abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99277096
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Weer vier nieuwe achievements erbij! *O* :')
Grats *O*
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_99278249
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:51 schreef drumstickNL het volgende:

Dat gaat een hele gigantische rekening worden. ;)
Hmm, hoeveel data zou wow verbruiken in een nacht.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_99278839
Vandaag begonnen aan de Talon dailies op mijn main en Shadow Warden dailies op mijn tank alt. De eerste zijn leuk, van de Shadow Wardens vind ik toch wat minder.
pi_99280839
Heb deze week voor het eerst cata raids gedaan

Tot nu toe BoT,BWD en BH.

Wel met de nodige wipes maar toch gehaald uiteindelijk :P

Nadeel aan Pugs is dat als het even tegenzit mensen gelijk leaven
pi_99283363
Shadow Wardens unlocked, en nu alweer 17 marks *O*
pi_99284196
Heb eindelijk Alchemy gemaxed en nu maar hopen dat het geld binnen komt :P

Welke gem kan je het beste transmuten? Inferno Ruby? Heb nu een handel in Ember Topaz maar die verkopen niet echt snel hoewel ik wel undercut en mijn cooldown gebruik ik voor Truegold

Is het trouwens duur om JC te maxen? Dan kan ik namelijk helemaal veel geld verdienen als ik die gems ook nog eens cut

Ben trouwens echt dankbaar voor die potion master tip, daardoor heb ik al het geld wat ik in alchemy heb gestopt weer terugverdient door de Primal quest item te verkopen
pi_99284270
JC's kan je niet echt heel goed powerlevelen want je moet dailies doen en je kan dan maar één keer in de drie dagen een nieuw recept leren
pi_99285044
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef TwyLight het volgende:
JC's kan je niet echt heel goed powerlevelen want je moet dailies doen en je kan dan maar één keer in de drie dagen een nieuw recept leren
Oke, bedankt.

Weet je wellicht hoe lang het normaal duurt voordat je mats zoal Ember Topaz,Truegold en Inferno Ruby etc verkoopt als je de goedkoopste bent? Twijfel altijd of ik Long of Very Long moet kiezen bij auction duur aangezien je ook weer geundercut wordt
pi_99286349
Ik kies altijd sowieso 48u, als je de goedkoopste bent verkopen inferno rubies altijd heel snel. Truegold ook wel redelijk, maar die zet ik er nu niet meer op want die zijn nog maar 300g waard :|W
  zondag 10 juli 2011 @ 17:57:46 #100
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_99286357
over scrubs gesproken.

Ik had random hc gequeued. krijgen een DK die niet normaal zo arrogant was, en bovendien nog een scrub ook. hield geen aggro, liep constant te bitchen dat ik moest healen (uhm ja, hij had nog 80% hp en 3 hots rollen en de rest van de party is rond de 30% hp vanwege jou beroerde threat. tuurlijk jonge)

Hij wordt getrapt door een dps. Krijgen we een paladin. Na een trashpack doe ik em maar eens inspecten want er klopte iets niet.

-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear

*zucht*

ik zeg zo: ah pvp gear, knew it had to be something..
hij: wut?
ik: your gear is a mess, and ur a bitch to keep up, im spending 60k mana on a single trash pack.
hij: not my problem, heal better
ik: lol, get rid of the pvp gear when ur queueing tank.
hij: FU noob, i did ZG this morning.
ik: get some proper pve tanking gear next time, ur a burden to the rest.

*woedeaanval van de tank*

Het ergste is dus, in de afgelopen week heb ik 1 (ja 1 ja) random gehad die fatsoenlijk ging (van de 60+ die ik gelopen heb :')...of normaal iig. De rest waren allemaal dit soort lui, oh dps die ja 3k dps doen. Emo-tanks, prom-queen behavior en scrub dps. Het zit er gewoon ram en ram vol mee.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_99286659
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die in onmogelijke pugs terecht kom, jagga :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99286683
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef TwyLight het volgende:
Ik kies altijd sowieso 48u, als je de goedkoopste bent verkopen inferno rubies altijd heel snel. Truegold ook wel redelijk, maar die zet ik er nu niet meer op want die zijn nog maar 300g waard :|W
Ik vind het zo irritant dat je zo snel geundercut wordt.

Truegold kost mij 200g om te maken en verkoopt voor 370g dus dat is wel nog een mooie winst
pi_99286756
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef jagga het volgende:
over scrubs gesproken.

Ik had random hc gequeued. krijgen een DK die niet normaal zo arrogant was, en bovendien nog een scrub ook. hield geen aggro, liep constant te bitchen dat ik moest healen (uhm ja, hij had nog 80% hp en 3 hots rollen en de rest van de party is rond de 30% hp vanwege jou beroerde threat. tuurlijk jonge)

Hij wordt getrapt door een dps. Krijgen we een paladin. Na een trashpack doe ik em maar eens inspecten want er klopte iets niet.

-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear

*zucht*

ik: your gear is a mess, and ur a bitch to keep up, im spending 60k mana on a single trash pack.

Het ergste is dus, in de afgelopen week heb ik 1 (ja 1 ja) random gehad die fatsoenlijk ging (van de 60+ die ik gelopen heb :')...of normaal iig. De rest waren allemaal dit soort lui, oh dps die ja 3k dps doen. Emo-tanks, prom-queen behavior en scrub dps. Het zit er gewoon ram en ram vol mee.
Als healer wordt je erg snel verzuurd als je randoms doet ;(

Ik doe alleen nog maar ZA/ZG omdat die normale HCs nog meer idioten heeft
  zondag 10 juli 2011 @ 18:09:24 #104
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99286790
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Ik vind het zo irritant dat je zo snel geundercut wordt.

Truegold kost mij 200g om te maken en verkoopt voor 170g dus dat is wel nog een mooie winst
Mooie winst ja :')

En bovenstaande berichten geven iig goed het beeld van de community aan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99286867
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mooie winst ja :')

En bovenstaande berichten geven iig goed het beeld van de community aan.
typo, bedoelde 370. :P
pi_99286982
ben maar een NE druid begonnen op een andere server. Nog nooit door het NE gebied geweest
pi_99287478
Dat het het nadeel van healer zijn. Ik heb in het algemeen erg veel plezier in het spelen van m'n holy priest, maar volgens pug tanks is het altijd de schuld van de healer als de hele party wiped omdat iedereen ge-3-shot wordt omdat de tank geen aggro kan houden. Of als ik zelf 3 adds op me heb die mij voor 20k per stuk lopen de rammen :P

Doe ook eigenlijk alleen nog maar dungeons met m'n guild, moet zeggen dat ik er dan veel meer plezier aan beleef en m'n repair bills een stuk lager zijn.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:32:19 #108
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99287554
WTF is dit nou ineens. Me pc liep vast, dus ik sluit hem af, herstart alles + wow. Staat wow in het duits. fucking DUITS. Hoe in godsnaam krijg ik dat weer goed :(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:37:13 #109
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99287697
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef pl4kkie het volgende:
WTF is dit nou ineens. Me pc liep vast, dus ik sluit hem af, herstart alles + wow. Staat wow in het duits. fucking DUITS. Hoe in godsnaam krijg ik dat weer goed :(
:o :D :o
  zondag 10 juli 2011 @ 18:39:19 #110
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99287747
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef pl4kkie het volgende:
wanneer je wow opent, staat er een button met langues (maar dan in het duits denk ik)
Every war is different, every war is the same.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:42:35 #111
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99287839
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:39 schreef dekkered het volgende:

[..]

wanneer je wow opent, staat er een button met langues (maar dan in het duits denk ik)
Pff je bent m'n held *;
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:55:21 #112
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99288208
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:42 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Pff je bent m'n held *;
O-)
Every war is different, every war is the same.
pi_99290390
Onze GM weer een uitbrander tegen mij gehad (goh, hoe verrassend) over het gebruik van DI op andere raid members. En me gedreigd om mijn raidspot aan iemand anders te geven als ik zo door ga :')

Denk dat mijn grens met geduld voor hem langzaam wordt bereikt als hij me nog langer als uitschot behandelt af en toe :{
pi_99291505
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Marktplaatsman het volgende:

Als healer wordt je erg snel verzuurd als je randoms doet ;(

Dit is zo waar :'(

Ik ben zelfs maar gestopt met healen van pugs in de ZG/ZA dungeons. Ik heb echt geen zin meer om met die idioten te moeten spelen die je daar tegen komt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_99292337
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Tijntje83 het volgende:
Onze GM weer een uitbrander tegen mij gehad (goh, hoe verrassend) over het gebruik van DI op andere raid members. En me gedreigd om mijn raidspot aan iemand anders te geven als ik zo door ga :')

Denk dat mijn grens met geduld voor hem langzaam wordt bereikt als hij me nog langer als uitschot behandelt af en toe :{
Welke guild? :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_99294442
Wat valt er nog in WoW te doen als alle JP gear al hebt, proffesions gemaxed hebt, voor alle raids gelocked bent (jammer dan 10 en 25 man nu zelfde lock delen) en pvp niks aan vind? Wachten tot woensdag? ;(
pi_99295120
Zijn hier nog mensen die actief arena doen? Ik kreeg net een mailtje van blizzard 7 dagen gratis speeltijd. Ik had arena toen cata net uitkwam gespeeld maar dat vond ik echt bagger, wotlk was veel leuker. Is er sindsdien nog veel veranderd?
  zondag 10 juli 2011 @ 22:12:53 #118
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99297546
Fffuuuuuuu, ben de client ook opnieuw aan het installen (7 free days O+ ) maar klote ding zegt continu dat ik achter een firewall zit. FW staat uit, en alle poorten gewoon open. :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99297820
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef jagga het volgende:
over scrubs gesproken.

-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear

*zucht*

Laatste 3 dagen heb ik een aantal keren gehad dat ik gewoon een run doe met 3-4 verschillende tanks :') Meestal krijg ik dan een 2de tank nog voordat we bij Venoxis aangekomen zijn. Dan nog een keer bij Kilnara en vervolgens nog eens bij Jin'do :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_99300361
Heb ik een gat in de markt gevonden of is dit te mooi om waar te zijn?

Ember topaz kost mij 13g om te maken, vervolgens cut een JC het in een Deadly Ember Topaz die ik dan voor 70g per stuk op AH verkoop.

Dat is bijna een winstmarge van 600%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')