Ik vind het zo irritant dat je zo snel geundercut wordt.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef TwyLight het volgende:
Ik kies altijd sowieso 48u, als je de goedkoopste bent verkopen inferno rubies altijd heel snel. Truegold ook wel redelijk, maar die zet ik er nu niet meer op want die zijn nog maar 300g waard
Als healer wordt je erg snel verzuurd als je randoms doetquote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef jagga het volgende:
over scrubs gesproken.
Ik had random hc gequeued. krijgen een DK die niet normaal zo arrogant was, en bovendien nog een scrub ook. hield geen aggro, liep constant te bitchen dat ik moest healen (uhm ja, hij had nog 80% hp en 3 hots rollen en de rest van de party is rond de 30% hp vanwege jou beroerde threat. tuurlijk jonge)
Hij wordt getrapt door een dps. Krijgen we een paladin. Na een trashpack doe ik em maar eens inspecten want er klopte iets niet.
-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear
*zucht*
ik zeg zo: ah pvp gear, knew it had to be something..
hij: wut?
ik: your gear is a mess, and ur a bitch to keep up, im spending 60k mana on a single trash pack.
hij: not my problem, heal better
ik: lol, get rid of the pvp gear when ur queueing tank.
hij: FU noob, i did ZG this morning.
ik: get some proper pve tanking gear next time, ur a burden to the rest.
*woedeaanval van de tank*
Het ergste is dus, in de afgelopen week heb ik 1 (ja 1 ja) random gehad die fatsoenlijk ging (van de 60+ die ik gelopen heb...of normaal iig. De rest waren allemaal dit soort lui, oh dps die ja 3k dps doen. Emo-tanks, prom-queen behavior en scrub dps. Het zit er gewoon ram en ram vol mee.
Mooie winst jaquote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat je zo snel geundercut wordt.
Truegold kost mij 200g om te maken en verkoopt voor 170g dus dat is wel nog een mooie winst
typo, bedoelde 370.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mooie winst ja
En bovenstaande berichten geven iig goed het beeld van de community aan.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef pl4kkie het volgende:
WTF is dit nou ineens. Me pc liep vast, dus ik sluit hem af, herstart alles + wow. Staat wow in het duits. fucking DUITS. Hoe in godsnaam krijg ik dat weer goed
wanneer je wow opent, staat er een button met langues (maar dan in het duits denk ik)quote:Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef pl4kkie het volgende:
WTF is dit nou ineens. Me pc liep vast, dus ik sluit hem af, herstart alles + wow. Staat wow in het duits. fucking DUITS. Hoe in godsnaam krijg ik dat weer goed
Pff je bent m'n heldquote:Op zondag 10 juli 2011 18:39 schreef dekkered het volgende:
[..]
wanneer je wow opent, staat er een button met langues (maar dan in het duits denk ik)
Dit is zo waarquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als healer wordt je erg snel verzuurd als je randoms doet![]()
Welke guild?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Tijntje83 het volgende:
Onze GM weer een uitbrander tegen mij gehad (goh, hoe verrassend) over het gebruik van DI op andere raid members. En me gedreigd om mijn raidspot aan iemand anders te geven als ik zo door ga
Denk dat mijn grens met geduld voor hem langzaam wordt bereikt als hij me nog langer als uitschot behandelt af en toe
Laatste 3 dagen heb ik een aantal keren gehad dat ik gewoon een run doe met 3-4 verschillende tanksquote:Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef jagga het volgende:
over scrubs gesproken.
Ik had random hc gequeued. krijgen een DK die niet normaal zo arrogant was, en bovendien nog een scrub ook. hield geen aggro, liep constant te bitchen dat ik moest healen (uhm ja, hij had nog 80% hp en 3 hots rollen en de rest van de party is rond de 30% hp vanwege jou beroerde threat. tuurlijk jonge)
Hij wordt getrapt door een dps. Krijgen we een paladin. Na een trashpack doe ik em maar eens inspecten want er klopte iets niet.
-Dps trinket
-slecht tank trinket
dps ringen
ALLES pvp gear
*zucht*
ik zeg zo: ah pvp gear, knew it had to be something..
hij: wut?
ik: your gear is a mess, and ur a bitch to keep up, im spending 60k mana on a single trash pack.
hij: not my problem, heal better
ik: lol, get rid of the pvp gear when ur queueing tank.
hij: FU noob, i did ZG this morning.
ik: get some proper pve tanking gear next time, ur a burden to the rest.
*woedeaanval van de tank*
Het ergste is dus, in de afgelopen week heb ik 1 (ja 1 ja) random gehad die fatsoenlijk ging (van de 60+ die ik gelopen heb...of normaal iig. De rest waren allemaal dit soort lui, oh dps die ja 3k dps doen. Emo-tanks, prom-queen behavior en scrub dps. Het zit er gewoon ram en ram vol mee.
Haha, they always come back.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:12 schreef Blistering het volgende:
Fffuuuuuuu, ben de client ook opnieuw aan het installen (7 free days) maar klote ding zegt continu dat ik achter een firewall zit. FW staat uit, en alle poorten gewoon open.
WinstHomer?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb ik een gat in de markt gevonden of is dit te mooi om waar te zijn?
Ember topaz kost mij 13g om te maken, vervolgens cut een JC het in een Deadly Ember Topaz die ik dan voor 70g per stuk op AH verkoop.
Dat is bijna een winstmarge van 600%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijtk net of alle goede-redelijk goede spelers er zo over denken en dus of alleen nog met hun eigen guild of helemaal geen heroics meer doen. Ik zie vnl slechte spelers in pugsquote:Op zondag 10 juli 2011 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dit is zo waar![]()
Ik ben zelfs maar gestopt met healen van pugs in de ZG/ZA dungeons. Ik heb echt geen zin meer om met die idioten te moeten spelen die je daar tegen komt.
Ja dat heb je sosm ook, behalve dat dps overal in staan doen ze ook nog een keer 6k dps en het dan raar vinden dat de healer oom isquote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijtk net of alle goede-redelijk goede spelers er zo over denken en dus of alleen nog met hun eigen guild of helemaal geen heroics meer doen. Ik zie vnl slechte spelers in pugsIk maak er soms ook wel een sport van om met smite meer dps te halen dan een dps
(dan moet je je toch schamen als dps, dat de healer meer dps doet?!)
heroic of normal?quote:
Welkom in de wereld van professionsquote:Op zondag 10 juli 2011 23:06 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb ik een gat in de markt gevonden of is dit te mooi om waar te zijn?
Ember topaz kost mij 13g om te maken, vervolgens cut een JC het in een Deadly Ember Topaz die ik dan voor 70g per stuk op AH verkoop.
Dat is bijna een winstmarge van 600%
DI? Ah je bedoelt Dark Intent? En hij wil dat liever op zichzelf hebben?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Tijntje83 het volgende:
Onze GM weer een uitbrander tegen mij gehad (goh, hoe verrassend) over het gebruik van DI op andere raid members. En me gedreigd om mijn raidspot aan iemand anders te geven als ik zo door ga
Denk dat mijn grens met geduld voor hem langzaam wordt bereikt als hij me nog langer als uitschot behandelt af en toe
Bij mij gaat het bijna altijd fout op die boss met panter adds in ZG (High priestess)quote:Op maandag 11 juli 2011 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik weet niet in welke battlegroup jullie zitten maar ik merk echt niks. Gisteren 2 zandalar gedaan op m'n druid als dps, iedereen wist de tactics, geen wipes gewoon doorheen rennen. Daarna stuk of 5 randoms gedaan op m'n DK. 1 kut group, eerste boss in SFK zat ik op 14k dps ondanks mijn crapgear. Maar toen was er een mage met avg 351 die 7k deed en een enh shaman met 4k. Mjah toen ging ik wel de group uit.
Maarja ik heb echt 1 van de 10 randoms misschien dat de group echt schrikbarend slecht is, met de rest gaat het prima.
De trashpack daar vlak voor en dan nog nooit van CC gehoord hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 13:08 schreef Marktplaatsman het volgende:
Bij mij gaat het bijna altijd fout op die boss met panter adds in ZG (High priestess)
Ik doe regelmatig met een guild group deze. Tijdens de eerste fase doe ik helemaal geen dps op die panthers en minimaal op de boss zelf. Ik speel een roque dus het enige wat ik doe is interrupten en zorgen dat ik onder de threat van de tank blijf. Dit is natuurlijk wel makkelijk te doen als je een guild run doet met een ventrillo server.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat is gewoon redelijk intensief voor de healer ook, helemaal als de tank geen cooldowns gebruikt, die tears of blood ofzo niet worden geinterrupt en mensen in die soort "shaduwtsunami" gaan staan. Denk ook wel de lastigste boss in ZG die.
Laat me raden, je bent een dk ?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Anakin24 het volgende:
Nog zo'n mooie.. eerst baas in SFK HC. die Int boss
niemand int (behalve ik). healer vergeet ook te int'en / onze hp weer op te krijgen..
dps die stuk voor stuk dood gaan, healer die dood gaat.. (en ik maar door tanken)...
focking 7 minuten staan hakken op die boss.. met alle panic buttons etc
alsnog dood natuurlijk maar toch....
Grappig, ik had ongeveer hetzelfde gisteravond op mijn DK tank op de snake boss in ZG in een guild group overigens (quote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef Anakin24 het volgende:
Nog zo'n mooie.. eerst baas in SFK HC. die Int boss
niemand int (behalve ik). healer vergeet ook te int'en / onze hp weer op te krijgen..
dps die stuk voor stuk dood gaan, healer die dood gaat.. (en ik maar door tanken)...
focking 7 minuten staan hakken op die boss.. met alle panic buttons etc
alsnog dood natuurlijk maar toch....
Buiten de rewards is het echt ideaal om veel spullen te delen met je alts ipv mailenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:55 schreef lipjes het volgende:
@joyvke
Daarom ben ik mijn eigen guild begonnen.
Het naar lvl2 gaan als enige lvl85 in de guild gaat moeizaam maar je komt er wel.
Voornamelijk social met daarnaast een raidingteam.
hoop dat als we lvl2 zijn dat er dan een hoop man blijft hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |