abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99269493
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:04 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hij kan dat iedereen jaar wel
Voorlopig heeft hij het nog nooit gedaan. Tussen kunnen en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil.
pi_99269501
Wat een zeiklul zeg, denken aan afstappen voor een minuutje achterstand.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_99269525
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Voorlopig heeft hij het nog nooit gedaan. Tussen kunnen en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil.
Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een zeiklul zeg, denken aan afstappen voor een minuutje achterstand.
Het gaat toch helemaal niet om die minuut achterstand man :')
pi_99269556
Hopelijk wordt het nog wat deze Tour...
pi_99269571
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.

Het gaat er niet om wat je kunt, maar wat je doet. Heel mooi als je elk jaar top-5 kunt rijden, maar als dat het niet gebeurt, dan heb je zo weinig aan die potentie.

Ook in de Vuelta heeft hij trouwens nog geen top-5 gereden.
pi_99269595
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

[..]

Het gaat toch helemaal niet om die minuut achterstand man :')
Als het een beetje kerel was reed hij hem uit gewoon, lekker respectloos voor zn ploegmaten ook zeg.
pi_99269607
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat je kunt, maar wat je doet. Heel mooi als je elk jaar top-5 kunt rijden, maar als dat het niet gebeurt, dan heb je zo weinig aan die potentie.

Ook in de Vuelta heeft hij trouwens nog geen top-5 gereden.
Ik geloof ook niet dat ie vorig jaar top-5 kon rijden. Er waren er gewoon 5 beter. Dit jaar kon ie dat zeker.

Trouwens een zeer inhoudsloze opmerking. Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat ie het niet kan. Hij zou in de Vuelta op het podium hebben gestaan, mocht er niemand in één van laatste etappes voor zijn snufferd gevallen zijn. En ik vind niet dat je dat op hem moet afschuiven. Je kan die valpartijen op hem afschuiven als hij zelf onderuit gaat, als hij zelf niet kan sturen. Maar niet nu, niet zo.

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Als het een beetje kerel was reed hij hem uit gewoon, lekker respectloos voor zn ploegmaten ook zeg.
Wie zegt dat hij dat niet doet?
pi_99269641
Nou hij liep al knap te janken gisteren, kans is vrij groot dat hij afstapt lijkt me.
pi_99269705
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hij liep al knap te janken gisteren, kans is vrij groot dat hij afstapt lijkt me.
Jij hebt nog nooit helemaal kapot gezeten zie ik wel. :)
pi_99269752
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:30 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ie vorig jaar top-5 kon rijden. Er waren er gewoon 5 beter. Dit jaar kon ie dat zeker.

Trouwens een zeer inhoudsloze opmerking. Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat ie het niet kan. Hij zou in de Vuelta op het podium hebben gestaan, mocht er niemand in één van laatste etappes voor zijn snufferd gevallen zijn. En ik vind niet dat je dat op hem moet afschuiven. Je kan die valpartijen op hem afschuiven als hij zelf onderuit gaat, als hij zelf niet kan sturen. Maar niet nu, niet zo.
Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.

Er zijn tientallen renners die de top-5 kunnen halen, Gesink ook, dus dat is minstens zo inhoudsloos....het gaat er uiteindelijk om wie er daadwerkelijk top-5 rijdt.

Als hij volgend jaar weer geen top-5 rijdt (wat ongetwijfeld aan een ander ligt die toevallig voor hem valt), wat dan? Wachten tot hij 30 jaar is?
We hebben het over topsport en daar tellen geen excuses, alleen prestaties. Je praat alsof het over mijn neefje van 10 gaat....die troost ik ook altijd als het mis gaat, dan zeg ik dat hij er niets aan kon doen en dat het volgende keer vast beter gaat.
  zondag 10 juli 2011 @ 10:50:49 #161
321876 Cherna
Fuck the System
pi_99269976
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.

Er zijn tientallen renners die de top-5 kunnen halen, Gesink ook, dus dat is minstens zo inhoudsloos....het gaat er uiteindelijk om wie er daadwerkelijk top-5 rijdt.

Als hij volgend jaar weer geen top-5 rijdt (wat ongetwijfeld aan een ander ligt die toevallig voor hem valt), wat dan? Wachten tot hij 30 jaar is?
We hebben het over topsport en daar tellen geen excuses, alleen prestaties. Je praat alsof het over mijn neefje van 10 gaat....die troost ik ook altijd als het mis gaat, dan zeg ik dat hij er niets aan kon doen en dat het volgende keer vast beter gaat.
Dit.
Contador viel de eerste etappe en heeft er blijkbaar minder moeite mee. Hij word daarbij nog eens flink door de Franse media in de mangel genomen vanwege die lopende doping zaak.
Nu is het wel zo dat het vandaag weer anders kan zijn en uit die dip is. Dat moet je afwachten.
Maar je kunt inderdaad niet ieder jaar met een excuus komen. Maar goed Breukink lijkt me ook niet de ideale leider om zo'n Gesink op te peppen. Als ik Gesink zie moet ik dan ook gelijk aan Breukink denken hoe hij was in zijn wielertijd.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_99270028
Tientallen renners die top-5 kunnen halen... :')_ Ja, want de lijst top-klassementsrenners is zoo eindeloos en aantal mannen dat al bewezen top-10 heeft gereden in de Tour helemaal...altijd zelfde namen op 2 na of zo...

En welke grote ronde is Gesink er dan fair and square afgereden en heeft daardoor geen aardige klassering gehaald? :)

Er is een degelijk verschil tussen excuses en smoezen... En iedereen zet nu gelijk Gesink neer alsof hij die valpartij maar wat als slechte smoes gebruikt, terwijl hij z'n lichaam niet goed kan gebruiken erdoor. En die 'ja, moet 'ie maar niet vallen'-argumenten zijn zo achterlijk, net wat TheArt zegt, hij stuurt zelf niet in een afdaling de vangrail in of zo... Er gaat iemand met 65 per uur op z'n bek voor z'n neus en als dat er voor zorgt dat 'ie niet top kan presteren vind iedereen het 'een slecht verhaal'...

En de ene dag moeten wielrenners eerlijk zijn in interviews en andere dag 'z'n kop niet laten hangen', moet 'ie dan gaan zeggen van 'ik rij ze er morgen allemaal af!'? Dan maak je jezelf toch compleet belachelijk als je dat soort teksten staat uit te slaan... Dat kunnen Nederlanders normaal namelijk ook heel erg waarderen... :')

Maar ja, iedereen die wielrennen wat meer volgt die ziet ook dat Gesink qua conditie het hele jaar best in orde is, qua tijdrijden stappen heeft gemaakt, maar in wedstrijden niet altijd kan brengen wat qua conditie misschien wel zou moeten kunnen... Mijns inziens zit dat dit jaar deels in een mentaal iets, maar eerder gerelateerd aan het verlies van z'n vader (o.a. dat hij het rond de Tirreno even allemaal wel goed vond qua wielrennen...), dan dat Gesink geen mentaliteit zou hebben... Als je zoveel doet en laat voor je sport zit het heus wel goed, alleen is er voor sporters weinig erger dan presteren onder je niveau als je aantoonbaar weet waardoor het komt.

@Cherna: hoe kan je nou zeggen dat Contador 'hetzelfde' heeft?! Elke valpartij is toch anders... Contador is ook gevallen, maar die verwondingen en gevoel in een lichaam kunnen toch compleet anders zijn...

Lance zat toch ook volkomen verkrampt op z'n fiets z'n laatste Tour die 'ie reed toen z'n rug een optater had gehad, was het toen ineens ook een 'aansteller zonder moraal' in plaats van die keiharde 7-voudig Tour-winnaar? Dat werd toen ook ineens een krabbelaar, omdat z'n hele lichaam geblokkeerd was, om maar eens aan te geven wat voor invloed dat heeft...
Jack does it in real time...
pi_99270075
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Tientallen renners, wat een verschrikkelijk onzin :') Er zijn er misschien 15, maar meer ook niet. En ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, maar het lijkt wel of jij de feiten niet onder ogen wilt zien. Ik geef de schuld niet aan anderen, want Brajkovic kan je bij de valpartij moeilijk de schuld geven. Het is gewoon enorme pech dat juist Robert daar in een grote ronde weer achter zit.

En wachten tot hij 30 jaar is. Man dat duurt nog 5 jaar. Je loopt gigantisch op de zaken vooruit zonder dat daar enige aanleiding toe is. Als hij 29 was had je misschien een punt, maar nu absoluut niet.
pi_99270091
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:53 schreef DeeBee het volgende:
Tientallen renners die top-5 kunnen halen... :')_ Ja, want de lijst top-klassementsrenners is zoo eindeloos en aantal mannen dat al bewezen top-10 heeft gereden in de Tour helemaal...altijd zelfde namen op 2 na of zo...

En welke grote ronde is Gesink er dan fair and square afgereden en heeft daardoor geen aardige klassering gehaald? :)

Het ging om top-5 rijden en de feiten zijn dat Gesink dat nog nooit heeft gedaan.
pi_99270118
Ik ben het met je eens DeeBee. Van een Gesink in deze staat kun je geen topprestaties verwachten, en die val was heel ongelukkig.

Vreemd is alleen wel dat Gesink bovengemiddeld vaak ligt als hij goed in het klassement staat. In 2008 viel hij op de slotdag van Parijs-Nice in de witte trui en in de top 5 van het klassement. In zijn eerste tour lag hij op het asfalt, die Vuelta erna stond hij op een podiumplek in de laatste week, maar viel hij toch uit, en nu ligt hij weer.

Goed voor de moraal zal dat in ieder geval niet zijn
pi_99270128
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:50 schreef Cherna het volgende:

Dit.
Contador viel de eerste etappe en heeft er blijkbaar minder moeite mee. Hij word daarbij nog eens flink door de Franse media in de mangel genomen vanwege die lopende doping zaak.
Nu is het wel zo dat het vandaag weer anders kan zijn en uit die dip is. Dat moet je afwachten.
Maar je kunt inderdaad niet ieder jaar met een excuus komen. Maar goed Breukink lijkt me ook niet de ideale leider om zo'n Gesink op te peppen. Als ik Gesink zie moet ik dan ook gelijk aan Breukink denken hoe hij was in zijn wielertijd.
Breukink was een watje?

Jij hebt nooit gefietst op hoog niveau zie ik wel. :)
pi_99270131
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het ging om top-5 rijden en de feiten zijn dat Gesink dat nog nooit heeft gedaan.
Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.
pi_99270137
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Tientallen renners, wat een verschrikkelijk onzin :') Er zijn er misschien 15, maar meer ook niet. En ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, maar het lijkt wel of jij de feiten niet onder ogen wilt zien. Ik geef de schuld niet aan anderen, want Brajkovic kan je bij de valpartij moeilijk de schuld geven. Het is gewoon enorme pech dat juist Robert daar in een grote ronde weer achter zit.

En wachten tot hij 30 jaar is. Man dat duurt nog 5 jaar. Je loopt gigantisch op de zaken vooruit zonder dat daar enige aanleiding toe is. Als hij 29 was had je misschien een punt, maar nu absoluut niet.
Tientallen renners kunnen het ja, maar de vraag is wie het doet en de feiten zijn dat Gesink het dus nog nooit heeft gedaan. Gesink heeft dus altijd pech volgens jou?
  zondag 10 juli 2011 @ 10:59:59 #169
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_99270141
Op weg naar iets moois?
zie deze foto ,is toch mooi???

pi_99270173
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Tientallen renners kunnen het ja, maar de vraag is wie het doet en de feiten zijn dat Gesink het dus nog nooit heeft gedaan. Gesink heeft dus altijd pech volgens jou?
Noem ze eens op. En dan bedoel ik hiermee ook echt top-5 in de Tour. De Giro is een iets ander verhaal, maar vooral de Vuelta heeft vaak veel mindere bezettingen en is daardoor geen graadmeter. Dus kom niet aanzetten met Velits.

Gesink heeft tot nu toe in grote rondes heel veel pech gehad ja. Daarmee zeg ik toch niet dat hij altijd pech heeft? Lezen is schijnbaar nogal moeilijk.
  zondag 10 juli 2011 @ 11:02:40 #171
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_99270183
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.
Als je bij iedere valpartij zo geblesseerd raakt, dan is het dus ook iets lichamelijks waardoor hij nog nooit top 5 heeft gereden...
pi_99270203
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het nooit gaat gebeuren, maar hij zal het eerst moeten bewijzen, dat heeft hij tot nu toe nog nooit gedaan, omdat het een brekebeentje is, maar dat schijn je niet te mogen zeggen, want dan is het bashen of zie je de feiten niet onder ogen dat hij altijd pech en tegenslag heeft.

We hebben het over topsport....daar geldt de wet van de sterkste en dat is Gesink duidelijk niet.
pi_99270217
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Als je bij iedere valpartij zo geblesseerd raakt, dan is het dus ook iets lichamelijks waardoor hij nog nooit top 5 heeft gereden...
Je weet toch zelf donders goed dat dit een ander soort lichamelijk iets is dan op je toppen van je kunnen anderen niet meer kunnen volgen.

En vanwaar dat constante gefocus op top-5. Tussen plek 5 en 6 zit weinig verschil. Podium is een ander verhaal.
pi_99270237
Het is wel fascinerend dat de mensen die verstand hebben van wielrennen (die het wielrennen volgen, zo je wil) met een genuanceerd verhaal komen, en de mensen die er geen verstand van hebben met een ongenuanceerd verhaal. En de laatste groep houdt gewoon aan z'n mening vast; met een of andere gedachtenkronkel wordt het genuanceerde verhaal aan iets anders toegeschreven dan 'verstand van wielrennen'. Ga toch fietsen.
  zondag 10 juli 2011 @ 11:06:34 #175
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_99270241
rabowielrennen twitterde op zondag 10-07-2011 om 11:03:11 Juanma Garate niet meer van start in 9e Touretappe. Ondervindt teveel lasat van zijn armblessure. http://bit.ly/p0Ns9V reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')