Voorlopig heeft hij het nog nooit gedaan. Tussen kunnen en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil.quote:
Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voorlopig heeft hij het nog nooit gedaan. Tussen kunnen en daadwerkelijk doen zit een wereld van verschil.
Het gaat toch helemaal niet om die minuut achterstand manquote:Op zondag 10 juli 2011 10:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een zeiklul zeg, denken aan afstappen voor een minuutje achterstand.
Het gaat er niet om wat je kunt, maar wat je doet. Heel mooi als je elk jaar top-5 kunt rijden, maar als dat het niet gebeurt, dan heb je zo weinig aan die potentie.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.
Als het een beetje kerel was reed hij hem uit gewoon, lekker respectloos voor zn ploegmaten ook zeg.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Hij werd vorig jaar als 24-jarige 6e terwijl hij niet als kopman rondreed. Nou kan dat een voordeel zijn, ik geloof er niets van, maar hij werd het mooi wel. Het was gewoon erg goed op die leeftijd. Dan ga je me niet vertellen dat ie niet beter kan. En dit jaar moest dat voor de eerste keer gebeuren alleen krijgt ie helaas zo'n knauw.
[..]
Het gaat toch helemaal niet om die minuut achterstand man
Ik geloof ook niet dat ie vorig jaar top-5 kon rijden. Er waren er gewoon 5 beter. Dit jaar kon ie dat zeker.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je kunt, maar wat je doet. Heel mooi als je elk jaar top-5 kunt rijden, maar als dat het niet gebeurt, dan heb je zo weinig aan die potentie.
Ook in de Vuelta heeft hij trouwens nog geen top-5 gereden.
Wie zegt dat hij dat niet doet?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als het een beetje kerel was reed hij hem uit gewoon, lekker respectloos voor zn ploegmaten ook zeg.
Jij hebt nog nooit helemaal kapot gezeten zie ik wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou hij liep al knap te janken gisteren, kans is vrij groot dat hij afstapt lijkt me.
Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ie vorig jaar top-5 kon rijden. Er waren er gewoon 5 beter. Dit jaar kon ie dat zeker.
Trouwens een zeer inhoudsloze opmerking. Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat ie het niet kan. Hij zou in de Vuelta op het podium hebben gestaan, mocht er niemand in één van laatste etappes voor zijn snufferd gevallen zijn. En ik vind niet dat je dat op hem moet afschuiven. Je kan die valpartijen op hem afschuiven als hij zelf onderuit gaat, als hij zelf niet kan sturen. Maar niet nu, niet zo.
Dit.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.
Er zijn tientallen renners die de top-5 kunnen halen, Gesink ook, dus dat is minstens zo inhoudsloos....het gaat er uiteindelijk om wie er daadwerkelijk top-5 rijdt.
Als hij volgend jaar weer geen top-5 rijdt (wat ongetwijfeld aan een ander ligt die toevallig voor hem valt), wat dan? Wachten tot hij 30 jaar is?
We hebben het over topsport en daar tellen geen excuses, alleen prestaties. Je praat alsof het over mijn neefje van 10 gaat....die troost ik ook altijd als het mis gaat, dan zeg ik dat hij er niets aan kon doen en dat het volgende keer vast beter gaat.
Tientallen renners, wat een verschrikkelijk onzinquote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Prima dat jij de schuld van zijn niet top-5 rijden steeds bij anderen legt, maar ook daarmee haal je de top-5 dus niet.
Er zijn tientallen renners die de top-5 kunnen halen, Gesink ook, dus dat is minstens zo inhoudsloos....het gaat er uiteindelijk om wie er daadwerkelijk top-5 rijdt.
Als hij volgend jaar weer geen top-5 rijdt (wat ongetwijfeld aan een ander ligt die toevallig voor hem valt), wat dan? Wachten tot hij 30 jaar is?
We hebben het over topsport en daar tellen geen excuses, alleen prestaties. Je praat alsof het over mijn neefje van 10 gaat....die troost ik ook altijd als het mis gaat, dan zeg ik dat hij er niets aan kon doen en dat het volgende keer vast beter gaat.
Het ging om top-5 rijden en de feiten zijn dat Gesink dat nog nooit heeft gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:53 schreef DeeBee het volgende:
Tientallen renners die top-5 kunnen halen..._ Ja, want de lijst top-klassementsrenners is zoo eindeloos en aantal mannen dat al bewezen top-10 heeft gereden in de Tour helemaal...altijd zelfde namen op 2 na of zo...
En welke grote ronde is Gesink er dan fair and square afgereden en heeft daardoor geen aardige klassering gehaald?![]()
Breukink was een watje?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:50 schreef Cherna het volgende:
Dit.
Contador viel de eerste etappe en heeft er blijkbaar minder moeite mee. Hij word daarbij nog eens flink door de Franse media in de mangel genomen vanwege die lopende doping zaak.
Nu is het wel zo dat het vandaag weer anders kan zijn en uit die dip is. Dat moet je afwachten.
Maar je kunt inderdaad niet ieder jaar met een excuus komen. Maar goed Breukink lijkt me ook niet de ideale leider om zo'n Gesink op te peppen. Als ik Gesink zie moet ik dan ook gelijk aan Breukink denken hoe hij was in zijn wielertijd.
Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het ging om top-5 rijden en de feiten zijn dat Gesink dat nog nooit heeft gedaan.
Tientallen renners kunnen het ja, maar de vraag is wie het doet en de feiten zijn dat Gesink het dus nog nooit heeft gedaan. Gesink heeft dus altijd pech volgens jou?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tientallen renners, wat een verschrikkelijk onzinEr zijn er misschien 15, maar meer ook niet. En ik ben het gedeeltelijk wel met je eens hoor, maar het lijkt wel of jij de feiten niet onder ogen wilt zien. Ik geef de schuld niet aan anderen, want Brajkovic kan je bij de valpartij moeilijk de schuld geven. Het is gewoon enorme pech dat juist Robert daar in een grote ronde weer achter zit.
En wachten tot hij 30 jaar is. Man dat duurt nog 5 jaar. Je loopt gigantisch op de zaken vooruit zonder dat daar enige aanleiding toe is. Als hij 29 was had je misschien een punt, maar nu absoluut niet.
Noem ze eens op. En dan bedoel ik hiermee ook echt top-5 in de Tour. De Giro is een iets ander verhaal, maar vooral de Vuelta heeft vaak veel mindere bezettingen en is daardoor geen graadmeter. Dus kom niet aanzetten met Velits.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tientallen renners kunnen het ja, maar de vraag is wie het doet en de feiten zijn dat Gesink het dus nog nooit heeft gedaan. Gesink heeft dus altijd pech volgens jou?
Als je bij iedere valpartij zo geblesseerd raakt, dan is het dus ook iets lichamelijks waardoor hij nog nooit top 5 heeft gereden...quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.
Ik zeg nergens dat het nooit gaat gebeuren, maar hij zal het eerst moeten bewijzen, dat heeft hij tot nu toe nog nooit gedaan, omdat het een brekebeentje is, maar dat schijn je niet te mogen zeggen, want dan is het bashen of zie je de feiten niet onder ogen dat hij altijd pech en tegenslag heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nogmaals, dat zegt nog niet dat hij dat lichamelijk niet zou kunnen. Alleen tegenslagen hebben hem daar voorlopig nog van afgehouden. Jammer, maar hij heeft nog zoveel jaren voor zich. Jij gaat er gevoegelijk direct van uit dat het niet gaat gebeuren want het is tot nu toe ook niet gebeurd.
Je weet toch zelf donders goed dat dit een ander soort lichamelijk iets is dan op je toppen van je kunnen anderen niet meer kunnen volgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je bij iedere valpartij zo geblesseerd raakt, dan is het dus ook iets lichamelijks waardoor hij nog nooit top 5 heeft gereden...
twitter:rabowielrennen twitterde op zondag 10-07-2011 om 11:03:11Juanma Garate niet meer van start in 9e Touretappe. Ondervindt teveel lasat van zijn armblessure. http://bit.ly/p0Ns9V reageer retweet
Gesink heeft misschien de pech dat hij een paar keer verkeerd viel maar hij heeft dan weer nooit een slechte dag.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:03 schreef Kingstown het volgende:
Ik zeg nergens dat het nooit gaat gebeuren, maar hij zal het eerst moeten bewijzen, dat heeft hij tot nu toe nog nooit gedaan, omdat het een brekebeentje is, maar dat schijn je niet te mogen zeggen, want dan is het bashen of zie je de feiten niet onder ogen dat hij altijd pech en tegenslag heeft.
We hebben het over topsport....daar geldt de wet van de sterkste en dat is Gesink duidelijk niet.
Zei ik dan dat Breukink en of Gesink een watje is. Nee ik zeg alleen dat Breukink niet zijn talent optimaal gebruikt heeft mede door zijn aard en goedheid. Als je het vergelijkt met een Contador, Lance, Hinault, Fignon, Evans, Virenque, etc etc snap je wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Breukink was een watje?
Jij hebt nooit gefietst op hoog niveau zie ik wel.
Voor mij hoeft hij niets te bewijzen. Ik weet dat hij het lichamelijk in zich heeft. Dat bewijst hij vaak genoeg. Ik vind dit soort dingen altijd zulke grote onzin, vaak gezegd door mensen die een paar keer per jaar naar wielrennen kijken. Ik zeg niet dat jij dat ook doet, maar door je verhaal lijkt het er wel op.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het nooit gaat gebeuren, maar hij zal het eerst moeten bewijzen, dat heeft hij tot nu toe nog nooit gedaan, omdat het een brekebeentje is, maar dat schijn je niet te mogen zeggen, want dan is het bashen of zie je de feiten niet onder ogen dat hij altijd pech en tegenslag heeft.
We hebben het over topsport....daar geldt de wet van de sterkste en dat is Gesink duidelijk niet.
Valpartijen (fysiek en mentaal) kunnen incasseren hoort er ook bij. Dat is een talent dat je hebt of niet hebt. Helaas heeft Gesink dat dus niet. Daar kan hij niks aan doe, maar daardoor wordt het wel bijzonder lastig ooit het podium van Tour of Giro te halen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je weet toch zelf donders goed dat dit een ander soort lichamelijk iets is dan op je toppen van je kunnen anderen niet meer kunnen volgen.
En vanwaar dat constante gefocus op top-5. Tussen plek 5 en 6 zit weinig verschil. Podium is een ander verhaal.
Ook een brekebeentje?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:06 schreef SanAnt het volgende:
twitter:rabowielrennen twitterde op zondag 10-07-2011 om 11:03:11Juanma Garate niet meer van start in 9e Touretappe. Ondervindt teveel lasat van zijn armblessure. http://bit.ly/p0Ns9V reageer retweet
Wie zegt dat hij valpartijen mentaal niet kan incasseren? Dat heeft hij de vorige jaren toch ook prima gedaan. Dat het dit jaar iets anders in elkaar zit, wil nog niet zeggen dat het altijd zo is. En hij heeft andere valpartijen toch fysiek ook geïncasseerd. Vorig jaar Tour, Vuelta 2 jaar terug. Echt hoe kom je erbij!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valpartijen (fysiek en mentaal) kunnen incasseren hoort er ook bij. Dat is een talent dat je hebt of niet hebt. Helaas heeft Gesink dat dus niet. Daar kan hij niks aan doe, maar daardoor wordt het wel bijzonder lastig ooit het podium van Tour of Giro te halen.
Volgens mij had je het over elk jaar met een excuus komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef Cherna het volgende:
Zei ik dan dat Breukink en of Gesink een watje is. Nee ik zeg alleen dat Breukink niet zijn talent optimaal gebruikt heeft mede door zijn aard en goedheid. Als je het vergelijkt met een Contador, Lance, Hinault, Fignon, Evans, Virenque, etc etc snap je wel wat ik bedoel.
Dat ik niet verder ben gekomen dan de junioren klopt. Maar ik ben dan ook geen topper. We praten hier wel ff over de top waar Gesink ook onder behoord. Anders heb je niets in het beroeps rennen te zoeken.
waarom je Evans hier hebt staan is voor mij een raadselquote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zei ik dan dat Breukink en of Gesink een watje is. Nee ik zeg alleen dat Breukink niet zijn talent optimaal gebruikt heeft mede door zijn aard en goedheid. Als je het vergelijkt met een Contador, Lance, Hinault, Fignon, Evans, Virenque, etc etc snap je wel wat ik bedoel.
Zit wel wat in ,Breukink had het altijd net nietquote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Volgens mij had je het over elk jaar met een excuus komen.
Je hebt totaal geen idee wat Breukink presteerde.
Ik weet niet of jij ooit gefietst hebt maar Gesink voelt zich na zo'n rit als iemand die een zeer zware griep heeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Valpartijen (fysiek en mentaal) kunnen incasseren hoort er ook bij. Dat is een talent dat je hebt of niet hebt. Helaas heeft Gesink dat dus niet. Daar kan hij niks aan doe, maar daardoor wordt het wel bijzonder lastig ooit het podium van Tour of Giro te halen.
Hij faalt wel vaker als de druk erg hoog is en dan gaat het niet enkel over valpartijen. 3 keer had hij de eindzege in een grote rittenkoers (Parijs - Nice, Tirreno, Zwitserland) erg sterk in handen en 3 keer gaf hij het weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij valpartijen mentaal niet kan incasseren? Dat heeft hij de vorige jaren toch ook prima gedaan. Dat het dit jaar iets anders in elkaar zit, wil nog niet zeggen dat het altijd zo is. En hij heeft andere valpartijen toch fysiek ook geïncasseerd. Vorig jaar Tour, Vuelta 2 jaar terug. Echt hoe kom je erbij!
1984quote:Op zondag 10 juli 2011 11:11 schreef SanAnt het volgende:
Zit wel wat in ,Breukink had het altijd net niet
Ach het is in ieder geval wel zo dat valpartijen bij Gesink gelijk een erg negatief effect hebben. Ik ben het er wel mee eens dat zulke dingen ook bij de tour/wielerwedstrijden horen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij valpartijen mentaal niet kan incasseren? Dat heeft hij de vorige jaren toch ook prima gedaan. Dat het dit jaar iets anders in elkaar zit, wil nog niet zeggen dat het altijd zo is. En hij heeft andere valpartijen toch fysiek ook geïncasseerd. Vorig jaar Tour, Vuelta 2 jaar terug. Echt hoe kom je erbij!
Over zijn mentale weerbaarheid kan ik niet oordelen, maar hij is bij 4 van de 5 grote rondes (zwaar) gevallen. Daarbij raakte er iedere keer iets flink beschadigd...zonder dit fysieke ongemak had hij al minimaal 1 keer op het podium gestaan. Als je dit 4 van de 5 keer overkomt, is het dan nog domme pech?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tirreno?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij faalt wel vaker als de druk erg hoog is en dan gaat het niet enkel over valpartijen. 3 keer had hij de eindzege in een grote rittenkoers (Parijs - Nice, Tirreno, Zwitserland) erg sterk in handen en 3 keer gaf hij het weg.
We hebben het over de tour toch??quote:Op zondag 10 juli 2011 11:14 schreef thumbnail het volgende:
[..]
1984
7a etappe Olympia's Tour
1985
proloog Olympia's Tour
7e etappe Olympa's Tour
4b etappe Ronde van Luik
1986
4e etappe Ronde van Zwitserland
1987
1e etappe Ronde van Italië
13e etappe Ronde van Italië
3e in eindklassement Ronde van Italië
Acht van Chaam
etappe 1 Ronde van Italië
etappe 12 Ronde van Frankrijk
2e in jongerenklassement Ronde van Frankrijk
4e in Grote Prijs Eddy Merckx
4e in Clásica San Sebastián
1988
5a etappe Ronde van het Baskenland
5b etappe Ronde van het Baskenland
Eindklassement Ronde van het Baskenland
14e etappe Ronde van Italië
2e in eindklassement Ronde van Italië
Omloop van het Waasland
3e etappe Criterium International
Eindklassement Criterium International
jongerenklassement Ronde van Frankrijk
2e in Ronde van Nederland
2e in Clásica San Sebastián
Internationaal Wegcriterium
1989
proloog Ronde van Romandië
3b etappe Ronde van Romandië
4e in eindklassement Ronde van Italië
proloog Ronde van Frankrijk
6e etappe Ronde van Catalonië
Escalada a Montjuich
1990
12e etappe Ronde van Frankrijk
20e etappe Ronde van Frankrijk
5e etappe Ronde van Zwitserland
8e etappe Tirreno-Adriatico
2a etappe Ronde van Ierland
Eindklassement Ronde van Ierland
proloog Ronde van Asturië
etappe 7a Ronde van Catalonië
GP Libération
2e in Ronde van Nederland
2e in Grand Prix des Nations
3e in eindklassement Ronde van Frankrijk
3e in Tour Dupont
1991
GP Eddy Merckx
proloog Tour Dupont
10e etappe Tour Dupont
Eindklassement Tour Dupont
2e in Grand Prix des Nations
2e in Trofeo Baracchi
1992
Ronde van Piemonte
1e etappe Tirreno-Adriatico
7e etappe Ronde van Spanje
2e in Ronde van Valencia
3e in Ronde van Asturië
7e in Ronde van Frankrijk
1993
Nederlands kampioen op de weg, Elite.
3b etappe Ronde van Nederland
Eindklassement Ronde van Nederland
Eindklassement Ronde van Asturië
2e etappe Ronde van Valencia
3e etappe Criterium International
Eindklassement Criterium International
7e in Ronde van Spanje
Internationaal Wegcriterium
1994
4e in wereldkampioenschap tijdrijden
1995
Nederlands Kampioen Tijdrijden, Elite
2e in Subida Urkiola
2e in Ronde van Murcia
1996
Druivenkoers
3e in Ronde van Luxemburg
3e in GP van Isbergues
1997
Nederlands kampioenschap individuele tijdrit, Elite
2e in Nederlands kampioenschap
3e in Ronde van Luxemburg
Dan is het toch een fysieke tekortkoming?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:11 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit gefietst hebt maar Gesink voelt zich na zo'n rit als iemand die een zeer zware griep heeft.
Zonder karakter blijf je dan niet op zo'n fiets zitten hoor.
Maar mijn voorbeeld wat ik dan postte: Lance die in z'n laatste Tour op z'n bek gaat werd ook een krabbelaar (zo zag het er uit bedoel ik dan...). Dat geeft gewoon aan wat een valpartij met je lichaam kan doen, het kan helemaal blokkeren en ervoor zorgen dat je niks meer kunt... Dan kan je 'incasseren' wat je wil, maar sommige valpartijen zijn gewoon te hard of te belastend voor je lichaam...quote:Op zondag 10 juli 2011 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat kan prima domme pech zijn, volg eens een lesje statistiek voor dummies zou ik zeggenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over zijn mentale weerbaarheid kan ik niet oordelen, maar hij is bij 4 van de 5 grote rondes (zwaar) gevallen. Daarbij raakte er iedere keer iets flink beschadigd...zonder dit fysieke ongemak had hij al minimaal 1 keer op het podium gestaan. Als je dit 4 van de 5 keer overkomt, is het dan nog domme pech?
Gezien hoe de valpartijen zijn ontstaan wel. Nogmaals, als hij zelf de brokkenpiloot is, zit er een kern van waarheid is. Maar dat is nu gewoon niet het geval.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over zijn mentale weerbaarheid kan ik niet oordelen, maar hij is bij 4 van de 5 grote rondes (zwaar) gevallen. Daarbij raakte er iedere keer iets flink beschadigd...zonder dit fysieke ongemak had hij al minimaal 1 keer op het podium gestaan. Als je dit 4 van de 5 keer overkomt, is het dan nog domme pech?
Daar was Gesink gewoon niet goed genoeg...had niks met een tekort aan mentale weerbaarheid te maken...quote:
Nee we hebben het over de klasse van Breukink.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:15 schreef SanAnt het volgende:
We hebben het over de tour toch??
Zin eerste was de beste ,en daarna was het nederlands hoop in bange dagen ,maar was het over.
Na zo'n val?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan is het toch een fysieke tekortkoming?
In de Tirreno had hij door een schitterende slottijdrit zelfs nog een beetje kans op de eindzege. Die hoort dus totaal niet bij dat rijtje.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij faalt wel vaker als de druk erg hoog is en dan gaat het niet enkel over valpartijen. 3 keer had hij de eindzege in een grote rittenkoers (Parijs - Nice, Tirreno, Zwitserland) erg sterk in handen en 3 keer gaf hij het weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |