Dan was het gewoon neutraal. Ik vind het ook na vandaag nog speculatief. Leuk dat Evans zo goed is, maar geloof mij, in de derde week parkeert Evans em bij een willekeurige bocht op een col.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:41 schreef Nober het volgende:
Sjezus wat een gezever, als Robert niet was gevallen had hij nog op die 20 seconden gestaan en hoe zagen de berichten er dan uit?
Wat is dit dan.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:44 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt deze man. Wiens moeder allang heeft gezegd optyfen Maarten zo'n lelijk jong als jij kan nooit van mij zijn. We vonden een ei, de hond broedde en daar was je dan.
Dit is Maarten.quote:
Evans gaat het ook niet redden, als je nieteens een seconde kan goedmaken in deze etappe dan ga je de tour niet winnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dan was het gewoon neutraal. Ik vind het ook na vandaag nog speculatief. Leuk dat Evans zo goed is, maar geloof mij, in de derde week parkeert Evans em bij een willekeurige bocht op een col.
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Evans gaat het ook niet redden, als je nieteens een seconde kan goedmaken in deze etappe dan ga je de tour niet winnen.
Thor ontdenkt zijn klimmerscapaciteit op de macht en blijft tot Parijs in het geel.
Mag ik eventwitter:RGUpdate twitterde op donderdag 07-07-2011 om 23:12:03Voor al die mensen die steeds vragen of ik niet moet slapen: We eten zelden voor 21.30! #buikvolspaghetti reageer retweet
Die baalde dat die drommelse Noor er nog steeds zat.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg er ook nog even bij dat Evans niets om de gele trui geeft.
Thor kan dat soort etappes wel aan, hij heeft dat al eerder gedaan, toen zelfs in de aanval om punten te sprokkelen voor de groene trui.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die baalde dat die drommelse Noor er nog steeds zat.
Ik heb ´m in voorgaande jaren ook aardig goed de hoge bergen zien overkomen, als hij kan blijven volgen gaat ie beter klassement rijden dan Gesink.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Thor kan dat soort etappes wel aan, hij heeft dat al eerder gedaan, toen zelfs in de aanval om punten te sprokkelen voor de groene trui.
Hij is wat kwetsbaar en zijn lichaam werkt niet mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Trouwens, Kreuziger is toch ook zwaar gevallen en laag geëindigd? Hij staat morgen toch ook gewoon op de fiets? Hup Robert!
Dan moet hij het af en toe van momentjes hebben of gewoon weten dat je niet ieder jaar in de Tour Top 5 kan rijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij is wat kwetsbaar en zijn lichaam werkt niet mee.
Dat zit nu eenmaal in de genen. Daar doe je niets aan.
Hij kan dat iedereen jaar wel, mits ie bespaard blijft van alle ellende. Ik vind het nog steeds belachelijk als mensen die valpartij van dit jaar gaan catalogeren als mentaal of fysiek niet in orde zijn. Echt wat een enorme zever.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan moet hij het af en toe van momentjes hebben of gewoon weten dat je niet ieder jaar in de Tour Top 5 kan rijden.
De val aan zich is natuurlijk domme pech... al is het wel ietwat vreemd dat sommige renners zoals Gesink er wel vaak mee te maken hebben... de lichamelijke en geestelijke reactie op tegenslag is bij hem wel iets sterker aanwezig dan bij anderen... mentale weerbaarheid is aan de broze kant.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij kan dat iedereen jaar wel, mits ie bespaard blijft van alle ellende. Ik vind het nog steeds belachelijk als mensen die valpartij van dit jaar gaan catalogeren als mentaal of fysiek niet in orde zijn. Echt wat een enorme zever.
Hij heeft er niet vaker mee te maken dan andere renners. Het probleem is als hij valt, dan is er ook vaak echt iets aan de hand. Zo heb je er meer in het peloton, die heel vaak iets breken (ik noem maar Bobbi Traksel die zoveel weken terug ook weer gevallen is en dat liep niet zo goed af, ik hoop dat ie inmiddels weer het gevoel in zijn vingers terug heeft, maar dat terzijde). Zijn lichaam is daar misschien ook wel heel gevoelig voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De val aan zich is natuurlijk domme pech... al is het wel ietwat vreemd dat sommige renners zoals Gesink er wel vaak mee te maken hebben... de lichamelijke en geestelijke reactie op tegenslag is bij hem wel iets sterker aanwezig dan bij anderen... mentale weerbaarheid is aan de broze kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |