Ik draag ook geen vlag, maar ik vind best dat op regeringsgebouwen, scholen, politie/brandweer stations, treinstations, gemeentegebouwen etc. de Nederlandse vlag moet wapperen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op ons land maar daar heb ik geen vlaggetje of constant verwijzen naar zogenaamde zelfhaat van anderen voor nodig.
VLEGEL!quote:
Op een deel van die gebouwen wel maar op scholen zie ik niet zo'n meerwaarde, zeker als het om bijzonder onderwijs gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik draag ook geen vlag, maar ik vind best dat op regeringsgebouwen, scholen, politie/brandweer stations, treinstations, gemeentegebouwen etc. de Nederlandse vlag moet wapperen.
Ik wou dat ik in mijn woede zulke kinderlijke woorden gebruikte.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:22 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gilles de la Tourette? Topic is een deur verder
DOERAK!!quote:
Bijzonder onderwijs en MBO dienen we niet mee te pronken inderdaad, daar moet geen vlag wapperen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op een deel van die gebouwen wel maar op scholen zie ik niet zo'n meerwaarde, zeker als het om bijzonder onderwijs gaat.
Alles is toch te leren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wou dat ik in mijn woede zulke kinderlijke woorden gebruikte.
Wat een liefde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo? Remlof was de grootste inteelt inlikkende kliekjes FA die er rondliep. Die schijnheilige med is dan nog wel te begrijpen, hij zal vast wel goede kanten hebben die achter de schermen gewaardeerd werden. Verder had dit jaren geleden moeten gebeuren, was FOK! veel beter af geweest.
Daar heb je ook bijzonder onderwijsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De universiteiten, HBO en voortgezet onderwijs echter wel.
Daar heb je gelijk inquote:
Vrijetijdsmanagement en communicatiewetenschappen gewoon onderfaculteren in andere gebouwen.quote:
GETEISEM!quote:
ik doel op instellingen met een bepaalde signatuur zoals christelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrijetijdsmanagement en communicatiewetenschappen gewoon onderfaculteren in andere gebouwen.
Probleem opgelost.
Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik doel op instellingen met een bepaalde signatuur zoals christelijk
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje dezelfde discussie als die over hoofddoekjes e.d.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op ons land maar daar heb ik geen vlaggetje of constant verwijzen naar zogenaamde zelfhaat van anderen voor nodig.
Eindelijk!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs en MBO dienen we niet mee te pronken inderdaad, daar moet geen vlag wapperen.
De universiteiten, HBO en voortgezet onderwijs echter wel.
quote:
Nee maar die dwingen een vlag te laten wapperen vind ik nogal discutabel.quote:
Klopt, het gaat naar mijn idee gewoon zo erg nergens over dat ik de hele discussie op voorhand al bijna belachelijk vind.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje dezelfde discussie als die over hoofddoekjes e.d.
Degene die ertegen ageert doet dit op basis van motieven die hij aan de drager toeschrijft, die niet noodzakelijkerwijs aan zijn gedrag ten grondslag liggen.
Nee hoor, ook Christenen kunnen vaderlandslievend zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee maar die dwingen een vlag te laten wapperen vind ik nogal discutabel.
Nou kom op dan.quote:
Mja, zoals du-ke ook al zei;quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Laf. Je loopt hier te verklaren dat ik scheld, mensen uitscheld, want "jij zult het wel weten", jij hebt immers toegang tot die informatie. Toon dat maar aan dan, want nu vind ik het laf om met jouw autoriteit, op basis van leesrechten etcetera, hier publiekelijk, tegenover de rest, te beweren dat ik die dingen doe, zonder dat je het onderbouwt.
Ik vind dat een erg minne, lage streek van je; mod-onwaardig.
En heeft in ieder geval niets te maken met het niet waarderen van je ontopic posts. Je kunt trouwens überhaupt bij je eigen notes. Alleen niet zien wie de notes zet, maar aangezien dit nu wel bekend is (niet door mij) wie er een aantal heeft gezet, er maar een beetje uitleg bij gegeven. Misschien had ik het ook algemener moeten houden en zeggen dat je elke keer ver over de scheef ging en vergelijkbaar was met ZHI qua verbaal gebruik. Zal er op lettenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja zijn meeste notes van de afgelopen jaren komen van jou. Ik heb geen seconde naar de inhoud van die notes gekeken. M. weet heus wel dat zijn bijdragen regelmatig op of over het randje zijn en dat hij daarvoor beloond kan worden met een note. Dat hoef ik die jongen niet meer uit te leggen...
Vraag 'm ff of hij aan trio's doet.quote:
Kun je het nog aantonen of trek je het in en erken je dat het een ongefundeerde persoonlijke aanval jegens mij was?quote:
Een beetje schizofreen is nooit alleen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vraag 'm ff of hij aan trio's doet.
Als we EG en PHP er bij vragen hebben we een heel orgie fuckfest in dat geval.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een beetje schizofreen is nooit alleen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we EG en PHP er bij vragen hebben we een heel orgie fuckfest in dat geval.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we EG en PHP er bij vragen hebben we een heel orgie fuckfest in dat geval.
Dat is heel lang hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, kom op man. Gewoon op zijn minst 10 jaar vol maken hè.
Welkom terug Webschip.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is heel lang hoor.![]()
Ik kan blijkbaar niet gemist worden.
Hoi, kid.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is heel lang hoor.![]()
Ik kan blijkbaar niet gemist worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |