Dan heb ik nog 13 jaar oefentoelage te goed...quote:Op maandag 11 juli 2011 19:18 schreef Thaboel het volgende:
Mij is het zo uitgelegd: Niet in je eigen bed = oefentoelage .
Waar het hoofd van vol zit....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je die crappy Mercedes van je zonder airco eens inruilen voor een fatsoenlijke bakquote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 13 jaar oefentoelage te goed...
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Waar het hoofd van vol zit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
Nah, zal een W124 worden dan ben ik bang voor. Wederom zonder airco, opgetieft met dat politie agenten spul.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je die crappy Mercedes van je zonder airco eens inruilen voor een fatsoenlijke bak
W124??quote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, zal een W124 worden dan ben ik bang voor. Wederom zonder airco, opgetieft met dat politie agenten spul.
Gelezenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Pumatje het volgende:
rommel, leest mijn belgie bericht eens op pagina 3 !
Maar alsin buiten je standplaatsquote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan heb ik nog 13 jaar oefentoelage te goed...
Klinkt idd mooi, maar practisch onhaalbaar. Vlamingen kun je niet vergelijken met Nederlanders, hooguit Brabanders en Limburgersquote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef Pumatje het volgende:
kans acht ik ook zeer klein hoor rommel maar dat plan N zou toch fantastisch zijn
Dat gaat hem niet worden. Maar ik zou het eens na moeten vragen, volgens mij was er iets met in een tent meuren en dienstreis.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar alsin buiten je standplaatsBijv: RVS als standplaats en overnachting op De Gen. Spoor dat het dan ookal oefentoelage zou zijn
Ja, het was er weer een!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
Vanmiddag was er een pareltje:
nog een keer spam
Zie de quote in Achja's post voor de OP.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:42 schreef Rave_NL het volgende:
Vanmiddag was er een pareltje:
nog een keer spam
Zie de quote in Achja's post voor de OP.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
Hier de link trouwens: http://ss98.simpsite.nl/Nieuws
Dat word dus niet studeren voor jou maar leuk de Cock (met C-O-C-K) uithangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |