Dat is het nieuwe 3D geluidquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Godsamme, dat zo'n mullah die door zijn versterker loopt te bleren is tot daar aan toe, maar als je er drie door elkaara heen hoort tetteren dan is het wel veel
Imam bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Godsamme, dat zo'n iman door zijn versterker loopt te bleren is tot daar aan toe, maar als je er drie door elkaar heen hoort tetteren dan is het wel veel
Je mag er vast ook niet op schrijven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is ook geen slecht advies, maar ik vind het wel grappig dat je een laptop niet on top of your lap mag gebruiken. Misschien heeft de handleiding het daarom ook steeds over notebook
best, als jij dat wilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als compensatie ga ik zo maar bier drinken
Zolang ik dat maar niet op het scherm doe was het geloof ik wel goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je mag er vast ook niet op schrijven.
Ik denk dat ik het vandaag bij cola e.d. houquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als compensatie ga ik zo maar bier drinken
Denk er wel aan dat het je feestje is he. Dat je er niet straks een rot gevoel over hebt, terwijl je eigenlijk een leuke avond zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog steeds niets gehoord van mijn zogenaamde beste vriendinze zal vanavond ook wel niet komen en als ze dat wel doet ga ik haar maar eens flink de waarheid vertellen denk ik...
Oh, net een sms-je gestuurdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even lekker tukkende meeste dingen voor de vakantie zijn geregeld, alleen nog boodschappen doen
en zo mijn feestje!
Blijf je nog tukken nem?
Ik ben het wel een beetje met Soempie eens. Dadelijk loop jij op je eigen feestje met een kutgevoel rond met als gevolg dat de rest dat natuurlijk opmerkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog steeds niets gehoord van mijn zogenaamde beste vriendinze zal vanavond ook wel niet komen en als ze dat wel doet ga ik haar maar eens flink de waarheid vertellen denk ik...
Dat is altijd het vervelende met zulke situaties. Je wil op bepaalde momenten de goede vrede bewaren maar soms moet je gewoon zeggen waar het op staat...en daar is dan nooit een goed moment voor. En dan wordt het zo'n groot probleem.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:23 schreef Soempie het volgende:
Ja, al is het natuurlijk ook lastig om niks te zeggen. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar misschien kun je aangeven waar je mee zit en daar dan aan toevoegen dat je wel blij bent dat ze gekomen is? Dan zwak je het weer wat af, zodat het misschien gewoon uitgesproken kan worden?
Lastige situatie wel.
Wat voor cake?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:31 schreef Soempie het volgende:
't Ruikt hier zo lekker. Sven is cake aan het bakken.![]()
Morgen naar de verjaardag van het dochtertje van z'n zus. Ze wordt 1 jaar.Zulke leuke dingen gezien in het speelgoedwinkeltje met vooral speelgoed van hout. Uiteindelijk een schommel gekocht (van hout met zo'n zitje waar heel kleine kindjes in kunnen zonder er dan uit te kiepen), een muziekinstrumentje en een skippykoe (paars).
Nu kan ze een beetje op die koe klauteren enzo en dan later echt springen.
En je voorkomt een mogelijk ongeluk. Een ongeluk dat je willens en wetens mogelijk veroorzaakt door die ander te treiteren door even je rem aan te tikken om de klever expres te laten schrikken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:08 schreef Soempie het volgende:
Nou, m'n theorie-examen wordt vast een ramp. Ik maak steeds fouten bij de oefeningen.![]()
Er was een vraag over een agressieve bumperklever (linker baan), wat doe je dan?
Blijkbaar mag je zo iemand dus niet laten schrikken door je rem aan te tikken.![]()
Je moet dan proberen aan de kant te gaan als het mogelijk is. Flikker toch op, dan beloon je het gedrag alleen maar.
Maar het gedrag is wel afgeleerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je voorkomt een mogelijk ongeluk. Een ongeluk dat je willens en wetens mogelijk veroorzaakt door die ander te treiteren door even je rem aan te tikken om de klever expres te laten schrikken.
Natuurlijk doe je dat, maar dat zeg je natuurlijk niet op je examenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar het gedrag is wel afgeleerd.
De bumperklever kan net zo goed op die manier een ongeluk veroorzaken. Maargoed, ik begrijp wel dat je de veilige optie moet kiezen. Al denk ik dat ik af en toe heus wel zou treiteren door langzamer te gaan rijden of lekker traag te doen bij het naar rechts gaan.
Nee, dan zeg je dat je je gaspedaal loslaat zonder te remmen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dat, maar dat zeg je natuurlijk niet op je examen
Dat was geloof ik mijn antwoord, omdat ik dacht: dan vergroot ik ook de afstand tussen mij en m'n voorganger. Maar dat mag dus ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je dat je je gaspedaal loslaat zonder te remmen...
Zeer effectief, kan ik uit ervaring melden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net als je eerste date/ kijken voor kamers/ op bezoek bij je schoonouders
Zeggen wat ze willen horen
Zeker als hij te laat remt en bij je achterop knalt. Want een auto die vlak achter je rijdt kan ook niet meer uitwijken. De enig overgebleven mogelijkheid is jou dan van achteren rammenquote:
Aan de kant gaan zodra dat veilig kan is de verstandigste keuzequote:De bumperklever kan net zo goed op die manier een ongeluk veroorzaken. Maargoed, ik begrijp wel dat je de veilige optie moet kiezen. Al denk ik dat ik af en toe heus wel zou treiteren door langzamer te gaan rijden of lekker traag te doen bij het naar rechts gaan.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
Maffen? Zit je wel in Nederland of niet?
quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht er toevallig een opname van zijn dan is er interesse
Jo Jojo, niet onaardig, Veel te doen in de buurt, maar viel niet tegenquote:
Not by me, deze keer...quote:Op zondag 10 juli 2011 04:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mocht er toevallig een opname van zijn dan is er interesse
Doe de groeten aan mijn ouwe lui, die zitten ook net bij Jakarta.quote:Op zondag 10 juli 2011 05:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
druk aan het werk. Zometeen naar Jakarta vliegen. Dan daar verder werken
Amai, had toch echt gedacht dat je dit ff zou regelenquote:Op zondag 10 juli 2011 05:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mocht ik ze tegenkomen dan zal ik het doen....
18 miljoen inwoners (ofzo) en ik kom niet in het toeristische deel van de stad (zit helemaal aan de rand, zuidkant)
* Its-Jojo-4you denkt dat kans niet groot is
jazeker! soms ook even wat minder... zoals vanmorgen.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kinderen zijn soms ook toch wel leuk, toch?
Roerei, croissant, harde broodjes, sinaasappelsap, jam en misschien ook gebakken spek. Zit ik er ver naast?quote:Op zondag 10 juli 2011 02:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klinkt goed. Ik ga zo maar eens kijken wat er op het ontbijtbuffet staat (hetzelfde als gisteren...)
eieren in alle varieteiten (wordt vers klaargemaakt)quote:Op zondag 10 juli 2011 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Roerei, croissant, harde broodjes, sinaasappelsap, jam en misschien ook gebakken spek. Zit ik er ver naast?
idd, muziek op festivals is ook overratedquote:Op zondag 10 juli 2011 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Weer een topfestival gehad gisterWeinig van de muziek meegekregen, maar dat maakt niet uit, het was gewoon beregezellig
ik wist niet eens dat het nog bestond, dacht dat het al jaren verdwenen wasquote:Elektronicagigant Sony stopt in september met het leveren van draagbare MiniDisc-spelers. Dat meldt Nikkei.com. De schijfjes zelf zullen voorlopig wel in productie blijven.
Soms wel jaquote:Op zondag 10 juli 2011 12:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
[..]
idd, muziek op festivals is ook overrated
Je hebt in ieder geval spektakel gemist bij de tour.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
net voor het eerst in tijden weer eens F1 zitten kijken en het was zowaar nog de moeite/spannend ook.
![]()
misschien toch noch eens vaker doen (zal wel niet)
Echt ongelofelijk dat zoiets gebeurd in zo een grote ronde.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval spektakel gemist bij de tour.
Hollander Johnnie Hoogerland in een kopgroep van 5 fietst zich naar de bollentrui, en met goede kans op etappe vandaag...
Komt er een officiele tourwagen voorbij:
Meer dan goed.quote:
De koffie en koeken bij vergadering betalen zichzelf nietquote:Op zondag 10 juli 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Net op TV een klein stukje over het National Historisch Museum...dat heeft 15 miljoen euro gekost maar het komt er helemaal niet. 15 euro miljoen aan plannen?
http://tour-de-france.spo(...)%C3%A9l%C3%A9visionsquote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
the fuck met hoogerland....? hebben ze officiele excuses aangeboden?
netjes. en nu betalen svp.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://tour-de-france.spo(...)%C3%A9l%C3%A9visions
Dank je welquote:
Wat voor speelgoed komt er allemaal in te zitten?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Zo. Hoi. Ik ben brak, 2 feestjes gehad, 1 eindigde een beetje jammer. Stomme snol kon een discussie niet winnen, gooit een glas wijn in het gezicht van m'n ex, die grijpt naar dat glas, hand open en kon naar het ziekenhuis: 7 hechtingen. Stomme snol is daarna toch maar heel dringend verzocht om af te nokken. Daarvoor en daarna wel heel veel lol gehad, erg veel gelachen
Verder was het een uitermate geslaagde avondFeestje vandaag was ook wel gezellig, niet echt mijn 'crowd' maar soms heb je dat
Nieuwe pc in de bestellingmoederbord, processor, geheugen, videokaart
op Campzone in elkaar knutselen laten knutselen
Veel plezier!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dank je welIk ben benieuwd hoe zwanger je bent als ik weer kan posten
ik ben de helft alweer kwijtquote:Op zondag 10 juli 2011 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat voor speelgoed komt er allemaal in te zitten?
Dat is alvast een leuk beginquote:Op zondag 10 juli 2011 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben de helft alweer kwijt![]()
Maar in elk geval een i5 processor en een mobo met 6 sata-slots, ddr 3 en usb 3.0
Daar was ik niet bij, dus ik heb em nietquote:Op maandag 11 juli 2011 03:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Luitjes, heeft iemand hier die fles whiskey nog gevonden die Asmo toen op die meeting aan me had gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:47 schreef CaLeX het volgende:
Say hello to my litlle friendMet dat soort opmerkingen en foto's moet je vandaag de dag erg oppassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 Dagen Prince bezocht?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Even stiekem snel tussendoor: god wat ben ik brak. Ik wil slapen
Iewulquote:Op maandag 11 juli 2011 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dat soort opmerkingen en foto's moet je vandaag de dag erg oppassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |