Dat is het nieuwe 3D geluidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Godsamme, dat zo'n mullah die door zijn versterker loopt te bleren is tot daar aan toe, maar als je er drie door elkaara heen hoort tetteren dan is het wel veel
Imam bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Godsamme, dat zo'n iman door zijn versterker loopt te bleren is tot daar aan toe, maar als je er drie door elkaar heen hoort tetteren dan is het wel veel
Je mag er vast ook niet op schrijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is ook geen slecht advies, maar ik vind het wel grappig dat je een laptop niet on top of your lap mag gebruiken. Misschien heeft de handleiding het daarom ook steeds over notebook
best, als jij dat wilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als compensatie ga ik zo maar bier drinken
Zolang ik dat maar niet op het scherm doe was het geloof ik wel goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je mag er vast ook niet op schrijven.
Ik denk dat ik het vandaag bij cola e.d. houquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als compensatie ga ik zo maar bier drinken
Denk er wel aan dat het je feestje is he. Dat je er niet straks een rot gevoel over hebt, terwijl je eigenlijk een leuke avond zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog steeds niets gehoord van mijn zogenaamde beste vriendinze zal vanavond ook wel niet komen en als ze dat wel doet ga ik haar maar eens flink de waarheid vertellen denk ik...
Oh, net een sms-je gestuurdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even lekker tukkende meeste dingen voor de vakantie zijn geregeld, alleen nog boodschappen doen
en zo mijn feestje!
Blijf je nog tukken nem?
Ik ben het wel een beetje met Soempie eens. Dadelijk loop jij op je eigen feestje met een kutgevoel rond met als gevolg dat de rest dat natuurlijk opmerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog steeds niets gehoord van mijn zogenaamde beste vriendinze zal vanavond ook wel niet komen en als ze dat wel doet ga ik haar maar eens flink de waarheid vertellen denk ik...
Dat is altijd het vervelende met zulke situaties. Je wil op bepaalde momenten de goede vrede bewaren maar soms moet je gewoon zeggen waar het op staat...en daar is dan nooit een goed moment voor. En dan wordt het zo'n groot probleem.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ja, al is het natuurlijk ook lastig om niks te zeggen. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar misschien kun je aangeven waar je mee zit en daar dan aan toevoegen dat je wel blij bent dat ze gekomen is? Dan zwak je het weer wat af, zodat het misschien gewoon uitgesproken kan worden?
Lastige situatie wel.
Wat voor cake?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef Soempie het volgende:
't Ruikt hier zo lekker. Sven is cake aan het bakken.![]()
Morgen naar de verjaardag van het dochtertje van z'n zus. Ze wordt 1 jaar.Zulke leuke dingen gezien in het speelgoedwinkeltje met vooral speelgoed van hout. Uiteindelijk een schommel gekocht (van hout met zo'n zitje waar heel kleine kindjes in kunnen zonder er dan uit te kiepen), een muziekinstrumentje en een skippykoe (paars).
Nu kan ze een beetje op die koe klauteren enzo en dan later echt springen.
En je voorkomt een mogelijk ongeluk. Een ongeluk dat je willens en wetens mogelijk veroorzaakt door die ander te treiteren door even je rem aan te tikken om de klever expres te laten schrikken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:08 schreef Soempie het volgende:
Nou, m'n theorie-examen wordt vast een ramp. Ik maak steeds fouten bij de oefeningen.![]()
Er was een vraag over een agressieve bumperklever (linker baan), wat doe je dan?
Blijkbaar mag je zo iemand dus niet laten schrikken door je rem aan te tikken.![]()
Je moet dan proberen aan de kant te gaan als het mogelijk is. Flikker toch op, dan beloon je het gedrag alleen maar.
Maar het gedrag is wel afgeleerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je voorkomt een mogelijk ongeluk. Een ongeluk dat je willens en wetens mogelijk veroorzaakt door die ander te treiteren door even je rem aan te tikken om de klever expres te laten schrikken.
Natuurlijk doe je dat, maar dat zeg je natuurlijk niet op je examenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar het gedrag is wel afgeleerd.
De bumperklever kan net zo goed op die manier een ongeluk veroorzaken. Maargoed, ik begrijp wel dat je de veilige optie moet kiezen. Al denk ik dat ik af en toe heus wel zou treiteren door langzamer te gaan rijden of lekker traag te doen bij het naar rechts gaan.
Nee, dan zeg je dat je je gaspedaal loslaat zonder te remmen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dat, maar dat zeg je natuurlijk niet op je examen
Dat was geloof ik mijn antwoord, omdat ik dacht: dan vergroot ik ook de afstand tussen mij en m'n voorganger. Maar dat mag dus ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je dat je je gaspedaal loslaat zonder te remmen...
Zeer effectief, kan ik uit ervaring melden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net als je eerste date/ kijken voor kamers/ op bezoek bij je schoonouders
Zeggen wat ze willen horen
Zeker als hij te laat remt en bij je achterop knalt. Want een auto die vlak achter je rijdt kan ook niet meer uitwijken. De enig overgebleven mogelijkheid is jou dan van achteren rammenquote:
Aan de kant gaan zodra dat veilig kan is de verstandigste keuzequote:De bumperklever kan net zo goed op die manier een ongeluk veroorzaken. Maargoed, ik begrijp wel dat je de veilige optie moet kiezen. Al denk ik dat ik af en toe heus wel zou treiteren door langzamer te gaan rijden of lekker traag te doen bij het naar rechts gaan.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Maffen? Zit je wel in Nederland of niet?
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht er toevallig een opname van zijn dan is er interesse
Jo Jojo, niet onaardig, Veel te doen in de buurt, maar viel niet tegenquote:
Not by me, deze keer...quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht er toevallig een opname van zijn dan is er interesse
Doe de groeten aan mijn ouwe lui, die zitten ook net bij Jakarta.quote:Op zondag 10 juli 2011 05:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
druk aan het werk. Zometeen naar Jakarta vliegen. Dan daar verder werken
Amai, had toch echt gedacht dat je dit ff zou regelenquote:Op zondag 10 juli 2011 05:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mocht ik ze tegenkomen dan zal ik het doen....
18 miljoen inwoners (ofzo) en ik kom niet in het toeristische deel van de stad (zit helemaal aan de rand, zuidkant)
* Its-Jojo-4you denkt dat kans niet groot is
jazeker! soms ook even wat minder... zoals vanmorgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kinderen zijn soms ook toch wel leuk, toch?
Roerei, croissant, harde broodjes, sinaasappelsap, jam en misschien ook gebakken spek. Zit ik er ver naast?quote:Op zondag 10 juli 2011 02:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt goed. Ik ga zo maar eens kijken wat er op het ontbijtbuffet staat (hetzelfde als gisteren...)
eieren in alle varieteiten (wordt vers klaargemaakt)quote:Op zondag 10 juli 2011 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Roerei, croissant, harde broodjes, sinaasappelsap, jam en misschien ook gebakken spek. Zit ik er ver naast?
idd, muziek op festivals is ook overratedquote:Op zondag 10 juli 2011 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Weer een topfestival gehad gisterWeinig van de muziek meegekregen, maar dat maakt niet uit, het was gewoon beregezellig
ik wist niet eens dat het nog bestond, dacht dat het al jaren verdwenen wasquote:Elektronicagigant Sony stopt in september met het leveren van draagbare MiniDisc-spelers. Dat meldt Nikkei.com. De schijfjes zelf zullen voorlopig wel in productie blijven.
Soms wel jaquote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
[..]
idd, muziek op festivals is ook overrated
Je hebt in ieder geval spektakel gemist bij de tour.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net voor het eerst in tijden weer eens F1 zitten kijken en het was zowaar nog de moeite/spannend ook.
![]()
misschien toch noch eens vaker doen (zal wel niet)
Echt ongelofelijk dat zoiets gebeurd in zo een grote ronde.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval spektakel gemist bij de tour.
Hollander Johnnie Hoogerland in een kopgroep van 5 fietst zich naar de bollentrui, en met goede kans op etappe vandaag...
Komt er een officiele tourwagen voorbij:
Meer dan goed.quote:
De koffie en koeken bij vergadering betalen zichzelf nietquote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Net op TV een klein stukje over het National Historisch Museum...dat heeft 15 miljoen euro gekost maar het komt er helemaal niet. 15 euro miljoen aan plannen?
http://tour-de-france.spo(...)%C3%A9l%C3%A9visionsquote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
the fuck met hoogerland....? hebben ze officiele excuses aangeboden?
netjes. en nu betalen svp.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://tour-de-france.spo(...)%C3%A9l%C3%A9visions
Dank je welquote:
Wat voor speelgoed komt er allemaal in te zitten?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Zo. Hoi. Ik ben brak, 2 feestjes gehad, 1 eindigde een beetje jammer. Stomme snol kon een discussie niet winnen, gooit een glas wijn in het gezicht van m'n ex, die grijpt naar dat glas, hand open en kon naar het ziekenhuis: 7 hechtingen. Stomme snol is daarna toch maar heel dringend verzocht om af te nokken. Daarvoor en daarna wel heel veel lol gehad, erg veel gelachen
Verder was het een uitermate geslaagde avondFeestje vandaag was ook wel gezellig, niet echt mijn 'crowd' maar soms heb je dat
Nieuwe pc in de bestellingmoederbord, processor, geheugen, videokaart
op Campzone in elkaar knutselen laten knutselen
Veel plezier!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je welIk ben benieuwd hoe zwanger je bent als ik weer kan posten
ik ben de helft alweer kwijtquote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor speelgoed komt er allemaal in te zitten?
Dat is alvast een leuk beginquote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben de helft alweer kwijt![]()
Maar in elk geval een i5 processor en een mobo met 6 sata-slots, ddr 3 en usb 3.0
Daar was ik niet bij, dus ik heb em nietquote:Op maandag 11 juli 2011 03:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Luitjes, heeft iemand hier die fles whiskey nog gevonden die Asmo toen op die meeting aan me had gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:47 schreef CaLeX het volgende:
Say hello to my litlle friendMet dat soort opmerkingen en foto's moet je vandaag de dag erg oppassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 Dagen Prince bezocht?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Even stiekem snel tussendoor: god wat ben ik brak. Ik wil slapen
Iewulquote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat soort opmerkingen en foto's moet je vandaag de dag erg oppassen...
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
'ook prikkeldraad boos op Franse automobilist'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen plaatje.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
11 volgens mijquote:Op maandag 11 juli 2011 14:12 schreef Soempie het volgende:
Lekker LB, kun je de rest van de dag bijkomen. Hoeveel categorieen waren er?
Goed joh! En zoveel categorieen. Gaat het dan om verschillende binnen een genre of echt om heel verschillende muziek-/ zangstijlen?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
11 volgens mijmet wisselend aantal deelnemers hoor, maar toch. Het was echt een groot concours. In onze categorie waren 6 deelnemers, en daar zijn wij dus derde van geworden, met een best klein puntenverschil met de winnaars; een belachelijk semiprofessioneel Deens koor
Nog niet gezien nee, zal straks even luisteren, heb nu nog andere muziek opstaanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
LB, had je deze gezien/gehoord?
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_een_cover.html
Toch wel erg knap.
Hieronder het origineel...
Huhquote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaan de Grieken de Euro nou uit met een knal?
de cyprust werd wel verstoord vanochtendquote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gaan de Grieken de Euro nou uit met een knal?
Ah, op die manier...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de cyprust werd wel verstoord vanochtend
i knowquote:
Ik ook eigenlijk. Wel flink hoor. Het zag er echt lelijk uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
i know
Maar toch, ik geef het hem te doen, ben ook heel benieuwd of hij morgen aan de finish komt
Ja het is wel een bikkelquote:Op maandag 11 juli 2011 15:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
i know
Maar toch, ik geef het hem te doen, ben ook heel benieuwd of hij morgen aan de finish komt
Is het al super traag en dan doe je zo'n post?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
godsamme, volgens mij zit het hele hotel te internetten. Retetraag
voor jullie maak ik graag een uitzonderingquote:Op maandag 11 juli 2011 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het al super traag en dan doe je zo'n post?Moet je weer lang wachten voor je iets 'nuttigs' kunt posten of doen.
Naast dat ik het erg lelijk vind, vind ik het wel heel tof dat mensen zulke dingen met hun stem(men) kunnen!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
LB, had je deze gezien/gehoord?
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_een_cover.html
Toch wel erg knap.
Hieronder het origineel...
Ik zag je iets op Twitter erover roepenquote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy etc we zijn nu Google+ friendsNu heb ik je echt op elke social media
ik ben nog geen fan..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zag je iets op Twitter erover roepen![]()
Dus toen maar meteen opgezocht
Idd, wil ik best wel kijken...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
Stiekem best nog wel een geinig programma.
en je weet vast waaromquote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm bijna lunchpauze... Dat duurde forever. Eigenschuld, want ik heb het een uur verlaat om mijn kamergenote te ontlopen, die van het ene moment op het andere stopte tegen me te praten gisteren. Geen zin in
nee, niet eens eigenlijk. Ze ging uit eten, terwijl ik al voorbereidingen voor avondeten voor beiden gedaan had, en kwam terug en zei niks meer. Ik denk dat ze anneemt dat ik boos ben en in dr verdedigings stand zit. Maar ik heb geen zin in ruzie of wat dan ook, dus ik ga er niet op inquote:
Volgens mij is daar toch wel een verschil tussen China, Hong Kong en Japan.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb bij kindjes uit China en Japan altijd een beetje het idee dat ze te veel gepushed worden.
Weirdquote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb ik weer... is ze thuis.
[..]
nee, niet eens eigenlijk. Ze ging uit eten, terwijl ik al voorbereidingen voor avondeten voor beiden gedaan had, en kwam terug en zei niks meer. Ik denk dat ze anneemt dat ik boos ben en in dr verdedigings stand zit. Maar ik heb geen zin in ruzie of wat dan ook, dus ik ga er niet op in
Ja nogalquote:
Vrouwenquote:
gelijk heb je. Al ben ik natuurlijk wel een van de meest typische 'vrouwen'quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
VrouwenDisclaimer: niet alle vrouwen zijn zo, ik wil met deze post niemand beledigen of aanvallen. Dit is mijn mening en niet die van iemand anders
Vandaar de disclaimerquote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gelijk heb je. Al ben ik natuurlijk wel een van de meest typische 'vrouwen'
ik sta vooraan de rij om toe te geven dat ik nogal raar benquote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vandaar de disclaimerSommige mensen zijn gewoon heul raar soms.
In mijn hoofd zou er dan wel een reden achter zitten, dat is bij haar ongetwijfeld ook het geval. Maar ik ga daar niet naar graven.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Zou je ook zonder reden ophouden met praten tegen iemand?
Ja je kunt beter een vent zijn als het aankomt om ruzie. De onderwerpen om ruzie over te hebben zijn beperkt en er wordt gewoon gezegd waarom je boos bent.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
VrouwenDisclaimer: niet alle vrouwen zijn zo, ik wil met deze post niemand beledigen of aanvallen. Dit is mijn mening en niet die van iemand anders
Eens!!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en junior master chef is fascinerend
Ik hou niet van ruzie. Kan er ook slecht tegen. Probeer dingen die me dwars zitten zo snel mogelijk te bepraten, ook als dat moeilijk isquote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja je kunt beter een vent zijn als het aankomt om ruzie. De onderwerpen om ruzie over te hebben zijn beperkt en er wordt gewoon gezegd waarom je boos bent.
Ondanks de veranderingen is Etcie dus toch nog een Tom Boy.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou niet van ruzie. Kan er ook slecht tegen. Probeer dingen die me dwars zitten zo snel mogelijk te bepraten, ook als dat moeilijk is
ja dat doe ik normaal gesproken ook altijd. Zij daarentegen doet het omgekeerd (en weet dat me dat mateloos irriteert). Ik heb geen zin om uitgelokt te worden. Als ze een probleem met me heeft, mag ze me het vertellen. Op papier, in drievoud graag.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou niet van ruzie. Kan er ook slecht tegen. Probeer dingen die me dwars zitten zo snel mogelijk te bepraten, ook als dat moeilijk is
is het op tv bij jullie?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens!!
Ik zit kwijlend voor de tv. En ben enorm jaloers op hun kwaliteiten.
Junior Masterchef is stukken beter dan de originele versie.
En hallo natuurlijk.
Zou je zeggen hequote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ondanks de veranderingen is Etcie dus toch nog een Tom Boy.
Maar als jij dus weet dat zij dat gebruikt om jouw uit te lokken. Waarom trap je er dan in?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat doe ik normaal gesproken ook altijd. Zij daarentegen doet het omgekeerd (en weet dat me dat mateloos irriteert). Ik heb geen zin om uitgelokt te worden. Als ze een probleem met me heeft, mag ze me het vertellen. Op papier, in drievoud graag.
Het ziet er wel vet uit, maar ben ik de enige die kinderen eng vindt die zich gedragen en praten als volwassenen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en junior master chef is fascinerend
neuh doe ik dus niet. Ik leef lekker door.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar als jij dus weet dat zij dat gebruikt om jouw uit te lokken. Waarom trap je er dan in?
kan nauwelijks geloven dat het echt is. Kijken jullie de eerste aflevering?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ziet er wel vet uit, maar ben ik de enige die kinderen eng vindt die zich gedragen en praten als volwassenen?
Ja, sinds een week of 2. De Aussie versie.quote:
Tasty klinkt een stuk tofferquote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh doe ik dus niet. Ik leef lekker door.
Ik kan ook niet tegen mensen die eten 'beautiful' of 'gorgeous' noemen
Dus de bimbo is een muts en jij een trut omdat je betrokken bent geraakt bij een discussie over je ex, gestart door die muts?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou je zeggen heMaar ondanks dat had ik zaterdagnacht een ontzettende emotionele reactie op een discussie die m'n ex had met een bimbo - vooral toen die bimbo mij erbij betrok, zonder reden whatsoever.
Dan zal ik niks meer vertellen. Want ik weet al wie de winnaar is.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kijk ook de Aussie versie. Onlineben nu bij aflevering 2
grumbel, het is dus een meisje? williknietwetenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik niks meer vertellen. Want ik weet al wie de winnaar is.
En compleet terecht. Als ik een vrouw tegenkom die zo kan koken trouw ik haar meteen.
Discussie ging tussen ex en bimbo, en ze verloor het keihard. Kon ze blijkbaar niet hebben. Toen zei ze ineens iets van 'ja, daar zit je dan he, tegenover je ex'. And I was like: wtf. WTF. What. The. Fuck. En ik was boos. En als E. me niet had tegengehouden was ik naar haar toegegaan waarschijnlijk, maar ben maar naar binnen gegaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de bimbo is een muts en jij een trut omdat je betrokken bent geraakt bij een discussie over je ex, gestart door die muts?
Dan hoop ik niet dat je die meiden uit junior masterchef tegenkomt, want dan moet je trouwen in Iran.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik niks meer vertellen. Want ik weet al wie de winnaar is.
En compleet terecht. Als ik een vrouw tegenkom die zo kan koken trouw ik haar meteen.
nog een spoiler en ik...quote:Op maandag 11 juli 2011 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je die meiden uit junior masterchef tegenkomt, want dan moet je trouwen in Iran.
Ehm, dit was een algemene opmerking hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nog een spoiler en ik...
.. ja wat dan. Ga vloeken tegen mijn beeldscherm?Maar please geen meer
Dan is het goed. En in Iran kan dat dus best hequote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, dit was een algemene opmerking hoorZe zijn toch allemaal zwaar minderjarig en dus alleen te trouwen in van die middeleeuwse landen...
ik weet de winnaar / winnares zelf ook niet immers
WG heeft het toch fout.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nog een spoiler en ik...
.. ja wat dan. Ga vloeken tegen mijn beeldscherm?Maar please geen meer
Misschien. Maar ik zeg dat als ik een vrouw tegenkom die zo kan koken ik haar meteen trouw.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
grumbel, het is dus een meisje? williknietweten
is óók een spoiler lolquote:
Dan heb je dat toch echt mis.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb alleen bovenstaande trailer gezien. Wist niet eens dat het hier al uitgezonden werd. Ik vermoed een hoop instructies.
achter de schermen misschienquote:
En wat was de actie van je ex?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Discussie ging tussen ex en bimbo, en ze verloor het keihard. Kon ze blijkbaar niet hebben. Toen zei ze ineens iets van 'ja, daar zit je dan he, tegenover je ex'. And I was like: wtf. WTF. What. The. Fuck. En ik was boos. En als E. me niet had tegengehouden was ik naar haar toegegaan waarschijnlijk, maar ben maar naar binnen gegaan.
Vorige week kwam ik een aflevering tegen op Net 5, maar omdat ik weg zou ben ik niet heel lang blijven hangenquote:Op maandag 11 juli 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb alleen bovenstaande trailer gezien. Wist niet eens dat het hier al uitgezonden werd. Ik vermoed een hoop instructies.
wij kijken ook... maar ook de volwassen versie die nu op tv is. Het lastige is dat ze elkaar overlappen. Op woensdag kijken we naar de Amerikaanse versie met Gordon Ramsey en daarna Hell's kitchen. Ondanks dat ik niet veel lust, vind ik dit soort kookprogramma's wel heel leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, sinds een week of 2. De Aussie versie.
Isabella en Siena zijn echt de beste.
Tja, dan heb ik maar één tip. Blijf de uitzendingen volgen. Zeker de moeite.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
is óók een spoiler lol
trouwens, ik denk steeds meer in het engels. Problematisch
Met die keuze uit uitzendingen. Kies voor Junior Mascterchef.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
wij kijken ook... maar ook de volwassen versie die nu op tv is. Het lastige is dat ze elkaar overlappen. Op woensdag kijken we naar de Amerikaanse versie met Gordon Ramsey en daarna Hell's kitchen. Ondanks dat ik niet veel lust, vind ik dit soort kookprogramma's wel heel leuk om naar te kijken.
De bimbo gooide uiteindelijk een glas wijn in z'n gezicht, hij stond op uit reflex, greep het glas, haalde z'n hand op en kon naar de eerste hulp. 7 Hechtingen. Bimbo is toen dringend verzocht om af te nokken.quote:
Mag ik je ex dan een sukkel noemen?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De bimbo gooide uiteindelijk een glas wijn in z'n gezicht, hij stond op uit reflex, greep het glas, haalde z'n hand op en kon naar de eerste hulp. 7 Hechtingen. Bimbo is toen dringend verzocht om af te nokken.
Verder was het een tof feestje hoormaar de bimbo was een beetje jammer. En m'n ex heeft altijd wat he
![]()
Daar kijken we inderdaad eerst naar... dan naar de gewone versie. En in de reclame weer naar junior. Maar we gaan het toch niet af zien, over 2 weken gaan we op vakantie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met die keuze uit uitzendingen. Kies voor Junior Mascterchef.
Waarom? Als er 1 of andere dwaas een glas drinken in mijn gezicht gooit, dan probeer ik ook af te weren.quote:
De persoon die wint staat op deze foto.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik denk dat ik vóór morgen avond klaar ben met het seizoen
En ik kan sommige van die kids nauwelijks vertsaan
daarom heb ik je ook die links gegeven!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kijken we inderdaad eerst naar... dan naar de gewone versie. En in de reclame weer naar junior. Maar we gaan het toch niet af zien, over 2 weken gaan we op vakantie.
ow haha, dat had ik niet door.... ik vind online kijken ook niet zo heel fijn eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
daarom heb ik je ook die links gegeven!
Bij één of andere dwaas wel ja. Bij een (kwade) ex zijn mijn reacties toch wel wat scherper.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Als er 1 of andere dwaas een glas drinken in mijn gezicht gooit, dan probeer ik ook af te weren.
okeequote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow haha, dat had ik niet door.... ik vind online kijken ook niet zo heel fijn eigenlijkmaar als ik het niet af kan zien, ga ik wel kijken als ik tijd heb...
Wij nemen vooral heel veel op.. en kijken dan later terug. Ideaal vind ik dat. Lang leve dvdrecorder.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
okee
ik kijk tegenwoordig vrijwel alles online
Maar de bimbo in kwestie was toch niet de ex van de ex van Etc?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij één of andere dwaas wel ja. Bij een (kwade) ex zijn mijn reacties toch wel wat scherper.
kloptquote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij nemen vooral heel veel op.. en kijken dan later terug. Ideaal vind ik dat. Lang leve dvdrecorder.Ik zou niet zonder kunnen.
Ow en wij kijken vaak samen, dan is het beter naar tv kijken dan naar laptop.
Ja hoor, hij had gewoon moeten kappen met die discussiequote:
Euh ik had nergens iets mee te maken heaquote:Op maandag 11 juli 2011 22:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij één of andere dwaas wel ja. Bij een (kwade) ex zijn mijn reacties toch wel wat scherper.
Nope, die hadden we nooit eerder ontmoet en zullen we hoop ik nooit weer zienquote:Op maandag 11 juli 2011 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de bimbo in kwestie was toch niet de ex van de ex van Etc?
kijk ook even kort in je pm box danquote:Op maandag 11 juli 2011 22:19 schreef iamredleader het volgende:
Even heel kort zwaaien hier
Verbouwing gaat gestaag vooruit - niet in het tempo dat ik zou willen, maar gelukkig ook niet dramatisch achter op schemafoto's wellicht dit weekend, als de aannemer de stalen balk gaat plaatsen voor de doorgebroken draagmuur tussen de keuken en de eetkamer
moguhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vroege start vandaag
Gooooooood morning![]()
Ik kan daar ook niet tegen. Heb een aflevering gezien en ben afgehaakt toen de kinderen gingen vertellen wat ze van een gerecht vonden. Dat ging met zulke volwassen termen..brrr.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ziet er wel vet uit, maar ben ik de enige die kinderen eng vindt die zich gedragen en praten als volwassenen?
Ik hou van meppende vrouwen...quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Euh ik had nergens iets mee te maken heaBehalve dan dat ik boos werd en de bimbo wou meppen toen ze mij in de discussie betrok.
Goed gezien! Ik vond dat ook heel raar...quote:Op maandag 11 juli 2011 20:44 schreef wyccie het volgende:
LB, het valt me op dat de dames uit dat koorfilmpje zo vreemd gebogen staan. Moet je niet juist je borstkas vergroten voor een goede ademhaling en voldoende lucht?
Misschien dat ik als enorme kindervriend (...) daarom dit programma juist zo leuk vind. Kinderen die daadwerkelijk iets kunnen in plaats van mekkeren of janken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:14 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen
Eens met Nem en Soemp over Junior Masterchef. Tof om te zien hoe goed die kinderen kunnen koken (en dat jongetje rechtsonderaan de foto is zó cute) maar ik vind het niet normaal als ze het hebben over delicate components oid
Je doet net of kinderen alleen mekkeren of janken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien dat ik als enorme kindervriend (...) daarom dit programma juist zo leuk vind. Kinderen die daadwerkelijk iets kunnen in plaats van mekkeren of janken.
Ik vergat inderdaad nog alles onderkotsen / schijten / algehele chaos veroorzakenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je doet net of kinderen alleen mekkeren of janken.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
Ik vergat inderdaad nog alles onderkotsen / schijten / algehele chaos veroorzaken
Ze hadden toch een persbericht op de site gezet... daarmee is de kous toch af?quote:De Spaanse wielrenner Juan Antonio Flecha vindt het betreurenswaardig dat de chauffeur van de volgwagen die hem zondag in de Ronde van Frankrijk aanreed, niets van zich heeft laten horen. Bij het veelbesproken ongeval ging ook Johnny Hoogerland onderuit.
,,Hij is nog niet bij me geweest om excuses te maken'', zegt Flecha dinsdag in de Spaanse krant El Paķs. ,,Maar als hij alsnog langskomt, denk ik dat ik niet met hem wil praten. Ook de Franse televisie heeft geen sorry gezegd.''
Gast, hoe fucking laf is een persberichtje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ze hadden toch een persbericht op de site gezet... daarmee is de kous toch af?
af en toe he.. die Fransen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Vandaar ook mijn verontwaardigingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, hoe fucking laf is een persberichtje?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de foto's van de bruiloft gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef Whiteguy het volgende:
Ok, ik ga ze niet voorkauwen. Je mag ze zelf invullen, de voorspelbare reacties.
Maar...
De bestuurder van de auto die Hoogerland heeft aangereden...
was een vrouw
Het staat op internet dus dan is het waar toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Sherlock Holmes, waar komt dat vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, er hoeft er natuurlijk maar eentje bij de finish te staan die een geheugenkaartje vol schiet aan foto's, die het vandaag terug krijgt en opeens dat auto nummer ziet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg ook niets over wel of niet waar, maar vind het op zich wel grappig dat dit soort beelden opduiken...
Alleen voor deze keer stel ik een alternatief voor: Vrouw in een auto op straat, bloed op het prikkeldraadquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:30 schreef Etcetera het volgende:
HT, had je m'n pc lijstje nog gezien
Ik heb een lift gehad van m'n oude stagebegeleiderwas gezellig
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik ookhopen dat het er is voor de vakantie
Oh prima tochquote:
Had ik al verteld dat ik een computer heb gewonnen?quote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik een computer heb gewonnen?
Maanden geleden meegedaan aan een prijsvraag bij Bol. En deze gewonnen. Is het wat?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maanden geleden meegedaan aan een prijsvraag bij Bol. En deze gewonnen. Is het wat?
http://www.bol.com/nl/p/c(...)010633737/index.html
quote:
Ja. Was helemaal vergeten dat ik had meegedaan. Ik weet niet eens meer wat de vraag/opdracht was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Da's best een leuke, snelle pc namelijk als ik het goed heb
Enige wat ik me afvraag is of de voeding wel echt sterk genoeg is, ik zou wat meer watt willen hebben.
[..]
Maanden geleden meegedaan aan een prijsvraag bij Bol. En deze gewonnen. Is het wat?
Prima pc, alleen de videokaart is niet helemaal in verhouding. Heel snelle processor, erg veel werkgeheugen, budget videokaartje die niet echt heel erg jofel is voor zwaar gamen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Da's best een leuke, snelle pc namelijk als ik het goed heb
Enige wat ik me afvraag is of de voeding wel echt sterk genoeg is, ik zou wat meer watt willen hebben.
Ik heb wel gemerkt dat een aantal spellen die ik er op heb gezet te snel gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Daarmee kan je Fok!ken in SUPER MEGA TURBO QUAD HD!
Oh dat valt dan wel meequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Prima pc, alleen de videokaart is niet helemaal in verhouding. Heel snelle processor, erg veel werkgeheugen, budget videokaartje die niet echt heel erg jofel is voor zwaar gamen.
En etc: er zit een 460 watt voeding in.. die pc trekt amper 200
Speel je nou nog steeds Dune II?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat een aantal spellen die ik er op heb gezet te snel gaan.
Dat kan al gauw met oudere spellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat een aantal spellen die ik er op heb gezet te snel gaan.
Nee, daar ben ik vorig jaar mee gestopt.quote:
Zit er op zo'n snelle bak een handrem om zo'n spel weer normaal te spelen?quote:
Als je echt ouwe meuk speelt, google dan even op dosbox.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit er op zo'n snelle bak een handrem om zo'n spel weer normaal te spelen?
Starten in een andere modus, ME/2000 oid, helpt niet.
Gaat om o.a. een spel uit 2008. Werkt dat ook via dos?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je echt ouwe meuk speelt, google dan even op dosbox.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
Gefeliciteerd met je prijs Cobra!! Leuk zo'n verrassing!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]en ik was net van plan om Etcie om advies voor een nieuwe pc te vragen.
Nee, in dat geval zou ik gewoon even op de site van de fabrikant kijken of er een update is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat om o.a. een spel uit 2008. Werkt dat ook via dos?
Zoiets als dit had het dan misschien wel geworden, maar ik zou dan wel adviseren er geen 1100 euro voor te betalen wat bol.com vraagtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]en ik was net van plan om Etcie om advies voor een nieuwe pc te vragen.
Okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee, in dat geval zou ik gewoon even op de site van de fabrikant kijken of er een update is.
Mooi! Dan kan ik Nemesis dus weer spelen!quote:Dosbox is voor jaren '80 - '90 meuk.
Dat zeker wetenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zoiets als dit had het dan misschien wel geworden, maar ik zou dan wel adviseren er geen 1100 euro voor te betalen wat bol.com vraagt![]()
Wat is de plus aan + dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:11 schreef MadMaster het volgende:
Als er hier nog mensen behoefte hebben aan Google+, laat maar weten per DM incl. bestaand/gewenst te gebruiken mailadres/Googleaccount, dan kan ik je inviteren...
Ben er nog niet uit of dit (voorlopig) de ultieme SM-tool wordt...
[..]
Kom maar met die bonen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |