Het was toch niet zo ver rijden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
We zijn een sightsee tour rotterdam aan hey doen.
Wat doen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
Ohw daar ergens... daar moet ik woensdag waarschijnlijk naartoe
Ik denk dat c_a daadwerkelijk door de Efteling aan het rijden is!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
Die bruggen hier zijn echt zo wonderlijk! Net de efteling.
Mooi zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
het valt mee! Sangria is lekker
Kus kus van mij!
Hero!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Pheno het volgende:
Bella, ik heb een fles Oliehoorn, toevallig kwam ik die tegen, dus die ga ik vanavond proberen.
En lekker weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Was heerlijk vrouwen kijken bij de triathlon in Holten!
dat was vanochtend jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ikea meet werd daardoor ruw verstoord
zeg.. Verklap mijn kloon eens niet!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
Wat voor tagje had PatriQue ook alweer?
Voorschrift
Ik geloof niet dat dat jou kloon is, dat kan gewoon nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg.. Verklap mijn kloon eens niet!
nee okay.. You're right..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat jou kloon is, dat kan gewoon niet
quote:
Nope. Helemaal niks en als er wat komt is het een herhalingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Jawie is dat?
Benny.. Komt er nog wat op tv vanavond?
Lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm.. Ik plof zo in bed met drank en stokbrood.. Lekker fokken
iedereen zit in rdamquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
Het is al de hele dag vrij saai op FOK!
Zaterdag is meestal een saaie dagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
Het is al de hele dag vrij saai op FOK!
quote:
voor?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, de jumbo denkt nog even subsidie voor me te kunnen vangen.. of ik even een verklaring wil tekenen..
NEE!
BENNY MET EEN PONY... MI!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, lange leve pony's die dat verbergen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, lange leve pony's die dat verbergen
quote:
PM!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
Wat ben ik blij dat jullie bepaalde foto's niet hebben gezien *fluit*
word toch niks!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sanchez verkoopt beter denk ik. Artiestennaam ofzo
en toch doet Tim Knol het ook best goed terwijl die naam niet echt glitz 'n glamour isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sanchez verkoopt beter denk ik. Artiestennaam ofzo
Moet je maar even zoeken, anders kies ik weer een verkeerde foto.quote:
quote:
*hierbij aansluit*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Haha nee maar hou. Echt van jullie allemaal
Deze knulquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
oh, iedereen is weer lief, jullie hebben zeker sangria
helemaal niet.. !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Verkering? Patrick piemelt op epke
Nee, je mag best een kwartetje!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:22 schreef Renesite het volgende:
Maarwe zijn er erg open over, hoor!! Ik mag best een maîtresse.
zwerverrrrrrquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
In principe kan ik mezelf ook bezatten hier in de trein, lekkere single malt whisky van 18 jaar in m'n tas zitten.
dat heb ik ook hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar ik wil jullie ook eens lief vinden, en daar heb ik gewoon veel alcohol voor nodig
Dit is onwaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nietes, en ik heb bewijs.Maar je mag geen chatlogs posten toch?
Dit schijnt paprika te zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga al over mijn nek bij de geur van de Sate variant![]()
Ah, Rotterdamquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, Groningen. Waar je nooit langer dan een paar dagen zonder fiets hoeft te zitten.
Ah, Almerequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, Rotterdam. Waar je nooit langer dan een paar dagen een fiets hebt.
Zo saai?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, Delfzijl, waar je fiets gewoon je fiets blijft
Benny does Dallas?quote:
GIB MIR FAHRRAD ZURUCKKKKquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:42 schreef Laysa het volgende:
Nijmegen...daar waar je fiets onmiddelijk door Duitsland wordt ingenomen!
Eerder zoek door twintigduizendfietsen in datzelfde rek.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:42 schreef Laysa het volgende:
Nijmegen...daar waar je fiets onmiddelijk door Duitsland wordt ingenomen!
Neinquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder zoek door twintigduizendfietsen in datzelfde rek.
BAHquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eie eie eie, ik wil een stukje op d'r rije
Noesssssssquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
die ligt vast onder de tetten van die huppel
Met m'n moeder..quote:
Nou, hup, morgen doen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met m'n moeder..
Ik zou een kamer leeghalen.. vergeten..
Sorry hoor, dat ik de hele dag heb gewerkt en kapot ben
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
die ligt vast onder de tetten van die huppel
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Met m'n moeder..
Ik zou een kamer leeghalen.. vergeten..
Sorry hoor, dat ik de hele dag heb gewerkt en kapot ben
ben je er ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ik zag daarstraks die meloenen...sjesses wat een tieten
Ik heb nog geen foto's gezien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
heeft iemand die foto nog ergens, met graseter?
Door die tieten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
Jullie willen me er zo vaak aan herinneren dat ik niet alleen vannacht maar de rest van de week niet kan slapen?
Vannacht gepost, ik ga niet terugzoeken, mijn ogenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
heeft iemand die foto nog ergens, met graseter?
Ja die porren je ogen wel blind met die tepelsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vannacht gepost, ik ga niet terugzoeken, mijn ogen
Oh, ik ken d'r niet. Ik wild ehem of haar zeggen, maar hem met tieten is zo raar. Hihi.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik zag hier een zeer onsmakelijke foto langskomen...wat een tokkie
Ah, Bella ligt daar inderdaad onder.quote:
Die foto ligt hoger dan mijn pijngrens.quote:
Ik keek net weer 127 Hours. Man met zijn hand vast onder grote steen. Als die steen een tet van Huppel was, was de film niet anders geweest.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:12 schreef Lutte het volgende:
Jullie willen me er zo vaak aan herinneren dat ik niet alleen vannacht maar de rest van de week niet kan slapen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik keek net weer 127 Hours. Man met zijn hand vast onder grote steen. Als die steen een tet van Huppel was, was de film niet anders geweest.
Dan had hij waarschijnlijk voor de intro afgelopen was een slagader doorgestoken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik keek net weer 127 Hours. Man met zijn hand vast onder grote steen. Als die steen een tet van Huppel was, was de film niet anders geweest.
IS DAT HUPPEL?quote:
jij wist dat nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
IS DAT HUPPEL?
Man mijn bruine bonen van vanavond liggen op de grond
Nee ik dacht dat het een josti was die Zeroku of zo van internet geplukt had.quote:
die jongen daarachter, dat is graseter!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het een josti was die Zeroku of zo van internet geplukt had.
Dat bestaat ECHT?
VIEHIES
Bart zit daarachter....je kent bart toch welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het een josti was die Zeroku of zo van internet geplukt had.
Dat bestaat ECHT?
VIEHIES
Dat laat ik aan vriendjelief overquote:
Ja. Of MAX had het gekocht om als educatief programma van te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk voor de intro afgelopen was een slagader doorgestoken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die jongen daarachter, dat is graseter!
Man... ik ken die autisten allemaal niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bart zit daarachter....je kent bart toch wel
Ze is gewoon een schroeilelijk wijf...dat mag je best zeggen Lutjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat laat ik aan vriendjelief over
Maar ik vind d'r tetten niet zozeer eng, maar die ogen (en dat ligt gewoon aan de foto natuurlijk), maar dat samen geeft het zo'n rode Hulk-look.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn vriendjelief hem weer verwijderenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat laat ik aan vriendjelief over
Maar ik vind d'r tetten niet zozeer eng, maar die ogen (en dat ligt gewoon aan de foto natuurlijk), maar dat samen geeft het zo'n rode Hulk-look.
Ik ook niet, en graseter schijnt zelfs bij een talmeet te zijn geweest waar ik ook wasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Man... ik ken die autisten allemaal niet.
Wil ik de aanvallen weten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Haha, die graspokemon staat gewoon verstopt achter een wilde Snorlax.
we hadden het nog over jou gisteren op een nijmegen meet...dat je nooit meer post daarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, en graseter schijnt zelfs bij een talmeet te zijn geweest waar ik ook was
Owkeej. TAL =/= autist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, en graseter schijnt zelfs bij een talmeet te zijn geweest waar ik ook was
Body Slamquote:
Klopt, eigenlijk geheel uit het blikveld verdwenen. Niet bewustquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
we hadden het nog over jou gisteren op een nijmegen meet...dat je nooit meer post daar
Je werd gemist in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk geheel uit het blikveld verdwenen. Niet bewust, maar ik heb het wat druk met van alles en nog wat dus ik blijf bij slowchats waar ik mensen wat beter ken, Nijmegen SC ken ik eigenlijk niemand
Toch Benny does Dallas!quote:
Kan vast, gisteren was ik uh, ik heb geen idee. Volgens mij doodop in bedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je werd gemist in ieder geval![]()
we waren er allemaal...als je ooit eens wel wilt komen zou dat ontzettend tof zijn
Het is geen moet...dan weet je gewoon dat je welkom bent mocht je dr ooit zin in hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan vast, gisteren was ik uh, ik heb geen idee. Volgens mij doodop in bedIk maak iets te veel uur (ik moet echt even extra werken om van dat kutexbedrijf af te zijn) en dan nog allerlei taakjes erbij voor de site. Keulen volgende maand en wat andere dingen.
Trusten pingwingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen, geen idee waarom ik nog wakker ben. Preview waarmee ik bezig ben wil niet
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen, geen idee waarom ik nog wakker ben. Preview waarmee ik bezig ben wil niet
Trustenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef Pheno het volgende:
Heeft hij al gehad en ik moest zeggen gvd zo heet ik nietquote:
Sorry iJanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft hij al gehad en ik moest zeggen gvd zo heet ik niet
Geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft hij al gehad en ik moest zeggen gvd zo heet ik niet
quote:
Bij mij heet hij schatje ofzoquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kut....typ ik bijna DK zn echte naam neer
HA! die weet ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dirk Kuijt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
DK nomet mij ook gewoon : Al....terwijl die swoer dat noot te gaan doen![]()
Mijn moeder is de enige die mn hele naam altijd uitspreekt de rest kort hem altijd af
Jij heet toch Jantien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:48 schreef Laysa het volgende:
DK noemt mij ook gewoon : Al....terwijl die swoer dat noot te gaan doen![]()
Mijn moeder is de enige die mn hele naam altijd uitspreekt de rest kort hem altijd af
Is ze weer dronken?quote:
Ze belde, ik denk per ongeluk want ze zei (volgens mij) verder niks, maar het klonk nogal eh... drukquote:
Naatje_1!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat ze niet met iemand bovenop zich wakker worden, ik bedoel wanhopige singles
Ik ga voor hun tere zieltjes biddenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
Ik hoop dat ze niet met iemand bovenop zich wakker worden, ik bedoel wanhopige singles
God dan krijg je toch instant kotsneigingen vanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
quote:
Ik zit met tita op skypequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |