens geen goede renner meer?
En dan noem je hem toch geen oud wijf lijkt mij.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:00 schreef Lagrinta het volgende:
Hoogerland is zeker geen complete renner, maar zn manier van koersen spreekt aan. Daarom waarderen we hem.
Hoogerland heeft (nog) niet de ambitie om een goed AK te rijden, die wil de bollentrui of een etappe.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hoogerland daalt ook slecht.
Is het dan ineens geen goede renner meer?
Nou ja, ik zal een renner die niet goed daalt geen oud wijf noemen. Ook de slechtste dalers dalen nog harder dan de meesten hier die wel eens dalen in het hooggebergte.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:01 schreef thumbnail het volgende:
[..]
En dan noem je hem toch geen oud wijf lijkt mij.
Mee eens, die ploegen zijn veel competitiever lijkt het wel, er straalt vanaf dat ze er alles aan doen om te winnen. Passend daarin vind ik ook de aanpak van CSC waar Riis echt aan teambuilding deed met de jongens.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vertrekken bij Rabo is uiteraard de beste zet, om ontzettend veel redenen. Gewoon naar één van die Angelsaksische teams gaan.
Wel triest dat je Gesink maar blijft bashen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Hoogerland heeft (nog) niet de ambitie om een goed AK te rijden, die wil de bollentrui of een etappe.
Als je voor het AK gaat moet je kunnen klimmen, tijdrijden, dalen en niet vallen.
Gesink kan er 1 van deze 4
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:04 schreef Lagrinta het volgende:
Nou ja, ik zal een renner die niet goed daalt geen oud wijf noemen. Ook de slechtste dalers dalen nog harder dan de meesten hier die wel eens dalen in het hooggebergte.
Het doel was natuurlijk een goed klassement rijden, niet met de besten mee kunnen op een dag.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wel triest dat je Gesink maar blijft bashen.
Als hij dinsdag weer met de beste meekan is het zeker weer je grote held?
Een Karsten Kroon geloofde niet in die survival kampen, dat moet je ook als symbolisch zien denk ik maar hij geloofde wel in Riis.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mee eens, die ploegen zijn veel competitiever lijkt het wel, er straalt vanaf dat ze er alles aan doen om te winnen. Passend daarin vind ik ook de aanpak van CSC waar Riis echt aan teambuilding deed met de jongens.
Alsof ik de grote Gesinkbasher ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wel triest dat je Gesink maar blijft bashen.
Als hij dinsdag weer met de beste meekan is het zeker weer je grote held?
Niets is een groot woord zijn TT is aardig verbeterd dit seizoen .quote:Op zondag 10 juli 2011 12:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Alsof ik de grote Gesinkbasher ben.
Ik zeg alleen maar dat het mij opvalt dat hij nog steeds niet kan dalen.
Ben geen fan van hem, vind hem niet leuk koersen, valt haast nooit aan, geen versnelling en kan niet dalen (vinnik mooi). Puur vanwege nationaliteit heb ik nog een beetje sympathie voor hem. Vind Hoogerland een veel leukere renner. Word sowieso een beetje moe van het brave Rabo.
Hem een oud wijf noemen gaat een beetje te ver, laat ik het zo stellen, hij daalt alsof hij een lekke band heeft. Toen in Parijs -Nice werd hij door een heel peloton in een afdaling voorbij gereden en verloor hij de koers, hij heeft niets bijgeleerd.
Daar ben ik het mee eens en nu hij gisteren een slechte dag had is het ineens een waardeloze renner?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het doel was natuurlijk een goed klassement rijden, niet met de besten mee kunnen op een dag.
Tja maar daarom behoren ze ook allemaal tot de top van de wielrennerij. Dan mag je toch iets verwachten. Dan is het toch ook logisch dat de slechtste renner in het klassement stukken beter is dan een trimmer, supporter of een mislukte junior of amateur. Dan mag je toch zeker een mening hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:04 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal een renner die niet goed daalt geen oud wijf noemen. Ook de slechtste dalers dalen nog harder dan de meesten hier die wel eens dalen in het hooggebergte.
Als Gesink zijnde zou ik nu eerder naar een ploeg als Garmin gaan dan Saxo (wat vroeger CSC) was. Een nieuwe ploeg lijkt me ook goed, ook omdat hij met motivatieproblemen lijkt te kampen (niet alleen nu, het hele jaar al).quote:Op zondag 10 juli 2011 12:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mee eens, die ploegen zijn veel competitiever lijkt het wel, er straalt vanaf dat ze er alles aan doen om te winnen. Passend daarin vind ik ook de aanpak van CSC waar Riis echt aan teambuilding deed met de jongens.
Ze hebben hem vannacht nog een cursus mediatraining gegeven?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:24 schreef SanAnt het volgende:
Robert Gesink vanmorgen bij de start: "Ik heb goed geslapen. Ik maak me geen zorgen over het halen van de finish", aldus een montere Nederlander. "Het tweede deel van de Tour gaan we een andere Gesink zien."
Check dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Check de
, ik bedoelde natuurlijk, dat hij in 1 van die 4 (Dalen, tijdrijden, klimmen, op je fiets blijven) uitblinkt, de rest is niet goed genoeg om een goed AK te rijden. Wel om een profrenner te zijn. Ik brand hem niet af, heb slechts een beetje kritiek.Gesink kan ook goed tijdrijden zeker dit jaar. Dalen is niet essentieel voor een goed klassement. Klimmen en tijdrijden zijn het belangrijkste en dat kan Gesink beide goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem is nu zijn val en zijn mentale gesteldheid/motivatie. Vooral vanwege dat laatste zou het misschien goed zijn om van het 'veilige' Rabobank weg te gaan.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
De meningen verschillen op het punt of het alleen pech is of meer dan dat alleen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:06 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Gesink heeft misschien de pech dat hij een paar keer verkeerd viel maar hij heeft dan weer nooit een slechte dag.
Karakter heeft hij dus wel en ik vind dat jij daar een beetje afbraak aan doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |