Voorlopig heeft hij het nog nooit gedaan. Tussen kunnen en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil.quote:
Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij het nog nooit gedaan. Tussen kunnen en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil.
Het gaat toch helemaal niet om die minuut achterstand manquote:Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een zeiklul zeg, denken aan afstappen voor een minuutje achterstand.
Het gaat er niet om wat je kunt, maar wat je doet. Heel mooi als je elk jaar top-5 kunt rijden, maar als dat het niet gebeurt, dan heb je zo weinig aan die potentie.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.
Als het een beetje kerel was reed hij hem uit gewoon, lekker respectloos voor zn ploegmaten ook zeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.
[..]
Het gaat toch helemaal niet om die minuut achterstand man
Ik geloof ook niet dat ie vorig jaar top-5 kon rijden. Er waren er gewoon 5 beter. Dit jaar kon ie dat zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je kunt, maar wat je doet. Heel mooi als je elk jaar top-5 kunt rijden, maar als dat het niet gebeurt, dan heb je zo weinig aan die potentie.
Ook in de Vuelta heeft hij trouwens nog geen top-5 gereden.
Wie zegt dat hij dat niet doet?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als het een beetje kerel was reed hij hem uit gewoon, lekker respectloos voor zn ploegmaten ook zeg.
Jij hebt nog nooit helemaal kapot gezeten zie ik wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hij liep al knap te janken gisteren, kans is vrij groot dat hij afstapt lijkt me.
Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ie vorig jaar top-5 kon rijden. Er waren er gewoon 5 beter. Dit jaar kon ie dat zeker.
Trouwens een zeer inhoudsloze opmerking. Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat ie het niet kan. Hij zou in de Vuelta op het podium hebben gestaan, mocht er niemand in één van laatste etappes voor zijn snufferd gevallen zijn. En ik vind niet dat je dat op hem moet afschuiven. Je kan die valpartijen op hem afschuiven als hij zelf onderuit gaat, als hij zelf niet kan sturen. Maar niet nu, niet zo.
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.
Er zijn tientallen renners die de top-5 kunnen halen, Gesink ook, dus dat is minstens zo inhoudsloos....het gaat er uiteindelijk om wie er daadwerkelijk top-5 rijdt.
Als hij volgend jaar weer geen top-5 rijdt (wat ongetwijfeld aan een ander ligt die toevallig voor hem valt), wat dan? Wachten tot hij 30 jaar is?
We hebben het over topsport en daar tellen geen excuses, alleen prestaties. Je praat alsof het over mijn neefje van 10 gaat....die troost ik ook altijd als het mis gaat, dan zeg ik dat hij er niets aan kon doen en dat het volgende keer vast beter gaat.
Tientallen renners, wat een verschrikkelijk onzinquote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.
Er zijn tientallen renners die de top-5 kunnen halen, Gesink ook, dus dat is minstens zo inhoudsloos....het gaat er uiteindelijk om wie er daadwerkelijk top-5 rijdt.
Als hij volgend jaar weer geen top-5 rijdt (wat ongetwijfeld aan een ander ligt die toevallig voor hem valt), wat dan? Wachten tot hij 30 jaar is?
We hebben het over topsport en daar tellen geen excuses, alleen prestaties. Je praat alsof het over mijn neefje van 10 gaat....die troost ik ook altijd als het mis gaat, dan zeg ik dat hij er niets aan kon doen en dat het volgende keer vast beter gaat.
Het ging om top-5 rijden en de feiten zijn dat Gesink dat nog nooit heeft gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:53 schreef DeeBee het volgende:
Tientallen renners die top-5 kunnen halen..._ Ja, want de lijst top-klassementsrenners is zoo eindeloos en aantal mannen dat al bewezen top-10 heeft gereden in de Tour helemaal...altijd zelfde namen op 2 na of zo...
En welke grote ronde is Gesink er dan fair and square afgereden en heeft daardoor geen aardige klassering gehaald?![]()
Breukink was een watje?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:50 schreef Cherna het volgende:
Dit.
Contador viel de eerste etappe en heeft er blijkbaar minder moeite mee. Hij word daarbij nog eens flink door de Franse media in de mangel genomen vanwege die lopende doping zaak.
Nu is het wel zo dat het vandaag weer anders kan zijn en uit die dip is. Dat moet je afwachten.
Maar je kunt inderdaad niet ieder jaar met een excuus komen. Maar goed Breukink lijkt me ook niet de ideale leider om zo'n Gesink op te peppen. Als ik Gesink zie moet ik dan ook gelijk aan Breukink denken hoe hij was in zijn wielertijd.
Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ging om top-5 rijden en de feiten zijn dat Gesink dat nog nooit heeft gedaan.
Tientallen renners kunnen het ja, maar de vraag is wie het doet en de feiten zijn dat Gesink het dus nog nooit heeft gedaan. Gesink heeft dus altijd pech volgens jou?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tientallen renners, wat een verschrikkelijk onzinEr zijn er misschien 15, maar meer ook niet. En ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, maar het lijkt wel of jij de feiten niet onder ogen wilt zien. Ik geef de schuld niet aan anderen, want Brajkovic kan je bij de valpartij moeilijk de schuld geven. Het is gewoon enorme pech dat juist Robert daar in een grote ronde weer achter zit.
En wachten tot hij 30 jaar is. Man dat duurt nog 5 jaar. Je loopt gigantisch op de zaken vooruit zonder dat daar enige aanleiding toe is. Als hij 29 was had je misschien een punt, maar nu absoluut niet.
Noem ze eens op. En dan bedoel ik hiermee ook echt top-5 in de Tour. De Giro is een iets ander verhaal, maar vooral de Vuelta heeft vaak veel mindere bezettingen en is daardoor geen graadmeter. Dus kom niet aanzetten met Velits.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tientallen renners kunnen het ja, maar de vraag is wie het doet en de feiten zijn dat Gesink het dus nog nooit heeft gedaan. Gesink heeft dus altijd pech volgens jou?
Als je bij iedere valpartij zo geblesseerd raakt, dan is het dus ook iets lichamelijks waardoor hij nog nooit top 5 heeft gereden...quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.
Ik zeg nergens dat het nooit gaat gebeuren, maar hij zal het eerst moeten bewijzen, dat heeft hij tot nu toe nog nooit gedaan, omdat het een brekebeentje is, maar dat schijn je niet te mogen zeggen, want dan is het bashen of zie je de feiten niet onder ogen dat hij altijd pech en tegenslag heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.
Je weet toch zelf donders goed dat dit een ander soort lichamelijk iets is dan op je toppen van je kunnen anderen niet meer kunnen volgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je bij iedere valpartij zo geblesseerd raakt, dan is het dus ook iets lichamelijks waardoor hij nog nooit top 5 heeft gereden...
twitter:rabowielrennen twitterde op zondag 10-07-2011 om 11:03:11Juanma Garate niet meer van start in 9e Touretappe. Ondervindt teveel lasat van zijn armblessure. http://bit.ly/p0Ns9V reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |