Stoer zijn als je rookt is sowieso voor pubersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
EHh er ziijn ook mensen die roken gewoon lekker vinden, ik ben er 1 van
Onterechte klacht, machines horen te roken, mensen niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dit voor naaistreek? Ze zijn amper een kwartaal geleden €5,00 geworden en nu alweer een prijsverhoging, zo snel ja? En van zo'n mooi rond bedrag ook weer een rare kutprijs.
Een terechte 'dat dit kan in Nederland'.
Dit soort kankerdomme opmerkingen zijn pas voor pubersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoer zijn als je rookt is sowieso voor pubers
Zijkenquote:
"Goedemiddag, zegt u het maar!"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Levolution het volgende:
Gewoon zeggen dat je sigaretten nodig hebt voor de wetenschap, je kan ze dan zonder accijns krijgen, waardoor je nog maar 25 cent per pakje betaalt.
Leer ge woon spaties goed gebruik en anders leest het heel irri tant en staan en soms andere ding en dan wat men be doeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:12 schreef Adames het volgende:
[..]
wat is dit voor debiele poging om bijdehand te lijken
Nouja, het is wel de bedoeling dat je het bij een speciale leverancier bestelt, niet in de cafetaria.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Goedemiddag, zegt u het maar!"
-Een pakje Marlboro, astjeblieft
"Dat is dan ¤5,20"
-Het is voor de wetenschap, hier heb je 25 cent!
"Maar meneer.."
-Fijne dag verder! *pakje pakt en wegloopt*
PM mij die eens. Ik voel een handeltje opkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nouja, het is wel de bedoeling dat je het bij een speciale leverancier bestelt, niet in de cafetaria.
Had het je best gepm'd als ik het wist. Ik weet dit alleen omdat een docent het vertelde. Zal ook wel goed gecontroleerd worden uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef Fraech het volgende:
[..]
PM mij die eens. Ik voel een handeltje opkomen.
Wetenschappelijke experimenten, meer kan ik niet loslaten, want het is betrouwbaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had het je best gepm'd als ik het wist. Ik weet dit alleen omdat een docent het vertelde. Zal ook wel goed gecontroleerd worden uiteraard.
Jij bent er anders vaak te vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet het hele internet is autistisch hoor, maar met name KLB.
1 gram wiet = 5 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:19 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Nog even en puur wiet roken is goedkoper
Ouwe pakjes mogen nu eenmaal niet voor de nieuwe prijs verkopen.quote:
14.gifquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nee hoor. De elite rookt niet. Roken is voor paupers.
Jij bent duidelijk een van de weinig personen die echt iets productiefs te melden heeft.quote:
Tja of we leven 10 jaar langer en je bent het geld alsnog kwijt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kosten de maatschappij veel meer geld ja, met alle bijkomende kwaaltjes e.d. inderdaad.
Geloof je dat zelf?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:54 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nee hoor. De elite rookt niet. Roken is voor paupers.
Ga natuurkunde leren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:21 schreef AwesomeSauce het volgende:
Betalen om kanker te krijgen![]()
Ga voortaan gewoon baden in uranium, geef je ´s nachts licht is veel cooler joh
Haaaaahahahahahahahahahahahaaaaa! Vieze stinkrokers!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is dit voor naaistreek? Ze zijn amper een kwartaal geleden €5,00 geworden en nu alweer een prijsverhoging, zo snel ja? En van zo'n mooi rond bedrag ook weer een rare kutprijs.
Een terechte 'dat dit kan in Nederland'.
Ga jij nou maar huilen om je gesloten topicquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Haaaaahahahahahahahahahahahaaaaa! Vieze stinkrokers!![]()
Betaal je maar lekker blauw aan de accijns.
Ligt eraan wat, maar een vijfje zit hier toch wel tegen de gram aan.quote:
Daar zijn ze allang mee bezig !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Levolution het volgende:
Gewoon zeggen dat je sigaretten nodig hebt voor de wetenschap, je kan ze dan zonder accijns krijgen, waardoor je nog maar 25 cent per pakje betaalt.
Maar wel heel dom dit. Het duurt niet lang meer dat de sigaretten de illegale straathandel in worden geduwd.
Is ook niet echt een goed idee met de huidige brandstofprijzenquote:Op zondag 10 juli 2011 06:05 schreef Driepink het volgende:
Ik betaal 6,50eu voor 1 pakje. Ze moeten het echt niet duurder gaan maken, want dan vliegen er molotovcocktails bij bepaalde gebouwen naar binnen.
I see what you did there!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes, doe eens lief
Roken was lekker, ik mis het nog steeds en het is kankerduur geworden!
Nou?quote:
Note voor jezelf.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg schatjes, doe eens lief
Roken was lekker, ik mis het nog steeds en het is kankerduur geworden!
Mademoiselle fume le cigarequote:Op zondag 10 juli 2011 13:07 schreef yvonne het volgende:
En trouwens, als roken zo duur wordt is het enkel voor de elite.
Nog even en ik ga weer roken
al die kanker long patienten zijn ook een dure grapquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is een dure grap man, wetende dat aan de andere kant van de wereld die dingen voor een paar cent de toonbank over gaan.
Iemand die op z'n 50e de pijp uit gaat is sowieso goedkoper dan iemand die de 90 haaltquote:Op zondag 10 juli 2011 16:34 schreef bang_bros het volgende:
[..]
al die kanker long patienten zijn ook een dure grap
Nee hoor. Op zijn/haar 67e pas.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Iemand die op z'n 50e de pijp uit gaat is sowieso goedkoper dan iemand die de 90 haalt.
De pot verwijt de ketel Ritmo, kijk jou anti gamers topics eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Rook zelf niet, maar wat een autisten weer hier zeg. Waarom zou je alle rokers meteen het slechtste moeten gunnen als je zelf niet rookt? Moeilijk he, je een beetje inleven?
En al die andere mensen die er last van hebben dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef VloerKleedje het volgende:
Rokers doe maar goedkoper maken en dan gratis aids enge ziektes erbij.
Dat is wel sneaky inderdaad, van 30 naar 29 naar 28.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:00 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die inhoud van de verpakking verminderen veel stiekemer.
Zoveel moeite is het niet hoor, even deze halenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Teveel moeite man, al die shit los kopen en dan met zo'n apparaatje aankloten.
quote:![]()
Op zaterdag 9 juli 2011 16:30 schreef Ritmo het volgende:
Rook zelf niet, maar wat een autisten weer hier zeg. Waarom zou je alle rokers meteen het slechtste moeten gunnen als je zelf niet rookt? Moeilijk he, je een beetje inleven?
Dan roken zij zich naar de KK. Jatoch!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:51 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Roken is straks alleen voor de elite, zo duur
Zohey. Oldskool!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:50 schreef psaexorp het volgende:
Zoveel moeite is het niet hoor, even deze halen
[ afbeelding ]
[..]
Bij shag blijft het shaggie altijd zo irritant aan je lip plaken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Gewoon overgaan tot shag. Doe je veel langer mee en het is nog eens veel lekkerder dan die homofiele filtertjes die je op de sigaretten hebt.
Ben ik even blij dat niet meer rookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Niet de middenklasse en rijkerds betalen mijn uitkering. Maar de rokers!
Dikke mensen zijn ook gezellig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:12 schreef EDMAN- het volgende:
Net gestopt gelukkig (2,5 maand), verder niks tegen rokers, zijn gezellige mensen. Prijzen lopen wel uit de hand.
Niet, die zijn zielig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn ook gezellig.
Rokers ook.quote:
Alsof je er tegenwoordig nog last van kunt hebben met alle verboden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En al die andere mensen die er last van hebben dan?
haha net doen alsof je niet paft man gister wij samen weet je nie meer? jij was goed rood van de drank ging je zo naar die oude mevrouw toe die jij zo lekker vint zegt ze ja ik wil niet meer neuken want jij hebt je pik in een trein laten tattooeren nooit zo hard gelaggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:47 schreef Socios het volgende:
Mensen die denken dat ze stoer zijn als ze roken.
"Check-mij-een-hijs-nemen-van-een-sigaret-op-de-stoep-van-een-cafeetje"_!
De prijs van een sigaret kan niet hoog genoeg zijn.
En dit sluit het topic, iets zinnigers als dit kan er niet komen nietwaar?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
haha net doen alsof je niet paft man gister wij samen weet je nie meer? jij was goed rood van de drank ging je zo naar die oude mevrouw toe die jij zo lekker vint zegt ze ja ik wil niet meer neuken want jij hebt je pik in een trein laten tattooeren nooit zo hard gelaggengoeie ouwe soos hehe
FUUT FUUT voordat je hem erin deed toch?MET JE TREINENPIK
Ja lekker nu kan ik het niet meer edittenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef RedForman het volgende:
[..]
En dit sluit het topic, iets zinnigers als dit kan er niet komen nietwaar?!
Pertinent niet waar; verzonnen verhaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:07 schreef Meneer_du_bir het volgende:
haha net doen alsof je niet paft man gister wij samen weet je nie meer? jij was goed rood van de drank ging je zo naar die oude mevrouw toe die jij zo lekker vint zegt ze ja ik wil niet meer neuken want jij hebt je pik in een trein laten tattooeren nooit zo hard gelaggengoeie ouwe soos hehe
FUUT FUUT voordat je hem erin deed toch?MET JE TREINENPIK
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar; verzonnen verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |