abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99286659
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die in onmogelijke pugs terecht kom, jagga :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99286683
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef TwyLight het volgende:
Ik kies altijd sowieso 48u, als je de goedkoopste bent verkopen inferno rubies altijd heel snel. Truegold ook wel redelijk, maar die zet ik er nu niet meer op want die zijn nog maar 300g waard :|W
Ik vind het zo irritant dat je zo snel geundercut wordt.

Truegold kost mij 200g om te maken en verkoopt voor 370g dus dat is wel nog een mooie winst
pi_99286756
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef jagga het volgende:
over scrubs gesproken.

Ik had random hc gequeued. krijgen een DK die niet normaal zo arrogant was, en bovendien nog een scrub ook. hield geen aggro, liep constant te bitchen dat ik moest healen (uhm ja, hij had nog 80% hp en 3 hots rollen en de rest van de party is rond de 30% hp vanwege jou beroerde threat. tuurlijk jonge)

Hij wordt getrapt door een dps. Krijgen we een paladin. Na een trashpack doe ik em maar eens inspecten want er klopte iets niet.

-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear

*zucht*

ik zeg zo: ah pvp gear, knew it had to be something..
hij: wut?
ik: your gear is a mess, and ur a bitch to keep up, im spending 60k mana on a single trash pack.
hij: not my problem, heal better
ik: lol, get rid of the pvp gear when ur queueing tank.
hij: FU noob, i did ZG this morning.
ik: get some proper pve tanking gear next time, ur a burden to the rest.

*woedeaanval van de tank*

Het ergste is dus, in de afgelopen week heb ik 1 (ja 1 ja) random gehad die fatsoenlijk ging (van de 60+ die ik gelopen heb :')...of normaal iig. De rest waren allemaal dit soort lui, oh dps die ja 3k dps doen. Emo-tanks, prom-queen behavior en scrub dps. Het zit er gewoon ram en ram vol mee.
Als healer wordt je erg snel verzuurd als je randoms doet ;(

Ik doe alleen nog maar ZA/ZG omdat die normale HCs nog meer idioten heeft
  zondag 10 juli 2011 @ 18:09:24 #104
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99286790
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Ik vind het zo irritant dat je zo snel geundercut wordt.

Truegold kost mij 200g om te maken en verkoopt voor 170g dus dat is wel nog een mooie winst
Mooie winst ja :')

En bovenstaande berichten geven iig goed het beeld van de community aan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99286867
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mooie winst ja :')

En bovenstaande berichten geven iig goed het beeld van de community aan.
typo, bedoelde 370. :P
pi_99286982
ben maar een NE druid begonnen op een andere server. Nog nooit door het NE gebied geweest
pi_99287478
Dat het het nadeel van healer zijn. Ik heb in het algemeen erg veel plezier in het spelen van m'n holy priest, maar volgens pug tanks is het altijd de schuld van de healer als de hele party wiped omdat iedereen ge-3-shot wordt omdat de tank geen aggro kan houden. Of als ik zelf 3 adds op me heb die mij voor 20k per stuk lopen de rammen :P

Doe ook eigenlijk alleen nog maar dungeons met m'n guild, moet zeggen dat ik er dan veel meer plezier aan beleef en m'n repair bills een stuk lager zijn.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:32:19 #108
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99287554
WTF is dit nou ineens. Me pc liep vast, dus ik sluit hem af, herstart alles + wow. Staat wow in het duits. fucking DUITS. Hoe in godsnaam krijg ik dat weer goed :(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:37:13 #109
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99287697
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef pl4kkie het volgende:
WTF is dit nou ineens. Me pc liep vast, dus ik sluit hem af, herstart alles + wow. Staat wow in het duits. fucking DUITS. Hoe in godsnaam krijg ik dat weer goed :(
:o :D :o
  zondag 10 juli 2011 @ 18:39:19 #110
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99287747
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef pl4kkie het volgende:
wanneer je wow opent, staat er een button met langues (maar dan in het duits denk ik)
Every war is different, every war is the same.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:42:35 #111
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99287839
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:39 schreef dekkered het volgende:

[..]

wanneer je wow opent, staat er een button met langues (maar dan in het duits denk ik)
Pff je bent m'n held *;
  zondag 10 juli 2011 @ 18:55:21 #112
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99288208
quote:
12s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:42 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Pff je bent m'n held *;
O-)
pi_99290390
Onze GM weer een uitbrander tegen mij gehad (goh, hoe verrassend) over het gebruik van DI op andere raid members. En me gedreigd om mijn raidspot aan iemand anders te geven als ik zo door ga :')

Denk dat mijn grens met geduld voor hem langzaam wordt bereikt als hij me nog langer als uitschot behandelt af en toe :{
pi_99291505
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Marktplaatsman het volgende:

Als healer wordt je erg snel verzuurd als je randoms doet ;(

Dit is zo waar :'(

Ik ben zelfs maar gestopt met healen van pugs in de ZG/ZA dungeons. Ik heb echt geen zin meer om met die idioten te moeten spelen die je daar tegen komt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_99292337
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Tijntje83 het volgende:
Onze GM weer een uitbrander tegen mij gehad (goh, hoe verrassend) over het gebruik van DI op andere raid members. En me gedreigd om mijn raidspot aan iemand anders te geven als ik zo door ga :')

Denk dat mijn grens met geduld voor hem langzaam wordt bereikt als hij me nog langer als uitschot behandelt af en toe :{
Welke guild? :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_99294442
Wat valt er nog in WoW te doen als alle JP gear al hebt, proffesions gemaxed hebt, voor alle raids gelocked bent (jammer dan 10 en 25 man nu zelfde lock delen) en pvp niks aan vind? Wachten tot woensdag? ;(
pi_99295120
Zijn hier nog mensen die actief arena doen? Ik kreeg net een mailtje van blizzard 7 dagen gratis speeltijd. Ik had arena toen cata net uitkwam gespeeld maar dat vond ik echt bagger, wotlk was veel leuker. Is er sindsdien nog veel veranderd?
  zondag 10 juli 2011 @ 22:12:53 #118
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99297546
Fffuuuuuuu, ben de client ook opnieuw aan het installen (7 free days O+ ) maar klote ding zegt continu dat ik achter een firewall zit. FW staat uit, en alle poorten gewoon open. :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99297820
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef jagga het volgende:
over scrubs gesproken.

Ik had random hc gequeued. krijgen een DK die niet normaal zo arrogant was, en bovendien nog een scrub ook. hield geen aggro, liep constant te bitchen dat ik moest healen (uhm ja, hij had nog 80% hp en 3 hots rollen en de rest van de party is rond de 30% hp vanwege jou beroerde threat. tuurlijk jonge)

Hij wordt getrapt door een dps. Krijgen we een paladin. Na een trashpack doe ik em maar eens inspecten want er klopte iets niet.

-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear

*zucht*

ik zeg zo: ah pvp gear, knew it had to be something..
hij: wut?
ik: your gear is a mess, and ur a bitch to keep up, im spending 60k mana on a single trash pack.
hij: not my problem, heal better
ik: lol, get rid of the pvp gear when ur queueing tank.
hij: FU noob, i did ZG this morning.
ik: get some proper pve tanking gear next time, ur a burden to the rest.

*woedeaanval van de tank*

Het ergste is dus, in de afgelopen week heb ik 1 (ja 1 ja) random gehad die fatsoenlijk ging (van de 60+ die ik gelopen heb :')...of normaal iig. De rest waren allemaal dit soort lui, oh dps die ja 3k dps doen. Emo-tanks, prom-queen behavior en scrub dps. Het zit er gewoon ram en ram vol mee.
Laatste 3 dagen heb ik een aantal keren gehad dat ik gewoon een run doe met 3-4 verschillende tanks :') Meestal krijg ik dan een 2de tank nog voordat we bij Venoxis aangekomen zijn. Dan nog een keer bij Kilnara en vervolgens nog eens bij Jin'do :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_99300361
Heb ik een gat in de markt gevonden of is dit te mooi om waar te zijn?

Ember topaz kost mij 13g om te maken, vervolgens cut een JC het in een Deadly Ember Topaz die ik dan voor 70g per stuk op AH verkoop.

Dat is bijna een winstmarge van 600%
pi_99302094
quote:
13s.gif Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef Blistering het volgende:
Fffuuuuuuu, ben de client ook opnieuw aan het installen (7 free days O+ ) maar klote ding zegt continu dat ik achter een firewall zit. FW staat uit, en alle poorten gewoon open. :(
Haha, they always come back.
pi_99302138
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Marktplaatsman het volgende:

Ember topaz kost mij 13g om te maken, vervolgens cut een JC het in een Deadly Ember Topaz die ik dan voor 70g per stuk op AH verkoop.

WinstHomer?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99302409
Avondje raiden met een guild op onze server, Magmaw down in 2 pogingen, maar die hadden ze al vaker gedaan. Alleen ik nog niet.

Omnotron Defense System - oneshotted. 8-)

Daarna vier keer gewiped op Maloriak, tot we erachter kwamen dat het handig was om remedy te dispellen. :P Daarna in 1 keer dood.

Ik had niet mee moeten gaan, weet gelijk weer wat ik mis bij mn huidige guild. Dit soort raid avonden. Maar kan dinsdag weer mee met deze groep ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_99303016
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

Dit is zo waar :'(

Ik ben zelfs maar gestopt met healen van pugs in de ZG/ZA dungeons. Ik heb echt geen zin meer om met die idioten te moeten spelen die je daar tegen komt.
Het lijtk net of alle goede-redelijk goede spelers er zo over denken en dus of alleen nog met hun eigen guild of helemaal geen heroics meer doen. Ik zie vnl slechte spelers in pugs :{ Ik maak er soms ook wel een sport van om met smite meer dps te halen dan een dps :') (dan moet je je toch schamen als dps, dat de healer meer dps doet?!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 juli 2011 @ 00:19:21 #125
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99304164
vandaag 2.5 uur gewiped op lord riolith en de laatste try (we raiden tot 11 uur) net nog gekilled :) .
Op dit moment heb ik 5 van mijn 25 embers voor de staff.
pi_99304864
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef D_tjuh het volgende:

Welke guild? :)
Affinity :)
pi_99307159
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het lijtk net of alle goede-redelijk goede spelers er zo over denken en dus of alleen nog met hun eigen guild of helemaal geen heroics meer doen. Ik zie vnl slechte spelers in pugs :{ Ik maak er soms ook wel een sport van om met smite meer dps te halen dan een dps :') (dan moet je je toch schamen als dps, dat de healer meer dps doet?!)
Ja dat heb je sosm ook, behalve dat dps overal in staan doen ze ook nog een keer 6k dps en het dan raar vinden dat de healer oom is
pi_99308465
5.5 uur gewiped op Nefarian :')
pi_99308471
En is die nu down? Nee :')

Laagste wat ons gelukt is is 7%
  maandag 11 juli 2011 @ 07:12:35 #130
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_99309765
Worgen druid gerolled.

1-15 questen en 15-20 in een drietal randoms ongeveer.

Worgen startgebied was best okay!
  maandag 11 juli 2011 @ 09:18:40 #131
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99310757
lol
gisteren na mn 25 daylies, druid levelen ook nog maar eens op mn mage ingegaan (lvl20)
even een random dungeon, krijgen we SFK waarbij de tank de hele tijd zit van: hler plz, hler ok?
en dat soort shit, bleek het gewoon een kutbot te zijn, report & votekick dan maar he
maar moet zeggen, wel netjes uitgewerkt om een bot te laten tanken, deed die best goed
pi_99310922
over random PUGS.. tja.. ken het. vooral warriors hebben de neiging om in pvp gear te gaan puggen..

onmogelijk om aggro te houden.
Of DK''s die amper 3k dps halen... (of blood presence aan hebben terwijl ze als dps'er denken rond te rennen).
en maar janken over aggro..

Laatst wel Throne HC gehad met een healer die dacht dat ie in een normal stond :P
Na veel geduld (en redelijk wat panic buttons) het toch gehaald (en hij een achiev rijker)
pi_99312383
quote:
9s.gif Op maandag 11 juli 2011 02:48 schreef TwyLight het volgende:
5.5 uur gewiped op Nefarian :')
heroic of normal?

Als het normal is dan moet je na 3 wipes toch eens kijken wie je moet vervangen :P

Mijn truegold mastery werkte net waardoor ik 4x Truegold heb O+
  † In Memoriam † maandag 11 juli 2011 @ 10:55:07 #134
159966 lifeblind
pi_99312675
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Marktplaatsman het volgende:

Welkom in de wereld van professions :+

Mijn main (paladin) is miner + jewelcrafter, en mijn priest is herbalist + alchemist. Ik mine op mijn paladin in Uldum een hele zooi elementium ore, prospect ze allemaal (waar je voornamelijk groene gems uit krijgt), en die stuur ik naar mijn priest. Op mijn priest transmute ik alles naar blue gems, die ik op mijn paladin weer doe cutten en voor heel veel geld meer kan verkopen. Easy money :P
pi_99313678
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Tijntje83 het volgende:

DI? Ah je bedoelt Dark Intent? En hij wil dat liever op zichzelf hebben? :P .
pi_99316167
Die Randoms zijn echt niet meer te doen :')

Normal HCs hebben mensen die overal in staan en Zandalari HCs zijn nog erger omdat ze daar ook overal in staan en ook nog dps van 7-8k doen waardoor elke boss fight 5 minuten duurt en ik geen mana meer heb :')
pi_99316547
Ja ik weet niet in welke battlegroup jullie zitten maar ik merk echt niks. Gisteren 2 zandalar gedaan op m'n druid als dps, iedereen wist de tactics, geen wipes gewoon doorheen rennen. Daarna stuk of 5 randoms gedaan op m'n DK. 1 kut group, eerste boss in SFK zat ik op 14k dps ondanks mijn crapgear. Maar toen was er een mage met avg 351 die 7k deed en een enh shaman met 4k. Mjah toen ging ik wel de group uit.

Maarja ik heb echt 1 van de 10 randoms misschien dat de group echt schrikbarend slecht is, met de rest gaat het prima.
pi_99316586
Nog zo'n mooie.. eerst baas in SFK HC. die Int boss ;)
niemand int (behalve ik). healer vergeet ook te int'en / onze hp weer op te krijgen..
dps die stuk voor stuk dood gaan, healer die dood gaat.. (en ik maar door tanken)...
focking 7 minuten staan hakken op die boss.. met alle panic buttons etc
alsnog dood natuurlijk maar toch....
pi_99316795
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik weet niet in welke battlegroup jullie zitten maar ik merk echt niks. Gisteren 2 zandalar gedaan op m'n druid als dps, iedereen wist de tactics, geen wipes gewoon doorheen rennen. Daarna stuk of 5 randoms gedaan op m'n DK. 1 kut group, eerste boss in SFK zat ik op 14k dps ondanks mijn crapgear. Maar toen was er een mage met avg 351 die 7k deed en een enh shaman met 4k. Mjah toen ging ik wel de group uit.

Maarja ik heb echt 1 van de 10 randoms misschien dat de group echt schrikbarend slecht is, met de rest gaat het prima.
Bij mij gaat het bijna altijd fout op die boss met panter adds in ZG (High priestess)
pi_99317155
Ja dat is gewoon redelijk intensief voor de healer ook, helemaal als de tank geen cooldowns gebruikt, die tears of blood ofzo niet worden geinterrupt en mensen in die soort "shaduwtsunami" gaan staan. Denk ook wel de lastigste boss in ZG die.
pi_99317322
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:08 schreef Marktplaatsman het volgende:

Bij mij gaat het bijna altijd fout op die boss met panter adds in ZG (High priestess)
De trashpack daar vlak voor en dan nog nooit van CC gehoord hebben -O- Ik heal me altijd helemaal leeg daar.
pi_99317459
heel simpel..

van die irritante gogogo figuren (hunters hebben daar een handje van) lekker negeren.
en rustig aan pack voor pack pakken.. met de nodige cc's helpen heel erg veel :D

Healer bepaalt altijd wanneer en wie als eerste (althans.. zo zie ik da)
pi_99317523
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat is gewoon redelijk intensief voor de healer ook, helemaal als de tank geen cooldowns gebruikt, die tears of blood ofzo niet worden geinterrupt en mensen in die soort "shaduwtsunami" gaan staan. Denk ook wel de lastigste boss in ZG die.
Ik doe regelmatig met een guild group deze. Tijdens de eerste fase doe ik helemaal geen dps op die panthers en minimaal op de boss zelf. Ik speel een roque dus het enige wat ik doe is interrupten en zorgen dat ik onder de threat van de tank blijf. Dit is natuurlijk wel makkelijk te doen als je een guild run doet met een ventrillo server.
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_99318840
Weer Raggy (3% wipe x 2) niet down deze week. Weer iemand die stopt met WoW. Weer nieuwe mensen. Zucht. Als we raggy niet neer krijgen deze week ga ik ergens anders heen :(. Elke keer is er wel iets wat mis gaat in onze guild. Geweldige eerste week gehad, en dan gaat het weer crap.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  maandag 11 juli 2011 @ 14:18:04 #145
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_99319171
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Anakin24 het volgende:
niemand int (behalve ik). healer vergeet ook te int'en / onze hp weer op te krijgen..
dps die stuk voor stuk dood gaan, healer die dood gaat.. (en ik maar door tanken)...
Laat me raden, je bent een dk ? :')
pi_99319298
nope pala tank :P
pi_99320421
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Anakin24 het volgende:
Grappig, ik had ongeveer hetzelfde gisteravond op mijn DK tank op de snake boss in ZG in een guild group overigens ( :') ).

DPS warrior ging dood, paladin healer ging dood, nog een dps dood, ik CR op de healer gooien, 10 seconden later is ie weer dood, paar seconden daarna laatste dps dood. Baas was toen op ongeveer 2M health. Alle cooldowns verspreid gebruiken (behalve Vampiric Blood en Rune Tap natuurlijk, die gebruikte ik constant). Baas was bijna neer en toen ging ik dood op 300k-400k :( Had ook af en toe bandages moeten gebruiken :P (kreeg daar maar 1 keer de kans voor) Jammer dat het niet mocht baten.
  maandag 11 juli 2011 @ 14:55:21 #148
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99320596
@joyvke

Daarom ben ik mijn eigen guild begonnen.
Het naar lvl2 gaan als enige lvl85 in de guild gaat moeizaam maar je komt er wel.
Voornamelijk social met daarnaast een raidingteam.
hoop dat als we lvl2 zijn dat er dan een hoop man blijft hangen
pi_99320718
ik wacht effe tot ik m'n guildmounts heb.. en ga dan ook weer gewoon m'n eigen guildje starten :)
lekker sociaal zonder al die hardcore regeltjes...

word er nie goed van.. mensen die gekicked worden omdat ze om 23.00 s'avonds na 2 uur raiden zeggen dat ze toch echt moeten stoppen vanwege werk de volgende dag.

maar ja ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 16:42:19 #150
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_99324664
quote:
7s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef lipjes het volgende:
@joyvke

Daarom ben ik mijn eigen guild begonnen.
Het naar lvl2 gaan als enige lvl85 in de guild gaat moeizaam maar je komt er wel.
Voornamelijk social met daarnaast een raidingteam.
hoop dat als we lvl2 zijn dat er dan een hoop man blijft hangen
Buiten de rewards is het echt ideaal om veel spullen te delen met je alts ipv mailen ;)

ben nog steeds lvl 1 maar heb wel 6 banktabs :+ vol zut staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')