abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99247820
En we gaan weer verder.

Elenin Update: Amateur astronomen zeggen dwergster te zien (Planeet X)
''Extinction Level Event' = Gebeurtenis van Uitstervings Niveau op komst' - Rosh Hashana 2011: het einde van 2730 jaar verbanning?

--------------------------------------------------------------------------------

Is het bestaan van ELEnin / Planeet X / Nibiru door Google, Microsoft en WikiSky doelbewust van de online sterrenkaarten gewist?

Volgens een groep Amerikaanse onderzoekers, waaronder enkele amateur astronomen die de beschikking hebben over goede telescopen, kloppen de geruchten dat de komeet Elenin ,die tussen september en december de Aarde naar verhouding zeer dicht genaderd zal zijn, helemaal geen komeet is maar een enorme dwergster van minstens 80.000 kilometer in diameter (vergelijk: de Aarde heeft een diameter van ca. 12.750 km). Als ze gelijk hebben dan moet heel de mensheid zich gaan voorbereiden op extreem dramatische, zelfs apocalyptische gebeurtenissen die over nog geen vier maanden zullen losbarsten (1).

Dr. Byron Glenn is een arts en is de leider van de Amerikaanse Ozark survival groep. Hij heeft de beschikking over een dure telescoop waarmee hij samen met zoon, een ingenieur, op zoek ging naar de aanstormende komeet Elenin, die zich deze maand op een afstand van 1,8 AU (circa 270 miljoen kilometer) van onze planeet bevindt. Eind mei zou Glenn de 'komeet' gelokaliseerd hebben. Toen hij op het hemellichaam inzoomde realiseerde hij zich echter dat hij naar een gigantisch groot object keek: een dwergster, beter bekend als Planeet X of Nibiru.

De dwergster zelf is niet te zien, maar de omtrek kon echter opgemaakt worden uit de door de zwaartekracht veroorzaakte effect van 'dansende' sterren op de achtergrond. Na verder ingezoomd te hebben zag dr. Glenn een rood planetair object, samen met maanachtige satellieten, uit de protonwolk om de dwergster komen. 'Ik ken de dokter al een poosje,' schrijft Terral, lid van de onderzoeksgroep, 'maar dit is de eerste keer dat ik pure angst in zijn stem heb gehoord. Hij heeft letterlijk een monster van Bijbelse proporties gezien.'

Volgens Terral is het nu '100% zeker' dat de komst van ELEnin een ELE: Extinction Level Event = 'Gebeurtenis van Uitstervings Niveau' zal veroorzaken. Na de planetaire samenstand Zon-ELEnin-Saturnus op 6 en 7 juli zal de dwergster steeds dichterbij komen en rond 1 augustus de baan van de Aarde bereiken, op 18 augustus die van Venus en rond 1 september die van Mercurius. Op dat moment zou het object aan de linkerkant van de zon als een tweede zon zichtbaar kunnen worden. Vanaf augustus en september kunnen we volgens Terral dan ook een enorme toename van het aantal aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, vloedgolven en massale dierensterfte verwachten.

Terral verwacht binnenkort meer foto's van ELEnin op internet te kunnen plaatsen, zodat voor iedereen duidelijk wordt dat het geen komeet maar een dwergster is. 'Als iedereen zich bewust zou zijn van wat er komen gaat dan zouden we totale verwarring en paniek in de straten krijgen en zou de hele samenleving instorten tot totale chaos.'

Op 11 maart 2011 stonden de zon, de Aarde en ELEnin op één lijn. Ondanks de grote afstand zou deze samenstand de aardbeving bij Japan hebben veroorzaakt. Dat heeft te maken met zogenaamde 'magnetische poorten' die de Aarde en andere planeten op onzichtbare wijze met de zon verbinden (zie website NASA). Als hemellichamen op één lijn staan versterken deze magnetische verbindingen elkaar, wat volgens sommigen zware aardbevingen tot gevolg kan hebben.

Op 11 september, precies 10 jaar na de aanslagen in New York, zal ELEnin / Planeet X de zon het dichtste zijn genaderd en begint de dwergster aan een nieuwe, 3500 of 3600 jaar durende omloopbaan. Op 26 september is de afstand tussen ELEnin en de Aarde nog maar 0,396 AU (59,4 miljoen kilometer) en verwachten sommigen een poolomkering op onze planeet als gevolg van het enorme magnetische veld van de dwergster. Volgens sommige berekeningen zou ELEnin / Planeet X dan drie dagen lang precies tussen de Aarde en de zon instaan, wat drie dagen duisternis zou kunnen veroorzaken (2).

Lees meer:
http://xandernieuws.punt.nl/?id=633235&r=1&tbl_archief=&
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_99247838
Game on
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:14:10 #3
52513 whosvegas
The Trickster
pi_99249425
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef knight18 het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Nou een komeet is een klomp ijs van 10-20 kilometer in doorsnede, niks meer en niks minder. En dat het een dwergster zou zijn is totale onzin, voor mij geen discussie over mogelijk. Als jupiter 80 maal zwaarder zou zijn zou jupiter ook een ster zijn (zwaar genoeg om zelf kernfusie op te wekken). En jupiter is (door weerkaatsing van zonlicht) al gemakkelijk met het oog te zien (helderder dan alle sterren). Dus als de zon in zijn baan in de melkweg een ster zou tegenkomen, dan zou er een tweede zon aan de hemel te zien zijn. En dan zouden we echt een probleem hebben :) Alleen al het noemen van planet X en Niburu maakt bovenstaand artikel al ongeloofwaardig.

Zou trouwens mooi zijn als er weer eens een heldere komeet zou verschijnen (kan me Hale Bopp en Hyakutake nog herhinneren)
Are you nuts??
pi_99249865
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:14 schreef whosvegas het volgende:

[..]
Zou trouwens mooi zijn als er weer eens een heldere komeet zou verschijnen (kan me Hale Bopp en Hyakutake nog herhinneren)
Dat hoop ik ook van harte!
pi_99250597
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:29 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook van harte!
Kometen O+

Ik herinner me nog goed, Hale Bopp, 1997, ik had net internet, ik woonde in Noord-Oost Friesland met uitzicht op een weiland en wat dijken, richting het Noorden. En wat hing daar, niet hoog boven de horizon? Even zoeken op http://www.altavista.com en ik vond hem! Hale Bopp!
pi_99252441
- weg -

[ Bericht 82% gewijzigd door vogeltjesdans op 09-07-2011 22:05:14 (bedankt voor je nuttige bijdrage) ]
pi_99253854
Wat schuift dat nou..?@Averstraten... ga je hierna nog een laatste keer op vacantie..? of is er nog een staanplaats over in de bunker..
pi_99256515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Maron het volgende:
Wat schuift dat nou..?@Averstraten... ga je hierna nog een laatste keer op vacantie..? of is er nog een staanplaats over in de bunker..
Wat schuift wat Maron?
pi_99257177
Gaan we wel een beetje lief met elkaar om mensen? Give topics a chance enzo.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99257575
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gaan we wel een beetje lief met elkaar om mensen? Give topics a chance enzo.
Dat is juist mijn bedoeling @Vogeltjesdans..ik wens je trouwens bij deze veel succes met het moderaten van TRU.. en Summers natuurlijk ook..
  zaterdag 9 juli 2011 @ 22:21:07 #11
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99257723
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef Maron het volgende:

[..]

Dat is juist mijn bedoeling @Vogeltjesdans..ik wens je trouwens bij deze veel succes met het moderaten van TRU.. en Summers natuurlijk ook..
Schitterend, dank je ^O^ Met zulke lieve users als jij wordt het modereren een eitje.

Nu weer ontopic voor die komeet ons allemaal uitgeroeid heeft voordat we onze discussie af hebben kunnen maken :*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_99257968
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Schitterend, dank je ^O^ Met zulke lieve users als jij wordt het modereren een eitje O+
Prijs de dag niet voor het avond is @ Vogeltjesdans.. ~O>
Succes en sterkte gewenst..(en dat meen ik..)
pi_99258918
Wanneer is de volgende datum voor een aardbeving of ramp betreffende Elenin?
Begin augustus?
pi_99259232
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef 22 het volgende:
Wanneer is de volgende datum voor een aardbeving of ramp betreffende Elenin?
Begin augustus?
Dat moet je aan de complottertjes vragen, die weten dat allemaal precies.
pi_99259322
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:58 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Maar die zitten hier toch ook?
Waar of niet....ik stond toch verbaasd van de aardbeving op de voorspelde dag.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:08:12 #16
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99259691
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 22:58 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Als je het niet weet, reageer dan liever niet lieverd :*
pi_99259780
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:00 schreef 22 het volgende:

[..]

O, dat kan jij ook hoor want er zijn zo ongeveer elke dag aardbevingen. Het wordt pas een beetje knap als ze de locatie er bij vermelden, maar dat doen ze jammer genoeg nooit. Dan hebben ze het ook zo geplooid dat er zogenaamd zo ongeveer elke dag wel een "alignment" is (wat dat dan ook wezen mag) en dan nemen ze óók nog een comfortabele ruime marge: 5 dagen ernaast is bijvoorbeeld ook al raak. Ja, zo kan ik het ook. Maar het belangrijkste is natuurlijk: kometen kúnnen helemaal geen aardbevingen veroorzaken. Dus het is gewoon onzin, die aardbevingsverhalen en Elenin.
pi_99259783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als je het niet weet, reageer dan liever niet lieverd :*
wat vind jij van de hele situatie om elenin.
pi_99259842
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:00 schreef 22 het volgende:

[..]

Nou geloof mij .Als er al een alignment was met saturnus en een dwergster minimaal 4x gewicht van jupiter zou je meer aardbevingen hebben dan alleen in NZ
pi_99259953
Nou....een 7,6 aardbeving vind ik toch een grote beving om correct te voorspellen.
Ik weet dat die bevingen meerdere keren per jaar voorkomen, maar toch.
pi_99259997
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef knight18 het volgende:

[..]

Nou geloof mij .Als er al een alignment was met saturnus en een dwergster minimaal 4x gewicht van jupiter zou je meer aardbevingen hebben dan alleen in NZ
Ja, ik geloof er ook niet echt in, maar het was wel toevallig. :Y
pi_99260042
Ja maar hiermee wil ik zeggen: als er werkelijk een alignment was met zo een zwaar ding zou je meer aardbevingen op meerdere plekken hebben dan alleen in NZ
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:16:17 #23
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99260091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:10 schreef knight18 het volgende:

[..]

wat vind jij van de hele situatie om elenin.
Ik weet het niet en kan me er ook niet druk om maken eigenlijk. Ik kan er niets aan veranderen en zal er tot dat moment ook geen minuut minder om slapen. Maar ik gun iedereen zijn mening wel en geniet van de discussie.
pi_99260163
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef knight18 het volgende:

[..]

Bruine dwergen zijn tenminste 13 keer zo zwaar als Jupiter. Enorm dus. Reken maar dat je daar iets van merkt: veel meer dan volstrekt normale aardbevingen.
pi_99260310
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef 22 het volgende:
Nou....een 7,6 aardbeving vind ik toch een grote beving om correct te voorspellen.
Ik weet dat die bevingen meerdere keren per jaar voorkomen, maar toch.
Een toevalstreffer is geen correcte voorspelling.
pi_99260549
wat ik vreemd vind. Overal op het net zegt men dat elenin 4x het gewicht van jupiter heeft maar een bruine dwergster is minstens8 of 13 x het gewicht van jupiter
pi_99260755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef knight18 het volgende:
wat ik vreemd vind. Overal op het net zegt men dat elenin 4x het gewicht van jupiter heeft maar een bruine dwergster is minstens8 of 13 x het gewicht van jupiter
Elenin is een komeet van naar schatting hoogstens 10 km in doorsnee. Hij kan dus nooit en te nimmer 4x het gewicht (eigenlijk moeten we zeggen: de massa) van Jupiter hebben. Bruine dwergen hebben tussen 13 en 80 keer de massa van Jupiter. Elenin is geen bruine dwerg, ik snap niet hoe dat verhaal toch steeds maar weer kan opduiken.
pi_99260815
Zouden we het nu voelen als het een bruine dwerg was?
pi_99260971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef knight18 het volgende:
Zouden we het nu voelen als het een bruine dwerg was?
Absoluut. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat Elenin een bruine dwerg is. Hij lijkt er voor geen meter op en hij gedraagt zich ook helemaal niet zo. Elenin lijkt precies op een komeet die aan de kleine kant is. Dus waarom zouden we moeten aannemen dat Elenin eigenlijk iets is waar hij totaal niet op lijkt en waar hij zich ook helemaal niet naar gedraagt? Wat is daar de logica van? Ik snap dat niet.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 23:48:23 #30
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_99261531
Even wat offtopic posts verwijderd :*
pi_99262104
De maan en de zon bij ons trekken het water dagelijks enkele meters naar zich toe, maar doet verder niets met de tektoniek, maar een heel groot ding heel ver weg doet niets met het water, maar kan wel voor aardbevingen zorgen...

Ik blijf dat concept maar vreemd vinden.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_99262185
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:04 schreef Resistor het volgende:
De maan en de zon bij ons trekken het water dagelijks enkele meters naar zich toe, maar doet verder niets met de tektoniek, maar een heel groot ding heel ver weg doet niets met het water, maar kan wel voor aardbevingen zorgen...

't Is maar een heel klein dingetje...
pi_99262210
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:04 schreef Resistor het volgende:

volgens het principe van die mensen zou de zon met zijn enorme massa dagelijks ontelbare aardbevingen moeten ontketenen. Want niet alleen staat de zon dichterbij dan de 'bruine dwergster' ook is de zon tig keer zwaarder/groter.
pi_99262244
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:07 schreef knight18 het volgende:

[..]

volgens het principe van die mensen zou de zon met zijn enorme massa dagelijks ontelbare aardbevingen moeten ontketenen. Want niet alleen staat de zon dichterbij dan de 'bruine dwergster' ook is de zon tig keer zwaarder/groter.
Yep.
  zondag 10 juli 2011 @ 00:12:49 #35
350189 BruineBoney
http://www.angryalien.com/0504
pi_99262404
Kan je je voorbereiden op zo'n ramp?
pi_99262647
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:12 schreef BruineBoney het volgende:
niet. als er al zo een ramp zich voordoet, verbouwd het de hele aardoppervlak. Ook al overleef je het, ooit gaan je voorraden opraken.
pi_99262737
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:12 schreef BruineBoney het volgende:
Ik zou niet weten hoe. Maar gelukkig gebeurt het niet, want er is geen bruine dwerg in ons zonnestelsel en er zit er ook geen aan te komen. Wat voor rampen ons boven het hoofd hangen, deze hoort er niet bij.
pi_99262768
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:22 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

waarom quoot je jezelf? XD
pi_99262786
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:23 schreef knight18 het volgende:

[..]

waarom quoot je jezelf? XD
Omdat ik een oen ben.
pi_99262949
Ja, dat zag je toch? Wie quoot er nou zichzelf.

Maar even heel iets anders: er is een prijs van 5000 dollar uitgeloofd voor degene die de correcte coördinaten van Niburu (of Nibiru) geeft: http://nibiruchallenge.blogspot.com/2009_01_01_archive.html
pi_99263035
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef AVerstraten het volgende:

Maar even heel iets anders: er is een prijs van 5000 dollar uitgeloofd voor degene die de correcte coördinaten van Niburu (of Nibiru) geeft: http://nibiruchallenge.blogspot.com/2009_01_01_archive.html
wat ga je met het geld doen mocht het waar zijn XD
pi_99263124
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef AVerstraten het volgende:

Dit is dus een kritsch persoon?
pi_99263245
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef knight18 het volgende:

[..]

Dit is dus een kritsch persoon?
Ja. Met niet zo heel veel geld. Maar ja, het gaat natuurlijk hoofdzakelijk om de eer.
  zondag 10 juli 2011 @ 00:37:29 #44
52513 whosvegas
The Trickster
pi_99263271
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 23:15 schreef knight18 het volgende:
Ja maar hiermee wil ik zeggen: als er werkelijk een alignment was met zo een zwaar ding zou je meer aardbevingen op meerdere plekken hebben dan alleen in NZ
Nou als er een (dwerg) ster in de buurt van de zon zou komen, zouden de banen vande planeten verstoord raken en dan heb je kans dat alle leven weg gevaagd wordt, door een op eenvolgende reeks rampen aardbevingen, orkanen, plotseling sterk veranderd klimaat.
Are you nuts??
pi_99263311
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:36 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Ja. Met niet zo heel veel geld. Maar ja, het gaat natuurlijk hoofdzakelijk om de eer.
dat ik ooit in die bs heb geloofd, zo kun je achter alle rampen hier op aarde een zogezegde "doomsday voorspelling" doen want er gebeurt elke dag wel iets dusja, dat is zoals een straatje zonder eind..
pi_99263312
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:37 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Nou als er een (dwerg) ster in de buurt van de zon zou komen, zouden de banen vande planeten verstoord raken en dan heb je kans dat alle leven weg gevaagd wordt, door een op eenvolgende reeks rampen aardbevingen, orkanen, plotseling sterk veranderd klimaat.
En er is dus niks gebeurd?
pi_99263392
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:38 schreef knight18 het volgende:

[..]

En er is dus niks gebeurd?
Niet dat ik weet. Alles draait nog gewoon zoals het draaien moet.
pi_99264210
misschien heeft bruine boney nog een theorie waarom het wel waar zou zijn dus shoot it ! ;p zodat wij hem kunnen ontkrachten ;p
  zondag 10 juli 2011 @ 02:15:41 #49
322179 nappel2
ex-nappel..
pi_99266411
Elenin is niet de klapper..
..Elenin is de aankondiger van ELE...
Alle kometen die de komende maanden langs de aarde suizen zijn een voorbode van Niburu.
De maya-kalender is nagerekend en eindigt toch weer in 2012.

Nee serieus; ik ben dit item de laatste maanden ook aan het volgen omdat er toch vreemde dingen plaatsvinden. (bunkers die overal door overheden worden gebouwd, aardbevingen en raar weer, Obama kondigt aan zijn troepen terug te halen etc..)
Jammer dat je door alle fantaverhalen het geheel bijna af wilt doen als onzin, maar ik blijf het volgen..
"Quei maksal su, quei dan tal nu!"
pi_99269736
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:15 schreef nappel2 het volgende:
Elenin is niet de klapper..
..Elenin is de aankondiger van ELE...
Alle kometen die de komende maanden langs de aarde suizen zijn een voorbode van Niburu.
De maya-kalender is nagerekend en eindigt toch weer in 2012.

Nee serieus; ik ben dit item de laatste maanden ook aan het volgen omdat er toch vreemde dingen plaatsvinden. (bunkers die overal door overheden worden gebouwd, aardbevingen en raar weer, Obama kondigt aan zijn troepen terug te halen etc..)
Jammer dat je door alle fantaverhalen het geheel bijna af wilt doen als onzin, maar ik blijf het volgen..
vertel, kben wel geïnteresseerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')