Mayerquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb ook gewoon gisteren voor 4.60 gekocht
Ik geloof dat ie vindt dat we vaker naar buiten moeten.quote:
Ja en dan lekker stoned op de zaak rondlopen, denk eens na johquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef Freezing het volgende:
ga dan gewoon blowen, Als je een beetje een goede kweker kent heb je zo 40 gram voor een tientje
1. Het is 10x zo goed als kut sigaretten en er zit geen kanker nicotine en tabak in. 2. Je word kk Stoned
Sterf sigaretten rokers sterf!
Idd, je kan maar op een bepaald moment blowen en dat is als je alle verplichtingen achter de rug hebt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja en dan lekker stoned op de zaak rondlopen, denk eens na joh
Van Nelle Halfzwaar, alles.quote:
Komt door het draaien, ziet er pauper uit. Dat moet je ook stiekem doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Shagrokers, de bottomfeeders van de maatschappij
onnodige kick, TR gemacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:39 schreef DolfijntjesLove het volgende:
haha ts neukt met kleine kankerstokkies waar ie rustig 5,20 per 21 voor betaald loser
Facking domme opmerking, mensen die 100 worden vanwege hun 'gezonde leefstijl', kosten veel meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
En wij straks jullie ziektekosten betalen voor jullie verkankerde longen
Internetmafia hier jongens!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef fokjoekresie het volgende:
Ik betaal 15 euro de slof,fok poldermelkmuilen en kaaskutten zonder connecties met chinese triades
Zo ziet ze er inderdaad wel uit, maar naar het schijnt rookt Bea al jaren niet meer!quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef Saisai het volgende:
ja. en daarom ben ik gestopt. Ik weiger uit principe zoveel accijns te betalen aan hare majesteit de koningin die zelf rookt als een schoorsteen.
amen.
Inderdaad. Ik wil wel gezond leven, maar biologische groenten zijn heel erg duur. De sportschool is 60 euro per maand of zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Mooizo en nu nog fitness, eiwitrijk voedsel en groenten goedkoper maken.
Ik heb in mijn hele leven iets van 25 sigaretten gerookt en 4 keer geblowd. Maar ik kan niet inhaleren, het voelt alsof er een zwaard door mijn keel gestoken wordt en echt lekker vond ik het ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes, doe eens lief
Roken was lekker, ik mis het nog steeds en het is kankerduur geworden!
Maar een gram wordt wel steeds duurder dus ik geloof echt niet dat er nog steeds even veel in zo'n voorgedraaide zit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef Drinky het volgende:
gelukig kost een blow nog steeds maar 3 euro
Dat is nogal een stelling. Bron?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het is niet eens waar dat roken kankerverwekkend is. Kankergezwellen kunnen door de zwarte roes niet eens uitzaaien...
Ik heb nooit een geleerd iemand van Daniel de Hoed horen beweren dat je kanker krijgt door te roken. Het is niet bewezen en gewoon een kut smoes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar een gram wordt wel steeds duurder dus ik geloof echt niet dat er nog steeds even veel in zo'n voorgedraaide zit.
Sowieso voorgedraaide joints.Uitzondering: coffeeshop sultan in Rotterdam.
[..]
Dat is nogal een stelling. Bron?
Ik heb ook nooit geleerd dat je kanker krijgt door roken. Wat ik wel heb geleerd is dat er carcinogene stoffen zitten in rook (alle rook dus niet alleen sigarettenrook) waardoor de kans op een mutatie vergroot wordt. Dat vond ik altijd vrij logisch klinken, maar als jij beweert dat de rook juist voorkomt dat cellen uitzaaien wil ik dat best geloven, als je het aannemelijk kan maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een geleerd iemand van Daniel de Hoed horen beweren dat je kanker krijgt door te roken. Het is niet bewezen en gewoon een kut smoes.
Wat jij dan al niet hebt gehoord kan me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een geleerd iemand van Daniel de Hoed horen beweren dat je kanker krijgt door te roken. Het is niet bewezen en gewoon een kut smoes.
Als je gaat stoppen omdat zo'n pakje 5,20 kost ben je echt een laffe roker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef boukelover het volgende:
Haha dat is best veel voor een pakje.
Stop met roken
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat jij dan al niet hebt gehoord kan me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
http://preventie.kwfkanke(...)nker-bij-rokers.aspx
Inderdaad best logisch, jullie hebben gelijk. Negeer mijn vorige post maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
Je 'krijgt' er geen kanker van, maar die zwarte roet laag vergroot de kans dat de cellen wel kankercellen kunnen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |