Bunkers? En overal? Waar dan? En door welke overheden? Ik ben er nog niks over tegengekomen, dus ik ben erg benieuwd.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:15 schreef nappel2 het volgende:
Elenin is niet de klapper..
..Elenin is de aankondiger van ELE...
Alle kometen die de komende maanden langs de aarde suizen zijn een voorbode van Niburu.
De maya-kalender is nagerekend en eindigt toch weer in 2012.
Nee serieus; ik ben dit item de laatste maanden ook aan het volgen omdat er toch vreemde dingen plaatsvinden. (bunkers die overal door overheden worden gebouwd, aardbevingen en raar weer, Obama kondigt aan zijn troepen terug te halen etc..)
Jammer dat je door alle fantaverhalen het geheel bijna af wilt doen als onzin, maar ik blijf het volgen..
hoezo ? als elenin echt een dwergster was dan zou het hele zonnenstelsel al in de war zijn + de getijden op aarde zouden al drastisch zijn veranderd dus ik zou niet weten waaraan het zou kunnen liggen buiten de hoge zonne activiteit..quote:Op zondag 10 juli 2011 11:28 schreef MaGNeT het volgende:
Middelzware aardbeving treft Japan
En dit is nog maar het begin... Ze zullen steeds zwaarder worden...
Tis mij wel een raadsel hoe zo een grote dwergster alleen aangrijpt op het binnenste van de aarde en maar op 1 plek. Terwijl de maan aan het water trekt. rarara.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef Jarheadd het volgende:
[..]
hoezo ? als elenin echt een dwergster was dan zou het hele zonnenstelsel al in de war zijn + de getijden op aarde zouden al drastisch zijn veranderd dus ik zou niet weten waaraan het zou kunnen liggen buiten de hoge zonne activiteit..
En waaraan ontleen jij die kennis?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef Jarheadd het volgende:
[..]
hoezo ? als elenin echt een dwergster was dan zou het hele zonnenstelsel al in de war zijn + de getijden op aarde zouden al drastisch zijn veranderd dus ik zou niet weten waaraan het zou kunnen liggen buiten de hoge zonne activiteit..
Dat is geen raadsel. De maan staat dichterbij en blijft de meeste invloed hebben op de getijden.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:46 schreef knight18 het volgende:
[..]
Tis mij wel een raadsel hoe zo een grote dwergster alleen aangrijpt op het binnenste van de aarde en maar op 1 plek. Terwijl de maan aan het water trekt. rarara.
Dat kan je lezen in de linkjes. Je mag zelf ook wel wat onderzoek doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:46 schreef knight18 het volgende:
[..]
waaraan ontleen jij de kennis dat het steeds zwaarder gaat worden?
je zei toch dat je een contact had bij een sterrenwacht, wanneer mag je door die telescoop kijken ? dan weten we ineens duidelijk wat het is.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat kan je lezen in de linkjes. Je mag zelf ook wel wat onderzoek doen.
In een ketting breekt ook de zwakste schakel als eerste.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef knight18 het volgende:
tis mij een raadsel waarom zo een grote dwergster alleen invloed zou hebben op het binnentste van de aarde en maar op 1 plek.
Als het komende zaterdag helder genoeg is, gaan we er heen. Het beste tijdstip moet hij nog uitrekenen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:51 schreef Jarheadd het volgende:
[..]
je zei toch dat je een contact had bij een sterrenwacht, wanneer mag je door die telescoop kijken ? dan weten we ineens duidelijk wat het is.
dat is goed, hou me op de hoogte dan !quote:Op zondag 10 juli 2011 11:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als het komende zaterdag helder genoeg is, gaan we er heen. Het beste tijdstip moet hij nog uitrekenen.
Veel succes. De komeet is pas rond oktober weer zichtbaar vanaf het noordelijk halfrond.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als het komende zaterdag helder genoeg is, gaan we er heen. Het beste tijdstip moet hij nog uitrekenen.
Hij is nog zichtbaar gedurende 26 minuten.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:11 schreef knight18 het volgende:
[..]
Veel succes. De komeet is pas rond oktober weer zichtbaar vanaf het noordelijk halfrond.
Het wordt iedere dag iets korter, vanaf augustus niet meer zichtbaar en vanaf oktober weer goed zichtbaar. Ligt er ook aan waar je woont, tussen Noorwegen en Frankrijk zit al flink verschil.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:37 schreef knight18 het volgende:
dus tot en met het weekend is hij 26 minuten zichtbaar?
Ik hoop een mooie komeet te zien, komende zaterdag...quote:Op zondag 10 juli 2011 12:41 schreef knight18 het volgende:
dus jij bent net als zovelen(waaronder ik) in het midden. Tussen komeet en dwergster?
Duizende amateur astronomen, geef die link dan eens? In hetzelfde artikel wordt allerlei andere onzin geschreven, zoals dat verhaal over de dwerg ster. Als je wel op betrouwbare nieuws ssites gaat zoeken, vind je niks bijzonders:quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik hoop een mooie komeet te zien, komende zaterdag...
Maar er zijn inmiddels, zoals eerder in het topic te lezen was, duizenden amateur astronomen die zeggen dat het niet op een komeet lijkt... En die weten meestal wel hoe een komeet er uit hoort te zien...
Waarom zouden ze? Als je steeds moeite gaat doen om iets te ontkrachten, als een stel idioten iets roepen op het internet, kun je wel aan de gang blijvenquote:Als het nu één grappenmaker was, ach... Maar duizenden, zichzelf hopelijk nog enigzins respecterende, astronomen?
Is het je ook opgevallen dat de NASA, de overheid en Google geen énkele moeite doen om het te ontkrachten? Er verdween beeldmateriaal en verder geen enkele uitleg.
quote:En dan die verstoorde straalstromen, meer extreem weer, etc.
Je ontkent de bewijzen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Duizende amateur astronomen, geef die link dan eens? In hetzelfde artikel wordt allerlei andere onzin geschreven, zoals dat verhaal over de dwerg ster. Als je wel op betrouwbare nieuws ssites gaat zoeken, vind je niks bijzonders:
http://www.allesoversterr(...)--&Date-gt=&Date-lt=
[..]
Waarom zouden ze? Als je steeds moeite gaat doen om iets te ontkrachten, als een stel idioten iets roepen op het internet, kun je wel aan de gang blijven
[..]Verstoorde straalstromen en meer extreem weer?
Als we al meer extreem weer zouden hebben, heeft dit te maken met de opwarming van de aarde, dit is op geen enkele manier te relateren aan een blok ijs dat voorbij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |