quote:Op zondag 10 juli 2011 11:33 schreef onlogisch het volgende:
http://www.theonion.com/v(...)t-that-doesnt,14309/
Ik ging stuk
Ik zie het niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:26 schreef DutchSpike het volgende:
[ afbeelding ]
Dees is ook wel garpig...
Je ziet z'n helm net voordat ie komt. Kwam gewoon snel aangeschaatst van achteren.quote:
Whut?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Je ziet z'n helm net voordat ie komt. Kwam gewoon snel aangeschaatst van achteren.
En wie legt deze uit...
[ afbeelding ]
Ik snap hem niet.
Zoiets is ook bij PSV een keer gebeurdquote:
Heel subtiel dat laatste..quote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef N-E-R-D het volgende:
![]()
wel een kut pass hoor maar toch
[ afbeelding ]
Ik word een beetje bang van Jordyquote:
Watquote:
Meerdere mensen met moordnijgingen bij 0:20?quote:
Wat doet die danquote:Op maandag 11 juli 2011 16:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Meerdere mensen met moordnijgingen bij 0:20?
Stom joch![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:31 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Wat doet die dan. . want ik zie nou niets waar ik moordneigingen van krijg..
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef -Datdus- het volgende:
1 Insert random dirty word
2 Make slogan
3 ....
4 ???
5 Profit and epic lulz!
http://sloganmaker.com/
Who wouldn't fight for Aids.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Why be irritated? It's rape.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is ook wel leuk:quote:Op maandag 11 juli 2011 20:27 schreef onlogisch het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/de-heliumhond-8677
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef PiRANiA het volgende:
Tering de tering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.looooooool tranen in me ogen
![]()
Dat joch heeft al zelfmoord gepleegd.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Meerdere mensen met moordnijgingen bij 0:20?
Stom joch![]()
Deze is langerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:18 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=10+hour
Een van die comments:quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef PiRANiA het volgende:
Tering de tering.
heerlijke humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahhaaquote:
Ik wil de grap niet snappen.quote:
Haha ik ook en dacht; toepasselijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kwam hem paar min geleden ook al tegen op 9gag ja
Ik ook niet, maar wil hem wel snappenquote:
Benny hillquote:
Het idee van een Captcha code is dat een mens de letters wel kan lezen maar de computer niet. Daarom maken ze er een moeilijk plaatje van, daar heeft een spambot moeite mee. In dit geval heeft Sony notabene het precies verkeerdom gedaan: de letters staan gewoon in de HTML en dus leesbaar voor alle computers, en vervolgens maken ze het voor mensen moeilijker door er wat bewerkingen op te doen met CSS die een computer nooit zal zienquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wil hem wel snappen
Dus kom maar op met de clou
master !quote:
quote:
Sem & Sophie, die kom ik inderdaad echt elke dag tegenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Niet funny, wel interessant.
Opvallend hoe 90% van de meisjesnamen op een a eindigt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Niet funny, wel interessant.
Vaker naar MEN gaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Opvallend hoe 90% van de meisjesnamen op een a eindigt.
Dat is niksquote:
Ik vind het nog steeds geen fijn gevoel haha , helemaal omdat ik op een vrij hoog bed slaapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hier was ik vroeger altijd bang voor
Wat een kansloze aandachtshoeren. Met hun semi hippe neppe Ray Bansquote:
Best herkenbaar jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:46 schreef CyberJesus het volgende:
Weer even een bijdrage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha! Knatsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:54 schreef onlogisch het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-armpje-drukken-8721
whéhéhé die vent is best gek/goed streep door wat niet van toepassing isquote:
quote:How to troll friends and family using Google+
Step 1) Randomly divide everyone you know into two separate circles.
Step 2) Post to circle 1 that you just got an awesome new job.
Step 3) Post to circle 2 that you just contracted some disease.
Step 4) Post to your extended circles that "Tomorrow is my last day".
Step 5) Watch resulting comment battle between the two groups.
Dat glas breekt wel een beetje te makkelijk..quote:
Het is gewoon enkel glas, volgens mij kan dit gewoonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat glas breekt wel een beetje te makkelijk..
Het zal ongetwijfeld echt zijn, maar het is wel slechte kwaliteit klas danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is gewoon enkel glas, volgens mij kan dit gewoon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Toughened_glassquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld echt zijn, maar het is wel slechte kwaliteit klas dan
quote:Toughened or tempered glass is a type of safety glass processed by controlled thermal or chemical treatments to increase its strength compared with normal glass. Tempering creates balanced internal stresses which cause the glass, when broken, to crumble into small granular chunks instead of splintering into jagged shards. The granular chunks are less likely to cause injury.
Zo zag het er uit inderdaad, maar als het dat is, dan moet het juist weer absoluut niet zo makkelijk breken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Toughened_glass
[..]
Er kan een zwakke plek in zitten. Ondanks dat kan het natuurlik nog steeds fake zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zo zag het er uit inderdaad, maar als het dat is, dan moet het juist weer absoluut niet zo makkelijk breken.
Ik vind het vaag
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:55 schreef Maringo het volgende:
http://www.npr.org/blogs/(...)ner-in-license-photo
gehard glas..valt wanneer het breekt in kleine stukjes zodat je niet gewond raakt... marja het is best sterk idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Te allen tijde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Want iedereen leest ook ten alle tijden eerst de frontpage voordat die hier naartoe gaat.
Zo! Wow.. Echt waar!? Echt super bedankt dat je mij corrigeerde! Dat had ik nou echt niet verwacht! Ik sta hier nu te shaken op mijn benen van geluk! Ik sta echt helemaal perplex van de goedheid die mij nu is aangedaan! Ik heb nu echt gewoon het gevoel dat ik iets goeds moet terug doen aan deze wereld. Bij deze:quote:
dude.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo! Wow.. Echt waar!? Echt super bedankt dat je mij corrigeerde! Dat had ik nou echt niet verwacht! Ik sta hier nu te shaken op mijn benen van geluk! Ik sta echt helemaal perplex van de goedheid die mij nu is aangedaan! Ik heb nu echt gewoon het gevoel dat ik iets goeds moet terug doen aan deze wereld. Bij deze:
Als je niks beters te posten heb, teer dan op uit dit topic.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zo! Wow.. Echt waar!? Echt super bedankt dat je mij corrigeerde! Dat had ik nou echt niet verwacht! Ik sta hier nu te shaken op mijn benen van geluk! Ik sta echt helemaal perplex van de goedheid die mij nu is aangedaan! Ik heb nu echt gewoon het gevoel dat ik iets goeds moet terug doen aan deze wereld. Bij deze:
Als je niks beters te posten heb, teer dan op uit dit topic.
quote:
En terecht. Stomme hype.quote:
Ik moet zeggen dat die shit behoorlijk dicht bij de werkelijkheid aan het komen is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die onderste. Dat plaatje is gewoon voor mij gemaakt.
yao ming?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die shit behoorlijk dicht bij de werkelijkheid aan het komen is.
Maar goed, heb je enig idee hoe die meme heet?
Ik wist dat ik 'm eerder had gezien, ik dacht eigenlijk op 9GAG. Sorry.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Foei, wel het topic bijhouden. Funny links, pics & clips - #58 - Lachen gieren brullen.
Hahaha, hoe heet die op memegenerator?quote:
quote:
Geweldig dit.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:04 schreef elkravo het volgende:
Amsterdam International Fashion Week... even gepownd...
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef TimKuik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een repost maar deze vond ik er wel bij horen..
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:04 schreef elkravo het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:04 schreef elkravo het volgende:
Welke idioot heeft hier geprobeerd grappig te zijn?quote:
Veiligheidsglas...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je mag het ook toegeven als je niet snaptquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Welke idioot heeft hier geprobeerd grappig te zijn?
Ik bedoel dat dit overduidelijk niet werkt met nederlandse teksten.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je mag het ook toegeven als je niet snapt![]()
Vind jijquote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dit overduidelijk niet werkt met nederlandse teksten.
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef PiRANiA het volgende:
Juweelwesp maakt zombies van andere dieren
Ik heb werkelijk het hele filmpje met verbazing gekeken...
Dat er reposts komen van plaatjes, filmpjes ed uit vorige topics is 1 ding.quote:
quote:
Dat filmpje GENIAALquote:
Eerst dacht ik.. ok ziet er gewoon crap uit.. Maar als hij gaat pitchenquote:
Ik vond er werkelijk geen een grappig, maar ben blij dat je er zelf om kan lachenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:56 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik vond er werkelijk geen een grappig, maar ben blij dat je er zelf om kan lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |