Inderdaad. Ik wil wel gezond leven, maar biologische groenten zijn heel erg duur. De sportschool is 60 euro per maand of zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Mooizo en nu nog fitness, eiwitrijk voedsel en groenten goedkoper maken.
Ik heb in mijn hele leven iets van 25 sigaretten gerookt en 4 keer geblowd. Maar ik kan niet inhaleren, het voelt alsof er een zwaard door mijn keel gestoken wordt en echt lekker vond ik het ook niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes, doe eens lief
Roken was lekker, ik mis het nog steeds en het is kankerduur geworden!
Maar een gram wordt wel steeds duurder dus ik geloof echt niet dat er nog steeds even veel in zo'n voorgedraaide zit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef Drinky het volgende:
gelukig kost een blow nog steeds maar 3 euro
Dat is nogal een stelling. Bron?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Het is niet eens waar dat roken kankerverwekkend is. Kankergezwellen kunnen door de zwarte roes niet eens uitzaaien...
Ik heb nooit een geleerd iemand van Daniel de Hoed horen beweren dat je kanker krijgt door te roken. Het is niet bewezen en gewoon een kut smoes.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar een gram wordt wel steeds duurder dus ik geloof echt niet dat er nog steeds even veel in zo'n voorgedraaide zit.
Sowieso voorgedraaide joints.Uitzondering: coffeeshop sultan in Rotterdam.
[..]
Dat is nogal een stelling. Bron?
Ik heb ook nooit geleerd dat je kanker krijgt door roken. Wat ik wel heb geleerd is dat er carcinogene stoffen zitten in rook (alle rook dus niet alleen sigarettenrook) waardoor de kans op een mutatie vergroot wordt. Dat vond ik altijd vrij logisch klinken, maar als jij beweert dat de rook juist voorkomt dat cellen uitzaaien wil ik dat best geloven, als je het aannemelijk kan maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een geleerd iemand van Daniel de Hoed horen beweren dat je kanker krijgt door te roken. Het is niet bewezen en gewoon een kut smoes.
Wat jij dan al niet hebt gehoord kan me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een geleerd iemand van Daniel de Hoed horen beweren dat je kanker krijgt door te roken. Het is niet bewezen en gewoon een kut smoes.
Als je gaat stoppen omdat zo'n pakje 5,20 kost ben je echt een laffe roker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef boukelover het volgende:
Haha dat is best veel voor een pakje.
Stop met roken
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat jij dan al niet hebt gehoord kan me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
http://preventie.kwfkanke(...)nker-bij-rokers.aspx
Inderdaad best logisch, jullie hebben gelijk. Negeer mijn vorige post maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef FL_Freak het volgende:
Je 'krijgt' er geen kanker van, maar die zwarte roet laag vergroot de kans dat de cellen wel kankercellen kunnen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |